עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. " כוננות גבוהה בשרון: מחסומי משטרה הוצבו החל בשעה 10:20 הבוקר (יום ד') בכניסות לכפר סבא ולערים נוספות באזור השרון, בעקבות התרעה על כוונת מחבל מתאבד לבצע פיגוע בשטח ישראל. לפני הצהריים התנהל מרדף אחר חשוד." http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3278197,00.html ומה קורה עם החיים שלי? נתקעים במקום? תודה רבה לכם, ערבים. לכו לעזאזל.

    • 24 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. כמה מס שילם? מכללת רעננה מעלה קמפיין שמזמין את הציבור ללכת בדרכו של רה"מ לשעבר: "אם ברק, בלי ניסיון בעסקים, יכול לעשות 30 מיליון שקל ב-5 שנים, אז גם אתה יכול" lhttp://www.nrg.co.il/online/1/ART1/592/983.html

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. מה שקרה באמת: מחבלים ערבים ניסו לרצוח יהודי, היהודי השיב אש וניצל מלינץ'. הכותרת של YNET הניאונאצים: "פלסטיני נהרג מירי מתנחל" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4963965,00.html

  4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3300854,00.html הוא מעלה כמה נקודות חכמות. באמת יש כאן טלטלה שלטונית כל הזמן. מצד שני, לא הייתי רוצה לראות את אולמרט 4 שנים בשלטון עכשיו (למרות שזה מה שיקרה בכל מקרה). מה דעתכם?

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. http://www.telegraph.co.uk/earth/main.jhtml?xml=/earth/2007/07/01/scibaby101.xml בעבר חשבו שילדים מתחילים לשקר בגיל 4 שנים, אולם מחקר חדש מראה שתינוקות מתחילים לשקר כבר בגיל חצי שנה. תמיד ידעתי שתינוקות שקרנים ומניפולטיביים, אבל כולם חשבו שאני המשוגע. מה אתם אומרים?

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. אני אספר 2 סיפורים - אחד לכל צד - תרגישו חופשי להעלות נקודות בעיניין. 1. שוטר נתן לי קנס 250 שקל ו2 נקודות על אי עצירה בתמרור עצור. הוא גם הסביר לי מהי עצירה נכונה למרות שעצרתי בקו העצירה (ולקח את הזמן לעמוד במקום בו הייתי צריך לעצור, והסביר לי את הסכנות שבעצירה לא נכונה). אני לא אשמור זאת בסוד : קו העצירה או השלט הוא סימן לעצירה רק אם תנאי הדרך מאפשרים זאת. יש סעיף נוסף לחוק שמחייב עצירה נוספת במקום בו הנהג יכול ללראות את התנועה בכיוון אליה הוא נוסע ובכיוון הנגדי. לפיכך בשלט עצור יש לעצור פעמיים (!!) לפי החוק. הדבר גרם לי לחשוב שהשוטר יודע מה הוא עושה, ומאמין ביכולתו לשפר את מצב התנועה למנוע תאונות, ואף הבהיר לי זאת בשטח. 2. היום התקשרתי 4 פעמים לדווח על קבוצת נערים ששיס…

  7. Started by Rule The Pc,

    אהלן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3021817,00.html הייתי בבית צפר הזה היא הייתה שכבה מתחתי המנהלת בעבועבועה הייתה אשמה לא היו סורגים בכיתות גם בקומה רביעית האבא של אמיליה (הילידה שנפלה ומתה) אמר למנהלת גם בעצמו שיקרה אסון וילד יכול ליפול ולמות ובסוף זה קרה לבת שלו.... אם המנהלת לא אשמה אז מי אחראי שיהיו סורגים בכיתות בקומות 2-4?? כנראה שאפחד לא אשם במדינה הזאת...... ד"א אחרי שהיא נפלה למדנו במקלטים עד סוף השנה כי אז הבינו שזה לא ביטחותי מסכנים ההורים הם ידעו שזה יקרה ובסוף זה קרה להם.....

    • 32 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by Michaeld,

    תראו את המקרה : בבית ספר של חבר שלי (כיתה יא') המורה לתנ"ך הכריח את כולם לקנות מן חוצצים לתנ"ך והוא נתן תקופה של חודש לקנות ולהדביק את זה. המחיר של החוצצים הוא כ16 שקל ... אבל זאת לא הבעיה בשיעור האחרון הוא בדק ולכל מי שאין חוצצים הוא הביא לו עונש להעתיק שלושים פסוקים מהתנ"ך ולפרש אותם ולהסביר אותם. שימו לב שהחוצצים האלו הם לא דבר חובה ולרוב הם לא תורמים - לפחות לא בשבילו , מטרתם היא לעזור לך לעבור בין ספרים בתנ"ך. והוא מאיים שמי שלא ידביק את החוצצים בתקופה הקרובה לא יכנס לשיעורים. אז האם זה חוקי למורה לחייב תלמידים לקנות משהו שלא חובה (לא תמיד תורם וגם לא בשימוש בבתי ספר אחרים) מכספם ולהעניש אותם על זה שהם לא עשו את זה? אם זה לא חוקי אפשר איזה פסוק או משפט מהמקום שאומר א…

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by 104952,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3403823,00.html

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. YNET "שואלים": האם יש עניין ציבורי בחגיגת משפחת נתניהו בערב האסון? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3926641,00.html ואני שואל, האם עצם השאלה הזו במתכונתה, לא מעידה על עליבות YNET ?

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3873361,00.html

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2646713,00.html אין לי מילים לרמה הנמוכה של הבן אדם הזה שבגלל שיש לו כוח כלכלי הוא סוחט אל כל הממשלה אחרי שהוא היה שר האוצר הגרוע בתולדות ישראל ורצו להעיף אותו לקיבינימט הוא הלך לקשרים שיש לו בזכות אישות הפרימיטיבית ולחצו על שרון לתת לו תפקיד אז נתן לו את שר החוץ עכשיו הוא עושה בושות למדינת ישראל עם טיפשותו בפומבי... אני חושב שצריך להעניש את הבן אדם הזה כי לא מגיע לו להיות שר בממשלת ישראל הוא פרימיטיבי שלא מבין מה זה נימוסים בסיסים... והכי חשוב אין לו כבוד בגרוש לראש ממשלת ישראל הוא חושב שהוא יכול לשחק איתו ולעשות מה שהוא רוצה... הרי הוא בכלל לא היה אמור לבוא לעקבה!!! הוא עוד פעם לחץ על שרון לבוא כדי שהוא יוכל להדחף לכל דבר...

    • 16 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. מחיר חבית נפט זינק ב-10% - מעבר ל-138 ד' הנפט רושם היסטוריה בניו יורק. מחירה של חבית למסירה ביולי זינק ב-10.23%במהלך המסחר. חבית נסחרת סביב 138.02 דולר. אם תימשך המגמה בשעות הקרובות - נהיה עדים לזינוק החד ביותר בתוך יומיים בהיסטוריה של בורסת הסחורות בניו-יורק http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3552790,00.html מה יהיה? יתחילו עם אופניים?

    • 16 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by amilo,

    מישהו מכיר את מתיסיהו זמר הרגאיי הסוס מ Crown Heights?

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. תופעת תפיסת מקום חניה ציבורי ע"י אדם (ובחלק עוד יותר מטריף של המקרים, באמצעות דו"ג)... http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4239329,00.html

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. http://www.seret.co.il/actuality/index.asp?catCase=2&ID=2329&mon=11&yer=2003 באמת מחווה אצילית מצידה.

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. כבר ידוע שלראשויות אין כסף אבל זמן לריב יש תמיד, ובשפע, והם אפילו לא יחסכו באוכל בשביל זה, גם ביודעם שיש אנשים שזה חסר להם. מי הנבל ומי הנבזה? הפעם - ראש עיריית קריית מוצקין, הלה הוא חיים צורי. חיים צורי מואשם בכך (טוב, עוד אין כתב אישום אבל זה נשמע טוב) שבעט הישיבה העירונית לבינוי ותכנון, הוא יידה עוגה על חבר וועדה ולהוסיף שמן למדורה, הוא זרק בקבוק מיץ אשכוליות (לא סתם!) על ראש עיריית קריית-ים, שמואל סיסו שבתגובה הטיח בו מטר של קללות עסיסיות. כשלראשונה הגעתי לצבא ופגשתי אנשים מכל רחבי הארץ, הבנתי שסטריוטיפים קיימים לא רק לפרדס-כץ, פתח-תיקוה ובני-ברק אלא גם לקריות. כולם אמרו לי שבקריות (ובטירת הכרמל) יש הרבה חולי נפש ומופרעים. עכשיו אני מבינה גם על מה הם מדברים. עכשיו …

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. מה? מה? מה? http://news.walla.co.il/?w=//1321858 בשם אלוהים, תחשבו על מי שעובד במרכז ולא גר שם, 40 שקל ביום (ממוצע בין 25 ל 50) כפול 24 זה 960 שקל "מס כניסה למרכז" בחודש עד מתי נחיה במדינה אוכלת יושביה? שמעתי על מיסי גודש או כבישי אגרה, אבל לאטום את המרכז לבעלי מכוניות פרטיות אלא אם ישלמו? עוד ביזיון מבית היוצר "ממשלת ישראל" אסור לתת להצעת החוק הזו לעבור, אני מקווה שיקומו אינספור ארגונים למיניהם שיצאו להילחם ברעיון הזה לפני שיהפוך להצעת חוק אם וכאשר מישהו יארגן הפגנה, הפעם אני לא הולך לשבת בבית.

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. Started by maverick,

    אם התעוררתם היום באיזה חשק מוזר כזה לאכול איזה מאפה או סתם לשים משהו בפיתה יכול להיות שתישארו רק עם המחשבה. בעלי טחנות הקמח - אנשים טובים משכמם ומעלה - החליטו שהם לא מספקים קמח וזאת מפני שמחיר הקמח, המסובסד ע"י הממשלה, לא מתאים להם והם רוצים תוספת של 20% במחיר. משרד התמ"ס (בצעד יוצא דופן) החליט ללכת ראש בראש עם בעלי הטחנות ולא הסכים לעלייה במחיר בכדי להגן על השכבות החלשות, שהן הצורכות העיקריות של הלחם. מהון להון הגענו למצב שיכול להיות שלא יהיה לחם היום (יום א') במאפיות וברשתות השיווק. אולי זה הזמן לפרסם מתכונים ללחם ביתי (למי שנשאר קצת קמח בבית) אך יש לי מין תחושה פנימית שהמשבר הזה יפתר במהרה וזו מפני שבעלי טחנות הקמח מחזיקים את המדינה ב..... ולא יתנו לזה להימשך. חבל…

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. רק תאונה

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3294633,00.html בימים האחרונים שומעים לא מעט גינויים לממשלה הן מצד מילואימניקים שחוזרים מהחזית, והן מצד הורים ומשפחות שכולות אשר איבדו את היקר ביותר בקרבות. אין ויכוח על כך שהדברים המושמעים הם דעות פוליטיות של הדוברים, ואין גם ויכוח על כך שחובתנו להם היא להקשיב ולא לאטום את אוזננו. אבל האם עלינו להסכים עם כל צעקה וזעקה העולה מציבור, גם זה אשר שילם מה שבתקווה אנחנו לא נהיה צריכים לשלם לעולם? אני מכיר גם מילואימניקים שחושבים אחרת ממני, שבניגוד אלי חושבים שההסכם הסופי הוא טוב לישראל ושטוב שקיבלנו אותו, וכאלו שלא חושבים שעל אולמרט להתפטר. חשוב לזכור גם שקבלת החלטות היא מהות התפקיד של מנהיג, וכנ"ל גם סדר עדיפויות שלפעמים אנו, האזרחים ה…

    • 24 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. הכוונה, כמובן, לדיון במליאה בנוגע להספד ליורם קניוק. האם באמת ראוי שבכירים בממשלת ישראל ישאו הספדים לסופר, מוצלח ככל שיהיה במישור זה, שבחר למחוק את עצמו מהלאום היהודי (כן, הלאום, ולא הדת, שכן זה מה שמופיע בתעודת הזהות)? האם לא ראוי יותר לקבור אדם כזה קבורת חמור?

    • 24 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. כן וכולנו הפסדנו את הטכס !!! בחסות מי ? נו תנחשו ..... עוד ניחוש .... ועוד אחד ..... כולכם הפסדתם !!! סאדם חוסיין. צילמו והעבירו את הטכס בשידור חיי מאולפני הבימהב בעזה . אקי מוחמאד וסנדי עומאר אבו סנן הנחו את הטכס .

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. ... אם זה לא היה ממש ממש עצוב ומפחיד, זה היה קורע מצחוק.

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. וכואב לדבר בציניות על דבר כזה אבל זה האמת: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3508736,00.html ביזיון למערכת המשפטית, מה זה הדבר הזה? לא מספיק שהוא עישן סמים, לאחר מכן גם נהג, ואחר כך עשה תאונה והרג 3 אנשים. מה זה 3 שנים? אלוהים.. כמה שכואב לי על המשפחות שילדיהם נהרגו, פשוט ביזיון. אם הייתי שופט הייתי דופק לו מאסר עולם מינימום, לא רוצה להגיד עונש מוות אבל זאת בהחלט אופציה. ואם הייתי במקומו הייתי מתאבד מזמן, דבר כזה שישב לי על המצפון? לא תודה.

    • 26 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים