עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://news.walla.co.il/?w=//987496 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3312629,00.html

    • 36 תגובות
    • 3.3k צפיות
  2. החגיגה לא נפסקת לרגע... צורי רפאלי, שגריר ישראל באל סלבדור, נמצא על ידי שוטרים מקומיים כשהוא שוכב ברחוב, עירום ומצוייד באביזרי סאדו-מאזו. מביך... :lol: http://news.walla.co.il/?w=//1075784 http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=437031&sid=126 עוד סיבה לעלות את הדיון על מקצועיות השגרירים הישראלים בחו"ל על הפרק.

    • 26 תגובות
    • 3.3k צפיות
  3. יש כמה כתבות בYNET למי שורצה עוד פרטים, מסכנים תושבי שדרות הרסו להם את החג איך אפשר לשבת בסוכה כשאתה יודע שכול רגע יכול ליפול עלייך טיל. המצב הזה כבר בלתי נסבל לדעתי צריך להתחיל לעשות פעולות ולא "פעולות", כניסות ויציאות לרצועה לא מורידות את ירי הקאסאמים זה לא עוזר צריך פשוט להתחיל למחוק שכונות וליישר שטח אין מה לעשות, הם יירו טיל אנחנו נחסל שכונה וניישר תשטח הם יגדילו תטווח אנחנו נחסל עוד שכונה, אחרי שכונה אחת הם יבינו עם מי הם מתעסקים.

    • 36 תגובות
    • 3.3k צפיות
  4. האם אנחנו בדרך אל חופש מהדתיים שמוצצים לנו את החיים?

    • 42 תגובות
    • 3.3k צפיות
  5. יש לי שאלה קטנה למה האו"ם וממשלת ישראל לא עושים כלום בקשר לגרעין של איראן ? ונגיד איראן תתקיף אותנו הריי כל ישראל תתפוצץ אז הכור בדימונה יתפוצצץ גם ? אם כן הגרעין שלנו יתפוצץ גם אז כל העולם בסכנה אם יש לנו גרעין אחד גדול ?

    • 39 תגובות
    • 3.3k צפיות
  6. היום ה 15 לחודש הופץ בפעם הראשונה באירופה סרט ההמשך של מאטריקס RELODED, סרט ההמשך אשר מבטיח אקשן שלא נראה כדוגמתו גם מהקודם. בכל אתרי האינטרנט בעולם מדובר כבר על עומסים כבדים על אתרים בהם מופץ הסרט בגרסה של צילום פיראטי בקולנוע ומספר אתרים נסגרו בגלל עודף המשתמשים. הסטריה כזאת לא נצפתה בסדר קנה מידה כזה גדול כבר המון זמן.

    • 30 תגובות
    • 3.3k צפיות
  7. Started by stone cold,

    סוף סוף ברק מתחפף אני רק מקווה שלא יהיה דיל פוליטי בין ברק לקדימה\ליכוד כי ריצה לבד מאוד יכולה לנפנף אותו מהכנסת מה שיהיה יום חג עבורי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4014654,00.html

    • 20 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. Started by Judas Iscariot,

    חזרה!!!! הסדרה חזרה!!! עונה רביעית!@!@!! אומג אומג אומג!! :jump:

    • 17 תגובות
    • 3.3k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3958788,00.html

    • 15 תגובות
    • 3.3k צפיות
  10. Started by Dark_Phantom,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3672168,00.html לקרוא ולא להאמין! אני רק מקווה שיש מישהו שצילם את זה בוידאו...

    • 27 תגובות
    • 3.3k צפיות
  11. Started by approx,

    מה דעתכם על הנאום שברק אובמה אמר ואומר ברגעים אלה ?

    • 48 תגובות
    • 3.3k צפיות
  12. Started by assaf181,

    http://opeth.com/ ההודעה הראשונה. אני ממש מקווה שהם באמת יופיעו פה! מת על הלהקה הזאת!! אז מה אתם אומרים? יבטלו עוד פעם או יבואו הפעם? בעוד כמה ימים אני כבר אקנה כרטיסים נראה לי...

    • 26 תגובות
    • 3.3k צפיות
  13. Started by maverick,

    (ynet)אין להם שום כבוד לשום דבר! הם ישתמשו בכולם בכדי לקדם את מטרותיהם! איזה הורה שפוי מסוגל לשלוח את הילד שלו לדברים האלו? לכתבה

    • 36 תגובות
    • 3.3k צפיות
  14. Started by 00000,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3370468,00.html טוב/לא טוב?

    • 30 תגובות
    • 3.3k צפיות
  15. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3831124,00.html קרדיט לבלייזר מצטער שלא היתה לי כותרת טובה, אבל הייתי חייב להביא את הכתבה הזאת לכאן, היא גאונית וממש נהנתי לקרוא אותה פשוט גועל נפש איזה אנשים טיפשים חיים במדינה הזאת

    • 28 תגובות
    • 3.3k צפיות
  16. Started by DEMON HUNTER,

    מחקירהחדשה עולה כי הישראלים שולטים על 75 אחוז משוק האקסטזי בארה''ב. http://images.maariv.co.il/cache/ART327348.html אולה ישראל :smoke: :smoke: :smoke: :hat: :smoke: :smoke:

    • 15 תגובות
    • 3.3k צפיות
  17. הכוונה, כמובן, לבוז'י הרצוג (עבודה), שלפני שנתיים כתב את הדברים הבאים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4035285,00.html http://www.herzog.co.il/article.php?id=1020 (אותו המאמר, בYnet ובאתר האישי של הרצוג.) למי שאין כוח ללחוץ על לינקים ולקרוא מאמרים, אקצר ואומר שאותו הרצוג, שאתמול התנגדה סיעתו לצעד "הגזעני והאנטי- דמוקרטי" - העלאת אחוז החסימה - דרש לפני שנתיים בלבד את אותו השינוי בדיוק: להעלות את אחוז החסימה מ2% ל4%, "כבר בבחירות הקרובות" (כלומר, אלה שהיו בתחילת השנה), ובאותם נימוקים בדיוק שהועלו ע"י הקואליציה בהצבעה הנוכחית, בה כאמור מפלגתו של הרצוג הצביעה נגד. אכן, השמאל - אנשים עם ערכים.

    • 12 תגובות
    • 3.3k צפיות
  18. לדעתי זהו חוק מצויין. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3352152,00.html

    • 46 תגובות
    • 3.3k צפיות
  19. Started by Dark Respect,

    קצת טעימה מהמציאות

  20. הורדת תעריפי הקישוריות? הצחקתם את חברות הסלולר. לכל שאר לקוחות הסלולר: אל תדאגו, העלאת תעריפים היא מהלך מתואם להפליא בין שלושת החברות, גם שתי החברות הנוספות לא יישארו מאחור ובתוך זמן קצר יעלו גם הן את התעריפים. שלא ידברו איתכם אח"כ על "טובת הלקוח", "שירות מעולה" וכדומה. מה שמעניין את חברות הסלולר הוא אך ורק הכיס שלנו, טובת הלקוח אינה פקטור ולא הייתה בשום שלב. פשוט עושים מאיתנו צחוק. http://finance.walla.co.il/?w=/1/1756710

    • 10 תגובות
    • 3.3k צפיות
  21. מיזם גיוס כספים באתר Headstart עבור החייל שנמצא בעיצומו של מאבק משפטי כבר חצה סכום של 200,000 שקלים, בתוך שעות ספורות כוחה של הרשת ממשיך להפתיע אותנו בכל פעם מחדש, ומסתבר שזה קורה גם כאן בארצנו הקטנה. לאחר התגברותם של הדיווחים על בעיות כספיות במסגרת המאבק המשפטי של החייל אלאור אזריה (שנעצר ומואשם בהריגה של מחבל פלסטיני בחברון ב-24 במרץ) ומשפחתו, פצח מגיש הטלוויזיה וחבר הכנסת לשעבר שרון גל בקמפיין מימון המונים באתר הישראלי Headstart – במטרה לסייע במימון ההגנה המשפטית. הסכום הנדרש? לא פחות מ-400,000 ש"ח, בתוך כחודש אחד. על אף הדרישה הכספית המאסיבית (במונחי השוק המקומי), כבר עכשיו, שעות ספורות לאחר עלייתו של המיזם לאוויר, נראה שהגולשים התומכים בחייל ובטענה לחפ…

  22. Started by Sargon,

    אני רוצה להבין מה זה אומר "מס על העשירים" לדעתי זו אמרה סתומה, פופליסטית ומטומטמת. לחוק אין דרך לדעת מיהו עשיר, המדינה לא יכולה לחטט בנכסים ובחשבונות הבנק של אזרחים. אז מה זה מס על העשירים? בדרך כלל מדובר על מיסים על הכנסות, בדרך כלל ממשכורות. כלומר אנשים שמרוויחים משכורות גבוהות. אתם יכולים לאמר שאלו עשירים, אבל למעשה מדובר במעמד ביניים גבוהה. אנשים שגם ככה חצי מהמשכורת שלהם כבר הולכת על מיסים. האנשים העשירים באמת אלו אנשים שלא צריכים משכורת, הם מרוויחים מסחר בבורסה, מהשקעות בסטארט אפים, דברים כאלה... אז כשאתם אומרים "להטיל מס על העשירים" למי אתם מתכוונים? למנהלים שמרוויחים משכורות גבוהות יחסית? או לאנשים שמשקיעים, עוסקים בנדל"ן …

  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3392125,00.html now I don't know who's the idiot who checks out porn on his cellphone other than to see if it even works (it does btw..), but this is obviously just the first step to a jewish iran, brought to you by none else than shas...

    • 41 תגובות
    • 3.3k צפיות
  24. Started by subarel,

    ראיתי היום את הסרט Apocalypto... ואת המלך האחרון של סקוטלנד... למישהו יש המלצה.. כל ז'אנר הולך - רק לא סרטי בנות אמריקאים כאלה..! יש לי שבועיים מיוחדת אז חייב למצוא קצת תעסוקה.. חשבתי על "אפוקליפסה עכשיו"..? מומולץ? בראל.

    • 16 תגובות
    • 3.3k צפיות
  25. Started by Judas Iscariot,

    כמה זה רע מצידי, שכאשר שמעתי לראשונה על היעלמותו של המטוס הצרפתי, חשבתי ‏'וואי זה יהיה פרק ממש מעניין וטוב ב"תעופה בחקירה"..' ‏?‏

    • 31 תגובות
    • 3.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים