עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by Boomer,

    אני פותח את מדור הספורט בידיעות ורואה תמונה של מישהי שאני מאמין שהיא בטח הבת שלו, אך להפתעתי כתוב בברור שזוהי חברתו של פיני גרשון!! אני לא מאמין שזה אפשרי אז אני מסתכל גם בכתבה וזה כתוב גם שם. לא ידעתי שהוא מהאנשים בני 60 האלו שיוצאים עם בנות שיכולות להיות הבנות/נכדות שלהם! וגם לא סתם אחת, תראו איך היא נראית!! או שהיא מפגרת או שהיא איתו בשביל הפרסום/כסף! בקיצור, WTF? :

    • 21 תגובות
    • 3.5k צפיות
  2. תקראו את התגובות לכתבה הזו. 100 תגובות של וויכוח (בשפה עילגת) על איך מחשבים את הסיכוי לזכייה בהגרלת הלוטו... :lol: המסקנה המתבקשת היא שצריך לבדוק מה לכל הרוחות עושים התלמידים בשיעורי מתמטיקה... כי הם בטח לא לומדים.

    • 20 תגובות
    • 3.5k צפיות
  3. Started by oneel2,

    שלום לכל הסטלנים תקראו ותגיבו לדעתי יש הרבה מין האמת במאמר הזה למרות שלא הכל כפי שהוא מתאר http://www.mako.co.il/men-leisure/going-out/Article-4e3b76ce1141921004.htm

    • 26 תגובות
    • 3.5k צפיות
  4. Started by Sargon,

    אני חושב שהתפקחתי מכל הלאומיות היהודית\ישראלית\ציונית. עם שכל כך אכזרי אחד לרעהו, אין מצב שהלאומיות שלו אמיתית. תמיד אני רואה אנשים עם דגלי ישראל על המכוניות, ואז המכונית נוסעת כמו מנייאק. כאילו אתה בעד המדינה אבל אתה מתייחס לרעך כמו חרא על הכביש? דוגמא דומה אבל לא הכי קשורה, אנשים עם שלט "תינוק באוטו". כאילו מה? אתה רוצה שאזהר על התינוק שלך באוטו אבל כשאתה בלי התינוק באוטו אתה לא נזהר על תינוקות של אחרים? הצביעות חוגגת. לדעתי לא תתכן ציונות או לאומיות אמיתית בקבוצה של אנשים שכל כך לא אכפת להם אחד מרעהוא. אנשים פה מרמים, אלימים, וסתם מנייאקים אחד לשני, ואני אמור לאהוב את המדינה הזו? בבלט. אז ציונות זה בלוף. עדיי…

  5. Started by BigTools,

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=261017993926378&set=a.163280257033486.41864.137106982984147&type=1&theater מה דעתכם?

    • 12 תגובות
    • 3.5k צפיות
  6. היי, הגעתי היום במקרה לסרטון הזה בYouTube וזה היה ממש לא לעניין לראות דבר כזה: בכל מקרה, חיפשתי בגוגל הרבה מאוד מה נסגר עם החוק הזה כיום, כי ברור שהוא לא בא לידי ביטוי בבתי הספר. אם מישהו יודע מה נסגר עם זה אני אשמח שישתף. תודה רבה

  7. אחרי גילוי הגז הטבעי בים התיכון והערכת כמותו (יביא רווח למדינת ישראל של כ- 2.5-3 מיליארד שקל בשנה, למשך כ- 50 שנה), גם לבנון רוצה להצטרף לחגיגה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3902120,00.html

    • 36 תגובות
    • 3.5k צפיות
  8. Started by rk666,

    http://news.walla.co.il/?w=/1/1261857 התיאור לא ממש מותיר מקום לספק. אם זה קרה ככה...

    • 33 תגובות
    • 3.5k צפיות
  9. מחר, הראשון לנובמבר, אמור להתחיל גירוש העובדים הזרים וילדיהם בחזרה לארץ המוצא. אלי ישי התראיין "בפגוש את העיתונות" הערב ואני אומר לכם כזה רצח אופי לעיני המצלמות לא ראיתי אף פעם. אני לא אוהב אותו ואת מפלגתו סוחטת הקצבאות, אבל אפילו אני לא הייתי מסוגל לראות את דנה וייס וחברה הכתב מקול ישראל (לא זוכר את שמו) אוכלים אלי ישי בלי מלח. הוציאו אותו כשונא בני אדם אפל גזען ששולח ילדים תמימים (מדהים איך אף פעם לא מזכירים את ההורים) למוות איטי וקשה בבית זונות בנגקוק. עוד רגע היו רצים להגיש נגדו כתב אישום בבית הדין הבינלאומי בגין פשעים נגד האנושות. לא ציפיתי אחרת מתקשורת הנשלטת ע"י כתבים שמאלנים יפי נפש מנותקים מהמציאות. אני בעד גירוש עובדים זרים וילדיהם. לא בגלל שאני אדם רע, אלא בגלל…

    • 40 תגובות
    • 3.5k צפיות
  10. אין לי שום כותרת אחרת שתתאים יותר מזה, פשוט אין. ( ואין לי פה שום כוונה לגיזענות ) כמובן שאני לא יודע מה הסיפור האמיתי, אבל יותר מפעם אחת נתקלתי בסיפורים מהחיים על תוצאות של חיבור רוסים ואלכוהול. ואני לא טוען לרגע שזה יחודי להם. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3885499,00.html

    • 31 תגובות
    • 3.5k צפיות
  11. http://news.walla.co.il/?w=/103 סתם, בשביל לזכור

    • 55 תגובות
    • 3.5k צפיות
  12. המחשב שלי יקרוס אם אני אכתוב את הדברים שאני מאחלת לחלאה הזו. :pissed:

    • 18 תגובות
    • 3.5k צפיות
  13. אני בספק אם מישהו כאן בפורום,או בארץ בכלל,מכיר את הלהקה המדהימה הזאת,וזה ממש חבל ללהקה קוראים POETS OF THE FALL,ואתם מוזמנים לחפש דרך יוטיוב עוד שירים שלהם ולהיווכח בעצמכם שמדובר באחלה להקה שבעולם.. אני אישית הכרתי אותם לגמרי במקרה דרך המשחק MAX PAYNE2,בגלל שהשיר שלהם מופיע בכתוביות המשחק(וגם במהלך המשחק עצמו,כשאחד מה"רעים" ניגן אותו בפסנתר במהלך המשחק =]) ללהקה,אגב,יש סיפור סינדרלה לא קטן מאחוריה,שכן חבריה הוציאו את האלבום הראשון לגמרי בכוחות עצמם ובכספם וללא לייבל בכלל,וזכו להכרה ולהצלחה שלא תיאמן.. בכל מקרה בלי לחפור יותר מדי,הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם וזהו. דיון פורה ונעים חברים

    • 20 תגובות
    • 3.5k צפיות
  14. Started by 00000,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3546307,00.html מסקנות?

    • 44 תגובות
    • 3.5k צפיות
  15. http://www.youtube.com/watch?v=pW-IMXbcNjc תעשו טובה לאנושות תפיצו את זה בכל פורום\אתר אפשרי ותספרו על זה לכולם. יש כבר איזה 20 אלף צפיות שם. פשוט בואו לא נתן לפוליטיקה ארורה להרוס את האחווה שביננו. יום טוב! :]

    • 53 תגובות
    • 3.5k צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3210484,00.html http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/043/266.html אז מה? מה יהיה? מעבר לדעתכם, הייתי שמח אם כל אחד יכתוב מה הוא מציע לעשות בנוגע לזה. הפגזות של שטחים ריקים ( ) מין הסתם לא עשו כלום, וגם לא יצירת רצועת הביטחון (עובדה שנופלים כל השבוע טילים על אשקלון - יש לי משפחה שם...). עמרי, אתה היית שם. אם באמת מדובר על רצועה של 2-3-4 קמ של שטח פתוח ממנו נורים הטילים, לא ניתן להרים מגדלי ענק שם (בתוך שטח הקו הירוק), לשים עליהם צלפים עם בארט או משהו, ולנטרל [כך או אחרת] כל מי שנכנס לשם? כדור ברגל למי שמעמיד שם משגר [או בראש]. יש כל כך הרבה תצפיתניות שם, מזל"טים ומצלמות - יודעים שנורה טיל רק כשהוא באויר? [attachment deleted …

    • 55 תגובות
    • 3.5k צפיות
  17. Started by huber,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3579099,00.html

    • 33 תגובות
    • 3.5k צפיות
  18. :'( אסדת קידוח התפוצצה והבאר שהיא ישבה עליה נפרצה ודולפת מתחת לים בעומק של 1.5 קילומטר ואין כרגע שום דרך לסתום אותה. http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8651624.stm

    • 28 תגובות
    • 3.5k צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3739245,00.html לדעתי ממש בושה,להשפיל קצין בגלל העובדה שהוא דרוזי.מה מה?!הוא דרוזי אז הוא לא שווה במדינה שלנו? חוץ מיזה הוא קצין,הוא תורם למדינה,ולכן ה"סלקטורים" האלה בנמל התעופה באילת צריכים להתבייש להם

    • 46 תגובות
    • 3.5k צפיות
  20. Started by galz,

    http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3049832,00.html אני לא מבין, אנחנו מדברים כאן על ערס קטן ומטומטם שרצה להראות לעולם שהוא גבר אז הוא רצח בנאדם שלא רק שלא עשה שום רע לאף אחד, הוא רצה לעזור לחבר שלו?! זה פשוט אנשים שהולכים ומחפשים עם מי לריב כדי שיוכלו להוציא את התסכולים שלהם. יש לנו כמה טמבלים כאלה בשכונה אני מכיר את התופעה. עד לאן נגיע? נראה מי הגבר שיגע בכסף? זה פשוט ללכת ולחפש עם מי לריב איזה יצורים דייייייייייייייייייייייייי אני משתגע פה. אני כבר מתחיל להתייאש.

    • 52 תגובות
    • 3.5k צפיות
  21. http://news.walla.co.il/?w=//1120888 אחרי 4 שעות של הפסקת אש שוב אחד הורג את השני, הנקמות לא נפסקות..... החיים שם עלובים ממש! יש כתבים שאומרים שחמאס אפילו יותר שונא את פת"ח מאשר את ישראל. החיים שם זה פשוט הייתי מגדיר: משחק מחשב, כל פעם נהרגים ונולדים. (Counter Strike )

    • 50 תגובות
    • 3.5k צפיות
  22. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3380978,00.html LOL!

    • 36 תגובות
    • 3.5k צפיות
  23. http://news.walla.co.il/?w=//1249831 די די די די די מדינה מפגרת! כל הצעת חוק שעולה היא בשביל לגזול כסף בלי סוף, מספיק כבר! שתתפוצץ המדינה הזו, אי אפשר לחיות פה כבר! על כל הא ודא מטילים מס! אני בטוח שהצעת החוק הזו לא תעבור ותגיע להיות חוק (לפחות לא במתכונת הזו), אבל עצם הקיום שלה מרתיח אותי.

    • 33 תגובות
    • 3.5k צפיות
  24. Started by payback,

    http://www3.uploadsend.com/file.php?filepath=7148

    • 47 תגובות
    • 3.5k צפיות
  25. Started by Guy King,

    עכשיו בערוץ 2 חבל, כבר חשבתי לקנות כרטיס למשחק מול ברצלונה

    • 40 תגובות
    • 3.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים