אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
לא מזמן הייתי בטיול באירופה הייתי בלונדון ברצלונה צרפת ובעוד מקומות וזה פשוט לא יאומן אבל רוב האנשים שראיתי היו ערבים! עם םשוט משתלטים על העולם כול מקום שהלכתי היו ערבים חשבתי שאני בארץ! ואפילו על אריזות השוקולד והאוכל השפה השניה שכתוב בה זה בערבית מה היה עוד 100 שנה? בארץ ובעולם הערבים האלו ישלטו בסוף אתם תראו ואני רציני אני מתחיל לראות פחות ופחות ישראלים למשל כשאני נוסע בכביש רק ערבים בסופר רוב ערבים זה כבר מגעיל מה זה בחנויות אני רואה ערבים כול מקום אז מה באמת היה עוד כמה שנים? אתם לא משים לב שלאט לאט הם מתרבים ועוד כמה שנים הם היו יותר מאתנו ואז פשוט יפתחו בינטיפאדה או מהשו ואז פשוט נידפק הממשלה שלו מפגרת נותנים לערבים להשטלת..
-
- 25 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3161533,00.html אפשר לנשום קצת לרווחה הייתי אומר. מישהו יודע איך באה הירידה הזאת והאם יהיו עוד הוזלות לקמצנים כמוני?
-
- 23 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היו כבר מקרים בהם כלל ערכאות המשפט, לרבות העליון\בג"צ, נתנו פסקי דין על סמך פרשנות לתחום האפור בחוקים אלו ואחרים שלא בהכרח דומה לפרשנות שהיה נותן האזרח הממוצע, אבל לפני זמן מה נוצר תקדים חדש: העליון נתן פסק דין מנוגד לחלוטין ללשון החוק. ההליך היה סביב שאלת הבעלות על דירה בה חי זוג שהתגרש בינתיים. הדירה נקנתה ע"י הבעל והיתה רשומה על שמו, עוד בטרם הכיר את אשתו לעתיד\לשעבר. במקרים כאלו, החוק ברור: רכוש שנצבר ע"י מי מבני הזוג טרם החיים המשותפים נשאר בבעלותו ולא מחולק. בעבר כבר היו מקרים בהם דירות נרכשו ע"י אחד מבני הזוג ובכל זאת חולקו ע"י בתי המשפט, אלא שמדובר היה בדירות שנעשתה בהם השקעה בזמן החיים המשותפים - שיפוץ, החזרי משכנתא וכיו"ב. כאן, לראשונה ממה שידוע לי, דירה תחולק ב…
-
- 12 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3218946,00.html דעתי- אני מסכים עם תגובה מס' 1. השואה היא דבר חשוב שלהכחיש אותה הוא פשע כמובן כי זאת התעלמות מפשע וממהעבר שממנו אנחנו אמורים ללמוד. אבל נושאים כמו חופש הדיבור הם בדיוק ההפך ממה שהשואה מיצגת. 3 שנים הם עונש חסר פרופורציה שהופך את השואה לפרה קדושה מדי, מה שרק מקצין את הדעות כלפיה. היא צריכה להיזכר, ולהלמד, לא להתקדש, מי שרוצה להפנים אותה שיפנים זה לא צריך לבוא בכוח. מה גם שכמובן שצעד כזה מציג את היהודים (איך לא...) באור שלילי, שוב.
-
- 31 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
פלא שלא פתחו על זה דיון. אני מקווה אישית שיווצר מספיק מסה ולחץ ציבורי כדי שהממשלה תחליט לנקוט ביוזמות שיאפשרו הורדת דמי השכירות של הדירות והפשרת קרקעות נוספות לבנייה. ד"א שמתם לב שהסיקור התקשורתי מאוד מוטה נגד המאבק? מציגים את המחאה התל אביבית למשל כחבורת סטלנים בטלנים ואת הירושלמית כשל אקטיביסטים פוליטיים אנרכיסטים שמאלנים. משהו מאוד מסריח.
-
- 22 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
קראו איזו תגובה מדהימה השיבה מישהי לערבייה מחיפה שטענה שארץ ישראל היא של העם הפלסטיני - הכתבה "ליברמן, אנחנו עוד נדרוך עליך " ותגובתה של ערבייה ישראלית בשם סמר לכתבה זו הביאו את הגולשת דרורה להגיב זה מה שסמר(הערביה מחיפה) כתבה: אנחנו לא ערביי ישראל...אנחנו פלסטינים אזרחי מדינת ישראל. והאזרחות שלנו היא דבר טכני הכולל דרכון ותעודת זהות ישראלים שאנחנו מציגים עפ"י בקשת המוסדות המבקשים. ל-נ-ו יש לאום ולפיו אנחנו פלסטינים ערבים. אנחנו לא ערביי המדינה הזו, ואנחנו לא מסכימים להיות מיוחסים לה כלל וכלל. א-ת-ם חסרי לאום. ל-כ-ם יש דת שקוראים לה יהדות!!ואתם משתייכים לה, ותו לא!!! היצירה היחידה שלכם היא השפה העברית. מלבדה, אין דבר אחד שהצלחתם ליצר תוך ה-58 שנים ששהיתם פה ככובשים על…
-
- 17 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3555563,00.html לפי התיאור, וכן לפי התיאור של אחד המשתמשים בפורום [שכחתי את הניק שלו ] זה באמת נשמע כמו הערבים, לא שמישהו אחר יעשה את זה :-\ יש לטפל בשורש העניין לדעתי.
-
- 29 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
לכל חובבי הקומיקס השתדלו להימנע מהסרט הנ"ל. שעמום טוטלי, בקושי החזקתי את עצמי, איום ונורא מכול בחינה וכול קשר בינו לבין הקומיס רופף ומקרי בלבד. מאוד מאכזב.. השקיעו 130 מילון דולר, ואני שואל על מה?! אני מעדיף את סדרת הטלוויזיה הפשוטה על טינטין בכל יום על פני התוצרת העלובה הזאת. ספילברג מתחיל להיות אחד הבמאים הפחות חביבים עלי. לקחו יצירת מופת עשו בה כרצונם והשחיטו אותה ללא הכר . ציון IMDB 0. חבל שראיתי.
-
- 13 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
לא יודע מה איתכם, אבל אני ממש צחקתי איך שקראתי את הכתבה הזו... אירוניה במיטבה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3411161,00.html טיבי קורא למישהו בוגד בעמו... זה ממש משעשע אותי.
-
- 29 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3150388,00.html ועל זה נאמר אמן חג שמח ושנה טובה לכול עם ישראל אני חייב לציין שזה עשה לי תיום כמו שאחד אמר חבל ששיראל שלטה בעזה 38 שנים רק דחינו תמועד שזה יקרה איך שיצאנו הם התחילו להורג אחד תשני
-
- 22 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3911698,00.html חשוב לציין שעדיין אין אישור רשמי לידיעה. אם הידיעה נכונה הקשר עם תורכיה הגיע לקיצו. מעניין כמה זמן יקח לארצות הברית לזרוק את תורכיה מברית נאט"ו.
-
- 15 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3751599,00.html האמת, אני דיי הופתעתי מהעניין אני שירתתי בתותחנים ולא שמעתי אף פעם על משהו כזה, גם לא מאנשים בחילות אחרים מעניין אותי לדעת אם יש פה מישהו שחווה דבר דומה או שמע על מישהו כזה כדי לדעת אם זה נפוץ גם במקומות אחרים או שזה היה נקודתי
-
- 29 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אז כמו שאתם בואדי יודעים Dream Theater יהיו בגני התארוכה ב-16/6 נמכרו כבר מעל 11000 כרטיסים ונשארו כ-1000 אחרונים המחירים נעים בין 350 ל-699 ש"ח לכרטיס VIP. אני יהיה שם מי עוד? אמור להיות ענק הדיון נפתח גם כדי לדבר קצת על הלהקה אני לדוגמא הכרתי אותה לפני 3 שנים כאשר דיסק שלה Octavarium הגיע אלי מחבר שמעתי והתאהבתי במקום (כמובן שסגנון המוזיקה האהוב עלי הוא רוק על כל סוגיו וגווניו מקלאסי ועד מטאל כולל) מיד הלכתי לחנות הקרובה כדי לקנות את כל הדיסקוגרפיה שלה כמובן שלא היה במלאי אז הזמנתי וכשקיבלתי הכיף התחיל אני מאוהב בהם עד היום ויש להם דיסק חדש מאוד נחמד Black Clouds & Silver Linings ולכן חשוב לי לדעת מי עוד בפורום אוהב אותם...............
-
- 22 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
עשיתי לעצמי אוסף קטן של אלבומי ג'אז כדי לשמוע סתם בלילה או שעושים משהו, ואין כוח למטאל או כל דבר עם מילים. אני מחפש דיסקים בסגנון של Jazz For A Lazy Day משהו קליל ונחמד... אשמח להצעות
-
- 18 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שידור ישיר כאן: http://investor.shareholder.com/googpr/eventdetail.cfm?eventid=75092 הכרזות נוספות: דפדפני chrome למק וללינוקס יצאו בזמן הקרוב, chrome extensions יוספו לדפדפן. מערכת הפעלה החדשה תתמקד בשימושי אינטרנט. היא תהיה בנויה על ענן ותתמקד בפשטות, מהירות ואבטחה. כל אפליקציה תהיה אפליקציית WEB כך שאין צורך בהתקנות על המערכת. אני אעדכן דברים נוספים כשיהיה מה לעדכן (אני רואה את השידור).
-
- 25 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
כיצד יצאה הילדה הודא יבשה מן המים? מדוע באחת התמונות עומד אדם עם רובה סער בידו, ואילו בשניה הוא שוכב מכוסה ללא תנועה? מול סימני השאלה הקשים בבריטניה על התחקיר הצה"לי, עיתון גרמני מוביל בוחר להעלות תהיות דווקא על התמונות קורעות הלב. ...אבו-אירבד סיפר לעיתון כי נודע לו על הפיצוץ מפי אנשי ההצלה, ושהוא נסע בעקבות האמבולנסים. אלא שבתמונות אבו-אירבד מתעד את ההיסטריה של הודא כאילו הוא היה עד לפיצוץ, והוא מצלם את הגעת החובשים כאילו היה שם לפניהם. בנוסף, חלק מהמתים והפצועים מכוסים בסדינים - השאלה העולה היא, מי הספיק לבצע זאת? ....העיתון מעלה תהייה נוספת על גירסתו של אבו-אירבד, שטען כי הילדה הודא בקושי נפצעה מכיוון שהיא התרחצה בים. אם כך, טוען העיתון, כיצד זה שבתמונות שצילם היא רצה…
-
- 37 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אתמול הייתי אמור להיות במסיבת יום הולדת של ידידה שלי. לא הלכתי עקב עייפות לא נורמאלית (לא ישנתי כמעט כל השבוע), ומסתבר שהיה לי מזל לא נורמאלי... התפתחה שם קטטה לא נורמאלית, משהו מפחיד לפי מה שחברים שלי אומרים.. ובסוף גם רצח. YNET
-
- 17 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
http://www.deviantart.com/view/13422319/
-
- 42 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3535775,00.html חבל הסרטים של בלייד היו טובים
-
- 15 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
הרבה נכתב על היכולת ל"סגירה הרמטית של שמי הארץ" לאחר השלמת פיתוח כל שכבות ההגנה (נשאר שרביט קסמים וחץ 3) אך האם פורסם נתון כלשהו בנוגע לכמות הנדרשת של סוללות כיפת ברזל ושרביט קסמים כדי באמת לממש את השאיפה הזאת? העדיפות הראשונה תיהיה הרי בכל מקרה להגן על מתקנים אסטרטגיים קודם כל. למיטב הבנתי ,כיפת ברזל פועלות בתא שטח קטן יחסית , מה שמצריך הרבה סוללות. לגבי שרביט קסמים, המערכת מכסה שטחים נרחבים יותר , אבל אל מול איום של אלף טילים ביום מלבנון(עפ"י הערכות מערכת הבטחון) , כמה באמת ישראל תצטרך סוללות כדי לספק הגנה גם לתושבים ואזרחים , ולא רק למתקנים אסטרטגיים ?
-
- 3 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
אני בד"כ לא מתרגש מדעה כזו או אחרת ואני לא אדם פוליטי או פטריוטי בצורה מוגזמת ופוליטיקה לא מעניינת אותי, אבל להפתעתי הרבה גיליתי בעיון בדפי האינטרנט, מאמר שנוטה להסתה שכתב אזרח תל אביבי המכונה גדעון ספירו, במאמר זה הוא מייעץ לאויב הפלסטינאי לחטוף אזרחים וזה אירע כמה ימים לפני שנחטף אליהו אשרי ב25- ליוני, הברנש הזה שירבט את דעותיו ב-18 ליוני . אפשר להסיק מכך שהברנש הזה מסית את הציבור הערבי לחטוף אזרחים ישראלים שלא יושבים בקו הירוק, כקלפי מיקוח לשחרור אסירים ביטחוניים, בקריאה מרופרפת, תקנו אותי אם אני טועה אבל מדינה ריבונית עם הנהגה חזקה אמורה לטפל באזרחים שפועלים נגד האינטרסים שלה, לא משנה אם הוא ערבי או יהודי ולפעול נגד המחריבים שלה מבפנים, הנה הקישור למאמר המסית?! בשם חו…
-
- 14 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-


