עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

The Grey Matter

תשופר רמת המתמטיקה בישראל לאלתר!

Recommended Posts

תקראו את התגובות לכתבה הזו.

100 תגובות של וויכוח (בשפה עילגת) על איך מחשבים את הסיכוי לזכייה בהגרלת הלוטו... :lol: :lol: :lol:

המסקנה המתבקשת היא שצריך לבדוק מה לכל הרוחות עושים התלמידים בשיעורי מתמטיקה... כי הם בטח לא לומדים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הם בטח יושבים וממלאים לוטו בזמן השיעור :P

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

:lol:

האנשים שמגיבים שם בYNET לא בדיוק משקפים את האנשים המשכילים בארץ..

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה היה לנו במבחן הכנה לבגרות של 4 יחידות! פאקינג תרגיל קשה! זה יוצא הסתברות בערך של 1 ל 14.1 מיליון לזכות בפרס הגדול :P

אני חישבתי את זה אחרת ..... אבא שלי שולח בערך ב107 ש"ח לשבוע לוטו טוטו ושאר שטויות (כן הרבה ויכוחים וריבים על הבזבזנות האנוכית הזאת) חישבתי שנניח ובמשך 27 שנה בערך שהוא שולח הוא היה חוסך את כל הסכום הזה בקופה היה מצטבר סכום מאוד יפה לבזבוזים! פאק 100 לשבוע בשנתיים אני יכול לקנות עם זה בן ז**ה של מחשב הכל כולל הכל מסביב ! >:(

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

נו ככה זה בארץ -

היום התלמידים פותרים רק עם מחשבון ואם אין להם כפתור (במחשבון) של סיכויים בלוטו

אין שום סיכוי שהם ידעו לחשב - אם זה לא שם זה לא קיים.

(ולמה לרדת על קוראים ynet ??!!)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אבל כן יש כפתור

יש 47 מספרים וצריך לנחש 6

הנוסחה היא פשוטה

47X46X45X44X43X42

חלקי

6 עצרת שזה 6X5X4X3X2X1

= 1:10,737,573

במחשבון כל מה שאתה צריך לעשות זה :

47C6= בדיוק אותו הדבר

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בהגרלות הללויה וה Powerball, כמה שמספר קוני הכרטיסים גדול יותר, הסיכוי קטן יותר. כי מגרילים מספר כרטיס ולא כמו בלוטו הרגיל שמגרילים מספר כלשהו, ויכול להיות שכמה אנשים יזכו, או אף אחד.

לכן אם נקנו 700,000 כרטיסים הסיכוי לזכות הוא 1/7000000 באמת..

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כאשר קראתי את הכותרת, חשבתי על משהו אחר, לאו דווקא קשור למה שנכתב בעץ הזה, אבל באותו הנושא...

הסיבה העיקרית שרמת המתמטיקה בארץ נמוכה (אני מדבר בעיקר על זה שאין מתמטיקאים בולטים) נעוצה בכלל לא כתוב, אך בכל זאת נכון, שאם אתה לא מקבל את התואר השני במתמטיקה בתחילת שנות ה-20 לחייך, אז מה שתקבל, לא שווה במיוחד... מה לעשות שבשביל להיות מתמטיקאי טוב, המוח שלך צריך להיות במיטבו, וכאשר אתה צעיר, המוח שלך יותר טוב מאשר מתי שאתה מתבגר... מרבית האנשים בארץ מתחילים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה באמצע שנות ה-20 לחייהם, ואילו אני מסתכל על אבא שלי, שבגיל 23 (או 24) כבר היה עם תואר שני במתמטיקה...

הסיכוי שיצמחו בישראל מתמטיקאים גדולים הוא קטן מאוד, אין הרבה עתודאים שלומדים מתמטיקה, שלא נדבר על כך שאין הרבה תלפיונים...

אם המדינה מעוניינת שרמת המתמטיקה תעלה בה, היא קודם לכל חייבת להשקיע באלה שילמדו את המתמטיקה, אותם האנשים שאח"כ יעבירו את הידע שלהם אלינו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בכלל מערכת החינוך בישראל

כבר 6 שנים וחצי (אני בכיתה ז') אני יושב בכיתה ולא לומד כלום

95% ממה שהמורים אומרים אני כבר יודע

ואת ה5% הנותרים שהם מלמדים כל נושא קטן ב20 שעות אני קורא בספר 10 דקות ואני מבין אפילו יותר טוב

וקחו בחשבון שאני הולך לכיתת מופת, ואני לומד כרגע חומרים של כיתות ז,ח,ט ותחילת י במתמטיקה פיזיקה ביולוגיה ועוד בשנה אחת והכל מאוד פשוט

אז אם אני בן 12 וחומר של ילדים בני 15 קלים לי.מה זה אומר על מערכת החינוך?

בכיתות אחרות הם בכלל לא למדו 1/7 ממה שאנחנו למדנו אז תחשבו מה היה קורה אם הייתי הולך לכיתה רגילה...

קחו למשל בעיה "מאוד קשה" בפיזיקה שקיבלנו ורוב הכיתה לא הצליחה בה (הילדים האלה מפגרים שנכשלים במבחנים אפילו שהם מעתיקים)

הורכה תמיסה של 100סמ"ק שמן ו50 סמ"ק פניצילין (לא זוכר את השם המדוייק)

צפיפות השמן הינה 0.9gr/cm3 וצפיפות הפניצילין הינה 1.2[tt]gr/cm3[/tt]

מה תהיה הצפיפות אם נערבב את שני החומרים ונפח התמיסה יהיה כנפח שני החומרים יחד

כמובן שהתשובה היא 1גרם\סמ"ק

ממה שאני יודע רק אני ועוד ילדה אחת הצלחנו וכמעט כל שאר הכיתה העתיקו מאיתנו...]==[

גבר, קח שקל.

כשאתה בה מנקודת מבט כל כך מתנשאת אי אפשר להתחיל לדבר איתך בצורה אובייקטיבית. שקול תנועת שפתיים (או מקלדת) וניסוח.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לב, היתה לי תגובה דיי מעליבה לכתוב כאן, אפילו קצת שנונה, משהו משהו, אבל אני מבליג.

הדבר היחיד שאני יכול להגיד לך זה לקנות ספרים אחרים חוץ מ qbasic וpascal, אולי של איזה סופר מפורסם.

אולי ככה מישהו יוכל לדבר איתך יום אחד..

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ולדבר איתי זה אפשרי,אבל לא לאנשים בגילי...

ובכך הינך ממשיך להפגין התנשאות. :nono:

להיות חכם זה דבר אחד, אבל לבוא ולהשוויץ זו צביעות.

נכון, לא כולם גאונים ומסוגלים לדברים שאולי אתה יכול, אבל זה לא אומר שצריך לרקוד עליהם.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הבעיה במתמטיקה בארץ היא המורים והמורות.

נכון הכי קל להאשים אותם אבל מה לעשות שזה נכון?,לא מלמדים לפתח חשיבה מתמטית בגרוש,לך תלמד נוסחה ולך תשבור את הראש איתה,ככה צריך ללמד?

חלק מהמורות עולות חדשות ולא יודעות טוב עברית המ שגם פוגם בלמידה אין מה לעשות אבל זה לא הדבר היחיד,המורים באים המטרה של יאללה נלמד מה שצריך נפציץ בשיעורי בית ואם התלמידים לא מבינים בעיה שלהם אני בסוף אקבל את התלוש שלי ב10 לחודש.

ככה יוצא ששליש מהתלמידים בארץ על מורים פרטיים למתמטיקה ואיזה שליש הולכים לרמה נמוכה של 3 יחידות.

אז אם ישקיעו בנו התלמידים קצת יותר ויבחנו במשרד החינוך שיטות לימוד אפקטיביות יותר שיגרמו לנו התלמידים הנאה מלמידה(כן שמעתם נכון למרות שזה לא נשמע טוב הנאה מלמידה)אז יהיה סיכוי להעלות את הרמה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close