עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. יש לי q6600 gygabyte ‏EP35-DS3L fsp 450w אני מחבר את הזכרונות המצוינים מעלה וכל פעם שאני מאמץ טיפה את המחשב הוא קורס. מה שלא קורה עם הזיכרון 1gb kingston 667 שאני משתמש בו בד"כ. האם הזכרונות פגומים או שפשוט קיימת אי התאמה?

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  2. Started by GHOST,

    טוב אז ככה אני מחבר את הפלופי בצורה הנכונה ללוח וכשאר המחשב עולה הוא רושם FLOPY DRIVE FAIL הפלופי עצמו עובד (בדוק במחשב אחר) וגם ניסיתי לחבר פלופי אחר וזה לא עזר... מה יכולה להיות הבעיה?

    • 6 תגובות
    • 624 צפיות
  3. Started by tamir950,

    שלום, במחשב העבודה שלי יש 1GB זיכרון בלבד של חברת CEON. החלטתי להוסיף לו עוד 1GB, שבסך הכל יעבוד המחשב עם 2GB זיכרון. אני מחבר את הזיכרון הנוסף, וכשעולה המחשב הוא רושם לי שיש 1GB וכך כתוב גם בביוס וגם במאפיינים בווינדוס, לעומת זאת בתוכנה CPUZ הוא רושם שיש לי 2GB. איך פותרים את הבעיה הזאת. תודה מראש

  4. אז ככה, על הלוח היו מותקנים 3X2gb של זיכרון. קניתי עוד 3X2gb זיכרון של אותה חברה\יצרן\מספר מוצר ומשום מה המחשב מזהה רק 8gb (בביוס ובווינדוס) הזיכרון של kingston (khx1600c9ad3b1/2g) ddr3 cl9 ולוח האם ASUS SABERTOOTH X58 המעבד שלי intel core i7 960 3.2GHZ אודה לעזרתכם...

    • 0 תגובות
    • 717 צפיות
  5. Started by or_cool,

    יש לי מחשב דיי ישן P3 ומחוברים אליו 2 סטיקים של 64 ויש בו XP ובמידע מערכת ובמחשב שלי הוא מזההה רק 64 ולא 128 זה משגע אותי... מישהו יכול לעשוזר נ.ב ואם אני מחבר כל אחד בנפרד הוא מזהה 64 תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 584 צפיות
  6. הזכרונות שלי משום מה מוגדרים כ-PC2-6400 במערכת כשהם בעצם PC2-8500 על הקופסא. מדובר בזכרונות G.Skill 4GB 1066Mhz Black PI. מה הולך כאן? יש מצב שבגלל הטעות בזיהוי הזכרונות מגבילים אותי לבאס של 400MHZ?

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by זאק,

    יש לי לוח אם asus p8z77-v lx2 שמתי זיכרונות של 4X4 1600 של corsair ובביוס הוא מזהה לי שהם רק 1333... עזרה?

    • 8 תגובות
    • 720 צפיות
  8. Started by Kenny,

    היי , קיבלתי את המחשב שלי אתמול , סיימתי להרכיב אותו . ומשום מה נראה לי שדפקו אותי עם הזכרונות... הזמנתי : Winbond 256mb 400mhz\3200 X2 ואכן קיבלתי : Winbond 256mb X2 רק אין לי מושג אם הם באמת על 400 מגה הרץ.. בדקתי על הצ'יפ עצמו , והיה כתוב שם רק BH-5 כמובן שאם אני יתקשר לשאול , יגידו לי שקיבלתי מה שהזמנתי.. אבל אני רוצה להיות בטוח בזה... יש איזו שהיא תוכנה שאני יכול לבדוק זאת? כל דרך... רצוי מבלי לפרק את המחשב. תודה.

    • 10 תגובות
    • 838 צפיות
  9. Started by ob,

    הזמנתי מפרט עם זכרונות של 4GBx4 800mhz Kingston אבל פתאום שמתי לב באחת התוכנות שהמחשב מזהה את הזכרונות ב400mhz CL6. (או שפשוט מי שהרכיב לי את המפרט טעה ?!) מה אפשר לעשות ? שאלה שקצת לא קשורה לכאן ... אבל רציתי לדעת מה יותר אמין מבחינת הטמפ' של המעבד .. EasyTune תוכנת OC של הלוח או ?TAT http://img364.imageshack.us/img364/2537/92131677vj7.jpg

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  10. Started by shlomishlomi,

    שלום קניתי לפני כשבוע מחשב חדש שזה המפרט שלו: מעבד G3220 לוח אם ASROCK H81M-HDS וזיכרון 8 ג'יגה של KINGSTON מערכת הפעלה WINDOWS 7 64BIT המעבד אמור להיות עם 2 ליבות ולמרות זאת המחשב מזהה לי רק 1 בדקתי בביוס (גירסא 1.6) ושם מסומן הזיהוי של יותר מליבה אחת ב enable המצב הזה תקין? אם לא איך אוכל לגרום למחשב לזהות את הליבה השניה? *צירפתי תמונה שמראה שבאתר של אינטל רשום 2 CORE ו 2 THREAD ואצלי רשום 1 ו 1 תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by alergic,

    כתוב לי גם במידע מערכת וגם ב CPU Z intel celeron CPU 1.80 GHZ איך אני יודע אם זה PENTIUM 3 /4 וכו'? northwood socket 478 mPGA bus 101.0 FSB 404.0

    • 4 תגובות
    • 699 צפיות
  12. Started by wrecker,

    לגיסי נשרף הלוח אם לפני יומיים, ניסינו לחבר אחר שהיה לו והבנו שהספק כח דפוק בנתיים השגתי לו לוח ומעבד חדש אבל ראינו שהלוח מעפן ושלו עובד טוב, בכל מקרה עם הלוח שהבאתי יש מעבד 2.6 ולו יש 1.8 (תושבת 478) עכשיו שניסיתי להחליף בין המעבדים הוא מראה את ה2.6 כ1.3 למה זה?! ניסיתי לראות פה ושם בביוס אולי לא ראיתי שום דבר .. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 479 צפיות
  13. Started by MENASHEHE,

    יש לי את הלוח הזה: GA-G31M-S2C ומעבד E5200 והלוח מזהה אותו במהירות של 1.80 ולא 2.50 כמו שהוא צריך להיות הוא מזהה אותו בתזמון כזה: 200X9 איך אני מסדר את זה שהוא יעבוד קבוע על המהירות הרגילה שלו?

    • 5 תגובות
    • 669 צפיות
  14. Started by FireFlash,

    קניתי לא מזמן מחשב חדש עם מעבד Core I 5 750 2.6 MHZ כאשר הביוס עולה הוא מזהה שמותקן מעבד Core I 5 760 2.8 MHZ במאפייני WINDOWS 7 ובתוכנת CPUZ הוא מופיע Core I 5 750 2.6 MHZ מה דעתכם? איך זה יכול להיות? משהו נתקל בבעיה דומה? תוכלו לעיין מפרט המחשב שלי ליד האייקון

    • 3 תגובות
    • 916 צפיות
  15. יש לי לוח אם p4p800 deluxe,מעבד פנטיום 4 3.2GHZ כרטיס מסך FX 5700 - 256MB אני שמתי זיכרונות קינסטון 4GB -DDR 400 בחלונות XP 32BIT מזהה זיכרונות בסה"כ 3.50GB ולא מזהה את כל הזיכרונות מלאים שיראה 4GB... אני יודע שיש עידכון חדש לחלונות XP באתר מיקרוסופט שיזהה לי בגודל 4GB. אני חיפשתי באתר מיקרוסופט ולא מצאתי.וגם נסיתי באתר חיפוש גוגל וגם שם לא מצאתי. אני מעדיף לימצוא באתר מיקרוסופט עידכון שיזהה 4GB מלאים. אם במקרה מצאתם עידכון באתר מיקרוסופט.רציתי לדעת עד כמה מגבלה אחרי עידכון שיזהה 4GB ואם אפשר להוסיף עוד זיכרונות ל- 8GB או 16GB האם העידכון יזהה זיכרונות כאלה? מיכאל

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  16. Started by alex125,

    שומעים יש לי בעיה אני פתחתי את מחשב ואני וראה על זיכרון רשום digma ddr 400 256mb 32n8 שאני יכנס לתוכנה cpu-z רושם לי שיש לי 200MHZ למה זה קורא ואך אני פותר את בעיה ועוד דבר יש לי מעבד 3.0GHZ אבל בתוכנה רשום לי 2992MHZ למה זה קורא ואך אני פותר את בעיה

    • 3 תגובות
    • 536 צפיות
  17. Started by MENASHEHE,

    שלום לכולם זאת פעם ראשונה שלי פה בפורום אז אם עשיתי טעות או משהו כזה אני מתנצל מראש.... יש לוח את הלוח אם הזה http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=P4i65G&s=478 ושמתי עליו שתי זיכרונות DDR400 והוא מזהה לי אותם כ- Singel Channel ולא כ -Dual Channel אם מישהו יודע למה אשמח לתשובות גם הגדרתי בביוס את המהירות של הזיכרונות שלי ל DDR400 ושני הזיכרונות זהים במהירות אבל לא מאותו יצרן

    • 0 תגובות
    • 468 צפיות
  18. Started by Chymes,

    יש ברשותי זיכרון G.Skill 512X2 כמעט שנה. הזיכרון יושב על לוח אם NF-7 תוצרת ABIT. מעבד Athlon XP 2500@3200. תיזמון מקורי 2.0.3.3.6.החלפתי את הזיכרון לפני כמעט שנה. בהתחלה, כשרק רכשתי את הזיכרון, הוא לא אפשר לי להעלות את XP. העלתי את המתח מ-2.6 ל-2.9 והבעיה נפתרה. לצערי, לא טרחתי להפעיל תוכנה torture על הזיכרון. לאחרונה הזיכרון התחיל לגרום לקריסת משחקים. היום הרצתי את S&M והוא מצא בזיכרון את הבעיה זאתי: Bus error: 1 Address error: 1 ניסיתי לשחרר תיזמונים ל-2.5.4.4.8 והבעיה ממשיכה. מה זה אומר? איך פותרים אותה? האם עלי לממש אחריות?

    • 5 תגובות
    • 592 צפיות
  19. לאחי יש מחשב שמותקן עליו 4.00GB זיכרון RAM אבל כשאני נכנס למערכת דרך לחיצה על קליק ימני על מחשב, מופיע כי רק 2.50GB ניתנים לשימוש, מערכת ההפעלה היא : Windows 7 Professional 32Bit, וידוע לי שבמערכת 32 סיביות הגודל המקסימלי של RAM הוא 3.25GB, אבל למה רק 2.50GB ניתנים לשימוש ולא כל ה-3.25GB? סיבה : כדי שהמחשב יוכל לפעול מהר יותר, ולמימוש טוב יותר למשחקים. תודה רבה לעוזרים !

    • 32 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. איזה תוכנה מהם יותר אמינה? ונראה לי שהתוכנה A64 מזייפת הוא מראה לי שהCAS אצלי על 4.5 ובלי שום קשר המחשב קצת איטי זה אולי קשור לזה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Brown_g,

    היום רכשתי מחשב חדש והרכבתי לבד. הכול עובד מצוין והמחשב חזק מאד אבל... בתוכנה שאני מריץ Speccy או CPU-Z כל הפרטים נכונים וכפי שאני מצפה אבל בזיכרון רשום - 8.00 GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (9-9-9-24) ואני קניתי - ‏‏ 2x4GB Kingston HyperX Dual Channel CL9-9-9-27 DDR3 1600Mhz‎ כלומר המהירות במקום 1600 מופיע 668... זה נכון? יכול להיות בעיה בזיכרון? אני לא מבין מה זה כל כך CL אז ההבדל לא נראה לי משמעותי אבל יכול להיות שזו גם בעיה? אודה לכם מאד.

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  22. Started by avihai007,

    כשאני עושה בדיקה לזיכרון בסנדרה המבך מהבהב עד שאני סוגר איכשהו את הסנדרה. זה בעיה בזיכרון? ניסיתי כמה גרסאות של הסנדרה ובכולם זה אותו הדבר. הזיכרון הוא בסטיק אחד והוא על באס של 133 (הרגיל) בתיזמונים של 6-2-2-2-2.5 תודה רבה!

    • 10 תגובות
    • 825 צפיות
  23. Started by Sunny Jim,

    הרצתי PRIME, שתי איטרציות במקביל, ועשיתי STRESS RAM, ואחרי כמה דקות של הרצה הוא מצא לי טעות, FATAL ERROR: Reading from temp file. הרצתי עוד פעם ומעכשיו הוא מוצא טעות ישר, את אותה הטעות. המעבד על אוברקלוק בBUS של 333, ביחס 1:1 ללא אוברקלוק לזכרונות. מה לעשות?

    • 20 תגובות
    • 995 צפיות
  24. Started by PhP dUdE,

    ישלי זכרון SDRAM 128 שפועל על 133 PC קניתי כרגע אחד שפועל על 100 PC והוא לא מזהה לי אותו מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 473 צפיות
  25. Started by Skippy,

    שלום, יש לי פנטיום 4 478 עם שני סטיקים של זכרונות ,512MB-400MHZ הסתכלתי על הקופסא של הלוח אם שלי וקלטתי שהוא תומך בדיואל צ'אנל, שמתי את הזכרון בדיואל צ'אנל והכל עובד בסדר... רק ששמתי לב שמאז שעשיתי את זה הווינדווס עובד קצת יותר לאט יש מצב שהדיואל צ'אנל מוריד מהמהירות של המחשב? ומה עדיף, דיואל צ'אנל או רגיל בשביל המפרט שכתבתי ^^ תודה!

    • 3 תגובות
    • 540 צפיות

דיונים חדשים בפורומים