עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by sheff2k2,

    יש לי מחשב i5 מלפני 7 שנים, עם לוח GA-B75M-D3H. כרגע יש לי 8GB זכרון(שני סטיקים של 4GB, מהירות 1333 של חברת GSKILL אם אני לא טועה). אני רוצה להכפיל את הזכרון, אך מכיוון שכל נושא תאימות זכרונות לא ברור לי, אני רוצה להתייעץ אתכם בדיוק מה לקנות, כדי שלא תהיה בעיה. קודם כל, האם ניתן באופן עקרוני לשים מספר אי זוגי של זכרונות, כלומר להוסיף סטיק של 8GB לשני הסטיקים של 4GB הקיימים, או שיש צורך לקנות 16GB זכרון ופשוט להחליף? כמו כן, מה לגבי תאימות דגמים? מצאתי את הרשימה הזו: https://download.gigabyte.com/FileList/Memory/mb_memory_ga-b75m-d3h.pdf מופיעה שם כמות מוגבלת של דגמים- האם זה חקוק בסלע? האם באמת אני חייב לשים אך ורק את אחד הדגמים המצוינים שם?…

  2. Started by gm446,

    שלום לכולם, אני מעוניין להוסיף זכרון RAM למחשב, מפרט נוכחי: AMD Ryzen 3700X Asus Prime X570-P Corsair Vengeance RGB Pro 32Gb 2*16 המחשב הוא מחשב אולפן ליצירת מוזיקה אלקטרונית, חוץ מזה משמש למשחקים ולמעבדות ב VMware (תחום IT וסייבר) אני מעוניין להוסיף 32Gb נוספים כי הזכרון מתמלא לי בפרוייקטים כבדים, אך הדגם שכרגע קיים אצלי כבר לא נמצא במלאי באף חנות, והבנתי שלא מומלץ לערבב דגמים שונים. התייעצתי עם התמיכה של Corsair בנוגע לאיזה דגם כדאי להוסיף 1. קיט של 2*8Gb מדגם זהה עם אותה מהירות שקיים כרגע במלאי. 2. או קיט של 2*16Gb מדגם אחר של DDR4 כמו LPX או Dominator. לטענת התמיכה של Corsair לא כדי לשלב קיטים שונים גם א…

  3. Started by nati.menash,

    שלום יש לי במחשב שני זכרונות של 4 GB כל אחד מסוג קינגסטון DDR3 . יש עוד שני סלוטים פנויים. אני מעוניין להוסיף עוד זיכרון למחשב. האם עדיף להוסיף אחד של 8 או שניים של 4? האם אפשר לקבל המלצה לזיכרון טוב שאפשר לקנות? אלו הנתונים של המחשב:

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. Started by mdin123,

    יש לי שני כרטיסים בגודל 256 במהירות 400 DDR1 של חברת KINGSTON ולוח אם של ASUS דגם P4S8OO. עכשיו קניתי כרטיס אותו דבר רק בגודל 1024. רציתי לדעת אם יש אפשרות לחבר את שלושת הכרטיסים למחשב? תודה.

    • 3 תגובות
    • 788 צפיות
  5. Started by HoT-DoG,

    שלום לכולם כפי שאתם רואים יש לי 256 RDRAM UNREAL II לא פועל מי-יודע-מה ולפי הרבה ת'רדים זה הRAM בלי קשר לUNREAL2 האם כדאי? יש שתי אופציות 256RDRAM שבסוגריים כתוב (128X2) שעולה 570 ש"ח [!] ואחד אחר שהוא 256 ובסוגריים (32BIT) וזה עולה 490 ש"ח [!] WTF ההבדל ומה הקטע של השחיטה הזאת למה זכרון כל-כך יקר?

    • 3 תגובות
    • 731 צפיות
  6. Started by tranquil,

    שלום , יש לי מחשב דיי ישן (PIII - 733 ) עם לוח אם INTEL VANCOUVER VC820 . הלוח תומך בזכרונות RDRAM . כרגע מותקן RIMM אחד של SAMSUNG - PC700 Memory Module Properties Module NameSamsung KMMR16R 88AC1-RK7 Module Size128 MB (8 devices, 32 banks) Module TypeRIMM Module Memory TypeRDRAM Memory SpeedPC714 (357 MHz) Module Width16 bit Module Voltage2.5 V שאלתי היא , האם אפשר להתקין ב BANK השני מודול נוסף של RDRAM PC800 ? ועוד שאלות : 1.איפה אפשר להשיג זכרונות RDRAM לא במחיר מטורף ? 2.האם הוספה של 128 זכרון תתרום משמעותית למהירות וביצועי המחשב (XP ). 3. האם התקנה של WINDOWS 2000 תעזור במקרה זה לביצועים ? תודה ..

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  7. Started by The_overclocker,

    אני רוצה לקנות 256 זכרון SDRAM אבל מופיעים מושגים כמו DOUBLE SIDED שאין לי מושג מה הם או מה מבדיל אותם מאחרים. אני לא רוצה לעשות טעות, אז אני אודה על עזרתכם ! נ.ב שמעתי ב טק טיוי ש OEM זה בעצם Original Eqipment Manufacturer זה נכון ?, אז איך זה מתבטא פה בזכרון ?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Vafel,

    שלום, יש לי מחשב עם לוח עם מסוג: M2N-E כיום יש בו שני סטיקים של 1GB מסוג: Kingston 1GB 667MHz DDR2 CL5 אני מעוניין להוסיף למחשב לפחות ג'יגה נוסף של זכרון, המחשב מריץ Windows 7 32bit ואני לא מעוניין לעבור ל64bit. תוכלו להמליץ לי איזה זיכרון לקנות? תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  9. Started by lt mor,

    שלום יש לי במחשב 4 זכרונות DDR של 256 כול אחד. האם אני יכול להוריד 2 ולהוסיף זכרונות של 512 או 1 גיגה ? תודה.

    • 6 תגובות
    • 785 צפיות
  10. שלום יש לי כרגע 2 סטיקים של 512MB אני מעוניין לשדרג ל-2 ג'יגה עד כמה שאני זוכר אם אני יוסיף 2 סטיקים של 512MB הדואל צ'אנל לא יעבוד(צריך לוחות ספציפיים או משהו כזה ? לוח במפרט בצד) לכן האופציה העדיפה היא לקנות סטיק אחד של ג'יגה ולבטל כך או כך את הדואל צ'אנל עד כמה זה עדיף מהמצב הנוכחי ? באמת מידה כלשהיא שתבחרו, עד כמה הביצועים של SC נחותים מ-DC ? אגב - השימושים במחשב הם משחקים, גלישה וסרטים, עם דגש על המשחקים תודה מראש, לירן

    • 3 תגובות
    • 718 צפיות
  11. Started by Maor88,

    יש לי דואל של 256 MB זכרון מסוג 3200 שעובדים כדואל, אני יכול להוסיף עוד 128 MB (גם 3200 ומאותה חברה) ושלא יהרס הדואל? (קיבלתי מחבר 128 MB, זה לא שקניתי..) תודה

    • 11 תגובות
    • 885 צפיות
  12. איזה זיכרון יתאים למחשב מה הכרטיס מסך הכי טוב שיכול להיות על הכרטיס אם והמעבד? כרגע יש לי 512X2 לוח אם: Gigabyte GA-8I945PL-G כמה זכרון אני יכול להוסיף ואיזה זכרון מומלץ

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by yaronxw,

    שלום, יש לי windows7 32bit ויש לי לוח GA-965P-S3 ושני זכרונות של 1G. אני רוצה להוסיף זכרון נוסף של 1G, זה אפשרי? והאם זה משנה שהזכרון יהיה 800 או 667 (הזכרונות הנוכחים הם 667)? תודה על העזרה.

    • 4 תגובות
    • 921 צפיות
  14. Started by lt mor,

    שלום, יש לי לוח אם של אינטל >> שרת שיש לו 8 סלוטים. כרגע מחובר 4 של Kingston KHX1600C10D3B1/8G DDR3 8GB http://www.amazon.com/Kingston-1600MHz-240-pin-KHX1600C10D3B1-8G/dp/B007TTEHUY האם אני יכול לאוסיף 4 של Kingston HyperX FURY 2x8GB DDR3 1600Mhz http://ksp.co.il/?uin=22755#

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. שלום, ברשותי לוח ASROCK K8Upgrade-VM800 - 2 x DDR DIMM slots - Supports DDR400 / 333 / 266 non-ECC, un-buffered memory - Max. capacity of system memory: 2GB כרגע יש לי בו ג'יגה, 99 אחוז שיש לי שניים של 512, עוד לא פתחתי את המחשב כדי לוודא סופית. כדי לשדרג ל 2 ג'יגה, אין לי ברירה אלא לרכוש פשוט שניים של ג'יגה. הבעיה היא שזה לא הכי זול בזכרון ישן כזה. האם יש אופציה אחרת? האם אני יכול לשים זכרון חדש/מהיר יותר וזה יעבוד? תודה!

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  16. Started by Master Boo,

    שלום לכולם. יש לי מחשב P4 עם לוח אם מדגם לא נודע (כרגע, לפני השדרוג אני אבדוק מה הדגם כמובן). על הלוח אם יושבים להם בנחת שני סטיקים של 256MB. הWindows לא מרוצה ודורש עוד זכרון. עכשיו- מה הן אפשרויות השדרוג שלי? אני לא יודע אם הלוח תומך בDUAL CHANNEL או לא. מה הדרך היעילה ביותר לשדרג את הזכרון, במינימום מחיר כמובן? תודה!

    • 8 תגובות
    • 668 צפיות
  17. Started by natla,

    יש לי זכרון 256 מגה זכרון PC3200 של סמסונג. אני מעוניין להוסיף עוד 256 מגה. האם יש בעיה מסויימת לערבב זכרונות של חברות שונות על אותו המחשב ? האם כדאי לי לקנות שוב את הזכרונות של סמסונג או שאפשר "לערבב" מבלי שיהיו בעיות ? אגב, עוד שאלה. האם יש הבדל בבנצ'מרק בין סטיק אחד של 512 או שני סטיקים של 256 ? זה משנה בכלל ? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 681 צפיות
  18. Started by shtrum,

    המחשב כבר לא מה שהיה ואני רוצה להתחיל לשפר אותו לאט. קודם זכרון (שהכי חסר לי כרגע) כי יש לי רק 512. אחרי זה מעבד ולוח אם. הבעיה היא שאני לא מבין בזה כל כך. קודם כל, איך אני מברר איזה סוג זכרון יש לי. אני יודע שיש סוגים ומהירויות. אחרי שאני אברר איזה זכרון יש לי, אתם תגידו לי אם הוא שווה משהו, ואם שווה לי לקנות עוד כרטיסי זכרון מאותו סוג, או שכדאי לי לקנות כרטיסים חדשים לגמרי במקום הישנים. תודה.

    • 8 תגובות
    • 593 צפיות
  19. Started by רויטל 24,

    שלום לכולם, התקינו לי לא מזמן מערכת הפעלה ווינדוס ויסטה אולטימייט והיא מעט איטית, הבנתי שזה בגלל זכרון הראם. מבירור שערכתי הבנתי שבמחשב שלי מותקנים 2 זכרונות DDR בגודל 256 מגה כל אחד ובמהירות 400 הרץ,כלומר סה"כ 512 מגה. לפי מה שהבנתישזה ממש מעט כדי להריץ את ויסטה בצורה טובה ואני מעוניינת להרחיב את הזכרון. השאלה שלי - האם זה יעיל להוסיף ג'יגה למה שיש לי כרגע - כלומר יהיה לי ג'יגה וחצי ?? האם דבר כזה? בחנות המחשבים אמרו לי להוריד את מה שיש לי כרגע ולהחליף אותם בג'יגה זכרון מכיוון שזה לא יעבוד טוב ביחד...אז מה אתם אומרים ? מה הכי כדאי לי לעשות? הכל בהנחה שאני סטודנטית תפרנית ואין לי מאות שקלים לבזבז על מחשב מפלצתי, הרי כל מה שאני מבקשת מהמחשב הוא אופיס ואינטרנט... תודה לכו…

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by bora8,

    שלום לכם: יש לי במחשב זיכרון של 2GBx2 שלG.SKIL ואני מעוניין להוסיף עוד זיכרון של 2GBx2 איזה זיכרון הכי מתאים להוסיף לזכרונות שיש לי , והאם כדאי להוסיף רק 2GBx2 או 4GBx2 , או בכלל להחליף גם את הזיכרון שיש לי עכשיו ? המחשב מיועד למשחקים כמו: call of duty ghosts , battlefield 4 וכו' הזיכרון שיש לי עכשיו הוא :G.SKIL F3-12800CL7D-4GBRH DDR3-1600 PC3-12800 2048MBx2 DUAL CHANNEL CL7-7-7-24 1.65V הלוח אם שיש לי הוא : ASUS P7P55D EVO P55 SOCKET LGA1156 INTEL I5 תודה

    • 0 תגובות
    • 954 צפיות
  21. Started by rafiisak,

    שלום. השאלה היא אולי קצת טפשית אבל אני לא ממש מבין בקטע של זכרונות יש לי 512 DDR ואני רוצה להוסיף עוד 512 ואני לא יודע כמה MHZ יש לי בזכרון. האם זה חשוב שלזכרון שאני מוסיף יהיה אותו MHZ כמו לנוכחי? ואם כן איך אני בודק כמה יש לי? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 535 צפיות
  22. Started by Eden 6600,

    יש לי בבית מחשב פנטיום שלוש ורציתי להרחיב לו את הזכרון. היום הוא עובד על 128M RAM. השאלה שלי היא אם יש כל מיני מגבלות בשדרוג הזכרון למחשב ישן? מגבלת נפח, סוג כרטיס, וכל מה שאני צריך לדעת על שדרוג זכרון. תודה

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  23. Started by tic0n,

    שלום, כרגע יש לי שני לוחות של DDR2 שכל אחד בנפח של 512 RAM אני מעוניין להוסיף עוד 1024 RAM באופן מיידי. השאלה שלי היא כזאת- האם הוספת זכרון כרוכה בפרמוט המחשב או שזהו תהליך פשוט של הוספת הכרטיסים הנ"ל. האם צפויות בעיות בדרך זאתי? כמו כן, אם אני מוסיף 2 שני לוחות נוספים של חברה אחרת או פורמט אחר של RAM - האם זהו תהליך תקין או שמומלץ להוסיף זכרונות מאותה הפירמה? בתודה - ארז

    • 5 תגובות
    • 550 צפיות
  24. Started by משתמש חוזר,

    מחשב בן כמעט 9 שנים. מפרט בתמונה במצורפת. מעבד Intel Core i5 750 לוח GIGABYTE GA-P55-USB3. כרגע יש 4GB של ADATA על שני סטיקים של 2GB במהירות 1600MHz, תזמונים CL9-9-9-24. אני מעוניין לשדרג ל-8GB. למעשה חשבתי לעשות את זה כבר לפני שנתיים וחצי אבל זה לא יצא לפועל. אני מבין שהזיכרונות עובדים כרגע על 1333MHz כי הלוח או המעבד לא תומכים ב-1600MHz אבל זה לא מפריע לי. לא מזמן שדרגתי את המחשב עם SSD חדש וזה בהחלט משפר את הביצועים וקניתי כרטיס מסך משומש GeForce GTX 750 Ti של MSI. אבל עדיין 4GB לא מספיקים היום אפילו לגלישה עם כמה טאבים לאורך זמן... אני מעוניין שהזיכרון יעבוד ב-Dual Channel באותה מהירות עם אותם תזמונים. למרות שאני יודע שההבדל זני…

  25. Started by THELAD,

    שלום, ברשותי מחשב עם לוח האם הזה: http://www.msi.com/product/mb/G41MP21.html#hero-specification מדובר בלוח אם ישן... כרגע מותקן לי 2GB זכרון, ואני מעוניין להוסיף זיכרון. חשוב לי לרכוש זיכרון שאוכל לחבר למערכת חדישה יותר בבוא העת כשאשדרג, כך שלא אצטרך לרכוש שוב פעם זכרון. הלוח מסוגל לקבל עד 8GB RAM. השאלה היא מה עדיף 2 סטיקים של 4 או אחד של 8 מבחינת הביצועים. כמו כן, הלוח תומך עד 1333MHz, אך אני מעוניין לרכוש זיכרון 1600 מהסיבות שציינתי למעלה, האם כל זכרון 1600 יצליח לעבוד בלוח בתדירות 1333? אשמח לקבל המלצות על זכרונות שיעבדו היטב בלוח הנ"ל. תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים