ההשוואה בtechwarelabs דלה מדי ולא מצביעה על דבר. - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההשוואה בtechwarelabs דלה מדי ולא מצביעה על דבר.


NOVA

Recommended Posts

הכוונה הייתה יפה. הביצוע חלש.

אפרט:

1. הבדיקות על הצורבים לא נעשו בגרסאות הפירמוואר העדכניות. לTEAC כבר יצא העדכון החמישי. גם אצל לייטאון הגרסא לא הייתה אחרונה ועד כמה שזכור לי גם לפלקסטור הייתה גרסא עדכנית יותר מזו שנבדקה. השוני בגרסאות העדכון היה יכול לשנות הרבה אילוא..

2. הבדיקה הייתה כה דלה (!). בחייכם.. זמן/מהירות כתיבה זמן/מהירות קריאה זמן/מהירות כתיבה-מחדש ספרות ופיטצ'רים? על פי זה אני צריך להחליט על צורב?

מי צריך לקרוא עם הצורב? לרוב הגדול (מאוד) של המשתמשים יש כונן cd-rom ככה שמהירות קריאה וקריאת תקליטורים שרוטים אינה מהווה שיקול. וגם בכתיבה. כמה ממכם מתעצבנים שהצורב שלכם צורב דיסק ב3:28 מבישות במקום 2:58?

התקנה של צורב היא לא האתגר הקשה ביותר שפגש האדם במילניום האחרון ותיעוד פשוט עדיין מספיק ,גם למשתמש המתחיל. גם תמיכה בבעיות שצצות הייתה קיימת בכל הצורבים ולכן אז אל תזמברו לי את המוח על עוד 7 עמודים של עבודה בספרות.

הפיטצ'רים אכן מהווים גורם משפיע בקניית צורב אבל אנחנו כ"כ רגילים לראות את ההשוואות האלה.. וזה מוביל לנקודה הבאה.

הבדיקה שהייתה בין שלושת הצורבים הייתה כ"כ "גומרים הולכים"..

מה קרה לסטטיסטיקות כמו צריבת דיסקים מוגנים (כמו בcdfreaks) איכות הדיסקים הצרובים תמיכה במדיות צריבת Audio בדיקה של overburn זה או אחר או סתם משך האחריות?

שלושת הצורבים מעולים ויספיקו מעל ומעבר למשתמש ביתי (ואני לתומי חשבתי שהסקירה נעשתה בעיקר למבינים יותר, המהווה את החלק הרחב יותר של אוכלוסיית המבקרים של האתר).

אני יודע שהדברים שלי יצאו ציניים מעט אך כנראה זה משום שהתאכזבתי מסקירה שאמורה לתת תשובה החלטית וחד משמעית לגבי "הטוב ביותר".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...