עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by J0n1,

    יש לי Abit Kv8 pro אני רוצה לרכוש אחד כזה http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.470 אני אוכל לעשות ממנו בוט דרך הדוס? הוא יזהה את הHD?

    • 6 תגובות
    • 813 צפיות
  2. במקסימום זה יצא 6 ג'יגה בכל מקרה אפשרי אם כרטיסי הזיכרון לא באותו נפח? אני לא עושה או משהו רק בשביל התאוריה

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  3. זה עדיין יעבוד אבל ירד למהירות 533MHz נכון? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 671 צפיות
  4. שמעתי שיש מן מפצל כזה שנקרא hl או hd משהו כזה, שמולבש על הלוח אם ואפשר להרכיב עליו שני מעבדים. יכול להיות שיש כזה דבר, או שזה סתם שטויות? תודה

    • 8 תגובות
    • 845 צפיות
  5. Started by הגיימר,

    רציתי לשאול האם יש עדיפות לשים סטיק אחד של 4GB או ששני סטיקים של 2 GB מספקים אותה תוצאה שואל עקב רצון לקנית זכרון יד 2 ורוב האנשים מוכרים שני GB (זכרון באותו מהירות 1330MHZ תודה לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  6. קניתי אציטון ואני עומד כרגע לפרק את כל המחשב, ולמרוח משחה מחדש. רק לפני שאני אעשה את זה, אני שוב אשאל ליתר ביטחון (שלא ילך לי המעבד!) אם אציטון בטוח לניקוי המשחה שעליו? אם ניסיתם ולא קרה כלום, אז תגידו [=. אין לי אפשרות, או בעצם כוח, ללכת ולקנות אלכוהול 100%.

    • 6 תגובות
    • 840 צפיות
  7. Started by eliXir,

    המפרט שלי הוא כזה: AMD 2500 ABIT NF-7 TWINMOS 512MB 3200PC WD 120GB 8MB RADEON 9700 HEC 300AR-T עכשיו, אם אני אקנה עוד סטיק של TWINMOS בדיוק אותו הדבר, משחקים יעבדו יותר טוב?

    • 8 תגובות
    • 508 צפיות
  8. מעבדי השוק הבינוני-גבוה החדשים שחולקים תושבת עם דגמי ה-Skylake-X עשויים להפוך לנגישים יותר תודות ללוחות שמתאימים אך ורק להם לכתבה

  9. שלום לכולם ! ניכנס לי קצת כסף לחשבון ואני רוצה לשדרג ל1GB זיכרון בדקתי 4 יצרים בסכום כסף שאני יכול להוציא - אשמח אם מישהוא יוכל להמליץ לי על אחד: TwinMos 512MB DDR PC3200/400 (TMD7608F8E50D) - original GeIL DDR-RAM 512MB 3200 Value Memory w/Heat Spreader - A-DATA 512MB DDR PC3200/400 Samsung 512MB DDR PC3200/400 - Samsung Original אולי גם צריך לקחת בחשבון שיש לי כרגע PC3200/400 SAMSUNG 2X256 תודה לכל העוזרים במלאכה

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. האם מישהו יודע אם ניתן להרכיב את הזיכרונות הנ"ל על לוחות שבהם יש רווח קטן בין הסלוטים של הזיכרון? בדיקה קצרה עם הזיכרונות הראתה שאם אין רווח בין הסלוטים(כמו בהרבה לוחות ל AMD) לא ניתן לשים יותר משני סטיקים וכך גם טוענים באתר של OCZ, האם בכל זאת קיים לוח לאינטל שכן ניתן להרכיב עליו ארבעה סטיקים? אציין שהזיכרונות כבר ברשותי אך לא הלוח כך שאני מתלבט בין מספר אופציות: 1. למצוא לוח אם לאינטל שיכול לקבל ארבעה סטיקים כאלו. 2. לפרק את הקירור המיוחד שלהם ולשים קירור פשוט יותר בתקווה שמה שמשנה באמת זה הציפים עצמם ולא הקירור. 3. להחזיר את הזיכרונות ולהחליף אותם ב Reaper's רגילים שיכנסו ברביעיה בכל לוח אם.

    • 7 תגובות
    • 725 צפיות
  11. שלום אנשים טובים, ברשותי מחשב די חדש בעל מעבד CORE i5, כ.מסך 4890, 6GB זיכרון DDR3 ולוח אם של ASUS מסדרת הX55 . לאחרונה שמתי לב בתוכנת הSPEED FAN שלי שהחום הממוצע של 4 המעבדים של הCORE I5 עומד על 50-52 מעלות במצב שבו אני נמצא בDESKTOP ולא מאמץ את המחשב . רציתי לדעת האם זה רמת חום סבירה, בהתחשב בזה שהחלפתי את המאוורר הקדמי במארז שלי לפני מספר שבועות, אני קצת לחוץ שלא הרכיבו לי את המאוורר הפוך או משהו .

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  12. Started by danif99,
    • 0 תגובות
    • 383 צפיות
  13. מה המצב חבר'ה ?.. עשיתי היום בדיקה במשך הלילה (8 שעות) לזכרונות עם Memtest וקיבלתי 22 הודעות Error ... אתם יכולים לעזור לי לפענח אם הזכרונות או אחד או כמה מהם (אני משתמש ב - 512x4) נהרסו ?.. הנה תמונה של ההודעות שקיבלתי (לחצו על התמונה להגדלה): תודה מראש, משה

    • 31 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. Started by מעבדת מחשבים יהוד,

    הבנתי שיש בין לוח ללוח הבדל בבניה שלו למשל ECS ו ASUS הבניה של המעבד הדימים וכו'... למשל קירבה בין שבב לשבב כמו כרטיס מסך וקול יוצרת התחממות קבלים קרובים לדימים קבלים קרובים ל CPU יש למישהו פה תמונה שאפשר לראות בניה "מושלמת" של לוח ? לראות מעשי איך אמור להיראות לוח מושקע ? לא מבחינת פיצ'רים אלא איכות בניה

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by MTKOL,

    שלום לכולם, רציתי לדעת - היכן ניתן למצוא חומר על ארכיטקטורת המעבד הנ"ל? אולי מישהו יכול להפנות אותי לאתר/מאגר מידע כלשהו? בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 543 צפיות
  16. Started by amit22,

    פנטיום 4 1.8 @ 2.4 ddr 333 512 gefore 4 mx האם הoc קצת מוגזם? והאם מישהו יכול להביא לי תוכנה למדידית התמפרטורות

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. http://usa.asus.com/product.aspx?P_ID=kpT6JUeGZkMlOjQQ

    • 1 תגובה
    • 919 צפיות
  18. Started by Dr. David,

    1. מה ההבדל בין DDR 2 533mgh ובין DDR 2 667 ? 2. במפרטי המחשבים המומלצים - כשמדובר על מעבד Intel Pentium D 805 Dual Core ולוח אם Gigabyte 945 .... מומלצים שני זכרונות DDR2 533 ולא 667 .......... מה הסיבה?

    • 10 תגובות
    • 683 צפיות
  19. קניתי מחשב חדש ואין לי כל כך מושג איך לאבחן בדיוק מה מותקן בו , הזמנתי שני סטיקים של זכרון 667 1 גיגה כל אחד, הייתי רוצה שתעזרו לי לדעת האם מה שמותקן זה מה שהזמנתי ,הזכרונות של TWINMOS . כמו כן האם הטמפ של המעבד תקינות ,הצילום נלקח בעט רוגע ללא עומס תוכנות ממשי. כמו כן ה VOLTAGE של המעבד קופץ כל הזמן האם זה אמור להיות ,וגם כל הקטע של CLOCKS ב CPU-Z תודה מראש . [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  20. איזה סוגי זיכרון קיימים בשוק? מה ההבדלים ביניהם? מה הזיכרון בעל הנפח הגדול ביותר שאפשר לקנות? איזה סוגי מעבדים קיימים (מהכי ישן להכי חדש) מהם סוגי התושבות (socket) הקיימים של מעבדים? מה ההבדל ביניהם? מה מתאים לכל מעבד? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 2.4k צפיות
  21. אני צריך שיהיה מקום לPCI-E בשביל כרטיס מסך (אני מעוניין להתקין GTX 970).

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Alroit,

    שלום נכון להיום אני בOC של 4G עם זעכרונות של קינגסטון HYPERX 800 CL4 נכון להיום הם לא מספיקים בכדי לבצע OC גבוהה יותר אשמח להמלצות על זכרונות 1066 בכדי לצמצם מגבלת OC בגלל הזיכרונות

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  23. שלום לכולם, אשמח לייעוץ בנוגע לשדרוג המחשב. המפרט: מעבד - i7 2600K @ 4.0Ghz (קירור - AC Freezer 7 Pro Rev.2) לוח אם - Sapphire P67 Pure Black Hydra זיכרון - G.Skill Ripjaws 8GB DDR3 1600Mhz CL-7.8.7-24 (סטיקים של 2GB x 4) ספק כח - Seasonic 620W M12ii דיסק קשיח - Samsung 1T HD103SJ מערכת הפעלה - Windows 7 64Bit Ultimate המחשב משמש אותי כבר מעל 4 שנים בעיקר לעבודה עם קיובייס ומשחקים (Very High). על פניו הכל עובד תקין אך המחשב מרגיש "עייף" לעיתים קרובות בטעינת VSTi Plugins או טעינה של משחקים וכד' (אין תקלה כלשהי, ככל הנראה חומרה מעט "עייפה" שזקוקה לרענון). מכיוון שקצב העבודה מתגבר, רציתי לפחות 24GB זיכרון (ישנם Plugins זוללי זיכרון) אך מכיוון שהלוח הנוכחי תומך רק עד 16GB (ב…

    • 12 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. היי אשמח למידע על מחירי מעבדי ה-Ivy Bridge כי ברשתות הגדולות עדיין לא פורסם טווח המחירים ואני מחפש לדעת את המחירים למעבד i5 Ivy Bridge תודה

    • 28 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. Started by subzero08,

    ההתלבטות הסופית היא: i7 4790K עם לוח זול (עד 600+- שקל) i5 4690K עם לוח יקר וטוב יותר (עד 900+- שקל) אני רוצה לוח Z97 ומפוצ'ר ככל האפשר כמחשבה לעתיד אז בגדול זה לשים את הכסף על מעבד או על הלוח... השימושים פחות חשובים, רוצה את ההכי טוב במסגרת התקציב, ומחשב שיחזיק כמה שיותר זמן אשמח להמלצות על דגמים ספציפיים והסבר שאלה נוספת, כמה זה קריטי BOX לעומת TRAY? פעם שמעתי שמעבדי BOX יותר איכותיים.. זה נכון? המון תודה

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים