עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by ExTazy,

    מה ההבדל בין 2 הלוחות הללו : 1) INTEL DRAGONTAIL Peak DP35DPM 2) Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L האם הGIgaByte עדיף בהרבה ? האם הINTEL מתאים יותר למעבדי INTEL ? ומה המחירים שלהם בערך ? אני פשוט קונה מחשב עד יום ראשון ואני ממש מתלבט .. הציעו לי בחנות שהלוח של INTEL עדיף כי הלוח של Gigabyte מוחלש .. מה אתם אומרים ?

    • 4 תגובות
    • 807 צפיות
  2. הE6550 לעומת הE4500 בלי אוברקלוק שניהם. מי יותר כדאי? הE6550 עולה 900 והE4500 עולה 650. השימוש במחשב הוא למשחקים ושימוש רגיל(אינטרנט,ריבוי תוכנות וכו')

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  3. Started by RGod,

    תהנו ... http://www.expreview.com/news/hard/2007-11-06/1194333585d6811_1.html

    • 10 תגובות
    • 990 צפיות
  4. רוצה לקנות זכרונות DDR2 2 Gb, 800Mhz. מה מבין השניים עדיף ומה ההבדלים במחיר בערך?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  5. Started by davidreznic,

    הי רציתי לשאול האם הלוח הזה : GA-P35-S3L בסדר, ומה ההבדל בינו לבין GA-P35-DS3L????? כי ה-S3L יותר זול, ואני לא מבין למה. בדקתי באתר שלהם וזה נראה בדיוק אותו דבר!!!1 אפשר לקחת את הS3L???..

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  6. יש לי לוח אם ASUS P5K והציעו לי זיכרון kingston 1066 240 pin cl7 מאוד הפתיע אותי ה CL 7 האם יש כזה דבר והאם אתם יכולים להציע לי זכרון במהירות 1066, או שעדיף בכלל 800 ואיזה חברה לבחור

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  7. Started by zoriza,

    יש לי זכרון מסוג ocz 1GB 667. השאלה שאלה היא האם ניתן להוסיף זכרון של חברה אחרת ומהירות אחרת ?

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  8. שלום רב, אני עכשיו מרכיב לי מערכת מחשב שתהיה מבוססת על מעבד Q6600 ועל לוח X38 ASUS P5E שנרכשו כבר. אני מחפש זיכרונות איכותיים של DDR2 800 או DDR2 1066 בנפחים של עד 4GB. השימושים שלי במחשב הם עיבוד תמונה בפוטושופ ו Lightroom ומשחקי 3D כגון COD4. את המעבד ואת הזיכרונות אני מתכוון להמהיר קצת, אז יציבות ואמינות של הזיכרונות זה משהו שמאד יהיה חשוב לי ואהיה מוכן להשקיע עוד כסף בשביל לקבל את זה. מצאתי ברשת כמה זיכרונות שאולי יתאימו לי והייתי רוצה לקבל חוות דעה והמלצות לגביהם. מנעה מחשבים זיכרונות Gskill G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 4GB Dual Channel CL 4-4-4-12 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=9219 G.Skill DDR II PC8000 1000MHZ 4GB Dual Channel CL 5-5-5-15 http…

    • 11 תגובות
    • 982 צפיות
  9. Started by dbbd,

    אני בונה לי מחשב חדש, ומתלבט בעיקר לגבי לוח האם השימוש במחשב מאוד מגוון, הכל ממשחקים (מתכנן על 8800GT) עריכת וידאו, אודיו, משרדי (OFFICE). לפעמים אני גם מתעסק בOVER CLOCKING המחשב יריץ VISTA ויכלול: 2GB RAM 800FSB כנראה OCZ PLATINUM 80GB BARRACUDA כדיסק מערכת WS5000AAKS 500GB כדיסק נתונים ללוח האם אני מקציב כ700 שח אני מעדיף P35 CHIPSET על NVIDIA 680I SLI בעיקר בגלל המחיר אני מתלבט בין ASUS P5KR ל GIGABYTE GA-P35-S3 אבל מוכן לשמוע עוד הצעות, הכוונה וכו לגבי המעבד אני עדיין מתלבט, אבל נוטה לכיוון E6750 בגלל הFSB 1333 שמתאים לP35 תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 608 צפיות
  10. Started by ssib,

    היי אנשים דיי חיפשתי באתר ולא ממש מצאתי מה ההבדלים בטכנולוגיות בין 65 ל- 90 ננ"מ במעבדי AMD. ראשית, מבחינתי המטרה היא מעבד ל- HTPC ונדמה לי שקראתי איפשהו ש- 65 עדיפים ל- HTPC היות ופולטים פחות חום. מצד שני משהו אמר לי שיש לו 5200 (90 נ"מ) וגם ב- 100% לאורך זמן הוא לא עובר את ה- C50. אני תוהה האם כדאי להוסיף את הכסף ולקנות את ה- 5200 המבוסס על טכנולוגיית 90 NM(תקנו אותי אבל נדמה לי שיותר ישנה).. האם היא פחות טובה? האם בגלל ההבדל הטכנולוגי ה- 5200 צורך יותר אנרגיה ולכן פחות חסכוני. האם שווה להוסיף את הכסף בשביל לקבל את המעבד החזק יותר (בכמה בכלל הוא יותר חזק?) או שאולי זה בכלל לא משנה או אף ושכרי יצא בהפסדי.. בכל מקרה נדמה לי שלא יזיק לארכיון הפורום הסבר על ההבדלים בין…

    • 0 תגובות
    • 721 צפיות
  11. Started by EzX1,

    Asus Striker Nforce 680i SLI LGA 775 ASUS Striker Extreme nForce 680i SLI תודה לכול העונים

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  12. Started by exquisite,

    I can`t find where i can change the command rate from 2T to 1T HELP! :\

    • 4 תגובות
    • 745 צפיות
  13. Started by amni2,

    שלום לכולם, יש לי מחשב שבניתי בעצמי לפני 4 שנים. יש לי לוח אם P4P800 של Asus ומעבד Pentium 4 2.4 Mhz מתאים. בזמן האחרון יש לי כל מיני בעיות, ואני בטוח שהבעיה היא בלוח-אם. אני חושב לקנות מארז ולוח אם חדש, ולהעביר את כל שאר הרכיבים (כוננים, זכרונות, מעבד) ללוח אם החדש. השאלה שלי - האם זה מסוכן להוציא מעבד מלוח אם אחד ולהעביר אותו ללוח אם אחר? למשל, האם יש סכנה שהקירור של המעבד לא יעבוד כמו שצריך אחרי המעבר? שמעתי משהו על דבק תרמי - זה קשור? האם יש דברים מיוחדים שצריך לעשות כשמעבירים מעבד ללוח אם חדש? תודה רבה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by alonbezz,

    שלום! אני מעוניין במחשב ביתי לצפיה בוידאו. אני מתכוון לקנות Q6600, נאמר לי שבינואר יצא ממשיך דרכו הQ9930 (או משהו כזה), באותו המחיר ובצריכת הספק נמוכה יותר. האם זה נכון? האם שווה לחכות?

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by poop,

    שלום לכולם! רציתי לשאול שאלה שמעניינת אותי כבר הרבה זמן: תמיד הלוחות של אינטל באים עם דגמים. ומצד שני יש להם גם כינויים. חיפשתי הרבה פעמים באתר של אינטל ולא ראיתי אף פעם שום כינוי לאף אחד מהלוחות של אינטל אלא רק את הדגמים. מה שרציתי לשאול זה, מאיפה יש את הכינויים האלה ומאיפה השמות האלה כי באתר של אינטל לא כתוב את זה? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 443 צפיות
  16. Started by asaf556,

    לפני כמה ימים נתקלתי בסדרה הזו במקרה ורציתי לדעת פרטים עליה שמעתי שיש להם 8 ליבות ומיהוריות מדהימות רציתי לדעת אם זה נכון ולמה הם משמשים וכל הפרטים עליהם אשמח לתשובה Intel Xeon

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  17. Started by eladsh,

    יש לי עכשיו 2900PRO של חברת ATI,אני יכול לבצע SLI עם הכרטיס 8800GT של חברת NVIDIA? (ATI 2900PRO + NVIDIA 8800GT) בקיצור השאלה שלי היא אם אני יכול לעשות SLI עם כרטיס מסך של ATI וכרטיס מסך של NVIDIA? ,usv

    • 2 תגובות
    • 510 צפיות
  18. Started by udi,

    אני מעוניין לשדרג את המחשב שלי { את כל השילוש "הקדוש" } לפי מה שכתוב אני מבין שבעוד חודשיים שלוש יוצאים מעבדים חדשים... אז אני שוקל בנתיים להמתין אבל בכל זאת שאלתי היא כזאת האם קיים כיום לוח אם שתומך ב DDR3 { הן למעבדי אינטל והן לAMD } ?

    • 7 תגובות
    • 670 צפיות
  19. Started by alex125,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות זיכרון למחשב עכשיו אני רואה שיש נתון אחד שאני לא יודע מה הוא אומר CL יש CL3 וCL2.5 מה זה בכלל ואך אני יודע מה יש לי במחשב???

    • 7 תגובות
    • 4.8k צפיות
  20. הנה העסק, המחשב לא למטרות משחקים כעקרון, במחשב הקודם שקניתי מצאתי את עצמי עם 7800GTX (בזמנו הכי חזק) כשסיימתי רק את האלף לייף ופיר, ומתייאש מכל משחק אחר.לכן לא טרחתי לשדרג כרטיס מסך למחשב החדש, יש מצב שבעתיד אשדרג, אם אני אכנס לעסק יותר חזק. את האלף לייפים למיניהם זה סוחב, לא 60 עם פילטרים מלאים וHDR, אבל סביר בהחלט. קניתי אותו בעיקר בשביל אפליקציות מותאמות למרובעי ליבה, אחד העיקריים: Cubase sx3, תוכנת הפקה מותאמת טוב. בנתיים אני עם ווינדוס ,XP בגלל פוביות ש2 גיגה ראם לא יסחבו ויסטה, ופוביות דרייברים, באגים וקריסות עם ויסטה. די מוצדקות. אני תמיד חושב לעצמי אם חוץ מבתוכנות שמותאמות למרובעי ליבה (AKA, קיובייס, ווינראר, מקודדים, משחקים) אני יוצא עם רווח כלשהו מהמעבד. ביצוע…

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  21. Started by ASHER 6800,

    ערב טוב יש לי לוח אם של MSI דגם COMBO 915P הגירסה הראשונה ויש לי זכרון של 2X256 DDR 1 והלוח תומך עד 2 גיגה זיכרון או לDDR1 או לDDR 2 באתר של החברה זה אומר הזכרונות תומכים עד 533 DDR 2 ומלעלה ועכשיו לשאלה אם אני אשים שני גיגה זיכרון של DDR 2 של תדר 667 האם זה יעבוד ? על תדר העבודה הנ"ל ? או שמא ישאר על ה 533 ? או שאולי זה בכלל לא יעבוד עם 2 גיגה זכרון למרות שבאתר של MSI זה אומר שזה מגיע עד 1 גיגה ? ASHER

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  22. -בתוך משפחת כפולי הליבה של אינטל מה ההבדל בין המעבדים חוץ מהתדר הבסיסי? -מה ההבדל בין Q6600 לבין QX6700 או QX6850 חוץ מזה שלמעבדי האקסטרים יש מכפלה פתוח ותדר בסיסי גבוה יותר? -מה ההבדל בין QX6700 לבין QX6850 חוץ מתדר בסיסי גבוה יותר? -ראיתי הרבה פעמים שכותבים Q6700, האם הוא מעבד מרובע ליבה רגיל או שבעצם מתכוונים ל-QX6700? תודה וסליחה על הבילבול שכל.

    • 5 תגובות
    • 663 צפיות
  23. מחפש לוח אמ לגיימינג ולאובר קלוק עד 1K רייד - בהחלט תוספת שמתקלת בברכה fw- לא נחוץ כרגע אבל אם יש אז גם מתקל בברכה שיכיל כמה שיותר פיצ'רים העדפה טבעית לאסוס [יש סיבה מיוחדת שלא? ] הולך להתחבר q6600 2*1G 800mhz xms 250g *2 8800gt בתדוה מראש חברים junior_mg ליאור

    • 43 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. השאלה היא האם הוא תומך במעבד q6600 g0? ועוד שאלה קטנה שלא כ"כ קשורה לפורום הזה אבל חבל לי סתם לפתוח דיון אחר בפורום ספקים....האם liberty 500 יכול להריץ בכל העוצמה את המעבד הנ"ל + geforce 8800gt??? תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות

דיונים חדשים בפורומים