מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום, המפרט שלי בצד. אני מתכנן שדרוג לקונרו, ורציתי בשלב ראשון לשדרג את הזכרון מ667 ל800. כי אני מתכנן להריץ את הקונרו על יותר מבאס 333. מה שאני צריך זה לינק לDDR2 800 הכי זול כשאני צריך 2X1GB במחיר של עד 1400 שקל. עכשיו הזכרון שיש לי יכול לעבוד כבר עכשיו במהירות 740 כך שעד באס 370 עדיין אין לי צורך בשדרוג הזכרון. מה שאני שואל זה האם מובטח לי לעבור את הבאס 370 עם הקונרו עם קירור אויר? או שזה חלום רחוק מידי ואין צורך להיערך אליו בכלל? יש לי קונה לזכרונות הקיימים שלי ב900 שקל, האם זה שווה את ההפרש? שיהיה לפחות 300 שקל. בבקשה תענו לי מהר כי הקונה שלי רוצה תשובה מהר.
-
- 4 תגובות
- 489 צפיות
-
-
מישהו מכיר את הלוח MSI Q965MDO? הלוח מוצע לי במסגרת חבילה במחיר מענין במקום הASRock ConRoeXFire-eSATA2 האם הוא לוח סביר והאם ידוע כמה הוא עולה בערך?
-
- 12 תגובות
- 888 צפיות
-
-
הרבה זמן אני מתעניין במעבדים קסאון למינהם....מישהו יכול לפרט לי מה האיתרונות שלו ביחס למעבדים אחרים?. ניקח למשל את המעבד הביתי החזק ביותר של אינטל זה קונרו e6700 כפול ליבה וכ"ו .מה כלכך אינטל משקעים לעשות מעבד כזה חזק .אם כבר יש להם את הקסאון? אני כמעט בטוח שיש לקונרו ביצועים מסויימים שיותר חזקים מהקסאון .אבל בכול זאת ודאי שלקסאון יש עוד יותר כוח בדברים אחרים שהעובדה שהוא למשרדים ולשרתים וכ"ו אני לא יודע אם יש קסאון חדשים .אני מדבר על הקסאון 1.8 אני רק צריך שמישהו יסביר לי מה ההבדל בינהם ומה עדיף לי לבית.מישהו הציע לי למשל שני מעבדים של קסאון 1.8 ב2400 .ויש לי לקחת ב2200 ש"ח מעבד קונרו e6700 מה מומלץ לי לקחת ולמה ?
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
יש לי תוכנות גרפיקה ישנות (מסוף שנות ה-90). עד היום בכל המחשבים הם עבדו יופי. עכשיו במחשב החדש שלי עם CORE 6400 הן נתקעות (בפתיחת/ייבוא/ייצוא קובץ בדרך כלל - החלון נתקע והתוכנה מספיקה להגיב). האם ייתכן שהדור החדש של מעבדי אינטל לא תומך בתוכנות ישנות? יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום לכם רכשתי חלקים למחשב מעבד E 6300 ולוח רציתי גי'גה בייט 945P-S3 אבל לא הגיע בהזמנה בקיצור לקחתי במקומו לוח לאחר מבט באינטרנט ASUS P5LD2 SE לאחר הרכבה וכו' בהדלקת המחשב אין שום תצוגה במסך אין ביפ (בקורת ) מאווררים עובדים +דיסק קשיח .ולפעמים שוב בהדלקה המאווררים עובדים 3-5 שניות והכל נכבה הבנתי שיש בעיית תאימות למעבד ,קראתי באתר אסוס שיש תאימות מעידכון ביוס 316 כאשר עכשיו הוא 209 הבאתי מעבד חדש זמני כדי לבצע עדכון ביוס אז הכל נידלק טוב בצעתי עידכון ביוס ואז החזרתי את הקונרו ושוב אותו בעייה לא עזר,בקיצור מבדיקה מעמיקה יותר קראתי שרשום תמיכה בקונרו מ-PCB R 2.0 .. אז קודם מה זה ה PCB ואיפא אני מוצא אותו אולי גירסת דגם משופר ביצור ?
-
- 8 תגובות
- 684 צפיות
-
-
האם שאני מוציא את הבטריה מהלוח ומחזיר לאחר כמה דקות האם הביוס של המחשב יחזור לי כמו שהוא היה לפני העדכון שעשיתי לו..?
-
- 7 תגובות
- 591 צפיות
-
-
לוח-אם: EPoX 8KDA3J מעבד: AMD Athlon 64 2800 כרגע יש לי סטיק אחד של 512MB מתוצרת A-Data, ברצוני לעבור ל1 ג'יגה. השאלה היא, האם להוסיף "סתם" סטיק של 512MB DDR או שעדיף להחליף גם את הסטיק הנוכחי ולשים שניים זהים? (מהם כל ה"קיטים" האלו שיש באתרים) כל עזרה תתקבל בברכה מכיוון שאיני מבין יותר מדי בכל הקשור לחומרה הפנימית של המחשב עריכה: ולא, אני לא מתכוון להחליף את לוח-האם או את המעבד בשביל לתמוך בזכרונות חדישים יותר מבחינה טכנולוגית.
-
- 2 תגובות
- 540 צפיות
-
-
יש לי לוח של אסוס P5DH ואני מתלבט לגבי זכרונות בשבילו הוא תומך 800MHZ מה עדיף זכרונות 800MHZ ב CL4 או זכרונות 667MHZ ב CL3 ? בכל מקרה אלו יהיו זכרונות DUAL CHANEL 2GB של GEIL מתוכנן OC תודה
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה מיוחד כל כך במעבדי קונרו 6300 ? לבין מעבדים רגילים של AMD ? איך הוא מהיר עם 1.8 GHZ ?
-
- 9 תגובות
- 741 צפיות
-
-
באתר האינטרנט של DFI, מצויין כי הלוח אם שלי תומך בזיכרון במהירות של 800\667\533, ואילו בחוברת הפעלה של הלוח אם, ועל הקופסא כתוב שהלוח אם תומך עד 667... האם עידכון ביוס יאפשר ללוח לתמוך בזכרונות 800? או שזוהי פשוט טעות באתר של DFI? תודה מראש לעוזרים,
-
- 7 תגובות
- 577 צפיות
-
-
לא התעניינתי בזמן האחרון ועכשיו אני לא מצליח לקלוט את זה
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
יש לי לוח של ג'יגבייט 945-S-3 ואני קונה עוד 1 ג'יגה איפה להשים אותו על אותו צבע? יש לי אדום צהוב אדום צהוב
-
- 4 תגובות
- 630 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה אני בעל לוח-אם msi pt880 neo ורציתי לברר אם יש בו pci-express כי לפי מה שהבנתי אין.. אבל אני רוצה להיות בטוח.. ושנית אני מעוניין בהמצלה ללוח-אם לintel pentium 4 עדיפות לmsi (אני יכול להשיג הנחה) ושיהיה בלוח sata pci-express אממ כרטיס רשת מובנה ואם אפשר גם קול..
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
....ובאיזה תוכנה אני יכול לבדוק עם החלקים שקניתי טובים כאילו מבחני כוח המפרט שלי זה ?Athlon64 3800+ (Socket AM2) X2 DualCore? ?KN9-S AM2, nForce 550, DDRII 800, PCI-E? 2 זיכרונות של 512 DDR 2 כרטיס מסך גיפורס 7300GT מגה 256 מגה DDR2
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
האם מותר לשים 4 סתיקים על AMD AM2? יש לי אכשיו 512 X2 DUEL CHANNEL אני רוצה לקנות עוד זוג לא יהיו בעיות?
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
האם בביוס ישנה אפשרות לעלות תדרים או משהו כזה?
-
- 8 תגובות
- 800 צפיות
-
-
רציתי לשאול כמה כונני SATA ניתן לשים על P5B Deluxe + כמה CD's אפשר.
-
- 5 תגובות
- 585 צפיות
-
-
קניתי אתמול 2 זיכרונות של 512 מגה DDR2 ויש לי לוח אם של ABIT KN9S עכשיו בלוח אם יש לי 4 מקומות של זיכרונות 2 בצבע ירוק ו2 בצבע כתום איך ואני מרכיב את הזיכרונות ? אחד על הירוק ואחד על הכתום או את שתי הזיכרונות על אותו צבע כדי לקבל את הביצועים הכפולים ??
-
- 3 תגובות
- 490 צפיות
-
-
יש לי שאלה האם לוחות של MSI הם טובים ומומלצים? כאילו למשחקים ולמעבד קונרו ואם כן אז תמליצו לי על לוח MSI טוב וזול תודה!
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
שולם. אני רוצה להבין אם הבנתי משהוא שקשור למעבדי ה-core 2 duo. אם הבנתי נכון מה תוכנת ה-Intelligent Power Capability (המייושמת במעבדים אלו) היא למעשה סט של יכולות, שעוצבו במטרה להפחית את צריכת החשמל של המעבד. מאפיין זה דואג לכך שרכיבים במעבד, אשר לא נעשה בהם שימוש בעת ביצוע פעולה מסוימת, לא יקבלו זרם חשמלי. האם יש עוד דברים שתוכנה זאת עושה ולא ציינתי למעלה?. תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 506 צפיות
-
-
http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6071 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6070 יו ה1111MHZ מה זה יקר מעניין מי יקנה אותם אבל אין לוח שתומך במהירות כזאת
-
- 5 תגובות
- 588 צפיות
-
-
איזה לוח יותר טוב, ה - P5B Deluxe או ה - P5W DH Deluxe ?! פשוט יש מבצע בנועה ועם ה - E6600 יוצא איזה 240 ש"ח הפרש. לטווח ארוך, על איזה לוח כדאיי ללכת ...?
-
- 8 תגובות
- 543 צפיות
-
-
-
קניתי זיכרונות 800 מה"צ של קורסיאיר כיוונתי אותם בביוס ל DDR2 \800 והוא רושם לי פיילד אובר קלוק אני אמור לשנות גם את הוולט ועל כמה לשים אותו הוא עכשיו על 1.8 זה בסדר?
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
מהירות ה-FSB של ה-805 ללא OC היא 533. באיזה מהירות מקסימלית יעבדו זכרונות 667 ?
-
- 10 תגובות
- 687 צפיות
-


