עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by napoleon45,

    נראה שלאחרונה הפכנו למעצמת תשלום פיצויים הזויים לכל דיכפין. הנה, רוסיה דורשת מישראל תשלום פיצויים על הפלת מטוס הביון שלהם בספטמבר שנה זו, למרות שבתכל'ס, הסורים הם שהפילו אותו ! https://www.mako.co.il/pzm-magazine/Article-21eb03e3d5bb761006.htm

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by TheReaper,

    "גאידמק ירשום היום את מפלגתו החדשה" בין עיקרי המצע 1.גאידמק יקבע את רשימת המועמדים לכנסת 2.זכות בחירה לישראלים בחו"ל 3.כינון חוקה ובית משפט לחוקה -- אני לא יכול לומר שלא ראיתי את זה בא... זה היה דיי ברור דברו על זה

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by Ewingum,

    פלייסטיישן 2! http://www.gamer.co.il/gamer/news.php?date=2002-07-20&platform=1#10797

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by MS-D,

    השאלה עשויה להצטייר כתמימה, עם זאת, עומדת מאחוריה הרבה מאוד מחשבה קודחת. האם המשאבים בעולם באמת מוגבלים? האם לנו (החברה המערבית) יש הסכמה שבעל-פה לשמור על העוני, הרעב ותנאי המחייה הירודים במדינות לא מתפתחות בשביל שאנחנו נמשיך לחיות ברמת חיים גבוהה (בהשוואה כמובן לאזורים נכשלים בעולם?

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3289690,00.html

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  6. טוב ראיתי את הסרט סך הכל השקיעו בו הרבה אריסון פורד מגלם שוב את אינדיאנה גונס הרבה פעולה קצת הומור הרבה מקומות לראות יחסית לסרט המוזיקה המקורית בתאוריה מה שצריך מהמשך כזה בפועל אריסון פורד כבר זקן מידי לסרטים כאלו וזה ברור לאורך הסרט שחקני המשנה חלשים מאוד כולל "הדמות הרעה" העלילה מערבבת יותר מידי אלמנטים וזה יוצר סמטוחה וחבל אם הייתי רוצה לראות המשך לטרזן או למפגשים מהסוג השלישי אז שיעשו סרטים כאלו בנפרד זה לא מתחבר בכלל לאינדיאנה גונס בקיצור ניסו השקיעו אבל לא הצליחו חבל שאולפני הסרטים לא מתחילים לחשוב על סרטי פעולה חדשים ולא המשכים של סרטים ישנים התוצאה בדרך כלל לא טובה וזה דוגמה לכך

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. מי ראה את הגמר? בתור שופט כדורסל (בדימוס, לא שפטתי כבר מעל ל-3 שנים), אני לא מבין מה רוצים משמש. הייתה שם עבירה של טפירו (ברביעית) והצגה של שארפ הייתה בחמישית, אבל ככה זה בתוקף, והיה פאול. אז נכון, חבל על הבכיין, כי גם לו מגיע צלחת, באמת, אבל אם ירושליים הייתה לוקחת, זה היה שוד לאור יום - הקבוצה היותר טובה, לאורך כל העונה, הייתה מכבי.

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by משה007,

    השבוע קראתי בעיתון שעקב הרפורמה החדשה שהנהיג שר האוצר.יקבלו חברי הכנסת והשרים תוספת של3500ש"ח למשכורתם החודשית.הייתם מאמינים?תוספת של שכר מינימום לאלה המשתכרים פי כמה וכמה משכר המינימום.שבזמן ש-40%מהשכירים משתכרים שכר מינימום עבור עבודה קשה ומרובה הרבה יותר מהם בהרבה פחות תנאים וכיבודים מהם.היכן מצפונם? היכן היגיונם?בושה וחרפה שמצד אחד מקצצים מאנשים שאין להם ובאותו זמן הם מוסיפים לעצמם לשכרם ומטיבים את תנאיהם.על חברי הכנסת והשרים לא רק לבטל את תוספת השכר הבלתי מוצדקת והלא הגיונית אלא אף לקצץ בשכרם ובתנאיהם כדי לשמש דוגמא ומופת לעם בתור נבחרי ציבור.אם הם יעשו כך(הסיכוי לכך קלוש מאוד)רק אז הם יהיו ראויים להיות נבחרי ציבור-כל עוד הם לא עושים זאת לא ניתן לקרוא להם נבחרי ציבור…

  9. כמה רוע וקטנוניות יש במדינה? סופרת של ספר ילדים טוענת כי הספר שמשפחת שליט הוציאה בכדי לממן את הוצאות המאבק שלה הינו פלגיאט (העתקה ספרותית) של ספרה ודורשת תמלוגים. http://www.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaadik http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/103/010.html (שימו לב לחלק מהתגובות) וראיון שנערך עמה בגל"צ http://213.8.193.29/msnvideo/glz/elkayam5-5-10.wma

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by Zeev86,

    עדיפות עם כתוביות אבל אפשר גם בלי. כמו אריזה משפחתית, חברים, סיינפלד ועוד.

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by maverick,

    היום, בדיון של וועדת הכנסת להסרת חסינותו של יחיאל חזן (בפרשת ההצבעות הכפולות) עשה הנ"ל הצגה מטופשת למצלמה. אין לי הסבר טוב יותר לזה כי אם לא היו מצלמות אני בטוח שהוא לא היה מתלהם כך: הוא פרץ בסערה לכיוון הדלת תוך שהוא צועק וממלמל שהוא הולך לבית משפט ושהכל יתברר שם. כמובן שניסו לתפוס אותו ולעצור אותו מלעשות את זה. איזו הצגה עלובה!!! איזה אדם מסכן!!! הוא התנהג בסגנון של: "תתפסו אותי לפני שאני מרביץ לו..." כאילו שהוא באמת היה עושה את זה אילולא תפסו אותו. אני בעד שיסירו את חסינותו (מה שלא יקרה לעולם) ושישפטו אותו על עבירות הזיוף הללו. עוד הוכחה שבכנסת יושבים עסקנים עלובים ולא אנשים רציניים - אנשי מקצוע שבאמת יכולים להועיל לעם. אכן תעודת עניות למדינה ולכנסת.

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by עכביש בכביש,

    שלום לחברי הפורום . אני מבולבל , מצד אחד ערוץ עשר לא עומד בהתחיבויות שלו ואיננו עומד בתנאי המכרז שהוא חתם עליו כלומר , הערוץ היתחייב ( כדי לשמור על רמת שידורים נאותה ומספקת ) ליצור דרמות ושידורי איכות ( סוגה עילית ) ובכך מלבד שידור חומר איכותי גם יספק כסף ליוצרים ישראלים ויתמוך בתעשיית הבידור הישראלית . אז מהבחינה הזו הערוץ איננו עומד בתנאי המכרז שהיו ברורים לו לחלוטין וכעת גם הוא הערוץ מודה בעובדות שאיננו מספק את הסחורה ואיננו עומד בתנאי המכרז ( כבר מספר שנים וזו איננה הפעם הראשונה ) אבל מתרץ זאת ברייטינג כלומר -" הציבור איננו רוצה דרמות " ( ציטוט של מנכ"ל ערוץ 10 ) . מצד שני יש את הדילמה של ספק עבודה ל כ - 3000 משפחות ( שלא בהכרח יהיו מובטלות אבל , ) מה אתם אומרים ? לס…

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. יש לחבר שלי לוויה, לא ידוע אם ללכת.. רציתי לדעת מה המצב שם בצפון (בעיקר באיזור אילון אם מישהו נמצא או מכיר)

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. טוב סוף סוף הצלחתי לצפות בסרט האחים סופר מאריו (סרט מאוד ישן) וזה יותר דומה לגרסה ילדותית של GTA מאשר המשחקים של מאריו יש שם מרדפי מכוניות והסרט רובו בסביבה עירונית הכניסו כמה חלקים שמתקשרים לסדרה אבל גם המון דברים שונים סתם דוגמה קטנה לואיגי בלי שפם הצבים בכלל לא דומים לצבים בסדרה ויושי ניראה כמו טירנוזאורקס רקס קטן ולא כמו יצור עדיין בכלל לא ניראה לי שהיוצרים יתעמקו בסדרת משחקים וסתם הכינו סרט אם מדבקה של מאריו בכל אופן הסרט סביר לא טוב ולא רע עדיף על כוכב נולד\נולד לרקוד וכל הזבל האחר אבל לא מתקרב לסרט או סדרה איכותית

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by moses_23,

    זה עובר לפה...זאת עוברת לשם... ניראה לי שחוץ מהגלקטיקוס בכדורגל יש לנו גם בפוליטיקה... מי אתם חושבים יקחו שנה הבאה את הבחירות? מי לפי דעתכם הכי מתאים "לעסק"אפילו שאנחנו יודעים שלא יהיה כזה שינוי גדול?

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. לאחרונה ראיתי 2 סרטים שמאוד איכזבו אותי 1-לילה מוטרף במוזאון [/(תרגום של אוולה)b] שלפי הטרילר ניראה כמו סרט מצוין וגם הרעיון הכללי מצוין זה קומדיה שמספרת על שומר לילה במוזאון שהמוצגים שם קמים לתחייה בלילה בסופו של דבר הסרט יתברר כמאוד ילדותי ומשעממם שרק האפקטים נחמדים 2-איש קטן גם פה הרעיון מצוין הסרט הוא קומדיה שבמרכזה פושע נמוך קומה שזוג מאמץ אותו כי הוא חושב שהוא תינוק בסופו של דבר יש יותר מידי בדיחות מיניות לא מצחיקות וגם פה הסרט מיועד לילדים וחבל כניראה האמריקאים לא יודעים לעשות קומדיה אחרי עידן נשואים פלוס בכל מקרה אתם מוזמנים לזרוק לפה סרטים שאיכזבו אותכם ולמה

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. ראיתי את זה בערוץ 11.הגיע הזמן.

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. "בארני, כלב דלמטי שסבל מהשמנת יתר בעקבות אכילת חטיפים, הגיע למשקל שיא של כ-70 קילוגרם, דבר שסיכן את חייו. בית המשפט בבריטניה הרשיע את בעלי הכלב בהזנחת החיה וגזר עליו עונש של 200 שעות עבודות שירות למען הקהילה, קנס של כ-10,000 שקל ונאסר עליו לגדל כלבים בעשור הקרוב." מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3808507,00.html מה אתם אומרים, צריך לחוקק חוקים דומים גם בארץ? אני באופן אישי, נגד הזנחה של בעלי חיים ובעד חוק שיפקח על זה. אבל נראה שבמדינה שלנו, ההזנחה בקרב ההורים והפשיעה הגואה בארץ; מטרידה הרבה יותר.

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. חיל הרפואה חנך מינהלת מחקר חדשה, במסגרתה עובדים על פיתוח של טכניקה ליצור אבקה מדמו של כל חייל קרבי, כדי שבמקרה פציעה ניתן יהיה לערבב אותה עם מים ולהפוך אותה לדם אמיתי. במסגרת הפיתוחים החדשים: כליות למיקרוגל, מעיים לתנור ולבלב לטיגון עמוק! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2889372,00.html

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. היום סדאם יקירנו עבר 65 אביבים עירקיים שטופי שמש! תרשמו לו ברכות ואיחולים :asthanos: תבואו למסיבה, יהיה פ33ות!

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by Guy King,

    מספר תהיות פוליטיות שיצא לי לחשוב עליהם לאחרונה: מה זה בדיוק שמאל? מה זה בדיוק ימין? אדם שהוא ימני- במה הוא מאמין? אדם שהוא שמאלני- במה הוא מאמין? למה שמאל וימין? למה לא כינויים אחרים? למה השמאל הוא שמאל והימין הוא ימין ולא להפך? מישהו יודע?

  22. Started by BarBee,

    למבקרים באתר של פוקסניוז, אפשר לראות שכל יום יומיים יש ידיעה שמתחילה בצמד המילים האדומות BIAS ALERT מבקרים ידיעות וצורות סיקור של הבחירות הקרבות לנשיאות. שם יש כלי תקשורת שיכול להביא זווית אחרת ביומיום. אנחנו תקועים עם מקהלה מתואמת.

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by danker,

    לא הנשיא השחור כמו מרתין לותר קינג ז"ל שהיה כומר ובאמת ידע לדבר דברי טעם. הנה ציטוטים נבחרים מהנאום של אובמה,ציטוטים שמעידים שהאיסלם כול כך קרוב לליבו עד שהוא מוכן לסלף את האמת. רצוי לראות את כול הסרטון באופן מלא,אם אתם לא רוצים אל תגיבו כאן.

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3283903,00.html

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים