עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by yonatan.mendelson,

    AMD מביאה לחנויות את מעבדי ה-Athlon של הדור החדש - עם ליבות העיבוד והמאיצים הגראפיים העדכניים שלה בתצורה מינימליסטית ובמחיר תחרותי במיוחד לכתבה

  2. ההשקה של דור ליבות העיבוד הבא מבית מפתחת השבבים מתקרבת לאיטה, ואנחנו זוכים לעוד כמה פרטי מידע מסקרנים אנחנו מגיעים עוד רגע לאמצע שנת 2016, ומכאן כבר ניתן לראות את שנת 2017 אי שם מעבר לאופק – חלון הזמנים המשוער בו אנחנו אמורים לראות סוף כל סוף את המעבדים הצרכניים הראשונים של AMD שיבוססו על אקכיטקטורת ה-Zen החדשה, וינסו לגרום לנו לשכוח שש שנות Bulldozer מאכזבות. תמונה חדשה מתוך מצגת של מפתחת השבבים אשר מצאה את דרכה אל הרשת מאשררת את ההבטחה שלה לשיפור "נטו" של 40 אחוזים (במונחי IPC – מספר פעולות שמבוצעות בכל דופק שעון) בביצועי ליבות ה-Zen לעומת ליבות ה-Excavator מדור ה-Bulldozer הסופי – בתוספת למה שנראה כמו הכפלה של הביצועים עבור מעבדי ה-Summit Ridge העתידיים (שיגי…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by oren22,

    שלום לכם אני מקווה שיש מישהו שיוכל לתת לי פתרון יצירתי לבעייה הבאה: יש לי לוח של Gigabyte מדגם GA-7N400 Pro2, כשהעדכון שלו הוא F1. הורדתי מהאתר של החברה את עדכונים F2,F3,F4. את F2 הוא התקין, כשניסיתי את F4 הוא איתחל, ומת. מת=נדלק וזהו. לא מגיע אפילו לתפריט הראשוני של סריקת זכרון, כלום. המסך נשאר כבוי (המתנה..). השתמשתי בתוכנה BIOS@ של Gigabyte בבקשה, מי שמבין... אני אובד עצות. תודה מראש, אורן.

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  4. Started by askme,

    אינטל מוציאה דרייבר חדש שאמור להפיח רוח חדשה בכל הכרטיסים הגרפיים שמובנים במעבדי החברה החל מהדור השישי ומעלה, כן, עבור המישחקים דווקא ! https://www.geektime.co.il/intel-graphics-optimizing-gaming/amp/ https://downloadcenter.intel.com/download/27484/Graphics-Intel-Graphics-Driver-for-Windows-15-65- מעניין.

  5. Started by ccc,

    ה4 כריות האלה שיש על המעבד... אחת נחתכה לי מהסינק ועוד אחת חצי נחתכה מה אתם אומרים? זה מפר את האיזון של הסינק עצמו? להוציא כבר את כולם..?

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  6. מזמן קניתי amd 64 bit כי אמרו לי שבעתיד זה יעזור לא רק למערכת הפעלה אלא גם יצאו משחקים ותוכנות שינצלו את ה 64 ביט כראוי .השאלה שלי האם כבר יש משחקים שמנצלים? בדיוק גם עלה לי לראש ה dx10

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  7. Started by prelly,

    בטעות

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  8. Started by מתןהמציקן,

    השרבורטורים שלו לא עובדים כמו שצריך והבוחונות לא מסתובבות כמו שצריך תקוע שם מסטיק בין הMhz הראשון לשני ואין לי מושג איך מוצאים אותו? cpu-z אמרה לי שהבוחנות שלי לא מסתובבות כמו שקניתי אותם. "your bochnot arn't working well check this problem out please before" מה לעשות בבקשה? הלוח אם שלי ב60מעלות כל הזמן. (נכון שווה? יש לי 5מאווררים) בבקשה עזרה!! אני חייב עזרה ויש לי עוד דבר. קניתי את הamd64 ושלחתי E-mail ל AMD הם אמרו שamd נוטים להיתחמם ולפעמים הבוחנות לא שוות) (עולות 20 שקל בטירה. סתם) והם אמרו גם שהשרבורטורים הם זולים מאוד בלי שום תוספת SSE 8. והקירור שמגיע עם זה הוא קירור מים ובטעות השתנתי פנימה אך זה לא עזר אם אמא שלי מוצאת את זה אני מת... לא נורא 600 שקל הלך... ואי…

    • 11 תגובות
    • 753 צפיות
  9. Started by prelly,

    מצטער על כל השטויות שנרשמו פה זה חבר שלי עשה זאת בלי ידיעתי

    • 0 תגובות
    • 490 צפיות
  10. Started by renegade,

    ש

    • 3 תגובות
    • 823 צפיות
  11. יש אותו בזיגזג http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=3107

    • 9 תגובות
    • 730 צפיות
  12. Started by Lumber_Jack Jim,

    הכותרת אומרת הכל. ;D

    • 31 תגובות
    • 8.7k צפיות
  13. Started by itsik2525,

    זאת אומרת ניתן להזמין אותו והוא עולה רק 1190 שקל! יש שאומרים שהוא אפילו יותר טוב מה P5W DH Deluxe(בגלל יכלות הoc הגבוהות שלו) שהוא עולה יותר ממנו בכ-500 שקל. http://ksp.co.il/hmain.php?uin=3629 הנה פה יש עילו סקירה קטנה ונחמדה: http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rid=129069 אז מה המחליף הבא של P5W DH Deluxe???

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by לוח שנה,

    http://hwzone.co.il/news/1180660034/40627/ יש פה את הידיעה באתר אבל לא מצאתי את הלוח אצל ASUS.

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  15. Started by ravid,

    היי, יש לי זיכרון של kingston כשאני רואה בביוס את הזמנים שלו זה מראה 2.5 במצב auto ובמצב אגרסיב זה הופך ל2.0 אני רוצה לקנות זכרון חדש אבל אין לי מושג עם אילו cas צריך להיות לו בגלל זה? ומה באמת ה cas שלי?!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Idan-h,

    כן/לא. מה ההפרש בינהם? תודה. ועוד משהו.. כמה צפוי ה6300 לעלות עם השקתו, וכמה אחרי שיתייצב?

    • 10 תגובות
    • 893 צפיות
  17. אהלן רציתי לשאול שאלה שאף אחד לא טרח לשאול ואני לא מוצא עליה תשובה בשום מקום [אפילו פניתי לאינטל בכבודם ובעצמם!! ] השאלה שלי היא, האם ה"CONROE" ישווקו בישראל בדיוק באותו התאריך שהם יצאו לאור בארה"ב [שהוא כפי הנראה בתחילת יולי] וחוץ מזה, בכל מקום רשום שהמחיר של הE6600 שכנראה יהיה השבב הנמכר ביותר יעלה 315$ בארה"ב.. אבל מה לגבי המחיר בישראל?? אותו דבר?? תודה מראש.. -ג'ו.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. הCore 2 E6300 חזק יותר מAthlon64 4200+ (Socket AM2) X2 DualCore??

    • 14 תגובות
    • 873 צפיות
  19. הגרף אף פעם לא יציב, תמיד תמיד תמיד יש כאלה קפיצות ואי יציבות ולפי מה שהבנתי מגוגל זה סממן לוירוס, אז עשיתי VIRUS SCAN בNOD32 ועדיין זה לא יציב, יש לכם מושג למה?

    • 5 תגובות
    • 987 צפיות
  20. Started by MODI,

    http://www.siz.co.il/up/0yhvz2yn2wwu.jpg מה קורה פה?!?!

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  21. Started by ciauai,

    הCPU-Z מראה לי משהו אחר הוא רושם 1866.7 זה לא אמור להיות 1866.0?? ולמה אני לא יכול לבחור למטה בפרוססור אחר? [attachment deleted by admin]

  22. Started by Mr.positive,

    ?

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  23. Started by tamirushb,

    אני רוצה ללכת על השילוב הזה של הcore 2 dou E6300 ביחד עם הDS3 או הDS4 של ג'יגהבייט וזיכרון 512 MB X2 ddr2 533 של twinmoss המחיר הוא למעבד והלוח אם בערך 1800-2000 שקל ולזיכרונות בערך 450 אבל גם בלי קשר למחיר מה אתם חושבים על השילוב?

    • 3 תגובות
    • 507 צפיות
  24. Started by the godfather,

    אני הבנתי נכון איך זה יכול ליהיות זה מעבד של 9415 ש"ח http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5421 ובמה אני מרגיש תהבדל אם יש לי E6600 לבין E6300

    • 29 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by davidpo,

    שלום. אני רוצה לדעת אם המעבד החדש של אינטל "I7-965" הוא גם ברובע ליבה? אלה הפרטים שמצאתי עליו ולא ראיתי שצויין שיש לו 4 ליבות. General Product Type Processor Processor Type Intel Core i7 965 Multi-Core processor technology Quad-Core 64-bit processor Yes Processor Qty 1 Processor number 965 Processor socket LGA1366 Socket Clock speed 3.2 GHz Processor Manufacturing Process 45 nm Architecture Features Intel 64 Technology , Intel Thermal Monitor 2 , Enhanced Halt State (C1E) , Hyper-Threading Technology , Enhanced SpeedStep technology , Execute Disable Bit capability , Intel Virtualization Technology Architecture Features Intel 64 Technology , Intel Thermal Monitor 2 , Enhan…

    • 2 תגובות
    • 666 צפיות

דיונים חדשים בפורומים