אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
בהמשך לדיון ישן נושן: אז חבר פירסם בפייסבוק את הסטטוס הבא בעקבות "הדיבייט" שהיה בין יחימוביץ' לשטייניץ: אז לגבי הסיפור שיחימוביץ' חוזרת עליו - הורדת מס החברות יצרה חור בתקציב - באמת שלא מדובר במתמטיקה מסובכת מדי. הדו"ח של מנהל הכנסות המדינה מצביע על תמונה מאוד ברורה: מאז 2003, מס החברות באמת יורד. אבל התקבולים ממנו גדלים. ב-2004, שיעור המס האפקטיבי עמד על 30.6%; היקף התקבולים עמד על כ-18 מיליארד ש"ח. ב-2010, עם שיעור מס הפקטיבי של 20.2%, התקבולים היו 33 מיליארד. עמודים 4 ו-9 פה: http://www.finance.gov.il/hachnasot/docs/Article201208.pdf מתוך הקישור אגב: 2004, הכנסה חייבת במס: 44.9 מיליארד ש"ח. מס: 13.7 מיליארד. אחוז מס אפקטיבי: 30.6 2005, הכנסה חייבת במס: 57.8 מיליארד ש…
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
סתם מבזק ב-Ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3846240,00.html עיתון שוודי השמיץ את המדינה, השמיץ את צה"ל, הדפיס עלילת דם מודרנית ומה המדינה הזאת עושה? כלום. פשוט כלום. מדינה של עורכי דין, כל פלוץ הולך ללמוד משפטים, אבל לא עושים כלום. היו צריכים לתבוע את העיתון הזה עד האגורה האחרונה.
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אתמול סיימתי לקרוא את הספר "כחש" של בן הכט על פרשת קסטנר. הספר אמנם חד צדדי לחלוטין אבל אני פשוט בשוק איך כתם כזה שחור בהיסטוריה של המדינה טואטא מתחת לשטיח. אני בספק אם 1 מכל 10 פה יודע בכלל מי זה קסטנר, ובצדק - לא מלמדים עליו בתיכון בכלל..... בשנות החמישים עיתונאי דרג ז' האשים את קסטנר בשיתוף פעולה עם הנאצים, המדינה (קסטנר היה חבר הסתרדות ובעל תפקידים בממשלה) תבעה את העיתונאי על הוצאת דיבה. בית המשפט מצא שקסטנר באמת הציל פושעי מלחמה נצאים מגזר דין מוות וחמור מכך - ידע על תוכנית הנצאים לשלוח את כל יהדות הונגריה (800 אלף יהודים) לאושוויץ בניגוד לאמונה שהנצאים החדירו ליהודים כי ישלחו למחנות עבודה, ואע"פ שהוא ידע על תוכניות הנצאים הוא לא יידע אף אחד אפילו שעשרות אלפים היו יכ…
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
כתבה זו הועתקה מאתר מעריב. קשה להאמין אך זאת עובדה...שיא החוצפה.....חברת צ'רלטון, זכיינית שידורי המונדיאל, החלה להגיש תביעות נגד בתי עסק ובתי קפה שמקרינים את המונדיאל ללא הסכם תמלוגים. הבוקר הוגשו לבית משפט השלום בתל אביב תביעות ראשונות. לפני מספר שבועות שלחה החברת התראות לבתי עסק, שמקרינים את המשחקים בניגוד לחוק, ומסרה כי אם לא יסדירו את התמלוגים בסך 2.97 שקל לצופה, למשחק, בתוך 48 שעות, היא תפנה לערכאות משפטיות, אך רק היום ביצעה זאת.
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3287145,00.html עצוב שכזו תמונה מגיע הלעמודי החדשות בעולם.
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3449377,00.html עוד צעד לWW3?
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אחת הסיבות זה אנשים כמוהו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3269806,00.html
-
- 28 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2842948,00.html מחשבותיכם, אנא:
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
עוד הוכחה לבלגן במוסד לביטוח לאומי, או הדרכים שאנחנו מנסים לעבוד עליו? חבר מועצה מהגליל חשוד שקיבל מדי חודש קצבת זקנה, עבור סבתו שמתה כבר לפני 30 שנה ונקברה בחצר הבית. בסך הכל קיבל האיש חצי מיליון שקל. אם לא די בכך, הוא גם דאג שסבתו המתה תבחר את נציגיה לכנסת, בעודה בעולם שכולו טוב. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2889216,00.html
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
https://www.tgspot.co.il/pizza-hut-israel-conducted-a-drone-delivery-test/ אנשים לא מבינים כמה נזק זה יביא קנייה מהירה של מזון מהיר וחולה גרוע יותר מקורונה
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3627132,00.html
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
פוטין מתחיל להתקפל ולהיות "מודאג" פתאום ולהפוך ידידותי. יש פה תבנית חוזרת שסיפרו לי שקרתה הרבה פעמים עם צפון קוריאה. צפון קוריאה עושה מה בראש שלה, שוחטת ומענה אנשים, מאיימת, מפחידה, ואז כשפתאום ארצות הברית מתחילה להתעצבן ולסגור עליה, אז פתאום צפון קוריאה נהיית חביבה. פתאום הם רוצים לדבר שלום, וכו וכו. כלומר, זו טאקטיקה חוזרת שמנצלת את הזיכרון הקצר של הנהנתנים ושל מדינות דמוקרטיות. ומצד שני את הרצון של דמוקרטיות להימנע מעימותים ואלימות. נראה שאותו הדבר קורה עם פוטין, כי הפעם יש את טראמפ ולא את אובאמא המתקפל. אז הוא נוקט באותה אסטרטגיה של צפון קוריאה. כך נראה לפחות. לכן רצוי להתעמת עם רוסייה על כל הנושאים ולא לחזור ל"שולחן הדיונים", כי ככה הם מורחים את א…
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ציטוט מעיטון חשוב - ".. לפי ספרו של רביב דרוקר 'חרקירי' , שכל כולו ביקורת נוקבת על ברק , אמר להם שריד (לבני דודינו הפלסטינאים) : "קחו מצלמה וצלמו את המשלחת הישראלית ושימו על השולחן שלכם , כי בעוד כמה שבועות ,בכל פעם שתראו את התמונה הזאת , תבכו בגעגועים . זו נבחרת החלומות מבחינתכם .בעוד שבועיים יעמדו מולכם לימור לבנת , איווט ליברמן , וצחי הנגבי ". רגע , יוסי ביילין , ערב לפני הפיצוץ בטרבה הציעו גלעד שר וישראל חסון לאבו עלה לטוס אל ערפאת בעזה כדי לעגן בכתב את מה שהסתיים בהסכמה . אך אבו עלה השיב להם ברגע נדיר של גילוי לב :"הבוס אינו רוצה הסכם ". נכון שאין בישראל צדיקים גמורים , כדברי ביילין ,אך אפשר לצפות מאיש כמותו לומר כי בראש הצד הפלשטינאי עמוד אנטי צדיק גמור . זה המזער …
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מה אתם חושבים על זה יצליח או לא?
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
עם כל הגאווה הלאומית לגבי מודיעיון שלנו שמגיעה לכל מקום קל לשכוח שהשימוש במשתפים לא מוגבל רק לנו ... מאסר לתושב מזרח ירושלים שריגל עבור הרשות מוחמד גיוסי גויס ב-2006 על-ידי המודיעין הכללי הפלסטיני. הוא עקב אחרי ישראלים, מסר מידע עליהם ואף רכש נשק שבאמצעותו התכוון לבצע פיגוע. בית המשפט המחוזי בירושלים שלח אותו ל-42 חודשי מאסר http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3749204,00.html
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שימו לב: http://news.walla.co.il/?w=//1086842 אני מבקש להתייחס לציטוט הבא: "אולמרט התייחס גם להערכות שארצות הברית תתקוף באירן בקיץ הקרוב. לדבריו, "אין תוכנית לתקוף את סוריה במקביל לתקיפת ארצות הברית באירן"." זה לא סוד שהולך לקרות משהו בקרוב- אבל למה לעזאזל להיות כל כך מפגר וממש להכריז על כך? והוא לא מבין שמהשורה "אין תכניות" אפשר להסיק בקלות שאין תכניות, אבל יש כוונות? S: לשאלה כזו פשוט מגיבים ב "הנושא הזה לא נוגע לנו" וזהו. תודה לכל מי שיתרום דעה.
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לכתבה: http://www.news-israel.net/Article.asp?Code=15092 החוק המדובר יאפשר לבעלי דרכון ישראלי להצביעה לכנסת בנוסף למה שנאמר בכתבה יש עוד דבר שצריך להוסיף מכוון שמדובר בהצבעה בחו''ל ובמספר רב מאוד של מצבאים פוטנציאלים יהיה קל מאוד לזייף את הקולות וכל העניין הזה יהפוך למסחר קולות למה לאותם האנשים צריכה להיות זכות הצבעה? הם הרי לא חיים פה(יותר נכון רובם ירדו מן הארץ) אז למה לתת להם כוח להשפיעה? למה שהם בחרו לגור בחו''ל או ירדו מן הארץ צריכים לקבוע לנו את העתיד?
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=9TadvFY3rA8
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3909847,00.html חוצפן. אפלייה של מזרחים? כנראה הבן אדם חי בשנות ה-50. אידיוט.
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
קישור: http://finance.walla.co.il/?w=//1041297 אינטל מפטרת עובדים במפעל ירושלים וסוגרת את מפעלה רק לפני שנה דיברה אינטל על פתיחת המפעל בקריית גת (זה נשמע שמצבה הכלכלי טוב)... אינטל עושה זאת כדיי לעבור למצב אסטרטגי יותר טוב בגלל פתיחת המפעל בקריית גת....
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שמתי לב ללניק בתחתית האתר YNET http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-3982,00.html מעניין יש כמה מכוערות שאלוהים יודע איך לקחו אותן. ד"א אחת מהן אני עובד איתה. יש כמה יפות אבל הרוב לא משהו בכלל אני עובד עם זאתי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3207611,00.html מהממת מגיע לה לזכות לדעתי חחחח ח זאת אני לא מבין אותה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3208051,00.html לא לובשת מחשופים... אז מה זה בתמונה? ורגע דתייה להיצטלם בבגד ים וכאלה?
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://images.maariv.co.il/cache/ART570494.html ראה יותר מדי סרטים אולי?
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://glz.co.il/NewsArticle.aspx?NewsId=67147 היא ידעה שיש אלימים עם אלות והיא ראתה שחוטפים חיילים , הטענה שלה שהיא לא ראתה כלום היא שקר . עריכה : [הסירטון עלה , תשימו לב טוב היא מצולמת בשלוש סצינות ( בשניה היא מסיטה את המצלמה מימנה כי היא לא רוצה שיצלמו אותה איתם , היא עומדת במדרגות תחתיהם ומסתכלת איך הם נערכים יש גם את הצילומים של הדם על הריצפה , בצילום הראשון היא בכלל על הסיפון העליון כאשר הם מתכוננים בסצינה השלישית היא בכלל "מתרגמת" שהפצועים לא רוצים להתפנות ) עכשיו היא משתוללת בגלי צה"ל אצל רזי ברקאי , היא טוענת שמה שמצולם זה הסתה .
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-


