מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם ! לפני שבוע בערך נהרס לי הלוח אם asus p8z68 v-pro לאחר שהיה במעבדה אצל ksp אמרו לי שהלוח אם נהרס וחייב להחליף אותו רציתי לדעת איך באמת אוכל לדעת אם הלוח אם נהרס וגם לקבל הצעות ללוח אם שווה ערך שאוכל לקנות הבעיה היא שהמעבד שלי הוא i7 2600k בסוקט של 1155 אשמח להצעות תודה מראש לעונים !!! לגבי המחיר שלא יעלה על 600 ש"ח אם אפשרי
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש לוח חליפי ל asus p5rd2-vm הוא עושה לי בעיות ואני רוצה להחליף אותו החומרה שברשותי: ddr2 512mb 667mhz pc 5300 intel p4 d805 2.66ghz (64bit) חשבתי על ASUS P5KPL-AM Intel G31 LGA 775 Model 31146 או Gigabyte GA-G31M-ES2L Intel® G31 + ICH7 Chipset LGA 775 Retail Model 39264 אשמח לחוות דעת או רעיון אחר תודה נעם
-
- 5 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי מחשב עם לוח אם intel d945gcpe ותושבת 775 הלוח התקלקל וברצוני להחליפו רק אני לא בטוח איזה לוחות יתאימו אשמח לעזרתכם
-
- 6 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום, לצערי בשבועיים האחרונים המחשב שלי קרס, לאחר שלקחתי אותו למעבדה והמחשב חזר וטענו ב-KSP שהייתה בעיה של לכלוך, למרות שנקתי, המחשב קרס שוב, והפעם המחשב באמת נשלח למעבדה שם הודיעו לי כי הלוח אם לא תקין. אשמח לקבל ממכם המלצות ללוח אם חלופי, ככל הנראה הלוח לא יהיה קיים בארץ ואני אצטרך להזמין מחו"ל. האם מישהו יודע גם מה קורה במידה ואני מחליף את הלוח אם מבחינת מערכת ההפעלה?, כאשר פרמטתי את המחשב והתקנתי מחדש את וינדוס 10, הוינדוס זיהה את המחשב שלי ללא בעיה ולא הייתי צריך להקליד שוב את המפתח, האם בהחלפת הלוח אם יתכן מצב בו אאבד את הרישיון החוקי שלי? מפרט מצורף: מעבד : intel core i7 2600 לוח אם : gigabyte ga-z68xp-ud3 זיכרונות :…
-
- 37 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש ברשותי לוח אם cc820 מה לעשות!!! ברצוני להחליפו בלוח אם חדש. המעבד שיש לי הוא p3 600 שאלה: איזה לוח תחליפי יכול להתאים לי?
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
הלוח אם שלי נשרף. יש לי את המפרט הבא: AMD athlon 64 3000 socket 939 gigabyte GA-K8Nf-9 nForce4 Socket 939 - לוח supertalent D32PB12C2 512MB 3200 CL2 X2 - זכרונות Thermaltake TT420APD 2-fan APFC - ספק Gigabyte FX6600GT GV-NX66T128D PCI-E 128MB - כרטיס מסך מה שווה לעשות במצב הזה? להסתפק בלוח בלבד? לאיזה לוח?
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
היי, הלך לנו הלוח אם ואנחנו רוצים לרכוש לוח אם אחר במקום זה שהלך מבלי לשדאג את המחשב מצורפת תמונה עם הפרמטרים אשמח איזה לוח אם מתאים?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
ברשותי היה לוח אם של ג'יגאבייט מסוג GA-7DX+ ובו מעבד Athalon xp 1600. הלוח כנראה גורם בעיות ואני מחפש להחליפו בלוח חדש. טכנאי שידרג לי ללוח עם רכיבים מובנים ובמקום AMD 2600 שהובטח, נמצא כי הלוח הגיע עם מעבד "און בורד" של CPU Type AMD Athlon XP, 1466 MHz (11 x 133) 1700+ . שהינו לבטח לא כמובטח. אין בליבי טינה כי הוא הבטיח לקבל כל החלטה שלי אם אחליט לא לקחת את הלוח הזה. אני מעוניין לרכוש לוח שיתאים למעבד הקודם - היינו לחזור למצב בו המחשב יפעל עם המעבד הקודם ועם לוח תקין. מה ניתן לקחת במקום? מה צריך לדעת על מנת לבחור את הלוח המתאים (בהנחה שאיני רוצה לשדרג את המעבד)?
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
יש לי לוח אם asus p4s800d עם הצי'פסט של sis כמה לפי דעתכם אני אראה שיפור אם אני אחליף ללוח אם יותר טוב? האם זה ינצל יותר את ה רדאון 9800 פרו שלי ? ואם הלוח אם שלי באמת חרא (כמו שאני חושב) לאיזה לוח אם כדאי להחליף 2 אופציות אחת ללא הגבלת תקציב והשניה הלוח הכי תקציבי ששה משהו
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום לכולם שאלה קטנה האם אני יכול להחליף לוח אם מבלי לפרמט את המחשב כי קניתי את כל החלקים החדשים לוח אם ,זכרון ומעבד ואין לי חשק לפרמט את הדיסק הקשיח השאלה האם זה אפשרי מבלי לפרמט או לאבד מידע תודה מראש עידן
-
- 1 תגובה
- 435 צפיות
-
-
האם windows ישרוד החלפה של לוח האם? עובר מ-MSI ל-ASUS, אותו צ'יפסט... האם בכלל כדאי לנסות או שלוותר מראש ולהתקין מחדש?
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, בשעה טובה החלפתי מחשב, כאשר עברתי מלוח אם מאוד ישן של ASUS (מלפני 3 שנים וגם אז הוא היה בינונו), ללוח אם של GIGABYTE P31-S3G וממעבד intel pentium 3.00 mhz למעבד core 2 due E4600. ניסתי להתקין את ה- הארד דיסק מהמחשב הישן למחשב החדש, והבנתי שבגלל שה צ'יפסט שונה צריך לעשות ריפר למערכת ההפעלה. לא כל כך הצלחתי, בגלל שכשניסית הוא ביקש ממני adminstartive password ואין לי מושג. אני מפחד לפרמט את המחשב כי המערכת הפעלה שלי היא OEM ויתכן שהוא לא יתן לי להעלות אותה שוב עם צ'יפסט שונה. אנא המליצו לי מה לעשות. מנהלים אם זהלא הפורום המתאים (לי הוא היה נראה הכי מתאים), אנא הפנו אותי למתאים יותר באתר זה, תודה.
-
- 3 תגובות
- 725 צפיות
-
-
שלום, החליפו לי לוח אם ומעבד ב-KSP. כשאני מדליק את המחשב, אני מקבל מסך כחול עם הודעה שאומרת "ווינדוס כובה כדי להגן על המחשב מנזק". האם התקנת ווינדוס מחדש תפתור את זה? תודה, אלעד
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
השאלה היא כזאת ללקוח נשרף לוח של אינטל ציפסת 850 התומך בזכרונות rdram תושבת 478 , אני הצעתי לוח של ASROCK 478 CHIPSET VIA . הבעיה שהציפסטים שונים ומה אפשר לעשות כדי להימנע מהתקנה נקיה של מערכת הפעלה?
-
- 7 תגובות
- 669 צפיות
-
-
היי, קודם כל:מערכת ההפעלה שלי,אשר מותקנת כרגע:Windows 7 Ultimate 64-Bit. השאלה בנושא+אם צריך התקנת Windows מחדש,למה? +אוסיף בעניין,שהחלפה זו כוללת גם החלפת תושבת מ1155 ל2100+כמובן צ'יפסט+מעבד לדגם יותר משופר כמובן. *כיום ברשותי לוח אם:ASUS P8Z68-V PRO (תושבת 1155),צ'יפסט Z68 - כאמור+מעבד:intel i5-2500k. **מעונין לשדרג לתושבת 2011,צ'יפסט X79,מעבד intel i7=ללוח אם: Asus Rampage IV Extreme s2011 Core i7, Intel X79 . תודה רבה מאוד מראש .
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב של אבי בעבודה התקלקל ואני מחפש בנרות מעבד סלרון (לא רלוונטי הדגם) + לוח אם תואם עם שתי יציאות COM מאחור (המחשב מתחבר למכונה ולכן יש צורך ביציאות הללו), אין תקציב מוגבל בגלל שאם אני אמצא חנות שמוכרת את שתי הדברים הללו הם לא יעלו יותר מדי, חיפשתי באייבורי (ידוע שהם אנטי מחשבים אבל הם היבואנים הבלעדיים של MSI ולכן החלטתי להתחיל איתם) ובKSP, וגוגלי מחשבים... אם מישהו יוכל לעזור לי ולמצוא חנות שיש לה את שתי הדברים הנ"ל אני אודה לו מאוד (עדיפות לאזור המרכז). נ.ב. מצאתי לוחות אם בטרייד זון אבל אני לא בטוח שאבי יקח יד שנייה, אז אני אברר איתו ויחזיר פה תשובה למרות שלא נראה לי. בברכה.
-
- 6 תגובות
- 631 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש להחליף את לוח האם שלי במחשב. כיום אין לי תמיכה ב SATA III. המעבד athlon II X4 640 אשמח להמלצה ואפילו הפניה ללוח תומך (AM3+) בשביל שדרוג עתידי חובה יציאה אופטית! לפחות 5-6 חיבורים פנימיים SATA III זהו בגדול, מקווה שלא שכחתי משהו חשוב.
-
- 9 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום לכם, היום המחשב שלי מת, נראה כי הבעיה היא הלוח (לחיצה על ה Power אינה מביאה לשום תגובה, גם לא נורה. בדקתי עם ספק אחר תקין ואותה תוצאה..). הלוח שלי הוא GA-K8NS, נרכש בינואר 2005 ב KSP. הבעיה היא שכשהתקשרתי אליהם הם אמרו לי שהאחריות היא לשנה בלבד (היום הם נותנים ללוחות 3 שנים). האם יש מקום אחר בו אוכל להחליף את הלוח? (אולי היבואן?) אינני במצב כלכלי המאפשר הוצאות ולכן אודה לכל עזרה.
-
- 5 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום לכולם, הלוח אם במחשב שלי התקלקל. הלוח הוא Asus p5kpl-am אני מחפש לוח אם אחר שמתאים למעבד ולזיכרון ושיהיה זול. המחשב משמש לאינטרנט ולעבודה משרדית קלה. מעבד - E5300 זיכרון - Kingston 2G 1.8V WD 3200AAKS -HD בתודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי מאילוצים של הספק אני נאלץ להחליפו המערכת שלי נמצאת פה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=24;action=display;threadid=36694 אשמח לקבל משו בסביבות אותו מחיר... (חשוב אם יהיה גם בו 6 USB)... יונתן
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי מחשב שהלוח אם שלו התקלקל הלוח אם הוא מסוג gigabyte ga-p-35-ds3r (חשוב לציין ששאת הפעם השניה שהוא מתקלקל רק שהפעם הוא כבר לא באחריות ). אני מעונין להחליף את הלוח הזה בלוח אחר עדיפות ל asus ורציתי לדעת איזה לוח יתאים לרכיבים שיש לי מהמחשב. רשימת הרכיבים: מעבד intel core2duo e8400 זכרונות 4g kingston 1066 כרטיס מסך gigabyte px9600gt תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בטעות רכשתי מפרט מ-KSP עם לוח אם בעל יציאת VGA בלבד . [table][tr][td] [table][tr][td]יש בחנות לוח אם דומה עם יציאת DVI השאלה שלי ,האם ההבדל בין החיבורים ( VGA TO DVI) מורגש בשעת הצפייה במסך, והאם זה שווה החלפת לוח אם.. לוח אם 1.עם VGA בלבד Asus P8H61-M LX B3 s1155 Core i3/i5/i7, Intel H61, DDR3 1333, PCI-E, VGA לינק - http://ksp.co.il/?uin=135822. עם DVI בלבדAsus P8H61-M LE B3 s1155 Core i3/i5/i7, Intel H61, DDR3 1333, PCI-E, VGA, DVI לינק - לוח אם Asus P8H61-M LE B3 s1155 Core i3/i5/i7, Intel H61, DDR3 1333, PCI-E, VGA, DVI [/t][/c][/t] [table][tr][td] [/t] [/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]
-
- 2 תגובות
- 806 צפיות
-
-
שלום! ידידי היקרים, לפני כשבוע נהרס לי הלוח אם, gigabyte 7vrxp. מכיוון שהחנות לא מצאה את אותו הלוח בדיוק להחלפה, אני יכול לדרוש עכשיו לוח של חברה אחרת. אני צריך לוח אם שיתאים למעבד athlon xp 1800 palomino יש לי 2 סטיקים של 256 ראם DDR333 איזה לוח אתם מציעים? אני צריך כרטיס רשת מובנה... בתודה מראש, חברכם המתוסכל מתן נ.ב. (אגב, זה די דחוף אבא שלי לוחץ עלי לסכם איזה לוח עד מחר בבוקר. ואנ צריך מחשב דחוף לעבודה באקסס...
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, בשנה האחרונה הוחלפו לי במסגרת האחריות כשלוש לוחות אם. עכשיו המחשב בתיקון על בעיה שכנראה נובעת מהלוח ה"מתוקן" האחרון שהוחלף. לאחרונה נודע לי (מהרשת עצמה) שהרכיבים שהרשת מחליפה לי במסגרת האחריות הם "מתוקנים" ולא חדשים. שאלתי היא האם הרשת שממנה קניתי את המחשב מחוייבת להחליף לי ללוח חדש ואני יכול לדרוש זאת מהם או שהם יכולים להחליף ללוח "מתוקן". בתעודת אחריות של המחשב לא רשום על זה כלום, ואין לי תעודת אחריות נפרדת ללוח. החברה של הלוח היא MSI. והבעיה היא שאני לא יכול לפנות ל-"MSI ישראל" מכיוון שהרשת שממנה קניתי את המחשב הם הייבואנים של MSI והם למעשה MSI ישראל. (http://www.msi-israel.co.il/) תודה רבה!
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המפרט המלא של המחשב הוא I5 9600k Gigabyte Z390 UD VENGEANCE® LPX 8GB (2 x 8GB) DDR4 DRAM 3000MHz C16 Memory Kit - Black GeForce RTX2070 WINDFORCE 8GB GDDR6 Antec P8 Case Corsair RM650x 80 plus GOLD Modular 650W Noctua NH-D14 CPU Cooler Samsung Evo 970 Plus 250GB אני מתכוון לעשות אוברקלוק למעבד וראיתי סרטונים והלוח אם ממש קשה לתפעול וביצוע אובר קלוק. לכן אני מחפש לוח אם אחר שיהווה פתרון ויתאים למפרט. סדר גודל אותו מחיר אפשר לחרוג ב300 שח
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-


