עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by b127,

    שלום, המפרט שלי בצד. אני מתכנן שדרוג לקונרו, ורציתי בשלב ראשון לשדרג את הזכרון מ667 ל800. כי אני מתכנן להריץ את הקונרו על יותר מבאס 333. מה שאני צריך זה לינק לDDR2 800 הכי זול כשאני צריך 2X1GB במחיר של עד 1400 שקל. עכשיו הזכרון שיש לי יכול לעבוד כבר עכשיו במהירות 740 כך שעד באס 370 עדיין אין לי צורך בשדרוג הזכרון. מה שאני שואל זה האם מובטח לי לעבור את הבאס 370 עם הקונרו עם קירור אויר? או שזה חלום רחוק מידי ואין צורך להיערך אליו בכלל? יש לי קונה לזכרונות הקיימים שלי ב900 שקל, האם זה שווה את ההפרש? שיהיה לפחות 300 שקל. בבקשה תענו לי מהר כי הקונה שלי רוצה תשובה מהר.

    • 4 תגובות
    • 489 צפיות
  2. Started by shlomom,

    מישהו מכיר את הלוח MSI Q965MDO? הלוח מוצע לי במסגרת חבילה במחיר מענין במקום הASRock ConRoeXFire-eSATA2 האם הוא לוח סביר והאם ידוע כמה הוא עולה בערך?

    • 12 תגובות
    • 888 צפיות
  3. הרבה זמן אני מתעניין במעבדים קסאון למינהם....מישהו יכול לפרט לי מה האיתרונות שלו ביחס למעבדים אחרים?. ניקח למשל את המעבד הביתי החזק ביותר של אינטל זה קונרו e6700 כפול ליבה וכ"ו .מה כלכך אינטל משקעים לעשות מעבד כזה חזק .אם כבר יש להם את הקסאון? אני כמעט בטוח שיש לקונרו ביצועים מסויימים שיותר חזקים מהקסאון .אבל בכול זאת ודאי שלקסאון יש עוד יותר כוח בדברים אחרים שהעובדה שהוא למשרדים ולשרתים וכ"ו אני לא יודע אם יש קסאון חדשים .אני מדבר על הקסאון 1.8 אני רק צריך שמישהו יסביר לי מה ההבדל בינהם ומה עדיף לי לבית.מישהו הציע לי למשל שני מעבדים של קסאון 1.8 ב2400 .ויש לי לקחת ב2200 ש"ח מעבד קונרו e6700 מה מומלץ לי לקחת ולמה ?

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  4. יש לי תוכנות גרפיקה ישנות (מסוף שנות ה-90). עד היום בכל המחשבים הם עבדו יופי. עכשיו במחשב החדש שלי עם CORE 6400 הן נתקעות (בפתיחת/ייבוא/ייצוא קובץ בדרך כלל - החלון נתקע והתוכנה מספיקה להגיב). האם ייתכן שהדור החדש של מעבדי אינטל לא תומך בתוכנות ישנות? יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  5. Started by zaroor,

    שלום לכם רכשתי חלקים למחשב מעבד E 6300 ולוח רציתי גי'גה בייט 945P-S3 אבל לא הגיע בהזמנה בקיצור לקחתי במקומו לוח לאחר מבט באינטרנט ASUS P5LD2 SE לאחר הרכבה וכו' בהדלקת המחשב אין שום תצוגה במסך אין ביפ (בקורת ) מאווררים עובדים +דיסק קשיח .ולפעמים שוב בהדלקה המאווררים עובדים 3-5 שניות והכל נכבה הבנתי שיש בעיית תאימות למעבד ,קראתי באתר אסוס שיש תאימות מעידכון ביוס 316 כאשר עכשיו הוא 209 הבאתי מעבד חדש זמני כדי לבצע עדכון ביוס אז הכל נידלק טוב בצעתי עידכון ביוס ואז החזרתי את הקונרו ושוב אותו בעייה לא עזר,בקיצור מבדיקה מעמיקה יותר קראתי שרשום תמיכה בקונרו מ-PCB R 2.0 .. אז קודם מה זה ה PCB ואיפא אני מוצא אותו אולי גירסת דגם משופר ביצור ?

    • 8 תגובות
    • 684 צפיות
  6. Started by lidor_abo,

    האם שאני מוציא את הבטריה מהלוח ומחזיר לאחר כמה דקות האם הביוס של המחשב יחזור לי כמו שהוא היה לפני העדכון שעשיתי לו..?

    • 7 תגובות
    • 591 צפיות
  7. לוח-אם: EPoX 8KDA3J מעבד: AMD Athlon 64 2800 כרגע יש לי סטיק אחד של 512MB מתוצרת A-Data, ברצוני לעבור ל1 ג'יגה. השאלה היא, האם להוסיף "סתם" סטיק של 512MB DDR או שעדיף להחליף גם את הסטיק הנוכחי ולשים שניים זהים? (מהם כל ה"קיטים" האלו שיש באתרים) כל עזרה תתקבל בברכה מכיוון שאיני מבין יותר מדי בכל הקשור לחומרה הפנימית של המחשב עריכה: ולא, אני לא מתכוון להחליף את לוח-האם או את המעבד בשביל לתמוך בזכרונות חדישים יותר מבחינה טכנולוגית.

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  8. Started by eyaffe,

    יש לי לוח של אסוס P5DH ואני מתלבט לגבי זכרונות בשבילו הוא תומך 800MHZ מה עדיף זכרונות 800MHZ ב CL4 או זכרונות 667MHZ ב CL3 ? בכל מקרה אלו יהיו זכרונות DUAL CHANEL 2GB של GEIL מתוכנן OC תודה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. מה מיוחד כל כך במעבדי קונרו 6300 ? לבין מעבדים רגילים של AMD ? איך הוא מהיר עם 1.8 GHZ ?

    • 9 תגובות
    • 741 צפיות
  10. באתר האינטרנט של DFI, מצויין כי הלוח אם שלי תומך בזיכרון במהירות של 800\667\533, ואילו בחוברת הפעלה של הלוח אם, ועל הקופסא כתוב שהלוח אם תומך עד 667... האם עידכון ביוס יאפשר ללוח לתמוך בזכרונות 800? או שזוהי פשוט טעות באתר של DFI? תודה מראש לעוזרים,

    • 7 תגובות
    • 577 צפיות
  11. Started by Leopardo,

    לא התעניינתי בזמן האחרון ועכשיו אני לא מצליח לקלוט את זה

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  12. יש לי לוח של ג'יגבייט 945-S-3 ואני קונה עוד 1 ג'יגה איפה להשים אותו על אותו צבע? יש לי אדום צהוב אדום צהוב

    • 4 תגובות
    • 630 צפיות
  13. Started by Croopy,

    אוקיי אז ככה אני בעל לוח-אם msi pt880 neo ורציתי לברר אם יש בו pci-express כי לפי מה שהבנתי אין.. אבל אני רוצה להיות בטוח.. ושנית אני מעוניין בהמצלה ללוח-אם לintel pentium 4 עדיפות לmsi (אני יכול להשיג הנחה) ושיהיה בלוח sata pci-express אממ כרטיס רשת מובנה ואם אפשר גם קול..

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  14. ....ובאיזה תוכנה אני יכול לבדוק עם החלקים שקניתי טובים כאילו מבחני כוח המפרט שלי זה ?Athlon64 3800+ (Socket AM2) X2 DualCore? ?KN9-S AM2, nForce 550, DDRII 800, PCI-E? 2 זיכרונות של 512 DDR 2 כרטיס מסך גיפורס 7300GT מגה 256 מגה DDR2

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  15. Started by Gamer4Life,

    האם מותר לשים 4 סתיקים על AMD AM2? יש לי אכשיו 512 X2 DUEL CHANNEL אני רוצה לקנות עוד זוג לא יהיו בעיות?

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  16. האם בביוס ישנה אפשרות לעלות תדרים או משהו כזה?

    • 8 תגובות
    • 800 צפיות
  17. Started by pazer005,

    רציתי לשאול כמה כונני SATA ניתן לשים על P5B Deluxe + כמה CD's אפשר.

    • 5 תגובות
    • 585 צפיות
  18. Started by shloMI2oo5,

    קניתי אתמול 2 זיכרונות של 512 מגה DDR2 ויש לי לוח אם של ABIT KN9S עכשיו בלוח אם יש לי 4 מקומות של זיכרונות 2 בצבע ירוק ו2 בצבע כתום איך ואני מרכיב את הזיכרונות ? אחד על הירוק ואחד על הכתום או את שתי הזיכרונות על אותו צבע כדי לקבל את הביצועים הכפולים ??

    • 3 תגובות
    • 490 צפיות
  19. Started by owen10,

    יש לי שאלה האם לוחות של MSI הם טובים ומומלצים? כאילו למשחקים ולמעבד קונרו ואם כן אז תמליצו לי על לוח MSI טוב וזול תודה!

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  20. Started by amitaihasnes7,

    שולם. אני רוצה להבין אם הבנתי משהוא שקשור למעבדי ה-core 2 duo. אם הבנתי נכון מה תוכנת ה-Intelligent Power Capability (המייושמת במעבדים אלו) היא למעשה סט של יכולות, שעוצבו במטרה להפחית את צריכת החשמל של המעבד. מאפיין זה דואג לכך שרכיבים במעבד, אשר לא נעשה בהם שימוש בעת ביצוע פעולה מסוימת, לא יקבלו זרם חשמלי. האם יש עוד דברים שתוכנה זאת עושה ולא ציינתי למעלה?. תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 506 צפיות
  21. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6071 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6070 יו ה1111MHZ מה זה יקר מעניין מי יקנה אותם אבל אין לוח שתומך במהירות כזאת

    • 5 תגובות
    • 588 צפיות
  22. Started by Fungus Funk,

    איזה לוח יותר טוב, ה - P5B Deluxe או ה - P5W DH Deluxe ?! פשוט יש מבצע בנועה ועם ה - E6600 יוצא איזה 240 ש"ח הפרש. לטווח ארוך, על איזה לוח כדאיי ללכת ...?

    • 8 תגובות
    • 543 צפיות
  23. עם אני רוצה לקנות לו אם Asus P5W DH Deluxe הלוח עצמו תומך ב DDR2 800Mhz אבל הבנתי שה chipset 975Xתומך רק ב 667Mhz זה אומר שהמחשב יפעל ב 667 אז לא שווה לקנות 800Mhz ? מישהו יכול להגיד לי ולבדוק עם זה תומך ? ???

    • 52 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. Started by musari,

    קניתי זיכרונות 800 מה"צ של קורסיאיר כיוונתי אותם בביוס ל DDR2 \800 והוא רושם לי פיילד אובר קלוק אני אמור לשנות גם את הוולט ועל כמה לשים אותו הוא עכשיו על 1.8 זה בסדר?

    • 1 תגובה
    • 474 צפיות
  25. Started by shirNoshe,

    מהירות ה-FSB של ה-805 ללא OC היא 533. באיזה מהירות מקסימלית יעבדו זכרונות 667 ?

    • 10 תגובות
    • 687 צפיות

דיונים חדשים בפורומים