עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by NTT,

    שלום, אני מרכיב בינתיים מפרט ועד כה זה מה שבחרתי: מעבד:Intel Core 2 Quad Q9450 לוח אם: Gigabyte GA-P35-DS3L זכרונות: 2x(OCZ 2GB 800MHz CL4) עובדים בDUAL CHANNEL כרטיס גרפי: Gigabyte nVidia 8800GT 512MB צורב DVD: LiteOn DH-20A3S כונן קשיח: 2x(Western Digital WS2500AAKS -> 250GB,7200RPM,16MB Cache) (2 כוננים קשיחים כמו שציינתי פה,שעובדים בנפרד ולא בRAID) אז אני צריך לבחור עכשיו ספק כוח, קראתי על החיבורים של הלוחות אם ופירטו שם על החיבורים של הספק כוח: אז ביררתי באתר של ג'יגהבייט והיה רשום שם שללוח אם יש: 1 x 24-pin ATX main power connector 1 x 4-pin ATX 12V power connector אני לא ממש בטוח אבל אני חושב שזה החיבור השני שפירטו של ה24+4 פינים, אז עכשיו,איך אני בוחר ספק כו…

    • 3 תגובות
    • 693 צפיות
  2. מחב' טובה עד 800 ש"ח רצוי ממי שהתנסה בלוח שהוא ממליץ

    • 10 תגובות
    • 947 צפיות
  3. אין צורך בפיצ'רים מיוחדים פרט ליציאה אופטית . הדבר היחידי שחשוב זה המחיר -כמה שיותר נמוך וכמובן אמינות, ועם יש כאלה עם צ'יפ סט של P35 אחלה. תודה. מפרט נוכחי ניתן לראות בצד.

    • 6 תגובות
    • 590 צפיות
  4. Started by naory159,

    אני מחפש לוח אם - Quad Core, ומעבד שמתאים לאותו לוח אם, עם הרכיבים הבאים שאני עומד לקנות: כרטיס מסך: nVIDIA GeForce 8800GT 1GB PCIe - Asus (שהלוח אם יותאם ל-PCI-Express 16x) וכמובן סוג זיכרון DDR2... תודה!!

    • 0 תגובות
    • 480 צפיות
  5. Started by NTT,

    היי, אני מתכנן עכשיו מחשב עם מעבד Q9450, וכרטיס גרפי Gigabyte 512MB 8800GT, את לוח האם של המחשב המתוכנן בחרתי לפני ובחרתי בGigabyte GA-P35-DS3L שהוא מתאים 100% לדרישות שלי, ועכשיו גיליתי למזלי,שהכרטיס הגרפי תומך בPCI-E 2.0,ומכיוון שללוח אם של ג'יגהבייט שבחרתי אין חיבור PCI-E 2, אני צריך לוח אם שהוא יהיה פחות או יותר כמוהו רק עם חיבור של PCI-E 2. אם הבנתי נכון אני אצטרך לקחת לוח אם עם צי'פסט של X38,שהם אמורים להיות גם יקרים יותר, אז מישהו יכול להמליץ לי על לוח אם דומה לGA-P35-DS3L רק עם PCI-E 2? תודה!

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  6. כותרת ללוח אם הזה (איזה מעבדים מתאימים ללוח אם: NFM2SוAbit) ..? תודה מראש לעוזרים..! http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=521305#

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  7. Started by lalo,

    שלום, אני צריך לוח אם שיספק לי את הצרכים הבאים: יש לי 3 דיסקים קשיחים+כונן אופטי סאטה כך שיהיה לפחות 4SATA ויכול להיות RAID בעתיד שיהיה כמה שיותר טוב לאובקלוקינג !!! שיתמוך בE8400 שלא יהיה SLI או CROSSFIRE ושיהיה אמין ! עדדד 600 ש''ח (מומלץ מהחנות TMS ) כי אני קונה מישם את כל המחשב תודה לעוזרים !

    • 11 תגובות
    • 866 צפיות
  8. שלום, רציתי לשאול אם יש הבדל עקרוני בהרכב הליבה עצמה כלומר בטכנולוגיה שהליבה בנויה בה בין מעבד רגיל של אינטל לבין מעבדי extreme של אינטל חוץ מיוכולות הOC וממהירות השעון שלו?? בקיצור אם אני עושה OC למעבד רגיל של אינטל מאותו סדרה של המעבד EX ומגיע לאותה מהירות שעון ויש להם אותו cache memory האם הגעתי לאותם ביצועים?? בתודה עידו

    • 8 תגובות
    • 847 צפיות
  9. Started by elad78,

    בפרט, OCZ 1GB 667Mhz. (ללא אוברקלוקינג)

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  10. לפורום שלום. אבקש לדעת אילו זיכרונות מהירים יותר ואם זה משמעותי. (הלוח שלי תומך ב 800M) CL-5-5-5-15 CL-5-5-5-18 CL-4-4-4-15 תודה מראש עמוס.

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  11. Started by golan1971,

    מה כדאי לי לקנות את q9300 6 ק"ש או q6000 כי יש לו 8 ק"ש אני צריך לקנות וזקוק לחוות דעת סופית

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  12. שלום,אשמח את תעזרו לי... 1. אני עכשיו בXP ,לא מתכנן לעבור לויסטה. האם יש טעם לקנות 4GB זיכרון או להסתפק ב2? אינ יודע שחלק יגידו "המחירים כל כך זולים היום אז עדף לקנות כבר 4" אז לא קשור למחירים-שווה לקנות 4GB לXP? 2.מתכנן לעשות SLI של 9600GT OC ... מתלבט כרגע בין שני לוחות: Gigabyte GA-N650SLI-DS4L או Asus P5N-D מתכנן לעשות OC לE4700 [אגב האם יהיה צאוור בקבוק אם אני אגיע לסביבות ה3.2GHZ ?] אז...אני יותר בכיוון של הג'יגבייט,במילא עוד מעט מחליפים תושבת ואמרו שהביצועים הם זניחים..מה דעתכם? תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by ShoVaLK,

    יש לי כמה שאלות בנוגע לנושא הזה... 1) מה מעבד טוב צריך להכיל איזה סוגים איזה חברה... ליבה כפול... מגה ארץ גבוה ועוד כל מיני דברים? (אם אפשר לתת דוגמאות לטובים וללא טובים ) 2) מה זה SLI? תרחיבו בבקשה תודה 3)בשביל מה צריך BIT יותר גבוה למה זה? נגיד 64 וזה... 4)איך אפשר להדיל בין DDR3 ל DD2 ו DDR1 יש הבדלים בולטים ?? (ראיתי תנושא עם ההסברים על החיבור ולא הבנתי מי יודע מה..) תודה למי שעונה

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  14. שלום לכולם..! יש לי לוח אם מפורק של המחשב הישן שלי ואני רוצה לבדוק אם הוא טוב עדיין איך אני בודק...? תודה לעוזרים..! nimrods

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  15. מה עדיף? 1. לוח אם של gigabyte או asus 2.על איזה כרטיס מסך עדיף שהשבב יישב -שוב אני יודע ש gigabyte היא מארחת פופולרית 3. מה עדיף 2 giga זיכרון DDR2 או 1 DDR3 giga 4. האם עדיף dual core 2 מהדגם המתקדם יותר או quad מהדגם הסטנדרטי? ואם אפשר להגניב שאלות שלא כל כך קשורות לפורום,אבל אם הגזמתי אז פשוט אל תענו,לא רוצה להרגיז אף אחד חלילה 6.איזה חברה אתם מעדיפים לדיסק הקשיח שלכם 7. איזה אנטי וירוס 8.ואיזה חנות מחשבים?ksp ?והאם ivory כל כך נוראים כמו שאומרים? המון המון תודה לכל מי שעונה ולו רק על חלק מהשאלות, אלו שאלו שתמיד מציקות ואף פעם לא קיבלתי תשובה לעניין ושוב ,אחלא פורום! תודה לכל העונים יהונתנוש

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  16. מבקש המלצה ללוח אם חדש אשר יחליף את ה-965P-DS3 הנוכחי, שיהיה בעל יכולת OC גבוה. חשבתי לכיוון לוח של SLI אבל מתברר שהם אוברקלוקרים עם ביצועיים די סבירים. אני מתכנן לצרף לו E8400 או QUAD כלשהוא ולסחוט ממנו את ה-4GHZ שעליו יותקן THERMALRIGHT 120 ULTRA EXTREME כאמור, אני די פאן בוי של ג'יגה בייט והסתכלתי על סוגי הלוחות שלהם, ה-DS4 למשל מגיע רק עם XFIRE. האם ישנו לוח אחר שלהם בעל יכולות OC גבוה ו-SLI? מה שאני מחפש זה לוח עם SLI או בלי שיהיה איכותי ושיתן ביצועי OC גבוה(רצוי ג'יגה בייט), אם אין אז ASUS, ABIT וכו... תודה.

    • 10 תגובות
    • 721 צפיות
  17. Started by omer-m,

    שלום, אני חושב על קניית מחשב מותג (דל) שולחני, בו ישנה אפשרות להתקנת מעבד מסוג xeon. אני לא מכיר את המעבד הזה במחשבים שולחניים (תחנות עבודה) אלא רק בשרתים. אם אוכל לקבל עוד מידע אודות המעבד הזה אשמח מאוד. עומר

    • 2 תגובות
    • 771 צפיות
  18. Started by ielran,

    הי, הזמנתי מחשב וקיבלתי אותו היום. הבעיה היא שהזמנתי לוח-אם ASUS M2A-VM, אבל שמו לי ASUS M2N-VM... מה ההבדלים בין שני הלוחות? האם הם זניחים, או שכדאי להתעקש ולהחזיר את הלוח שקיבלתי ולקבל במקומו את מה שביקשתי? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 520 צפיות
  19. Started by motifi,

    מה ההבדל בין דואל קור לבין קור 2 דואו

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  20. Started by honda71,

    רוצה לקנות את המעבד Q9450 האם הדבר כדאי ? מחירו כעת 1550 ש"ח . האם המחיר שלו יירד בקרוב?

  21. Started by 114508534,

    היי אני מחפש תוכנה טובה לבדיקת זיכרונות וכמו כן תוכנה שתוכל לבדוק את כל המערכת . תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  22. תודה

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  23. Started by NTT,

    שלום, אני בחרתי בינתיים את לוח האם Gigabyte GA-P35-DS3L למפרט מחשב שאני מרכיב שיהיה בו את המעבד Q9450. איך הלוח אם הזה בכלליות?הוא תואם את הדרישות שלי(DDR2 800MHZ Dual Channel,PCI-E x16,Q9450 FSB 1333Mhz והשאר.....) הלוח אם הזה הוא איכותי וכדאי?או שהוא סתם ועדיף לי לבחור לוח אם מתחרה כמו Asus P5K?(שיקר ממנו ב100 ש"ח,ואני לא רואה הבדל מהותי ביניהם,הוא עולה 455 ש"ח והP5K עולה 565 ש"ח) ולגבי הזכרונות,באתר של ג'יגהבייט יש את הרשימה הזאתי שמראה איזה זכרונות תואמים ללוח אם: http://www.gigabyte.com.tw/FileList/MemorySupport/motherboard_memory_ga-p35-ds3l_2.0.pdf אני מעוניין בDDR2,800Mhz,2x2GB שיעבדו בDUAL CHANNEL וככה אני אקבל ביצועים טובים יותר, ואני לא רואה שום זכרון שמופיע שם…

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אני מאוד שמח שיש ביקורת על DDR3 אבל חבל שלא דאגו לרכיב אחד (טוב של DDR2) כדי לקבל איזהיא תמונה על עד כמה זה אופקטיבי. כלפי מה שהבנתי בכתבה תיזמוני השעון הם כפולים מתזמוני השעון של DDR2 שאומר שהם שווים ...

    • 1 תגובה
    • 752 צפיות
  25. יש לי את הלוח אם הזה GA-X48-DS5 אני נכנס ל EVEREST ורשום שהוא לא מזהה את הלוח אם [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 737 צפיות

דיונים חדשים בפורומים