THELAD - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

THELAD

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    162
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות THELAD

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של THELAD

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. בעיית הקליטה של ה-wifi קיימת מרגע רכישת המחשב. המחשב של חברה שלי, היא הניחה "שככה זה" ולא פנתה כדי לממש אחריות. במחשב יש גם תקלה בשקע ההטענה, כרגע המחשב לא מצליח להיטען. כשפניתי לדל ישראל, התקלה לטענתם לא מכוסה באחריות כיוון שהיא "תקלה מקרית" (זאת בדיוק הייתה ההגדרה של הנציג), נציג אחר טען שלדעתו הבעיה צריכה להיות מכוסה באחריות ושהוא יחזור אליי. נחשו מה? הוא לא חזר. לבסוף החלטתי לפנות לדל העולמית, המענה שלהם הרבה יותר רציני ותומך והם הביטחו לשלוח נציג מטעמם אליי שיקח את המחשב ויחזיר אותו מתוקן לשביעות רצוני. נחכה ונראה מה יקרה... תודה לכולם על העזרה
  2. פנינו לשירות של DELL בארץ, המחשב באחריות. הבעיה היא שלא חוזרים אלינו ואין כלל התייחסות מצדם. פניתי לדל העולמית לראות אם יש להם פתרון. כיצד אני יכול בעצמי לבדוק האם האנטנה הפנימית מנותקת \ בעייתית? מבחינתי להחליף אותה ואת הכרטיס wifi, העיקר שהבעיה תפתר. פנינו לשירות של DELL בארץ, המחשב באחריות. הבעיה היא שלא חוזרים אלינו ואין כלל התייחסות מצדם. פניתי לדל העולמית לראות אם יש להם פתרון.
  3. תודה רבה! רכשתי מתאם USB חיצוני כזה. אין שיפור בביצועים. האם ישנם יותר מומלצים? אם ישנו פתרון בדמות החלפת כרטיס רשת פנימי, אני אעדיף אותו בעשרות מונים. לכן אני שואל אם קיים כרטיס רשת ברמה גבוהה יותר שיתאים פיזית למחשב וכמו כן ש-BIOS של המחשב יסתדר איתו.
  4. שלום רב, ברשותי מחשב נייד של DELL במשך קרוב לשנה, מדגם: Dell Inspiron 3493 i5 1035G1 1.0GHZ 512GB SSD 14.0 HD MX230 8GB (3493-1035G18G51GWOS) מאז רכישתו, קיימת בעיה של חוסר קליטת wifi. הבעיה קיימת במחשב מכיוון שיש קליטת wifi מעולה בחדר, כאשר משתמשים במחשבים ניידים אחרים וטלפונים חכמים אין שום בעיה כלל וכלל. ישנה קליטת wifi סבירה כאשר מקרבים את המחשב לנתב האלחוטי או משתמשים בנק' חמה בטלפון כשהוא נמצא בסמיכות למחשב הנייד. חשבתי להחליף את כרטיס הרשת בכרטיס אחר בעל ביצועים יותר טובים, אך אינני יודע באילו תקנים הכרטיס רשת צריך לעמוד בכדי להתאים ללוח האם שמותקן בחשב והאם החלפתו צפוויה לפתור את הבעיה? אשמח להתייחסות תודה
  5. שלום רב, אני כרגע מנוי להוט, שוקל לעבור לבזק עקב הצעה משתלמת מסלקום שמשתמשת בתשתית של בזק. התשתית של הוט באיזור שלי יציבה, איזור בת-ים. תקלות הן נדירות מאד. האם אוכל לצפות לאותה רמה של יציבות בתשתית של בזק? היכן אני יכול לקבל מידע לגבי רמת התשתית של בזק באיזור שלי? תודה
  6. הסתדרתי, ב-PIN היה צריך להקליד את אותה סיסמא שסיפקתי לגוגל ולא את הסיסמא של הטלפון. תודה
  7. מעדכן שהמכשיר ננעל ע"י גוגל גם ללא הזנה של שם משתמש ב-GMAIL. הוא ננעל ברמת המכשיר.
  8. שלום, ברשותי מכשיר של xiaomi מדגם redmi 3. הוא נאבד לי לאחרונה, וחששתי מכך שיגיע לידיים הלא נכונות, לכן נעלתי את המכשיר דרך FIND MY DEVICE של גוגל. מצאתי את המכשיר לאחר יומיים, כאשר הזנתי את הסיסמא שהגדרתי באתר הנ"ל, המכשיר נפתח אך נדרשתי גם להחליף PIN ולצורך כך להזין את ה-PIN הנוכחי. הבעיה היא שאיני יודע מהו קוד ה-PIN אותו אני נדרש להזין, כיוון שלא הגדרתי כזה. המכשיר בעצם נעול ע"י גוגל, צריך להזין כל פעם את הסיסמא שהזנתי באתר FIND MY DEVICE, ולאחר מכן נדרש להחליף PIN שכאמור איני יודע אותו. ניתן להשתמש במכשיר אך כל פעם שסוגרים את המסך, שוב פעם נדרשים להזין את הסיסמא הארוכה שהזנתי ב-FIND MY DEVICE, מה שהופך את השימוש במכשיר למאד לא פרקטי. פרמטתי את המכשיר, והבעיה חלפה.... עד שהתחברתי שוב פעם למשתמש שלי ב-GOOGLE, ואז המכשיר שוב פעם נחסם ע"י גוגל. מה עושים? ואיזה PIN אני צריך להזין? כאמור המכשיר עבר פרמוט, לא הגדרתי שום PIN. מיואש מאד ולא יודע מה לעשות. אשמח לעזרה
×
  • צור חדש...