מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
יש לי שני סטיקים של 512 DDR2 800MHZ של G.SKILL עכשיו אני חושב להוסיף עוד ככה גיגה של בדיוק אותם הזכרונות ותזמונים...הם עולים כ610 שח...עכשיו ראיתי שב1150שח אפשר לקחת אותם זכרונות רק 2GB שתי סטיקים של 1GB...השאלה היא כזאת: מה יהיה ההבדל אצלי במשחק אם אני יוסיף לגיגה שיש לי עוד גיגה ראם או עוד 2 גיגה ראם שבעצם בסוף יוצא 3גיגה ביחד... עד כמה זה ישפר ביצועיים ב3 גיגה מאשר 2 גיגה? חח אני מקווה שהבנתם למה אני חותר...
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
-
-
אם לא מתוכנן אוברקלוק למערכת, האם זכרונות 800mhz אינם משתלמים? האם עדיף לקנות זכרונות 667mhz? ובנוסף, אם לא מתוכנן אוברקלוק האם יש הבדל משמעותי בין הלוחות 965p-ds3 ו 945p-s3?
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-
-
אוקי...יש לחבר שלי מחשב נייד של קומפק (לא בטוח איזה דגם) עם פנטיום 3 1000... האם הזכרון הזה בטוח יתאים לו או שיש סיכוי שיש לו סוג אחר של זכרון? והאם יש מצב שיש שני dimm של זכרון או שזה תמיד בא רק בDIMM אחד? http://www2.newegg.com/Product/ProductList.asp?Manufactory=&PropertyCodeValue=529%3A7865&PropertyCodeValue=523%3A7856&PropertyCodeValue=0&PropertyCodeValue=0&PropertyCodeValue=0&PropertyCodeValue=0&description=&MinPrice=&MaxPrice=&SubCategory=381&Submit=Property
-
- 0 תגובות
- 490 צפיות
-
-
אלה הזכרונות שהיו לי במקור.. OCZ OCZ2P10664GK אבל הם עשו בעיות ושלחתי אותם בכדי לממש אחריות ולקבל חדשים , נאמר לי שהם חסרים במלאי והציעו לי את הOCZ RPR10664GK במקום.. ללכת על זה? תודה
-
- 12 תגובות
- 969 צפיות
-
-
מה עדיף יותר זכרון של 800mhz cl4 או זכרון של 1066MHZ CL5? ואיזה יצרנית כדאי להביא?
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן פנטיום 3 550MHZ ו256MB SDRAM. התגלגל לידי סטיק של 256MB DDR של סמסונג, האם ניתן לשים אותו ביחד עם הזכרונות האלה או לחילופין להוציא את הסטיקים של ה128 ולשים רק את הסטיק של ה256.. אני יודע שזאת שאלה שנראית מפגרת אבל אני באמת לא יודע :-\
-
- 5 תגובות
- 629 צפיות
-
-
האם התקנת זכרונות מסוג pc 2700 בלוח אם אשר עובד בתדירות של 266 hz אפשרית? האם מישהו שמע על בעיות הנובעות מזה?? בתודה ניסן.
-
- 9 תגובות
- 862 צפיות
-
-
שלום יש לי עכשיו 2 סטיקים של 256,אם אני יוסיף עוד 2 סטיקים של 256,או סטיק אחד של 512,האם המהירויות של הזכרון יאטו בגלל שיש 4 או 3(אם אני מוסיף סטיק אחד),והאם לכל הלוחות אפשר לחבר 4 סטיקים של DDR? הלוח אם שלי במפרט, או עדיף פשוט לשדרג 1GB זכרון מ2 סטיקים של 512 אבל זה יקח לי זמן לחסוך כסף לזה.. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 706 צפיות
-
-
זכרונות DDR2 מסוג CL6 יתאימו ללוח שלי ?Gigabyte MA-770-UD3 Rev2 AMD770 CHIPSET
-
- 3 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש כרטיס מסך משומש ברשת, ועל הדף מידע של הלוח שלי מצויין: Ultimate graphics performance with PCI-E x16 interface וברצוני לדעת האם ניתן להתאים לחיבור זה כרטיס בעל חיבור PCI Express 3.0 x16 או PCI Express 2.0 x16, האם החיבור שיש לי רק יאט את התפוקה של הכרטיס או שתהה אי תאימות פיזית. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רציתי לשאול אם יש הבדל מהותי (שמצדיק הבדל של יותר מ250 ש"ח) בין זכרונות 2GB 667MHZ של Twinmos? מול זכרונות מקבילים של OCZ? הזכרונות של OCZ מגיעים עם קירור אבל חשוב להדגיש שזה למחשב שלא יעבור OC, אולי קטן ביותר (10% גג)
-
- 13 תגובות
- 718 צפיות
-
-
(אם זה קשור לפורום אחר נא להעביר). להלן הטמפרטורה של המעבד כמו שמופיעה בEVEREST מה זה אומר שבCPU מופיע 35 ובשלושת הליבות 23? מה הטמפרטורה באמת? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
אבא שלי נוסע בספטמבר לקנדה והשאלה האם יש חלקים ששווה להביא אותם וגם קל להבריח אותם במזוודה?
-
- 1 תגובה
- 542 צפיות
-
-
מעולם לא היה לי לוח של חברה כלשהי חוץ מ- ASUS ו- INTEL. נאמר לי שהלוחות של Gigabyte טובים ואמינים. אני אשמח לשמוע דיעות של אנשים שמכירים ו/או משתמשים בלוחות של היצרן הזה. תודה!
-
- 10 תגובות
- 811 צפיות
-
-
ב-22 ליולי אמורים לרדת מחירי מעבדי ה-Core 2 Duo, השאלה שלי היא האם גם ה-E6420 או ה-E6320 ירדו במחירים? האם יהיו להם אלטרנטיבות טובות יותר באותו מחיר? תודה.
-
- 10 תגובות
- 909 צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות על ה22 ביולי.. א.האם המחירים ירדו בכל החניות וגם בחנות ksp בירושלים? ב.המחירים ירדו כבר ב22 או בכל חנות זה ירד בתאריך אחר ? תודה למי שעונה..
-
- 2 תגובות
- 540 צפיות
-
-
האם יש עדיפות לכונן קשיח 250G עם זכרון קאש של 16M על הכונן של 160G עם זכרון קאש של 8M , חוץ מגודל הזיכרון האם גם המהירות הגישה גבוהה יותר? והאם גם הכונן יחזיק יותר מעמד כי יהיה פחות פניות בגלל הקאש הכפול? האם לוח אם של אינטל PEREL GREEK G31 מומלץ לעבודה בבית אנטרנט ברמה מישרדית. זאת המערכת המוצעת לי: מעבד E4500 לוח אם אינטל Perel Greek ציפ סט G31 זיכרון 2G קינגסטון kvr800d2n5/1g X 2 מארז colors-it ATX ספק 480w gold silent PSU חברת colors-it דיסק קשיח WD1600aajs 160G 8mb צורב Liteon 20x DVD/CD writer @ rewriter model DH-20a4p07c
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
קניתי זוג זכרונות מסוג OCZ DDR2 PC2-6400 Platinum Revision ואני לא מצליח להגדיר אותם בביוס אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי מה אני צריך לשנות בביוס יש לי לוח של ג'יגהביט מסוג GA-MA770-DS3 המון תודה מראש למי שיעזור קישור לדף הזיכרון http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_6400_platinum_revision_2_dual_channel
-
- 5 תגובות
- 636 צפיות
-
-
ברור לי שהמעבדים החזקים נכון לעכשיו זה ה C2D E6XXX הבעיה היא שהם נורא יקרים, השאלה היא מה עם המעבדים : E2180 E4400 שהם יותר זולים ומבחינת מחיר הם משתווים ל מעבדי AMD . למשל ה E4400 טיפה יקר יותר מ ה 4800X2 ה2180 הוא זול מ ה 4800X2 אבל מה בנוגע לביצועים יש איזו השוואה שאפשר להגיד חד וחלק איזה מעבד עדיף? תודה.
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
האם מערכת 64BIT מנצלת כמויות זיכרון יחסית גדולות כמו 12/16GB ? DDR3 כמובן. אני עובד כאנימטור ויש לי צורך לעבור בין Photoshop לAfter Effects לPremiere ובכלליות, התוכנות הללו לוקחות משאבים רבים... בתודה, נבו.
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
היי אשמח אם תוכלו לענות לי על השאלה הזו יש לי לוח אם gigabyte ga - p43-es3g http://www.easycom.com.ua/data/mboard/0908211112/img/01.jpg אני מעוניין לקנות כרטיס pci firewire כדי לחבר כרטיס קול התעניינתי בכרטיס הזה http://i.ebayimg.com/t/PCI-3-Port-1394B-1394A-Firewire800-400-w-Cable-Ti-Chip-/00/s/NzY0WDEwMjQ=/$(KGrHqN,!hcE47bjzBzQBOYP8H8FQw~~60_12.JPG כרטיס pci רגיל .. עכשיו שמתי לה שהחיבור קצת שונה , הוא יתאים ללוח שלי ? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
אני דיי חדש בתחום אז יכול להיות שזאת שאלה מפגרת אבל בכל זאת.. אממ איזה זיכרון עדיף לקנות למחשב חדש ? כאילו מה יותר טוב.. לקנות 2 כרטיסי זיכרון של חצי ג'יגה או כרטיס אחד בודד של ג'יגה ?? איפה הביצועים יותר טובים ? ואם כבר כרטיסי זיכרון אז אפשר לקבל המלצות על חברות טובות ? בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 459 צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש.. (הגיע הזמן) עכשיו הוא קונה עם כרטיס מסך מובנה ורציתי לדעת אם יש אפשרות להחליף את הכרטיס מסך המובנה עם כרטיס מסך של ATI/NVIDIA.. הלוח אם בא עם הכרטיס מסך INTEL GMA 950..
-
- 7 תגובות
- 672 צפיות
-
-
זה המחשב שלי, ואני רוצה להחליף כרטיס מסך. מה הכי מומלץ שלא יהיה לך צוואר בקבוק גדול, והאם אני צריך להחליף ספק ? W400 לגנדר'י. בנוסף, יש לי באוורסט איפה שהחום טמפ' בסגול שנקראת Aux מה זה בודק, וחום של מה זה. תודה רבה לעוזרים (:
-
- 3 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול את השאלה הזאת כבר זמן רב... יש ברשותי 4 כרטיסי זיכרון למחשב ואין לי מושג מה טוב יותר לביצועים של המחשב. טוב אז ככה יש לי 2 X כרטיסי זיכרון HYNIX pc3200u 256MB DDR 400MHZ CL3 הסט השני הוא 2 X כרטיסי זיכרון ELPIDA 512MB PC2700U CL2.5 אם זה משנה משהו המחשב שלי הוא AMD ATHLON XP 1100 MHZ ואני משתמש בWINDOWS XP השאלה בקיצור באיזה סט של כרטיסי זיכרון עדיף לי להשתמש??? ניסיתי לבדוק בעצמי את הביצועים אבל לא ראיתי הבדל ממשי... תודה רבה למי שיוכל לתת לי תשובה ברורה בעניין חג שמח!
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-


