עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. היי, אני צריך עזרה לעשות אימג' מדיסק קטן לדיסק גדול. הדיסק הקטן הוא של מחשב נייד IBM, יש בו מחיצה נסתרת (לא רואים אותה ב XP) והיא מכילה את האימג' של מערכת ההפעלה שבאה עם המחשב (למטרת restore). כמובן קיימת גם המחיצה הראשית ©. אני רוצה לעשות העתק מדוייק של הדיסק הזה כדי לשדרג לדיסק של 160 ג"ב. איך אני עושה את זה? אם אפשר, נא לפרט את הצעדים שיש לבצע. אם יש מדריך, עוד יותר טוב. עוד שאלה שצצה לי, אם מבצעים אימג', איך אני קובע את גודל המחיצה הראשית ל 160 ולא 60 כמו בדיסק המקורי, שממנו עשיתי את האימג'? תודה, אופיר

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by techmeout,

    היי חברים. אני שומע לא פעם ולא פעמיים גם מאנשים פה בפורומים וגם מאנשים קרובים אליי, משפטים כמו: "כן, אצלי הכל מגובה ישירות לענן" או "יש לי דיסק חיצוני, אני מגבה אליו הכל" וכל מיני משפטים כאלה שהם בעיקרם הגיוניים מבחינת הרעיון אבל שגויים ברמה הטכנית. סנכרון של מידע אל הענן - הוא לא גיבוי. מהסיבה הפשוטה שמחיקה בטעות של קבצים על המחשב או הטלפון ימחקו גם בענן. הפעולה על המכשיר, גם אם נעשתה בטעות, תתבצע בעצם גם בענן. (ברוב המקרים יש אופצה לשחזור דרך סל מחזור אבל אי אפשר לסמוך על זה ומבחינה טכנית זה לא נחשב גיבוי) העתקה של מידע לדיסק חיצוני - גם זה לא נחשב גיבוי. זה אמנם עותק של המידע במקום "בטוח" אבל זו פעולה ידנית, על גבי מדיה לא הכ…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. מישהו ? מזה איפה התותחים של הפורום ? אני מקווה שהניסוח בסדר ואני מקווה שזה הפורום הנכון פשוט לא ידעתי איפה לרשום את זה אז ככה רציתי לדעת כמה דיסקים קשיחים אני יכול במערכת הזאת ובמה זה תלוי כי כרגע יש לי 3 ועוד 2 בדרך לוח אם - ASUS P5W DH Deluxe כרטיס מסך - ?CONNECT3D Radeon® X1900 XTX 512MB GDDRIII with DVI-I + DVI-I + VIVO מאוור לכרטיס מסך - ZALMAN VF900-Cu VGA COOLER ספק כח - ENERMAX LIBERTY 500W מאוורר למעבד - Scythe "NINJA PLUS " 6 Heat Pipes CPU Cooler מעבד - E6600 או e6300 זכרון - G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 2GB Dual Channel CL 4-4-4-12 F2-6400CL4D-2GBPK מארז - P180 אז השאלות הם 1. עד כמה דיסקים קשיחים אני יכול לחבר במקסימום ? 2. כמה מערכי רייד אפשר ? מתכנן 2 (320…

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by dmkiller1,

    שלום רב לכולם, ברשותי מע' הפעלה WIN7 ובכל פעם כשאני מכניס דיסק לכונן , המע' לא מעלה לי חלון קטן של מס' אפשרויות לביצוע (ניגון/כתיבה וכו'). עליי להדגיש כי המע' מזהה את הדיסק וניתן לראות את השם של הדיסק בחלון של המחשב שבו מופיעים כל אמצעי האחסון וכו'. מה עליי לעשות להחזיר בחזרה? האם ישנה איזו פקודה לכך? אני אשמח לדעת. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by elia_lan,

    אני מעוניין לקנות כונן חיצוני וראיתי עכשיו מבצע ב ksp שאפשר להשיג בו 2 כוננים חיצוניים של Transcend StoreJet 25M3 1TB 2.5'' External Hard Drive USB במחיר של כ- 540 שקל ביחד!!! רציתי לדעת אם הכונן הזה מומלץ?? והאם מישהו מכיר כונן אחר שיש עליו מבצע ושווה יותר לקנות אותו? תודה אליה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. איך עושים את זה? יש לי דיסק קשיח חדש וזה 500 ג'יגה כרגע על מחיצה אחת ואני רוצה לחלק את זה לשתי מחיצות. תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by alsal,

    אוקיי אני אקדים ואומר שההארדיסק ה40 שלי מתוצרת מקסטור הלך לעולמו השבוע ושאבא שלי נוסע לארה"ב אז קפצתי על ההזדמנות לקנות לי הארדיסק חדש של 120 GB השאלה היא של איזה חברה ובאיזה מהירות והעיקר שיהיה זול (180 דןלר גג עדיף יותר זול אפילו) אני מעדיף 100 ATA ו8 מגה באפר עכשיו השאלה הקובעת מי יותר עדיף WD (הזולים) או מקסטור(הקצת יותר יקרים)? אני אשמח אם תתנו לי לינקים לאתרים בארה"ב על מחיר של הארדיסק כזה אני אוסיף לציין שיש לי מחשב 1.5Mhz 256MB RDRAM - 800Mhz intel 850GB ואבא שלי טוען שה8 מגה באפר לא יגיע למימוש על מחשב כזה ישן נראה לי שהוא טועה תקנו אותי אם אני טועה.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. מהן האופציות לחבר את הכונן הזה ללוח? ראיתי באיביי מגוון מתאמים, אך רובם ככולם מתאימים לכוננים קשיחים עם חיבור IDE (ולא ברור אם כוננים אופטיים יתאימו גם). בחיפוש בפורום לא מצאתי מישהו שהצליח לחבר בין שני הרכיבים. למישהו יש פתרון?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by SoulMaster,

    שלום D: לאור המבצעים של ה- Black Friday חשבתי לקנות HDD חיצוני בנוסף למה שיש לי כרגע לצורך גיבוי מידע בתקציב של 600 ש"ח בערך. חשבתי על אלה: 1. WD Elements 3TB 3.5 2. LaCie Minimus 2TB 3.5 ו- 2 שאלות: 1. קראתי חוות דעת על הכוננים החיצוניים של WD. בחלק היה רשום לא להתקרב לזה ובחלק אמרו שזה דיי בסדר. השאלה היא מה דעתכם על זה ? ואיך ה- Elements ? כונן אמין ? 2. איך הכוננים של LaCie ? נ.ב: אני מעדיף לקנות מסניף KSP או באג בקרית ביאליק ולא מחנויות אחרות. נ.ב 2: אני מעדיף כונן של 2TB או 3TB ולא מתחת לזה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by mushon26,

    קניתי כרטיס זכרון CORSAIR 64GB ואשמח לחוות דעתכם גודל הכרטיס ועל מהירות הכרטיס. גודל הכרטיס מראה 58GB שזה בערך 10% פחות. האם בסדר? אגב בערכים של הבדיקה השארתי את ברירת המחדל שזה 5 ו-1000MB - האם אלה הם הערכים הנכונים? ולגבי המהירות הנה הנתונים:

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by Alexkmr,

    יש סכנה כלשהי למידע על ההרדיסק?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. שלום, ברצוני לדעת אם יש כזה דבר מגירה להארדיסק שאני שם בתוכה הארדיסק IDE רגיל, אך שהיא מתחברת ליציאת ה-USB וכך אני יכול לנתק ולחבר אותה בלי לכבות את המחשב כל פעם ולפתוח אותו... יש כזה דבר? אם כן, היכן אפשר לקנות ובאיזה מחיר? והאם זה מסובך לבנות אחד כזה לבד? (במקרה שזה מאוד יקר)

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by yosi-m,

    מה זה חיבור LVD בכרטיס סקזי ובמה הוא שונה בחיבור 68 פין רגיל ? ואיך זה יכול להיות שמהירות העברה של סקזי היא 160MB/sec כאשר התקן PCI יכול להעביר מקסימום 133MB/sec ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  14. Started by yair71,

    אני פונה בגלל שהיו לי BAD SECTOR כמו כן בעיות התעקויות של מחשב. Your hard disk's S.M.A.R.T. attributes are now being analyzed and a full report about the reliability, health and status of your hard disk is generated: Your hard disk is not below any attribute threshold. This is good. Your hard disk was never below any attribute threshold. This is good. Your hard disk is now being compared to real data used to define normal values for your specific hard disk model. This way, the analysis can automatically use proper operating ranges. The images give you an idea of how each attribute is within such range. Current and raw values are shown for easier reference for experienced…

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. שלום לכולם. אני מעוניין באמצעי אכסון חיצוני. כברירת מחדל התחלתי להסתכל על כוננים קשיחים חיצוניים, כאשר המליצו לי לקנות פנימי רגיל + מארז. אני מעוניין בכונן בנפח של כ250GB. הכונן לא יהיה מוחבר NON STOP, הוא בעיקר בשביל גיבויים פעם בכמה ימים. מה בדיוק אני אמור לחפש? האם משנה אם הHD יהיה IDE או SATA (או שאולי בכלל SATA2)? האם כחיבור חיצוני חשוב FireWire, או שUSB2 מספיק? ובכללי, אשמח להמלצות על שילובי פנימי+מארז. תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by chaikr,

    אהלן, אני טס עוד 3 שבועות לארה"ב והחלטתי לקנות SSD (עוד אין לי ניסיון עם SSD) יש לי 2 אופציות: לקנות SSD מאמזון בסביבות 110$ (120 ג'יגה לsamsung 840) לקנות intel ssd 520 180GB ב 155$ בארץ דרך חבר עובד אינטל מה אתם אומרים? מצד אחד אני לא באמת צריך 180 ג'יגה והמחיר כבר יוצא קצת יקר. מצד שני זו הנחה משמעותית. שאלה אחרת בנושא תאימות. המחשב שאני רוצה לשים בו את הSSD הוא מחשב יחסית ישן (Thinkpad T400 עם מעבד מסדרת c2d) אני די בטוח שאין לו חיבור SATA 3. אפשר איכשהו לוודא שהSSD יפעל כמו שצריך?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by shlomoreuven,

    שלום חברים, לאחר אין ספור בדיקות יעילות של: SKYDRIVE MEGA DRIVE COPY DROPBOX הגעתי למסקנה ברורה שDROPBOX הוא היעיל ביותר עבורי, המטרה שלי הייתה הקמת תיקיות משותפות עם משתמשים שונים ונפח גדול וקליל לשיתוף קבצים, בין היתר שיגבה את כל המדיה של מצלמת הטלפון ושיהיה סנכרון קבצים מלא בין המחשבים לאותו כונן, ולכן רכשתי טרה של DROPBOX, העניין בסופו של דבר לא חינם... ראיתי את הפתרון ענן של WD, ראו קישור- http://www.wdmycloud.co.il/ הרעיון נראה נהדר! האם יש למישהו המלצות? יתרונות / חסרונות?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  18. אני מחפש צורב טוב שיוכל לצרוב לי משחקים לPS2 ולא רק גם סרטים וקבצים מהמחשב (משחקים שירים מסמכים וכו) אני לא צורב הרבה ולא מכניס דיסקים הרבה אני מחפש צורב זול (200 ש"ח בערך) שיוכל לקרוא DVD (אני לא משתשמש הרבה אז לא אכפת לי שיהיה קצת איתי ) לצרוב משחקי PS2 סרטים וקבצים מהמחשב עכשיו אני מבקש עם אתם יכולים למצוא לי צורב טוב בשבילי בבקשה?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by ha,

    יש לי לוח לוח Z87 XPOWER המכיל 10 יציאות SATA, הארבע הראשונות ניתנות לשימוש ב RAID ואני משתמש בשני 0RAID. הראשון הוא הבוט ומכיל שני SSD של 128 (סה"כ 1/4 טרה בייט) והשני הוא לא בשימוש כרגע (אני הולך לבצע עליו התקנה נקייה של 7/10WIN) ומכיל שני SSD של 512 מפעם לפעם ה RAID השני היה מאבד דיסק (היה מופיע לי בתוכנת הניהול בווינדוס ובזמן הבוט), היו מותקנים שני דיסקים של סאמסונג של 1/4 טרה אבל מיכון שלא השתמשתי בו התעלמתי מזה. החלפתי את הדיסקים לפני כחודשיים לחדשים אבל התופעה שוב חוזרת על עצמה. היום ביצעתי בוט ולפני העלייה קיבלתי שגיאה בה נאמר כי דיסק אחד לא מחובר, החלפתי כבל ובזמן עלייה הופיע לי שמותקן שם SM2258AB במקום ה TEAML5Lite הקיים. ביצעתי שוב בוט והדי…

  20. Started by KingYes,

    שלום לכם, אני רוצה לחבר HDD מאוד ישן למחשב שלי. אבל בגלל שכל היציאות ה-SATA3 שלי תפוסות (צורב, הארדדיסק), אני רוצה להשתמש דווקא ב-SATA1. למה? כי יש לי לוח של ASUS דגם H67, ויכול להיות שהיציאות הללו תקולות. אפשר בבקשה הסבר למציאה של היציאה?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. קניתי אתמול 3500 חדש, וכרגיל הדבר הראשון שאני מתחיל איתו בכל כונן DVD הוא לשנות FIRMWARE כדי להפוך אותו ל- RPC-1. כשהגעתי לעמוד של TDB ל- FIRMWARE של ה- NEC 3500 אני רואה שכל גרסה שעושה RPC-1 מכילה גם ביטול של RIP LOCK. מכיון שאני משתמש בכונן ל- HTPC, אני לא רוצה לבטל RIP LOCK! אני רוצה כונן שקט בזמן ניגון DVD, ואם ה- RIP יקח קצת יותר זמן, לא אכפת לי (יש לי כונן נוסף במחשב הרגיל). מי יודע אם ה- RIPLOCK משפיע על הרעש בזמן ניגון DVD? האם יש FIRMWARE שעושה רק RPC-1 בלי RIPLOCK? תודה מראש!

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by naorai,

    יש לי BOOTABLE DISK אבל הוא מלא סריטות ואני רוצה לצרוב אותו לפני שהוא לא יהיה קריא ביכלל, אז עשיתי לו IMAGE וניסיתי בעזרת הנרו בcd -rom (boot)1 והוא לא עשה לי בוט דרך הסידי יש שם עוד אפשרות של cd- rom (efi boot)1 אני לא יודע מה זה, אז בשורה התחתונה איך אני עושה BOOTABLE דיסק ללא CD COPY? ;D

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by fp581,

    אני אוסיף דגמים לפי דרישה, ומכיוון שאין לי מושג או חצי מושג בנושא אני אשמח להמלצות ודרישות, ואחרי שיהיו דגמים אני אפנה לחברות לראות אם יש על מה לדבר

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. אז ככה חיברתי למחשב של אחי הארד דיסק של סיגייט 500GB חדש שקניתי עם מתאם מתח מחיבור רגיל של הספק לחיבור חשמל של SATA והוא נשרף הלכתי לחנות והחלפתי אותו ושחיברתי שוב הוא שוב נשרף מה יכולה להיות הבעיה? המתאם הזה של המתח יכול להיות שהוא שרף אותו כי ניסיתי לחבר איתו צורב דיוידי פעם שגם נשרף לי ועוד הרד דיסק 160 של WD יכול להיות שהמתאם הזה דפוק? אני ישמח לעצות כי אני לא יודע מה לעשות!!

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by 8dsim,

    מה ליקנות ? Maxtor 80GB 7200rpm 8MB Buffer Serial ATA HDD Reviews או WD 80GB-8MB JD - 7200RPM S-ATA או Seagate 80GB 8MB 7200RPM S-ATA המוחר בחנות אמר לי שהS-ATA מרעיש קצת יותר מATA רגיל ,זה נכון?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים