בFOXnews פותחים חזית נגד כלי התקשורת - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בFOXnews פותחים חזית נגד כלי התקשורת


BarBee

Recommended Posts

למבקרים באתר של פוקסניוז, אפשר לראות שכל יום יומיים יש ידיעה שמתחילה בצמד המילים האדומות

BIAS ALERT

מבקרים ידיעות וצורות סיקור של הבחירות הקרבות לנשיאות.

שם יש כלי תקשורת שיכול להביא זווית אחרת ביומיום.

אנחנו תקועים עם מקהלה מתואמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק שים לב שהכתבות האלה מציגות BIAS כנגד.. רומני, ושום מילה על BIAS כנגד אובאמה. זה דווקא די הגיוני, בהתחשב בכך ש-FOX ידוע ומזוהה עם הרפובליקנים והוא בעצמו די מוטה כנגד אובמה. אז.. שלא יעבדו עליכם :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כזה דבר בן אדם שאין לו BIAS, ובגלל שכלי תקשורת הוא סך הכל אוסף של בני אדם, אין כלי תקשורת שלא מוטה.

לרוב הם פשוט יפרסמו מידע שתומך בדעות שלהם, זה לא ממש מפתיע..

הבעיה היא לא בהטייה, הבעיה היא שיש כלי תקשורת שבשביל לקדם את הדעות שלהם מוכנים ללכת מעבר ולשקר לצופים. ובזה FOX NEWS מעולים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאני באופן קבוע נכנס ל- FOXnews כמה פעמים ביום (וגם לאלג'זירה באנגלית) ואם לומר את האמת..הם די לא מאוזנים בפרשנות שלהם בלשון המעטה ::) פשוט הם מאוד ערבים לאוזניי כישראלי (תמיכה ללא סייג בנו מצד כל הפרשנים שלהם). יש שני חדשות גדולות שעוסקות בישראל ובמזרח התיכון באופן יום יומי..אלו FOX ואלג'זירה. האחד מוטה לטובתנו (נחשו מי) והשני הפוך. לפעמים אני מגחך איך באלג'זירה הופכים כל ידיעה שולית פה בישראל לתוכנית של 25 דקות עם פרשנות דעות וקונספירציות שונות. אבל עדיין הם שופכים ים כסף על כתבות איכות לפעמים בכל הנוגע לסכסוך המקומי.

פותח התרד..שים לב שערוץ FOX באופן קבוע מתנגח באובמה והדמוקרטים והאזעקת- BIAS שלהם הוא לצד אחד בלבד. הם גם חשפו לפני כמה ימים את הנאום שנשא אובמה לפני הבחירות הקודמות בו האשים את המדינה בגזענות מובנית..עשה לו לא מעט בעיות שם.

CBS קצת יותר מאוזנים אבל גם עם נטיות לדמוקרטים יותר..אבל עדיין זה לא מנע מהם לקטול את אובמה אחרי האימות עם רומני, איך שהוא נדמה לי שגם אם רומני היה מפסיד בבירור..אצל FOX הוא היה מוכתר כמנצח :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק שים לב שהכתבות האלה מציגות BIAS כנגד.. רומני, ושום מילה על BIAS כנגד אובאמה. זה דווקא די הגיוני, בהתחשב בכך ש-FOX ידוע ומזוהה עם הרפובליקנים והוא בעצמו די מוטה כנגד אובמה. אז.. שלא יעבדו עליכם :xyxthumbs:

כמובן. רק שיש רק כלי תקשורת אחד שנותן זווית אחרת מתמיכה בדמוקרטים.

זה מה שחסר כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה עם "ישראל היום" וערוץ 9 של הרוסים?

הם תומכים באופן מובהק במדיניות נתניהו והימין,

בדיוק כמו Fox News, הם תומכים במפלגה, לא ברעיון.

מחר ביבי יגיד שעושים צעדים קיצוניים יותר ממרצ בשביל להשיג שלום,

יתמכו בו גם בזה.

אבל בסדר, אני לא מצפה מאנשים באמת להסתכל מעבר לדעות שלהם,

אלא לחלק דברים לפי "בעדי" ו"נגדי".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, ואתה רוצה להגיד לי שעמדתם של כל שאר כלי התקשורת בישראל נגד כל דבר שביבי (או כל גורם ימין אחר) עושה הן לגופו של עניין ולא לגופו של אדם? תעשה לי טובה. גם אם ל"ישראל היום" יש הטיה כלשהי לטובת נתניהו, שאותה אני אישית מתקשה לראות, היא בטלה בשישים לעומת ההטיה של כל שאר כלי התקשורת נגדו.

לגבי ערוץ 9 - להזכירכם, הציבור הרוסי בישראל בכללותו נוטה ימינה יותר מהממוצע הארצי (שאף הוא נוטה ימינה). למה זה מפתיע שזה משתקף גם בערוץ הטלויזיה המכוון לציבור הזה?

ולגבי פוקס - כן, הם מוטים, אבל נראה לי שגם בארה"ב מותר שיהיה ערוץ אחד שנוטה ימינה לעומת כל שאר הערוצים שנוטים שמאלה. יתרה מכך, כל מיני פרשנים מערוצים אחרים האשימו את פוקס בהטיה הזו כבר מזמן, בעודם שותקים לגבי ההטיה של הערוץ שלהם עצמם... אז להם זה היה מותר כל השנים, ופתאום כשפוקס מעיזה להחזיר להם באותו מטבע בדיוק זו "צביעות"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

די כבר להעמדת הפנים הזאת. אין כזה דבר כלי תקשורת לא מוטה. כולנו בני אדם ולכולם יש את הדיעות שלהם וזה בלתי אפשרי לא להיות מוטה.

ההבדל הוא רק בעד כמה אתה מוכן ללכלך את עצמך ולרדת נמוך - FOX NEWS מוכנה לרדת מאוד נמוך, אבל גם שאר כלי התקשורת מוטים, אין כזה דבר לא מוטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פוקס מוכנים לרדת נמוך ביחס לשאר? תעשה לי טובה גם אתה. כשאובאמה פלט במסגרת אחד הנאומים ה"סוציאליסטים" שלו את המשפט "you didn't built that", כשהוא מדבר על כך שהעצמאים בארצות הברית לא הקימו את העסק שלהם בוואקום אלא עשו שימוש בתשתיות המסופקות להם ע"י המדינה (כמובן, תוך התעלמות מכך שהם הקימו עסק אבל השכן שלהם, באותם התנאים בדיוק, דווקא לא), פוקס תקפה אותו, ושאר כלי התקשורת בארה"ב תקפו את פוקס על זה שהיא תקפה אותו ושדבריו הוצאו מהקשרם, וזאת למרות שגם בהקשר המקורי הדברים בעייתיים לאור מה שכתבתי בסוגריים לעיל. זמן קצר לאחר מכן וללא קשר לנאום ההוא של אובאמה, רומני דיבר על כך שכל ארגון ממשלתי סובל מביורוקרטיה מסובכת, ושצריך לדעת לפשט את הדברים עבור ה"לקוח", קרי האזרח, כפי שעושים זאת עסקים פרטיים - והביא כדוגמה כלשהי של חנויות נוחות בארה"ב (סטייל ילו ומנטה בישראל - Wawa, למי שבקיא בפרטים) שהכניסה לאחרונה מערכת של שירות עצמי קל ופשוט ללקוחות. אותם כלי התקשורת שתקפו את פוקס על יחסם לאותו נאום של אובאמה, מיהרו לקחת את הנאום הזה של רומני, לחתוך ממנו את כל ההקשר לדבריו על אותו שירות של אותה חנויות ולהציגו כמנותק מהמציאות שהרגע נפל מהירח ומתפלא על שירות מעניין ל"אדם הקטן".... והם אלו שלא מוכנים לרדת נמוך מבחינתך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפוקס יש הטיה חזקה לימין, לMSNBC הטיה חזקה לשמאל, וCNN עם הטייה קלה לשמאל. כל מי שמכחיש את זה או את זה עיוור.

אין שום בעיה עם הביקורת של פוקס כלפי כלי תקשורת אחרים על הטיה - להפך, זה מבורך. אני מקווה שגם כלי התקשורת המבוקרים יתחילו לבקר את פוקס ואחרים על הטיה. אני רוצה כלי תקשורת מתחרים, שמבקרים אחד את השני, שחושפים אחד את ערוותו של השני. מעדיף את זה בהרבה ממקהלה קונצנזוסאלית שמעתיקה מעצמה אל תוך עצמה.

ישר כח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...