מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
לרכיבים 6600E, 8800GTS, 2GB 800MHZ מתלבט בין ASUS P5B DULUXE לבין לוח מבוסס ערכת שבבים 680i. מה עדיף לי? כמו כן מתוכנן OC מתישהו.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעקבות התעניינות בקניית מחשב, צצו מספר שאלות לגבי לוחות אם: הדרישה העיקרית מלוח האם הוא שיתמוך ב SLI או CROSSFIRE. ממה שהבנתי, NFORCE4 לא יציב במיוחד למעבדי אינטל, ולכן השאלות הן לגבי שני הצ'יפסטים האחרים: 1. מה ההבבדלים בין 965 ו-975X? ומי מהם עדיף? 2. בהתבסס על השאלה הקודמת, יש לו מומלץ, לתקציב של בערך 1100? 3.יש סט של 2 ג"ב של זכרונות DDR2 מומלץ? כי מבירור שעשיתי בחנויות, יש הבדל מאוד משמעותי במחיר בין זכורונות של GSKILL למשל, שניהם במהירות 800 מה"צ, אבל קיים הבדל בתזמונים. ממה שבנתי לתזמונים אין כזו השפעה, בעיקר ב DDR2. ולכ אני שואל אם קיים סט שמומלץ מבחינת יחס מחיר-תועלת. תודה רבה
-
- 14 תגובות
- 865 צפיות
-
-
חברה תיראו יש לי מעבד Celeron 1.7 GHZ (עלוב ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!) רציתי לדעת אם אפשר לשדרג את המעבד? ואם כן לאיזה מעבד לשדרג, וכמה זה יעלה לי?
-
- 12 תגובות
- 979 צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת איזה לוח הכי מומלץ למעבד הנ"ל? כלומר איזה לוח הוא בעל יחס ביצועים-מחיר הגבוה ביותר? OC לא מתוכנן. חשיבות גבוהה לכרטיס הקול המובנה. תודה.
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בבית 2 מחשבים אחד עם זכרונות 2*512 של קינגסטוון והשני 2*1024 של טווימוס באותה מהירות (667) אם אני פשוט אוציא אותם ואחליף בין המחשבים (כלומר בזה שהיה 2*512 יהיה עכשיו 2*1024 ולהפך) זה יכול לגרום נזק כלשהו?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה להחליף את הלוח אם הנוכחי שלי ASUS P5LD2 SE בלוח אם שיתאים למשחקים וכל מה שמחשב גיימינג ממוצע צריך המפרט שלי: Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 512MB 667MHz (X2) Sapphire ATi X1900 GT 256MB עכשיו אני עומד בתקציב של 690 שקל וזה חייב להיות או זה או פחות אני מעוניין לקבל הצעות לעניין ולא סתם תכנסו לKSP או כל חנות אחרת ותביאו לי דגם במחיר שיש שם תודה רבה..
-
- 12 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שני המעבדים הם סוקט 939 תגידו אני ירגיש הבדל ביניהם בביצועים ?לשמל במשחקים ?או ב תוכנות ? אני שוקל לקנות לא יודע עדיין או ש :P4-מומהר משתווה להם P4-1.6@2.5 ?
-
- 6 תגובות
- 747 צפיות
-
-
-
כותרת תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 805 צפיות
-
-
אהלן... בימים אלו אני קונה מחשב לבית שישמש לשלל דברים החל ממשחקים קלים, דרך תוכנות CAD למיניהם, אינטרנט וכו'. התקציב עומד על כ- 4700 ש"ח ללא מסך. המפרט הנוכחי עומד על מעבד קונרו E6300, זיכרון TWINMOS 1024MB DDR2 667MHz Cl5 5300 כפול 2 סטיקים (סה"כ 2 ג'יגה זיכרון), כרטיס מסך LEADTEK WinFast PX7900GS TDH Ext-256MB, דיסק קשיח Westren Digital WD2500KS וכמו כן מארז HEC 6A19B-400 400W. מה שנשאר לי הוא הלוח אם והבחירה קשה. אוברקלוקינג לא באמת עומד על הפרק בעיקר בגלל הזיכרון (מה לעשות יש תקציב מוגבל) אז אני לא רואה טעם לקחת לוחות אם עם צ'יפסט 965. נשארים לוחות ה- 945 למינהם והשאלה שלי היא איזה מהם כדאי. מצאתי 2 דגמים: ABIT IL9 Pro במחיר של 480 ש"ח. קישור למוצר: http://www.skypc.c…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות לוח אם למשחקים ואני לא יודע איזה כדאי GA-965P-DS4 או GA-965P-DS3 תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 519 צפיות
-
-
-
אהלן אנשים אני ממש לפני רכישה של לוח אם ומעבד חדש למערכת בחרתי ללכת על לוח אם שמשלב את שני העולמות (DDR1 , DDR 2 + AGP , PCI-E) הלוח אם מחברת ASRock בדגם 775Dual-VSTA והמעבד כניראה יהיה E6300 או E6400 (תלוי כמה כסף ישחררו לי ) האם יש לכם איזה שהם ביקורות לגבי שני המוצרים האלה ? (בעיות בחומרה \ תוכנה ) לפני שאני רוכש אותם ?
-
- 5 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב AMD 64 ואני לא בטוח האם לקנות אותו אם לוח אם M2NPV-VM AM2, 6150, DDRII 800, PCI-E שהכרטיס מסך הוא מובנה או למצוא משהו בערך באותו מחיר אבל כרטיס מסך ולוח אם נפרדים??????? תודה!
-
- 3 תגובות
- 525 צפיות
-
-
שלום רב, אני חדש בפורום, חיפשתי רבות תשובה לשאלתי בארכיב וטרם מצאתי... יש לי זכרונות : Samsung DDR2 1024 mb 667mhz CL3. ע'פ חיווי הCPUZ אני עובד בCAS5, אך אני מעוניין לנצל את מלוא כוחו של מקל הזיכרון. כיצד אני יכל לכוון ידנית את נתוני הCAS ב-BIOS הזה ספציפית כדי שהשבב יעבור ב-CL3? הפארמטרים היחידים בBIOS שקשורים לזיכרון הם מתח הרכיב ומהירות השעון שלו(533/677/800/1024). אין איזכור לגבי הCAS, גם לא במניואל. האם יש פה מישהו עם לוח אם Asus P5B Deluxe שיודע איך מגדירים בו את מהירות הCAS Latency?
-
- 7 תגובות
- 707 צפיות
-
-
משהו אמין... אם אפשר מהר, אני יודע שזה חוצפה לבקש ככה אבל נראה לי שעבדו עלי וכמה שיותר מהר ככה יותר מהר אני אוכל להחליף את זה
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
מישהו יודע במיקרה עם לוח אם של asus p4p800 תומך ב - sata 1 או ב - sata 2. בבקשה אני אודה לכם עם תעזרו לי בתודה אורן.
-
- 3 תגובות
- 463 צפיות
-
-
שלום , אני מחפש לוח אם עם AGP ו-PCI-e . מצאתי את הלוח הזה 775Dual-VSTA של ASRock אחרי חיפוש וחרישה בפורום גיליתי שהלוח תומך רק ב-PCI-e x4 ולא ב-PCI-e x16. מבחינת הזיכרון אפשר לשים סטיק אחד של 1 ג'יגה ולהרחיב בעתיד .. איכשהו נסתדר עם זה. כרגע הכרטיס מסך הוא AGP אבל אני מתכוון להחליף אותו בעתיד .. עוד בעיה בלוח זה שהחיבורים שלו הם SATA ולא SATA2 . ה-HD שאני מתכוון לשים הוא SATA2. משפיע על משהו? יעבוד יותר לאט ? יש עוד לוח-אם נוסף שמישהו מכיר עם AGP ?? אני צריך PCI-e x16 ... המעבד שיהיה עליו C2D E6300 . תודה !
-
- 7 תגובות
- 852 צפיות
-
-
-
אני מתכנן לעשות OC למחשב הישן אז נכנסתי לגלרית הOC וראיתי שיש כמה סוגים למעבד אינטל 2.4 אחד2.4A השני 2.4B והשלישי 2.4 PRESCOTT איך אני מזהה איזה מהם יש לי? כי לא כתוב בCPU-Z
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-
-
-
יש לי קיט של 2 ג'יגה של חברת g.skill g.skill 6400 2x1gb PK התזמונים אמורים להיות 4-4-4-12 ה-cpu-z מראה cl5, צירפתי תמונה. איך אני הופך את ה-cl ל-4? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 536 צפיות
-
-
נמכר ביד שניה ב1300 ש"ח. שווה? איך הם בOC? יגיעו לבאס 450+?
-
- 8 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום, קניתי את הלוח הנ"ל ורציתי לברר שני דברים 1. יש עליו חיבור שנקרא "gsata2" מה הוא עושה? 2. איך עושים ריסט לביוס בלוח הזה? (חוץ מלהרים את הבטריה) תודה
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
איך הלוח הזה? 945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E הוא עובד טוב? מנצל את כל מהירות של המעבד E6300? כרטיס קול טוב? תומך SATA2?
-
- 2 תגובות
- 470 צפיות
-


