מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום, לחבר שלי יש Asus P7H55 ללוח יש 4 חריצי זכרון. כרגע יש לו 2 סטיקים של 2 ג'יגה בתדר 1600. (קינגסטון הייפר איקס כחולים למי שזה חשוב, אם אתם רוצים דגם מדוייק תגידו) לפי מה שקראתי באתר של אסוס רשום שהלוח תומך בעד 16 ג'יגה. השאיפה היא לשדרג לפחות ל-8 ג'יגה. מהן האפשרויות? חובה להוסיף 2 סטיקים של 2 ג'יגה? או שאפשר להוסיף סטיק של 4 ג'יגה? או 8 ג'יגה? אני רוצה לדעת מה יעבוד לו? ומה מומלץ? (האם יש תצורה מסויימת שמומלצת? אני יודע שעדיף צמד סטיקים אבל במקרה הזה נראה לי אבסורד לקנות 2 סטיקים של 2. אבל אם זה עדיף או האופציה היחידה זה מה שאמליץ לו לעשות) בתודה מראש על כל תשובה שתינתן בברכה, ליאור.
-
- 8 תגובות
- 983 צפיות
-
-
בס"ד שלום לכולם, קניתי את המחשב שלי לפני כשנתיים עם 8GB זיכרון בסטיק אחד כדי שתהיה אופצית שדרוג עתידית. ועכשיו אני רואה שהמחירים די זולים, ומשחקים דורשים יותר ויותר RAM אז החלטתי לשדרג (להוסיף עוד סטיק של 8GB). רציתי לדעת אם הזיכרון צריך להיות של אותו יצרן ואותו תדר בשביל שיפעל טוב? ואיזה עוד דברים צריך לבדוק לפני שדרוג?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום זה המפרט שלי FOXCONN H67 INTEL I3 2120 HD 6870 SAMSUNG 500GB 4 GB RAM SEASONIC 600M12 CM COSMOS SE הבנתי שאם אני אוסיף זכרון RAM אני אשפר מהירות במשחקים ושהכמות של 4GB היא בסיסית ולא מספקת יש לי זכרון 1333 אם אני קונה סטיק 1600 זה יתאים יחד ? צריך דגם מסוים ? אפשר להתקין לבד? הבנתי שחשמל סטטי מאד בעיתי עם זכרונות ?! אני מנסה ללמוד תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 869 צפיות
-
-
למעשה 2 שאלות: 1. מה ההפרש בערך בביצועי המערכת בין single channel ל dual channel של 1 ג'יגה? ובמשחקים? (אני מתאר לעצמי שהשאלה כבר נשאלה, אבל מהחיפוש לא הצלחתי לקבל תשובה ברורה..) 2. אם יש לי כרגע סטיק יחיד של 1GB ואני רוצה להוסיף בעוד כמה חודשים עוד אחד מדגם זהה בשביל Dual, האם יש הבדל מאשר לקנות 2 סטיקים זהים בו זמנית? (הבנתי שסטיקים מאותו דגם לא בדיוק זהים אם הם מיוצרים בהפרש של כמה חודשים אחד מהשני.. האם זה ישפיע על ריצה ב DC ?) תודה
-
- 7 תגובות
- 784 צפיות
-
-
שלום ברשותי 2 זכרונות מסוג : Kingston HyperX Blue 2GB 1600MHz DDR3 Single-Channel הסתכלתי קצת על הנחות של BLACK FRIDAY בארה"ב ונתקלתי במחיר טוב לזכרון הבא: G.SKILL Ripjaws Series 4GB (2 x 2GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) Desktop Memory Model F3-12800CL9D-4GBRL ( http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820231277&cm_mmc=BFUS-_-147-_-N82E16820231277&nm_mc=BFUS) רציתי לדעת אם זה אפשרי להוסיף את הזכרון הזה לזכרון הישן (יש סלוטים פנויים) תודה רבה!
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. כבר 3 שנים שאני חיי עם המחשב הנוחכי שלי, ואני חשוב שהגיע הזמן להחליף... עקרונית, חשבתי לקנות Q6600 G0 + לוח אם P35C DS3R ( כמובן שזה רק הבסיס ) ולהעביר מהמחשב הנוחכי שלי את הכרטיס מסך ( 7900GT ) מכיוון שזה כרגע מספיק לי. השאלה העיקרית, האם שווה לקנות היום מחשב חדש או כדאי לחכות למעבדים הבאים של אינטל ( מתי בכלל? )\AMD?
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
אהלן!... רציתי לשאול אם שווה לקנות את הamd a8 vision וכמה הוא חזק? כמה עולה לוח אם תואם ואיך הוא בעצם יעבוד עם הכרטיס מסך הנוכחי שלי, )nvidia 260gtx) תודה. וגמר חתימה טובה :-)
-
- 7 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום כרגע יש לי במחשב שני זכרונות של 256mb כל אחד, ביחד 512 mb כל אחד מהזכרונות הוא 200MHZ עם CL 2.5 DDR בנוסף הלוח אם שלי תומך בDual Channel ויש מקום ל4 סטיקים. וגם תומך במהירות של זכרון עד 400mhz. אני רוצה לשדרג ולקנות שני זכרונות של 512mb כל אחד עם מהירות של 400mhz וCL2.5 אם אני אשים את כל הארבעה זכרונות (כולל אלה שיש לי והחדשים), האם זה יהיה אפקטיבי? זה יעבוד במהירות טובה? או שעדיף לוותר על שני הזכרונות של ה256 mb ולשים רק את שני הזכרונות של ה512 ? מה אתם אומרים? תודה רבה! כנרת (אני בת)
-
- 3 תגובות
- 525 צפיות
-
-
מקווה שמפרסם במקום הנכון, אני רוצה למכור את השילוש שלי, מעולם לא עבר OC (כי אין אפשרות כזאת :)). I7-4790 - Not K Gigabyte B85M-D2V 16Gb Ram - 1600Mhz מה לדעתכם מחיר הוגן? המחשב כל חייו היה על קירור מים סגור. בברכה, דניאל
-
- 29 תגובות
- 4k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי לוח אם ASUS p5LD2 SE יש לי עכשיו מעבד אינטל פנטיום D 3400 ואני רוצה לשדרג אותו למעבד חדש יותר איזה מעבד חזק הלוח תומך?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי כיום שתי כרטיסים של DDR2 533 512שמחוברים בערוץ כפול (לא יודע איך אומרים את זה..) ועכשיו אני רוצה להוסיף עוד כרטיס אחד של 1GB מה יקרה עם אני יחבר כרטיס במהירות של 667 מה יקרה ובאיזה מהירות הם יעבדו בתודה הבנאדם הכי לא מבין בפורום
-
- 5 תגובות
- 691 צפיות
-
-
לפי תוכנות זיהוי חומרה יש לי זיכרון Hyundai Electronics DDR-SDRAM PC3200 (200 MHz) - [DDR-400] 512 MB (2 rows, 4 banks) במפרט שיש לי ממתי שקניתי את המחשב רשום ddr pc400 hynix - o 64x64 512mb השאלות שלי הן:1. מה זה pc400, אני לא זוכר כבר מה היה אמור להיות המהירות זיכרון שקניתי אבל אני חושב שהיה אמור להיות 333mhz האם pc 400 זה 333mhz? 2. בהנחה שמה שנכון זה מה שהתוכנות זיהוי חומרה אומרות אז איזה זיכרון אני צריך לקנות בשביל לשדרג? מה חשוב שיהיה שווה לזיכרון שקיים? מהירות,חברה,גודל וכו?
-
- 4 תגובות
- 465 צפיות
-
-
אז ככה: (קודם כל תבטיחו שלא תצחקו) לדוד שלי יש מחשב מאד מאד ישן ככה 7-8 שנים- 32 MB RAM מעבד או 486 או אינטל ממש ממש ישן. הוא ביקש ממני לבדוק אם אפשר לשדרג(יותר RAM יותר דיסק קשיח) אם אני אוסיף ככה 64 מגה ראם הביצועים ישתפרו? [move][/move]תודה
-
- 5 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני זוכר ש"פעם" היה נהוג לדרג מעבדים פשוט לפי מהירות השעון שלהם (באינטל). ב-AMD פשוט היו מצמידים למעבד שם דגם שמקביל למתחרה שלו באינטל. למשל מעבד AMD שמקביל במהירותו לפנטיום 4 עם מהירות שעון של 3.2Ghz היו קוראים Athlon 3200. אני רוצה לשאול לגבי מעבד ספציפי אחד, ה-Q6600. לאיזה מעבד (לפי שיטת הדירוג הישנה) כל ליבה של ה-Q6600 מקבילה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 769 צפיות
-
-
ניסיתי לבדוק ב"שאלות נפוצות" אבל לא מצאתי תשובה שמתאימה בדיוק למצב שאני אתאר. יש לי שני סטים (2*1 ג'יגה) של זכרונות במהירות זהה (DDR2-800) אבל כל סט עם תזמון שוה (4-4-4-12 ו4-4-3-5). האם כשכל סט הוא בדואל צ'אנל עם עצמו כל סט יפעל עם התזמונים שלו, או שכל ה4 יעבדו עם התזמונים של הסט ה"גרוע" יותר?
-
- 1 תגובה
- 457 צפיות
-
-
יש לי זכרונות שקניתי לפני כשנתים כתוב עליהם PC3 12800 PLATINUM SERIES 1G שלוש כאלה. אני רוצה להרחיב ל8 גיגה האם אני יכול לקנות כל חברה והאם אני יכול לשלב 1G עם 4G יש לי 3 של 1גיגה. ז"א אני צריך לקנות עוד 4G ועוד אחד בודד? במידה ואני צריך רק אותה חברה איפה אני משיג?
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אהלן, עברתי על הסטיקי ולא מצאתי תשובה. במערכת הנוכחית שלי יש שני סטיקים של 2GB של חברות שונות, שניהם DDR3 1333Mhz. אני רוצה להוסיף עוד 4 גיגה כדי שיהיו לי 8. האם זה יעבוד טוב אם אני אקנה עוד סטיק של 4GB?
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
האם שילוב המהירויות להלן סביר ,או שיש פה צואר בקבוק מהותי (לקראת קנית מחשב)? לוח אם תומך עד 1200MHZ מעבד 1333MHZ זכרון 1066MHZ כרטיס מסך 667MHZ
-
- 6 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שמתי לב כי למעבד Q9400 יש BUS SPEED של 1333MHZ הנה COPY-PASTE מהאתר של KSP : Core 2 Quad Q9400, 1333MHz, s775, 6MB אז שאלתי לגבי ה BUS SPEED , האם זה מחייב אותי לקנות זכרון ולוח אם שגם הם תומכים בBUS SPEED הזה? אם קניה של לוח אם או זכרון עם BUS SPEED נמוך יותר יגרמו למעבד לעבור לאט יותר? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
היי, אם אני מחבר כ. מסך נוסף ללוח אם שמגיע עם כ. מסך מובנה, האם ניתן לחבר שני מסכים, אחד ללוח ואחד לכרטיס ושהם יפעלו במקביל? תודה!
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
הרגע קניתי לפי אחד המפרטים באתר מעבד : intel core 2 quad q6600 s775 ולוח אם : ga p31 ds3l אני רואה שמצויין בפירוש שהוא תומך ב מעבד , וכשפתחתי את 2 החלקים - בלוח האם -איפה שמכניסים את המעבד יש את הריבוע עם כל הפינים שעליו יושב המעבד, וכשהסתכלתי על המעבד - אין לו את כל החריצים שאמורים להתיישב לתוך לוח האם - הוא שטוח לחלוטין בצד אחד - הכסוף , והצד התחתון בצבע שחור - אמנם הלוח לא חלק לחלוטין, אך הוא ללא חריצים בכלל... אני קצת בהיסטריה ברגע זה - כי אין לי מושג מה העניין - בבקשההה אם למישהו יש מושג.... תודה תודה תודה
-
- 8 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות כמה שיפורים במחשב אבל אין תקציב לעשות הכל ישר. האם יש אפשרות לשנות לוח-אם (שאותו אני רוצה לשנות כדי להרחיב את הזיכרון ולשים כרטיס מסך PCIE) חדש שתומך ב-COREDUO ולהשאיר את המעבד הישן לבינתיים. אם אני לא טועה זה אותו סוקט ל-2 המעבדים. ואפילו אם כן זה יעבוד בסדר או שזה יעשה לי בעיות?
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
המחשב שלי: Asus P4P800 SE יש לי במחשב זכרון 512MB. רציתי לקנות עוד כרטיס זיכרון 1GB, כדי שיהיה לי סה"כ 1.5GB. רציתי לדעת איך אני יודע אם הכרטיס הזה מתאים למחשב שלי: http://www.memory4less.co.il/Product.asp?Pid=DD02610667ST&Cat2Cat1ID=23&Cat2ID=11&aff=Zap〈=he ואם זה אפשרי בכלל שיהיה כרטיס אחד של 512MB ועוד כרטיס של 1GB ושתי הכרטיסים שונים (אחד DDR2 והשני משהו אחר)?
-
- 11 תגובות
- 978 צפיות
-
-
אני מתקין עכשיו מחשב וראיתי בהוראות ההתקנה שרשום לשים "heat sink paste", על המשטח של המעבד לפני שמתקינים את המאוורר - מישהו יכול בבקשה להסביר לי על מה מדובר ואם הדבר באמת נחוץ, או מחייב?
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
crosair ddr2 2048mb (1024mbx2) 667mhz cl5 או g.skill ddr2 2048mb (1024mbx2) 800mhz cl4 מה יותר טוב מיבניהם ומה ההבדלים? ואם יש משהו יותר טוב במחירים האלה? תודה רבה אנשים
-
- 0 תגובות
- 489 צפיות
-


