אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש לקנות מארז חיצוני נייד לדיסק קשיח בגודל 2.5. מה שחשוב לי שהוא יהיה מחברה טובה ועם יציאת USB 3. יש המלצות בנושא?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
ניתקלתי באינטרנט במספר אפשרויות להרכבה במערכת נייחת: 1. שני הארדיסקים רגילים: אחד למערכת הפעלה ותוכנות והשני למידע. 2. שני הארדיסקים כאשר העיקרי למערכת ההפעלה הוא ההארדיסק ההיברידי של סיגייט (500 ג'יגה): http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=762428 3. SSD+ כונן קשיח למידע. האם עד סכום של 550 ש"ח (מחירו של הכונן ההיברידי) עדיף להשקיע ב SSD קטן (64 ג'יגה) או להשקיע בכונן ההיברידי? ניתקלתי בהרבה דיונים על הכונן ההיברידי אבל רובם בני שנה ויותר, נכון להיום איזו קונפיגורציה עדיפה בתקציב לא גבוהה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרה בנושא רגיש של עדכון הכונן הDVD למצב של מולטיזון מלא. אני יודע שזה צעד מסוכן שיכול להרוס את הכונן ולכן אני צריך עזרה של אנשים שמבינים. דגם הכונן הוא dvd sony:ddu1621 גיסת החומרה היא:s1.6 והוא יושב על אתו כבל H.D יושב עליו. בנוסף יש כונן CDROM רגיל שיושב על כבל בנפרד. אני הורדתי את העדיכון מהאתר: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware והקישור לעדכון הוא:http://wald.heim.at/sherwood/530742/dvd/mt/1621s1e7.zip שאלה נוספת היא:אני חייב לנצל את כול החלפות של הDVD כדי לעדכן אותו? מקווה לתשובה תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה: היום יש לי הארדיסק של Excelstor או Jupiter או משהו כזה אין לי מושג , מן הסתם לא משהו מוכר... אין לי בעיות איתו (יש לי בעיות אחרות עם המחשב, אבל אני לא חושב שזה קשור אליו)... מציעים לי להחליף אותו בחינם לHD של WD נראה לי... 7200Rpm כמובן... האם שווה את הטרחה? היום יש לי זיכרון 256Mb 333Mhz גם של חברה לא מוכרת (קברית?) - אותו לקחתי - בלי ידיעת אחי - מהמחשב שלו... לא שזה ישנה לילד בן 9 שמשחק פיפא 2001 . בעיקרון אמור להיות לי זיכרון 266MHZ, גם של חברה לא מוכרת. אותו מציעים לי להחליף לזיכרון 256Mb 266Mhz של Buffalo... אני לא מתכנן אוברקלוקינג! האם כדאי לי להחליף זיכרון? האם השינוי לחברה יותר מוכרת (?) ישפיע ויעזור יותר מאשר זיכרון של מהירות יותר גבוהה (266MHZ…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לא פעם ולא פעמיים נתקלתי במשהו מוזר אני מעביר קבצים ל DOK כל שהוא(USB2) והם עוברים מהר (50-90MBPS) אבל רק לכמה שניות,ולאחר מכן המהירות פשוט צונחת ל10-7MBPS בעיה מוכרת? ועוד בעיה שיש לי זה כשהעברה מגיע לחמש שניות אחרונות היא פשוט לא זזה....וזה לא מעביר את הקובץ בשלמותו... תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כן.. אני צריך עוד 2 חיבורי SATA. יש המלצה לאיזה כרטיס? וכמה יסבלו הביצועים בגלל שזה לא SATA של לוח האם?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה יותר טוב בכונן קשיח החברה HITACHI או westren digital?? משהו בסגנון 550# כובן קשיח: HITACHI 200GB 7200rpm 16MB Buffer S-ATAII HDD רק מתלבט בחברה
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, הWD 500AAKS כנראה בדרך לבית האבות כמו שאחד המשתמשים פה אמר לי ובנוסף להחלפתו אני מעוניין בדיסק קשיח נוסף התקציב כ500 שקלים לערך והמטרה: הכי שקט שאפשר. לגבי נפח, מן הסתם כמה שיותר, בבקשה לא פחות מ500 ועדיין הכי חושב השקט (: לטעמי הדיסקים הנוכחיים שלי (שלושה WD 500AAKS) לא מספיק שקטים אבל ייתכן שאני טועה והם לא היו שקטים עקב גורמים חיצוניים, כמוני למשל שאלה פחות קשורה היא האם מתישהו צפויים לרדת מחירי הSSD לרמה כזו שישתלם לאנשים שרק צריכים הרבה מקום ושקט לקנות אותם (: כי על ביצועים אני יכול להתפשר כל עוד הם לא פחותים מדיסק קשיח. המון תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
למה שיש לי שתי מחיצות באותו כונן קשיח לוקח הרבה זמן להעביר בניהם? אחרי הכול זה אותו הדיסק?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי קובץ ISO בגודל 4.7GB שתוכנו לא צריך לעניין אף אחד. כאשני מנסה לצרוב אותו דרך Nero Express (אין לי Burning ROM) ע"י לחיצה על "Disc Image or Saved Project", התוכן מסתכם בכ-4.8GB - ולא משנה מה אני בוחר (Overburn למשל), התוכנה לא צורבת. רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תכתבו איזה צורב הכי משתלם היום לקנות עד טווח ה-400 שקל . וכמו כן תכתבו איזה צורב משתלם עד טווח ה-600 שקל. פרטו קצת בקשר לכל צורב שאתם כותבים . בתודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
******************************* נכנסתי למנהל הדיסקים , בניהול המחשב, בלוח הבקרה, לחצתי על הדיסק שהופיע שם ללא אות , ומה שעשיתי זה ללחוץ לחצן ימני על הדיסק נטול האות וללחוץ "ONLINE" . וכך נפתרה הבעיה . שני כונני דיסקים של WD לא רוצים לעבוד במקביל . כבר עדכנתי דרייברים ל-USB 3.0. יש לי שני חיבורי USB 3.0 במחשב . אז היה לי כונן 1TB שעבד יפה מאד עד היום. אתמול קניתי עוד כונן USB 3.0 של WD , בדיוק כמו זה שהיה לי , כן כן . שני הכוננים לא רוצים לעבוד ביחד . לא משנה אם זה ב-USB 3.0 או ב-USB 2.0 הם פשוט לא מוכנים לעבוד יחד באותו המחשב . אגב , בתור כונן יחיד שמחובר, אין בכלל בעיה , שניהם מתחברים מצויין ומגיבים יופי . התקנתי דרייברים ל-USB. 3.0 וזה לא תרם לעניין. עובד עוב…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קניתי וחיברתי את הסמסונג איבו שקניתי במסגרת הקניה הקבוצתית ורציתי לשאול על ACHI. לוח Gigabyte GA-H67MA-UD2H-B3 עליו ישנם 5 שקעים ל SATA. מצב לפני חיבור:sata2_2: Empty, sata2_4-DVD , Sata3_0:: C drive (Segate 1GB Sata2_3: WD disk After connecting the SSD; sata2_2: Empty, sata2_4-DVD , Sata3_0:: SSD Sata2_3: WD disk, Sata3_1: Seagate על הביוס ישנו פרמטר של PCH sata control mode שעובד במצב של IDE וכך אני עובד. כאשר ניסיתי לשנות את הפרמטר ל ACHI, המחשב מסרב לעלות - נמצא בלולאה אינסופית ברמת לוח אם. ה SSD שוכפל מ C הקודם באמצעות התוכנה של סמסונג. אחרי כל הסיפור, ברצוני לשאול איך אפשר להעביר ל ACHI וגם להעלות את המחשב. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי כרטיס זיכרון שהיה בשימוש במצלמה דיגיטלית ברגע שחיברתי אותו למחשב בעזרת קורא כרטיסים הוא דורש פירמוט וכרגע הוא גם לא עובד במצלמה. יש דרך לשחזר את התמונות שעליו?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שהיסתובבתי בפורמי הפלאפונים השונים מצאתי את הדיון הזה http://www.howardforums.com/showthread.php?t=752455 מה שהם אומרים בעצם שכל ממורי סטיק (רק מבית סאנדיסק כרגע) מכיל פי שתיים מהגודל המוצהר שלו ואת השאר הם מחביאים במחיצה לא מפורמטת ובלתי נראת. מה שהם לא יודעים שפלאפון מבית סוני אריקסון (שמשתמש בכרטיס זה כזיכרון) יכול לחסוף את המחיצה הבלתי ניראת הזאת ואפילו נותן לפרמט אותה. הקאטצ'? לחלק זה עובד לחלק זה לא. לכולם זה מראה שזה הכפיל אבל ברגע שהם מנסים לעבור את המגבלות המקוריות בעיות שונות נגרמות. מזכיר את הליבות של הכרטיסי מסך שאפשר לשנות. אבל בנתיים יש כאלו שעובדים על טריקים שונים ולחלקם יש טריקים מפגרים אבל שעובדים לפי מה שהם טוענים... אפשרי או סתם באג של פלאפונים?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חיפוש פשוט נותן מתאם / 'ם שמאפשרים המרה מ - m2 ל - sata כל עוד לא מדובר בכונן nvme . מנגד, יש מתאמים שכן מקבלים nvme אבל ממירים ל - U2 ( לא, לא הלהקה וגם לא מטוס ביון 😊 ). מישהו נתקל במתאם שבכותרת ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי על המחשב שני HD .1 WD 160GB (8MB) 7200 RPM ,שעליו מותקן ה-OS שלי. 2. Seagate Barracuda 500GB 7200 RPM 32MB Sata 2 כבר תקופה ארוכה,אחד מהם עושה רעשים חזקים בגלל ששניהם קרובים אז אני חושב שזה ה-WDC WD1600AAJS-07PSA0 ATA Device שעושה רעשים חזקים. היום במהלך גלישה באינטרנט עם דפדפן FF המחשב נתקע,עשיתי הפעלה מחדש ואז מסך ה-POST היה תקוע ורק לאחר הרבה זמן(כמה דקות) הוא המשיך למסך הבא. במסך צויין לי למטה DISK BOOT FAILURE ושאני צריך להכניס את הדיסק של מע' ההפעלה שלי. הכנסתי,וזה העביר (התהליך לקח מלא זמן) לתהליך הפירמוט. לא פירמטתי. אחרי מס' נסיונות הדלקה של המחשב שבכל אחד מהם הצלחתי להתקדם יותר עד שה-OS נפעל וקיבלתי הודעה שה-WDC WD1600AAJS-07PSA0 ATA Device שלי,כולל …
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, יש לי התלבטות מאוד קשה... חבר של ההורים מגיע בסוף החודש מארה"ב והוא יכול להביא לנו (לי ולאבא) הארד-דיסקים. עכשיו, ראיתי ב-COMPUSA (שהיא עוד נחשבת ליקרה יחסית..) את הדיסק של WD 160GB 8M ב200 דולר שזה יצוא בערך 860 שקל'ס ובארץ יש ב760 את ה WD 120GB 8M.. אז על מה ללכת? (אחריות אני יודע שלא יהיה לי מחו"ל וזה אחד השיקולים שלי)
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אשמח לקבל המלצה להארדיסק (ההגיון שלי אומר שפנימי - כי SATA יעבוד מהר יותר מ-USB). הוא צריך להיות 2TB ומהירות גבוהה (7200). המטרה היא לשמור שם את כל המדיה שיש לי הכוללת סרטים וסדרות באיכות 1080p, מוזיקה בפורמט FLAC ועוד, ומן הסתם להריץ אותם מפעם לפעם ושיעבוד בצורה הכי חלקה שניתן. תודה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עם למישהו יש תוכנה מסוימת או משהו שיוכל לעזור לי בבקשה! ובבקשה אל תנעלו את ההודעה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, לצערי הסטיקי מעודכן רק עד 1TB... אני צריך המלצה על כונן 2TB, שישמש לאיכסון מדיה (סרטים וכו'). מהירות לא חשובה כי הוא ישמש לאיכסון בלבד, מה גם שהבדלי הביצועים בין הדגמים מבחינתי הם "הבדלי גרפים" בלבד במילא. מה שכן חשוב זה שהכונן יהיה כמה שיותר שקט, אם יש משהו שאני מתעב זה רעש מהמחשב. וכמובן שמחיר זול זה פיצ'ר נחמד. יש המלצות על משהו ספציפי? בעיקרון הסתכלתי על ה-Western Digital Caviar Green WD20EADS וראיתי שהוא דיי מומלץ ב-silentpcreview , אבל מצד שני הביקורת הזו נכתבה לפני שבכלל היו לו מתחרי 2TB אחרים... תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הגיע ה-NEC3540 החדש שלי, ולאחר התקנה וקריאה בפורום הבנתי שיש המון גירסאות של קושחות לא רשמיות שמוסיפות כל מיני אופציות. רציתי לדעת אם למישהו יש המלצה בשבילי על קושחה מסוימת. כמו כן קניתי 25 דיסקים של Philips DVD+R 1-8X ב-80 ש"ח, איך המדיות\המחיר ? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-


