עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. בוקר טוב אנשים אתמול הלך לי הלוח הדגול של GIGABYTE GAK8N51GMF אני מעוניין לרכוש לוח אם חדש לSOCKET754 אשר לא נופל מהGA-K8N51GMF הוא חייב להכיל תמיכה בAMD ATHLON 64 3000+ VENICE E6 2.0GHZ 90NN וכמו כן גם בPCI EXPRESS X16 ולפחות שיהיו שם 2 סלוטים לזיכרון מומלץ 3 תודה רבה לעוזרים.

  2. Started by ha,

    אני רוצה להרכיב לי מחשב חדש ולבצע לו המהרה. נראה לי כי אעבוד עם ה - Q6600 החדש אבל כשחיפשתי לוח אם שיתמוך בו, ראיתי שאני לא מבין מספיק. המחשב החדש לא ישמש למשחקים אלא לעבודת תיכנות (וקצת ווידאו), ויעבוד עם XP חשבתי על - Q6600 + OC 2*1GB DDR2 ספק טוב של 500W קירור שלArctic 1. איזה לוח אם כדאי לקנות בתקציב של 1000-1300? הייתי רוצה משהו שיתמוך ב OC מכובד אבל לא פראי וב RAID 5, חשבתי בהתחלה על P5KE או ASUS P5K אבל קראתי כאן שהוא גורם בעיות בשימוש ב RAID 5 2. מה עדיף, זיכרונות של 633 או 800? - Q6600 (דרך אגב, אני רואה שיש המון שאלות בנוגע ל Q6600 + לוחות אם + OC בזמן האחרון, לא כדאי לרכז את כולם במקום אחד?)

    • 1 תגובה
    • 768 צפיות
  3. יש לי שתי אפשרויות לרכוש עוד לוח כמו שלי 6150 או לוח עם ציפסט של AMD 690G + ATI מה כדאי ?

    • 15 תגובות
    • 971 צפיות
  4. אני קונה עכשיו מחשב חדש. מעבד: ?Core2 Duo E6300 רציתי לוח אם טוב, שיש בו את כל הדברים הרגילים: SATA2 (שיש היום כבר בכולם) FIREWIRE, אודיו איכותי OB כ. רשת OB והכי חשוב: יציאות סאונד דיגיטליות (אופטי וקואקסיאלי). עריכה : צריך שיתמוך גם בזיכרונות DDR2 800 . חשבתי לקנות את ה GA-965P-DS4 של ג'גה בייט. דף המוצר אצל ג'גה בייט: http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2288&ProductName=GA-965P-DS4 הלוח הזה עולה 1126 ש"ח. אני לא כל כך מבין בצ'יפסטים ובשאר הדברים... האם אני עושה בחירה טובה ? האם הלוח הזה טוב ? האם יש לכם הצעות אחרות טובות יותר/כדאיות יותר ? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 649 צפיות
  5. Started by g-a-l,

    שלום לכם בהמשך לנושא הזה שפתחתי במפרטי מחשב http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=231710.0 אפשר לדעת איזה לוח כדאי לשלב עם ה E6400 אני רוצה שהלוח לא ירעיש(עד כמה שזה תלוי בלוח-כי אני לאיודע) לוח שיוציא את המקסימום מהמעבד לוח עם הרבה מקומות לכרטיסים אולי אני ישדרג בעתיד,ושיתאים לפונקציות שאולי יצוצו בעתיד,ושיהיה הרבה מקום לזיכרונות שאני יוכל לשדרג בעתיד שיהיה מתאים לכרטיס מסך האלו שיצאו http://hwzone.co.il/news/1168839817/92242 בינתיים אני יחסוך כסף ויסתדר בלי כרטיס מסך על פי מה שקראתי בפורמים של אזוס וג'גהבייט הכי טובים חשבתי על אחד מאלו GIGABYTE 1. ?965P-S3 s775, Conroe, DDRII 800, PCI-E? 2. ?965G-DS3 s775 Conroe, DDRII 800, PCI-E? 3. ?965P-DS…

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום אני לא בטוח איזה לוח אם אני צריך עבור i5 2500k שאני קונה אני מתלבט בין Asus ל Gigabyte אני לא מתכוון לבצע OC (לפחות לא בזמן הקרוב), גם לא שימוש ביותר מ HD אחד. כרטיס מסך רגיל אחד כעקרון המחשב לשימוש משולב, קצת משחקים, קצת עבודה, קצת סרטים ומוזיקה על איזה לוח אתם ממליצים? כנרא שגם אין לי צורך בלוח Pro, אבל בהחלט אני מעדיף לוח אמין כמה שיותר. נ.ב. מה המשמעות ליציעת HDMI, האם היא עדיפה על היציאה הסטנדרטית?

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by doldol360,

    עד 700 ש"ח. אפשרות לחריגה עד 50 ש"ח. כנראה מתוכנן OC עד כמה שניתן אז שיהיה לוח טוב לOC והמלצה לזכרונות שיתאימו ללוח ולמעבד ושוב... כנראה גם ל OC (כרגע ללא מחיר... אני רק מחפש כיוון)

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. שלום. אני מבקש לרכוש לוח אם למעבד 2600K. לא ברור אם יעבור המהרה, אבל קרוב לוודאי שכן - למהירות של 4.6. בין הלוחות הבאים: P8p67 LE של ASUS או אולי גרסת ה P8P67-M Pro (מה החסרון בגרסת המיקרו?) Gigabyte P67 - UD3? ויש גם את הזול של MSI, אבל הביקורות לא בשמים.... תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by areli,

    שלום, אני רוצה לקנות מעבד Athlon 64 3000 ואני ממש לא יודע איזה לוח אם כדאי לי לקנות. שמעתי שעדיף לי לקנות לוח עם צ'יפסט N-Force אבל במה הוא יותר טוב? ומה הלוחות הכי טובים עם N-Force ועם VIA? (אני ראיתי שמישהו כבר שאל את השאלה האת לפני, אבל הוא קונה בחו"ל ואני קונה בארץ) תודה מראש......

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום לכם. חבר שלי רוצה לקנות לוח אם ומעבד של AMD Athlon64 והוא רוצה לדעת אם ניתן לקחת לוח אם תומך הסוקט החדש (אפשר למצוא בארץ כבר את ה-Gigabyte GA-K8NS) ולשים לו מעבד עם סוקט ישן (נגיד ה-Athlon64 3000). ועוד שאלה, שווה בכלל לקחת את הלוח אם שהזכרתי? הבנתי שמבחינת ביצועים הוא מעולה אבל הבעייה היא במחסור בפיצ'רים, השאלה היא באיזה פיצ'רים מדובר? כי לפי המפרט שלו הבנתי שיש לו רייד, כרטיס רשת וכרטיס קול. מקווה לעזרה

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  11. Started by stoop,

    שלום, אני מתכנן לרכוש לוח אם שיתאים לשימוש ב-crossfire של שני כרטיסי מסך 4850 (צ'יפסט X38/X48). כמו כן הלוח אמור לתמוך בשדרוג עתידי של המעבד לדור ה-45 ננומטר. שני הלוחות הבאים הם הלוחות הזולים ביותר שמצאתי: DFI LANPARTY DK X38-T2R DFI LANPARTY DK X38-T2RB מה דעתכם על הלוחות האלו? ומה ההבדל ביניהם (לא מצאתי כזה...) האם ישנם לוחות נוספים שעשויים להתאים (תקציב נמוך ככל האפשר, אך שיתמכו ב-CF של 16X2)? בעיות מוכרות/בעיות בשדרוג עתידי? ובכלל, מהי סיבה לכך ששני הלוחות האלו הם הזולים ביותר? קנייה בארה"ב היא האפשרות המועדפת כרגע. פרטי המערכת: מעבד E6320 זיכרון DDR2 667 2GB תודה!

    • 3 תגובות
    • 567 צפיות
  12. אהלן. אני כבר שבוע שלם בבירורים איזה לוח אם לבחור... gigabyte, asus המוכרים לי או asrock שלא מוכר לי אבל חוסך לי בקניית קירור חדש בגלל תאימות תושבת ל-775. האבדון נובע כי אני לא יודע לאיזה פרמטר להתייחס. יש PCI3.0 יש PCI2.1 יש לג'יגהבייט לוח אם עם iSSD יש עם תמיכה ב-crossfire X16 ולא X8 לאסוס יש p8p67 pro או p8z68-v pro במה זה בא לידי ביטוי? מה כדאי? אני מעוניין בלוח אם שגם יאפשר לי שידרוגים עתידיים בתמיכה בכרטיסי מסך שיצאו בעתיד. שיהיה מן הסתם עם חיבורים של USB 3 וגם Sata3 ... קיצר... טבעתי בים של אפשרויות מבחינת תקציב אני מוכן להשקיע עד 1000 שקל בלוח אם.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by norm,

    היי לכולם, אני מחליף את חלקי הליבה במחשב שלי והחלטתי על המעבד שבכותרת. הייתי רוצה לקבל המלצות ללוח אם שיענה על הדרישות הבאות: USB3 שיתחבר לחיבור הקדמי של המארז, ESATA כנ"ל (פחות קריטי), לא מתכנן OC בכלל (ולכן בחירת המעבד), הכרטיס מסך שיש כרגע זה HD4870 (ישן אבל כרגע מספיק לי, בטח ישודרג עוד איזה חצי שנה), לא ככ חשוב לי חריצי PCI, אבל נראה לי שיהיה לפחות אחד למקרה שהכרטיס רשת המובנה יחליט שהוא מת (כבר קרה לי פעם). תודה מראש לכל המגיבים

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  14. Started by ^GunX^,

    שלום לכולם , עוד מעט אני קונה מחשב מבוסס AMD ואני מתלבט בעיקר בין שני לוחות אם עיקריים : 1. ABIT nf7 2. Epox 8RDA3I איזה לוח עדיף ? למה ? ואולי בכלל יש לוח יותר טוב משניהם במחיר הזה. תודה.

    • 9 תגובות
    • 713 צפיות
  15. Started by NiMo1771,

    אני מרכיב עכשיו מחשב למשחקים וכרגע אני בעניין לוחות האם איזה לוח אם מומלץ למערך של שני כרטיסי 6850 ומעבד I5 760? אין לי מושג כמה לוח אם שתומך בCF אמור לעלות, אבל ממה שראיתי אני מוכן להשקיע 1000 שקל בערך ראיתי את P55 UD4 שנראה מתאים, אבל אני לא יודע אם יש צורך בלוח כזה יקר, ואני גם לא יודע מה ההבדל בין הגרסאות השונות (P55-P55A, UD4-UD4P וכו') תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by simla101,

    הממ אני מחליף את המחשב לדואל קור 2.8 ואני מתלבט בבחירת הלוח... חשבתי על זה ASUS P5LD2 LGA775 מ-KSP ב-770 שקל מה אתם אומרים? בתקציב הזה (משהו כמו 700-800 שקל לא בא לי להשתגע) ניתן לקנות משהו יותר טוב? ראיתי אביט AL8-V ב-700 שקל שדיי מצא חן בעיני אבל יש לו רק ערוץ IDE אחד שזה בעייתי... אה ואם אני כבר שואל אז כמה אחוזים (פחות או יותר יותר או פחות) הבדל יש בין שימוש בזכרונות DC לSC?

    • 9 תגובות
    • 529 צפיות
  17. Started by shronxx,

    קיבלתי לאחרונה מעבד חדש מתנה Intel Core i7 3770 3.4Ghz !! ואני מעוניין לרכוש לוח חדש עבורו רוב שימושיי במחשב הם עבור high-end גיימינג אני מוכן להשקיע עד 600 ש"ח ברכישת הלוח אשמח לקבל הצעות ותגובות מקצועיות ! תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  18. שלום. אני צריך בבקשה עזרה בבחירת לוח אם למחשב החדש שאני הולך ליבנות. ההצעה אשר קיבלתי היא: Western Digital 200GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD AMD Athlon 64 3000 Venice Socket 939 BOX SAPPHIRE X800GTO2 256MB PCI-EXPRESS RETAIL PDP PDC1G3200LLK 1GB (2*512MB) DDR 400MHz Patriot Dual Memory או Patriot 2GB (2 x 1GB) 184-Pin DDR SDRAM Unbuffered DDR 400 (PC 3200) System Memory - Retail - יוצא אותו כסף רק יותר זיכרון. Thermaltake VB6000BWS SWING + Window + 430W Case ואת לוח האם הזה: DFI Infinity NF4 Ultra SATA-II nForce 4 Ultra 939 Motherboard -עכשיו - הבנתי שבלוח האם הזה יש כרטיס קול 7.1 מובנה. האם זה נכון? בעבר היה לי לוח אם עם כרטיס קול מבנה וזה עשה לי מלא אבל מלא בעיות.…

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  19. Started by eranisra,

    היי חברים, אני מזמין מחשב חדש בשבועיים הקרובים וצריך ייעוץ לגבי בחירת הלוח אם המחשב יהיה - CORE 2 DUO E6420 2GB G. skill GEFORCE 8800 640 MB LEADTEK (כנראה). עכשיו אני לא יודע איזה לוח אם לקחת...יש לי אסוס בP4 כבר שלוש וחצי שנים - סוס עבודה, ולעומת זאת אני רואה הרבה הרבה מלצות על לוח של ג'יגהבייט שאני יודע שבזמנו לא היו כל כך פופולריים בלוחות אם...אתם יכולים להמליץ לי על לוח טוב של אסוס? והאם כדאי לי יותר אסוס או גי'גהבייט? ואם כן איזה לוח של GB? אני לא מתכנן OVERCLOCK בזמן בקרוב אולי אני ארצה מתישהוא בעתיד...ואין לי צורך בSLI. תודה.

    • 8 תגובות
    • 636 צפיות
  20. המבחר הוא כל כך גדול וכמובן מעבר להבנה שלי בתחום אני מחפש לוח אם בתקציב של 450 ש"ח אשר יתאים למעבד P4 3.0 או 3.2 הכולל PCI-E ו אפשרות להכניס זכרונות עם קצבים גבוהים (667MHZ)וSATA2 אם יש דבר כזה בתקציב שלי על מה אתם ממליצים איך מזהים לוח אם טוב מעבר לאופציות העדכניות ( בקיצור ממה להיזהר) המחשב מיועד למשחקים בעיקר אני מתכוון לקנות כרטיס מסך מסוג 6600GT אם יש מצב למצוא לוח עם אופציה ל SLI בסכום הזה?אם לא לא נורא טוב הגיע זמן שאני יפסיק לבלבל לכם את השכל בבקשה תעזרו לי אני משתגע כבר

    • 2 תגובות
    • 455 צפיות
  21. Started by tomer_S,

    שלום לכולם ! אני בונה בימים אלו מפרט למחשב חדש אותו אני מתכוון לרכוש בכמה חודשים הקרובים אני מאוד מתקשה בבחירת לוח אם משום שאין לי ממש ידע בתחום של לוחת אם והייתי שמח לעזרתכם המחשב שלי מכוון גימינג ותכנים באיכות HD התקציב הוא 1500 ש"ח (אפשר לחרוג ב200- 300 שקל) המפרט : מעבד : intel Core i5-4670K Trey לוח אם : ??? ספק כוח : coolermaster 1000W (קיים ממחשב קודם) זכרון : 8GB DDR3 של Kingstone (קיים ממחשב קודם) כרטיס מסך: MSI NVIDIA GeForce GTX770 2GB Lightning GDDR5 http://www.msi.com/product/vga/N770_...=Specification הארד דיסק : Seagate Barracuda 2TB ST2000DM001 http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=10380 SSD: SSD Samsung MZ7TE120BW 840 EVO Series 120GB http://…

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by dino,

    אני בקרוב קונה מחשב חדש ואני החלטתי ללכת בסוף על מעבד פנטיום4, אני צריך לוח שתומך ב: מעבד 533mhz, זיכרונות ddr2700 (או יותר גבוהה עד ddr3200), שיהיה לו לפחות אפשרות לחבר 6 התקני ide, שיהיה לו לפחות 4 כניסות usb 2.0, שיהיה כרטיס רשת, ושיהיה כרטיס קול. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 893 צפיות
  23. שלום אני בונה מחשב HTPC מבוסס 435 AMD אשמח לעזרה עם הדרישות הבאות לוח AM3 עדיפות ל mATX שיתאים למארזים, אם לא אז שלפחות יכנס ל Antec 2480 USB3 לא קריטי כן חשוב 1394 IEEE אני אשתמש בכרטיס מסך חיצוני, אז אין צורך בכרטיס מובנה עדיף עם פיזור חום טוב וכמובן - איכותי על סמך ניסיון החברים המכבודים ולא יקר :-)

    • 5 תגובות
    • 796 צפיות
  24. שלום אנשי הפורום! אחרי שש שנים החלטתי לשדרג את ה6800k שלי ל12700kf. אשמח להמלצה ללוח אם מתאים טוב עד 1200 ש''ח. מתלבט בין DDR5 ל DDR4. שימושים בעיקר תכנות וקצת גרפיקה לצערי כבר כמעט ולא משחק. מתכנן לחבר אליו SSD, NVMe, HDD, Dvdrom, קירור מים, וכרטיס מסך GTX1080 חשוב לי שיהיה כרטיס רשת טוב, מתכנן לחבר אותו קווית. לא מתכנן כרגע לעשות אובר קלוקינג. גודל: המארז שלי הוא Full tower. תודה רבה לעוזרים!

  25. קניתי מעבד 6600 ב-120$ כן זה המחיר ששילמתי-דרך חבר שעובד באינטל הבעיה שהם לוקחים על משלוח לארץ עוד 250 שקלים בערך-אבל הוא טס לחו"ל ויאסוף את זה משם... מחיר מדהים... עכשיו תעזרו לי לבחור לוח אם השימוש העיקרי-פשוט פשוט,אינטרנט אופיס הורדות , מקסימום קצת ערכית וידאו לא דרוש OC לא בטיח התקציב? חשבתי עד סביבות 600 שקלים גג האם עדיף ללכת על ציפסט 945 עם זכרונות 667 ואז יישאר לי קצת כסף בכיס ואולי אקנה גם כ.מסך 8500GT (בנעה עולה 460) או ללכת על ציפסט 965 עם זכרונות 800 ואז אהיה חייב לקנות לוח עם כ.מסך OB (אין לי כרגע כ.מסך PCIE בכלל) עד כמה התוספת של זכרונות 800 משמעותית למשתמש "פשוט" כמוני? תודה

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות

דיונים חדשים בפורומים