מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם! אחרי הנושא הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=403693.new הבנתי שהלך לי הלוח אם ובגלל שאין אחריות אז אני רוצה המלצה לשילוש חדש במחיר הכי זול שניתן. ובנוסף בכמה אפשר למכור את החלקים הבאים- מעבד AMD THLON 3200+ AMD ATHLON 3800*2 זכרונות 4 סטיקים של 512MB שניים של קרוסאייר ושניים של OCZ. רצוי שיהיה כרטיס מסך מובנה למרות שיש לי כרטיס מסך. אריאל
-
- 11 תגובות
- 934 צפיות
-
-
שלום לכולם ברצוני בזמן הקרוב אפילו השבוע לשדרג למחשב חדש ומה שחשבתי זה: לוח אם: Gigabyte 990XA-UD3 AM3+, 990X, DDR3 1866, 3xPCI-E, CrossFireX, SLI, HDAudio, GBL [ מעבד: AMD FX x8 Eight-Core FX-8150 Socket AM3+ 3.6GHz Box זיכרון למחשב: Corsair 2x4GB DDR3 1600Mhz Vengeance Blue Dual Channel CL9-9-9-24מה דעתכם העם זה בסדר ? הכוונה שלי היא לשחק במשחקים כבדים כמה שיותר גראפיקה..הכרטיס מסך שאני מעוניים לרכוש זה: Sapphire HD 7870 GHZ Edition OC 2GB GDDR5 DX11 DVI HDMI 2xMiniDP PCI-E סך הכל המחיר יוצא 3300 שזאת גם המיגבלה שלי כל שאר החלקים אני מתכוון כחת מהמחשב הישן שלי...
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן לכולם הגיע הזמן להחליף את השילוש המזדקן שלי למשהו רציני יותר אשמח לעצות צריך זיכרונות לוח ומעבד עד 3K תוכלו לראות במפרט שלי שיש לי תGTX660 שאני ישאיר אותו לבינתיים צריך 5-6 חיבורי SATA בלוח(4 הארדיסקים +SSD בעתיד) ל באטלפילד GTA וכו.. אפשרי למטרת OC לא קריטי תודהה
-
- 37 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם יש מעבדים חדשים שכדי לחכות להם ?אם לא אז אני רוצה שילוש למטרות גיימינג ותוכנות כמו VISUAL STUDIO וסרטים -רצוי שיהיה סטיק אחד של זכרונות. -אפשרות לOC כבד בעתיד. -האם החברה של הזכרונות זה פרמטר חשוב ? -בזכרונות מה אומר המערך CL האם חשוב להתחשב בזה ? -המארז שאני קונה הוא Lancool PC-K62 ויש לו דלת שקופה אז אם אפשר שהלוח אם יהיה בצבע יפה (שחור או משהו בסגנון ) לא כחול בהיר -האם 8GB RAM מנוצלים היום השאלה החשובה ביותר : האם לקנות את מעבדי הsandy bridge או להתבסס על AMD בגלל הבאג !!! תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם... קיבלתי לפני שבוע את הלידטק 6800GT . וגליתי שאני לא מנצל אותו בגלל חוסר זכרון . יש לי לוח אם שתומך בזכרונות RDRAM עם 256 מגה וכמו שאתם הזכרון הזה הוא סיפור יקר ויחד עם מעבד 2.26 של אינטל ובאס של 533 המליצו לי להחליף את השילוש. אני דיי סגור על אטלון 64 2800 או אולי 3000 . שאני מקווה לסחוט ממנו באוברקלוגינג ולהגיע למעבד יותר גבוה. אני מתלבט לגבי זכרון ולוח אם על מה אתם ממליצים? כמובן שהמחשב בעיקר לדום 3 פאר קריי והאף לייף 2 ;D תודה...
-
- 30 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אשמח להמלצה לשלישה מבוססת תושבת LGA1151 במימדי ITX עבור משחקים חדשים ותוכנות כגון פוטושופ \ מתמטיקה \ מאטלב. עדיפות למערכת קטנה ככל הניתן. תקציב: 2000~ ש"ח הרעיון הנוכחי שלי: לוח אם: Asus Z170I Pro Gaming מעבד: Processor Intel i5-6500 3.2Ghz(3.6Ghz Turbo) Skylake LGA1151 Tray זיכרון: Memory DDR4 16G 2400Mhz CL15 1.2V Kingston HyperX Fury Black סה"כ: 2100 ש"ח כ.מסך GTX970 שאולי יעודכן ל-1070 בקרוב. ספק כוח של 650W
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי במחשב כבר 2GB זיכרון, ואני רוצה להוסיף עוד 2GB. אני משתמשת במערכת ההפעלה Vista 32Bit, מעבד DualCore Pentium של אינטל במהירות 1800 מגה-הרץ. אם זה עוזר אז יש לי צילום מהתוכנה אוורסט: http://img576.imageshack.us/i/49748063.jpg אני מחפשת בטווח של עד 300 ש"ח, רצוי אפילו פחות. תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום לכולם המחשב שלי מבוסס פנטיום 4 2.4GH על לוח ABIT IS7E יש לי 2 מקלות זיכרון שם קרוסייר 256MB ,האחד 3000 ווהשני 3200 {כי מי שהביא לי מחו"ל לא שם לב להבדל} עכשיו אני רוצה להוסיף עוד 2 מקלות של 256 MB אבל לא מעוניין להוציא 450 ש"ח למקל על קרוסייר. אני לא עושה OC רצחני לזיכרון ולא ממש יודע איך להתעסק עם התיזמונים . אני מבקש המלצה לזיכרונות שאפשר להוסיף לקרוסייר DDR400 שלא יקרעו לי את הכיס אך יעבדו כמו שצריך. תודה
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
מחפש המלצה ללוח מעבד וזכרונות למטרת תוכנת אוטוקאד-דו מימד( מה חשוב יותר מעבד או כרטיס מסך?) וכמובן גלישה ואופיס... חשוב לי בלוח אם לפחות 3 כניסות usb מאחורה ו 2 מקדימה לפחות usb3 אחד מקדימה ואחד מאחורה hdmi
-
- 0 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעוניין לקנות זיכרון נוסף למחשב שלי (1GB), עפ"י המפרט לא ממש ברור לי איזה סוג של זיכרון אני יכול לקנות ? SDRAM,DDR? שניהם? שאלה נוספת - יש לי 2 סלוטים של זיכרון על לוח האם, האם עפ"י המפרט שלי עדיף לקנות 2 זיכרונות של 512 או אחד של 1GB? הסיבה העיקרית שבגללה אני מגדיל את הזיכרון היא יצירת מוזיקה (דורשת המון המון זיכרון....לא בטוח ש-1GB יספיק...) אני זקוק להמלצות של זכרונות עפ"י המפרט של המחשב ועפ"י דעת מומחים בלבד.......! תודה רבה ! זה המפרט הטכני המדוייק של המחשב שלי נכון לעכשיו: CPU Type Intel Pentium 4, 2400 MHz (18 x 133) Motherboard Name Asus P4SP-MX (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN) Mot…
-
- 13 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש לוח אם חדש (עדיף ASUS) בעל ערכת השבבים P45 או X48. ברשותי כרטיס מסך HD4850, אין בכוונתי כרגע לרכוש אחד נוסף ולעשות CF. אני מחפש את הלוח המומלץ ביותר בעל ערכת השבבים הזו מתוצרת ASUS בלבד, כמו כן אני מתלבט בין מעבד C2Q מסוג 9400 או 9550. התקציב לא חשוב כרגע. תודה מראש.
-
- 51 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
ראיתי המון דיונים בReddit, אבל שורה תחתונה, מה האופציה הכי טובה שאני יכול למצוא באמאזון עבור זיכרון 16GB עם מהירות שעון 3200 למיני מחשב הזה עד מחיר 75 דולר?
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני אקנה מעבד אינטל, ורציתי לדעת האם שווה תכסף בשביל נגיד- Q9550 או שאפשר להסתפק ב- Q9300 ? המעבד יהיה לגיימינג, ואחבר עליו Termalright 120 extreme ויעשה OC די רציני בשביל רק משחקים. אם נגיד Q9300 + OC גדול, זה מספיק בשביל כל המשחקים ?
-
- 2 תגובות
- 718 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על Sabertooth Z77 בתור לוח לOC? יש לו רק 8 פאזות למעבד, אבל בכל זאת הוא איכותי... מה דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 785 צפיות
-
-
שלום. אני רוכש מחשב מבוסס amd athelon 64 2X3800 .מבקש חוות דעת לגבי שלושת הלוחות הר"מ(oc,SLI, אינם חשובים): א. ABIT AN8 ULTRA ב.DFI LANPARTY UT NF4 ULTRA D ג.GIGABYTE GA-K8N ULTRA-9 NVIDIA NFORCE4 ULTRA המחשב מיועד לגרפיקה,אינטרנט ,MULTITASKING ומעט משחקים. תודה.
-
- 3 תגובות
- 493 צפיות
-
-
אני מביא מחול מעבד. השאלה היא איזה מעבד הייתם ממליצים להביא למשחקים וסרטים באיכות גבוהה אופציה א: i7 950 vs xeon 5640 אופציה ב: i7 930 vs xeon 5420 המעבדים בכל אופציה עולים אותו דבר, אופציה ב זולה ב100 דולר תודה רבה!
-
- 8 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
1. איזה מבין כונני דיסק SDD הוא הכי מומלץ מבין אלה http://ksp.co.il/?list_compare=.21931..23483..20316. וזה http://ksp.co.il/?select=.1033..152..375..378.&list=1&sort=2&glist=0&uin=26609&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 ( ראיתי ביקורות לא טובות עליו כאן) 2. זה http://ksp.co.il/?uin=26329 שווה את המחיר כי הוא קצת יקר לי . הוא עדיף מ- http://ksp.co.il/?select=.1033..152..375..378.&list=1&sort=2&glist=0&uin=20316&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0
-
- 9 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום... אני עוד כמה ימים רוצה לקנות מחשב.. בעיקרון החלטתי על הכל קניתי והכל בסדר אבל אני הולך לקנות מעבד תוך 3 או 5 ימים ואני עוד לא החלטתי מה עדיף בבקשה ץעזרו זה ממש דחוף... אה והתקציב למעבד הוא עד 800-900 1- Amd 1700 337 Nis ובשאר לקנות קירור מפחיד לאוברקלוק 2- Amd Barton 2500 663 Nis ובשאר לקנות איזה משהו קטן כזה... מה עדיף תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש זיכרון 256MB 400 MHZ איכותי ככל שניתן (תקציב יש). חשבתי על גולדן דרגון או על הקורסייר כמובן וגם שמעתי משהו על המושקין. מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
קודם כל....האם עדיף למלא את הסלוטים של הזיכרונות בסטיקים של 1024 מגה?....(כי ככה בעתיד אוכל לנצל את כל מקסימום 4 גיגה שמאפשר לי הלוח) וזקוק להמלצה על זיכרון DDR 2 או 1024 מגה או 512 מגה בתדר 667MHZ שיתאים לOC למעבד 805D ....מחפש את האיכותי ביותר במחיר הזול ביותר (עלות/תועלת.....)
-
- 3 תגובות
- 524 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש זיכרון בגודל של GIGA 1 למחשב הMEDIA CENTER החדש שלי. יש המלצות, לא זול מידי ולא יקר מידי.
-
- 11 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני מעוניין לרכוש זיכרון DDR400 בנפח 2GB בקונפיגורציה 2x1GB עם CL=2.5, רצוי שהזיכרון יהיה לא יקר ואמין, אשמח מאוד לשמוע המלצות. תודה לעוזרים. אלכס.
-
- 9 תגובות
- 720 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לזיכרונות מבוססים TCCD/TCC5... הלוח מספק עד 2.85V..(ככה ש+- יהיה אפשרי לנצל אותם "כמעט" עד הסוף..).. קיט של 1G..(בנפרד פחות מומלץ אבל אפשרי..).. תקציב של עד 1000 שקל...(אפשרות לחריגה של 50+- שקל.)... תודה לעוזרים...
-
- 25 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
היי, זה המפרט, חסר לי עדיין כרטיס מסך(אני אקנה משהו ב-400 ש"ח) וזיכרונות. השימוש יביתי - אינטרנט,תמונות,מוזיקה וסרטים. האם לנצל את הלוח אם ולקנות DDR 800 או אפשר להסתפק ב-667 , הפער במחירים משמעותי, האם גם בביצועים? בשלב זה מעוניין ב-1 GB, האם לקנות 2X512MB או של 1GB. להלן המפרט. AMD ATHLON 64 4200+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.2GHz 1MB CACHE - ADO4200CUBOX - BOX לוח אם: ASUS M2N-E דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500AAKS ¤395 160 GB צורב DVD: LITEON DVDRW LH-20A1S DOUBLE LAYERED X20 - SATA - RETAIL מארז: COMPUCASE CI-6A19B-400 ATX SUPER MIDI TOWER CASE + 400TRT - ATX 2.0 - 20/24 PIN thank you אגב האם הלוח אם שלעיל עולה ברמתו ואיכותו על ה-GIGABYTE GA-M…
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
יש לי זכרון של GEIL 466 גולדן דרגון 256X2 ואני רוצה להוסיף זכרון ל 1 גיגה אני מתלבט אם לקנות את אותו זכרון ולהגיע לגיגה או להחליף לזכרון מהיר יותר בנפח של גיגה אז חשבתי לקנות את ADATA 512X2 במהירות של 500 מה אתם אומרים? יש לי תקציב של 1500 שקל בערך אני צריך עזרה והמלצות המערכת היא ל OC ומשחקים
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-


