מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מעוניין לשדרג את המעבד שלי בתקציב של עד 600 ש"ח שיתאים ללוח שלי ולקירור של המעבד שלי, תודה.
-
- 7 תגובות
- 842 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג את המחשב שלי ואני ניצב מול דילמה כזאת לקנות I5 עם לוח חדש וזיכרונות חדשים שכל הסיפור זה איזה 1500 שקל + - או פשוט לקנות PHENOM X4 955 באיזה 900 שקל שכבר יש לי לוח שתומך במעבד וגם קניתי זיכרונות מעולים לפני חודשיםם 2X2GB Kingston HyperX וחבל לי עליהם שהם כמעט ולא היו בשימוש ואני נוטה לכיוון ה955 גם כי זה משתלם וגם כי ראיתי המון ביקורות והשוואות בין שתי המעבדים וברוב ה955 מנצח במבחני המשחקים שזה השימוש העיקרי שלי במחשב. וגם מה שהכי מרתיעה אותי בI5 זה הלוחות שהתושבת שלהם לא טובה ועושים בעיות בOC ואני לא מסוגל לחיות בלי OC כי אפילו אם לא צריך אני עושה סתם בשביל הכיף. מה אתם אומרים?
-
- 7 תגובות
- 911 צפיות
-
-
לא משנה עם intel vs amd המחשב הוא לאינטרנט בלבד וגם הורדות וקצת סרטים בלי משחקים.... עד 1500 ש"ח עדיף 2 גיגה זיכרון..... תודה ויום טוב
-
- 3 תגובות
- 483 צפיות
-
-
אהלן חברים. אני טכנאי מחשבים בדימוס,הרבה זמן שלא התעדכנתי בחומרה,ורציתי להתייעץ לגבי שדרוג הלוח מעבד וזכרונות. זה המפרט שלי: intel quad q9550 asus p5q-e ddr2 4gb 800 intel ssd 128gb wd 2t black asus gtx680 dc antec 650w coolermaster haf 935 בעקרון אני רוצה להחליף את המעבד לוח והזכרונות, אבל לא יודע באיזה סוקט לבחור. אז אשמח אם משהוא ישפוך לי קצת אור על הסוקטים ומה הכי מומלץ לי. לגבי השימושים: שרת ביתי מאולתר,משחקים ומכונות.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מפרט ראשון לשימוש אוטוקד מחפש מפרט עם עלות מינימלית ללא דגש על שידרוג (אני מאמין שצריך להחליף מחשב כל 3 שנים עם עלות מינימלית) עם זיכרון יחסית גדוול+ מסך 24" עם אפשרות לקלוט טלויזיה בעיקר עם אפשרות בסיסית להקליט ראו מה הדרישות עבור אוטוקד 13 מיבחינתי נקודת יחוס [list type=disc] [*] Microsoft® Windows® 7 Enterprise, Ultimate, Professional, or Home Premium ( compare Windows 7 versions) or Microsoft® Windows® XP Professional or Home edition (SP3 or later) For Windows 7: Intel® Pentium® 4 or AMD Athlon™ dual-core processor, 3.0 GHz or higher with SSE2 technology For Windows XP: Pentium 4 or AMD Athlon dual-core processor, 1.6 GHz or higher with SSE2 tec…
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
הייתי רוצה לעשות UPGRADE ללוח שלי אבל אני לא יודע איזה גירסא בדיוק לבחור היות ויש כמה REV ללוח אודה לפתרון
-
- 7 תגובות
- 808 צפיות
-
-
שלום רב. ברצוני לבצע שדרוג לזיכרון , אך איני בטוח מה מומלץ עבור לוח האם שלי ע״מ שיהיו ביצועים מיטביים ככל שניתן. ברשותי הלוח אם הבא asus p5ld2. מעבד pentium D 3.4ghz. זיכרון 1gb aneon 667 כאשר יש dc (כלומר 512x2). לפי מיטב הבנתי יש ללוח האם הנ״ל תמיכה במהירות של עד 667 ולא יותר , אשמח להרחבה בנושא. איזה כרטיס זיכרון הייתם ממליצים לי לרכוש , בהתחשב בעובדה שהשימושים העיקריים במחשב הם אינטרנט , אופיס ומשחקים לא כבדים במיוחד. בתודה והמשך שבת שקטה , אלעד.
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום, דוד שלי הביא לי את המעבד Intel Core 2 Quad Q9550. עכשיו אני רוצה שאתם תציעו לי איזה לוח אם טוב לקנות ואם אפשר שיהיה של אסוס זיכרונות וכרטיס מסך. כמות הכסף כרגע לא חשובה אז תיתנו את המוצרים הטובים ביותר.
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מאוד מתעניין במעבדים בכל מיני תכומים ורוצה פשוט לדעת קצת יותר על הדברים הבאים..: http://img209.echo.cx/my.php?image=untitled8hj.jpg אני יודע שזה הרבה נושאים אז אם יש איהשהוא מדריך או מישו שבאמת מוכן להסביר לי.. תודה רבה לכולם!
-
- 13 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת אם המעבד הזה מתאים למשחקים כבדים או לא ...וגם אם ה E8400 מתאים למשחקים כבדים וחדשיים אז הוא גם מתאים להפעיל תוכנות כמו ה SABABADC ותוכנות שלוקחות את כל המעבד איתן ..בלי שום בעיה .....או ש לא רק רק הגרפיקה חזק בה הINTEL Q6600??? ??? גם התוכנות כמו ה SABABADC
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
יש לי128MB זיכרון ואני רוצה להגדיל אותו מחשב: INTEL CELERON 1200 MHZ AMI 6.27.10 מה אתם ממליצים לי?
-
- 9 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין להרחיב את הזכרון שלי מ (512MB DDR (2X256 ל 1GB, הכוונה להוסיף 2X256 נוספים או 2X512 עכשיו אני לא יודע כלכך אם אפשר להוסיף זכרונות אחרים של 256 לקיימים ושהם לא אותה חברה ואותו מהירות, ברשותי מחשב : p4 2.4 400Mhz 256x2 DDR 266 Mhz motherboard asus p4p800-e deluxe עכשיו אני יודע שיש מגבלה לזכרונות לפי המעבד אבל אני לא יודע מהם... קיצר 1. אני רוצה לדעת אם אפשר לערבב זכרונות של חברות שונות עם מהירויות שונות 2. איזה הגבלת מהירויות של זכרונות יש לי לפי המעבד?? נורא נורא אשמח לקבל עזרה לגבי השניים האלו.. תודה מראש. ---------------------------------------------------------------------------- תתמכו בי!
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שבוע טוב, ברצוני לבצע שדרוג לכמות הזיכרון במחשב הנייח שלי, כרגע למרות שזה מצחיק יש לי רק 2GB זיכרון אשר תופסים 2 סלוטים (1X1GB). אני מצרף למחשב כונן SSD שישמש למערכת ההפעלה (ווינדוס 7 64BIT) ולעוד דברים, ועל הדרך אני רוצה גם לשפר את הזיכרון של המחשב. לוח האם שברשותי הוא GA-P35-DS3L וכאמור תומך ב DDR2. בסה"כ אני מעוניין ב8GB. ואני לא מתכוון להשאיר את הזיכרון הקיים מכיוון שהוא רק 400MHz ויאלץ את שאר הזכרונות לעבוד באותה מהירות. והשאלה שלי היא מה הכי עדיף: 2x 4Gb (2x2Gb) -1 1x 8Gb (2x4Gb) -2 4x 2Gb (1x2Gb) -3 אני חושד שאתם תענו לי שזה ממש לא חשוב ועקרוני ושהשילוב הכי זול צריך להיות הבחירה שלי אבל בכדי לוודא אני שואל אותכם מה עדיף תודה!
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כרגע יש לי 8G ואני רוצה לנסות להגדיל ל 16G כדי לקבל ביצועים יותר טובים במיוחד בהקשר של המשחק PUBG ששם אני מקבל הרבה פעמים תקיעויות של המשחק. לפי המומלץ שלהם, רצוי 16G וזה לפני שיפור של כרטיס הגרפי ואולי דברים אחרים. הזכרונות הקיימים עכשיו הם : G SKILL "XL" 8192MB (4096MBX2) DDR3 CL9 - RIPJAWS-X 1600 יש ב KSP לדוגמא: https://ksp.co.il/?uin=17295&select=.1038..392..786. אן שאולי צריך פעמיים 4G: https://ksp.co.il/?uin=20145&select=.1038..392..786. האם העובדה שאצלי זה CL9 ומה שמוכרים זה CL11 משנה? חוץ מזה ייתכן שיש לי תקלה בזכרונות בגלל שהיו הרבה מסכים כחולים בגלל בעיה של memory manage…
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי כרגע 2 סטיקים של 512 MB של חברת CORSAIR ואני מעוניין להוסיף עוד ג'יגה, אני זוכר כשקניתי את הלוח אם נאמר לי שאני לא יכול לשים 4 סטיקים אלא רק 2 סטיקים, מישהו יודע אם זה נכון גם לאחר עידכון ביוס? ואם אני חייב לשים 2 סטיקים של ג'יגה על איזה אתם ממליצים ללוח אם שלי ואיפה הכי כדאי לקנות? תודה.
-
- 3 תגובות
- 540 צפיות
-
-
שלום המערכת הנוכחית שלי כוללת לוח GIGABYTE GA-945P-S3 זכרון 667 2X 512 DDR-II PQI TURBO מעבד E6300 ללא OC וגם לא מתוכנן האם יש אפשרות להוסיף 2 סטיקים רגילים של 1 GB כ"א של 667 DDR II פשוט(סמסונג או TWINMOS פשוטים) ולהישאר ב DUAL או שעלי למכור זכרונות קיימים ? אודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 547 צפיות
-
-
כרגע יש לי 2GB Cellshock (2X1024) DDR II - PC6400 4-4-4-12 (D9GMH) 800MHz שדי טובים לOC ואני רוצה להוסיף עוד 2GB, רציתי לדעת האם אני צריך לקנות מאותו סוג בדיוק (כרגע בערך 990 שח בזיגזג) או שניתן לקנות סוג אחר זול יותר ואם כן איזה סוג, כך שלא יפגע בביצועים של הזיכרון שכרגע יש לי.
-
- 6 תגובות
- 698 צפיות
-
-
כרגע יש לי 2GB זיכרון מה שיש במפרט בצד והבנתי לפי המשחקים האחרונים ששיחקתי בהם שכדאי להוסיף עוד זיכרון. קודם כל אני רוצה לדעת אם יש אפשרות להוסיף עוד זיכרון בלוח האם שלי. איך אני יכול לדעת אם הזיכרון שיש לי עכשיו תופס סלוט אחד או שניים? אם יש אפשרות להוסיף זיכרון אז כמה זיכרון כדאי להוסיף למשחקים כבדים ואיזה זיכרון כדאי מKSP בחיפה. תודה.
-
- 31 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מצאתי כמה זיכרונות אני רק לא יודע עד כמה החברות האלה טובים אני קונה תזיכרון מחו"ל יש לי במחשב קיט של 2X1GB 667 CL4 OCZ לוח אם GIGABYTE GA-M55PLUS5S3 מערכת הפעלה WIN7 עכשיו מצאתי כמה זיכונות: החברה KOYBE וזה המפרט הטכני של הזיכרון Type : DDR2 DIMM Capacity :4GB (2 X 2GB) Speed : DDR2 800Mhz PC26400 Density : HIGH DENSITY Pins : 240Pin ECC/Registered : No/No Voltage : 1.8V CAS Latency : CL 5 שאלה מה זה Density : HIGH DENSITY במחיר של 270 ש"ח
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכולם בזמן האחרון המחשב שלי נהפך לעגלה. כשאני פותח הרבה דברים ואת הדפדפן עם הרבה טאבים המחשב פשוט נעשה איטי בצורה מגעילה. חשבתי על הכיוון של להוסיף זיכרון. 2 סטיקים של 1 ג'יגה שיעבדו בדואל צ'אנל במקביל לאלו שיש לי עכשיו. האם כדאי? האם זה ישפר את הביצועים? תודה מראש
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי עכשיו במחשב 2 סטיקים של 1GB 800Mhz CL 5 של Kingston. עכשיו זה מספיק לי. אני יודע שהמחירים של DDR2 נמוכים מאוד עכשיו אז אני רוצה להוסיף עוד 2GB לפני שDDR3 יתפוס ובעתיד להתקין Windows 7 64 bit כדי לנצל אותם. מה עדיף, 2 סטיקים של 1GB שימלאו לי את הdual chanel או אחד של 2GB?
-
- 7 תגובות
- 598 צפיות
-
-
כמה שאלות... 1) יש לי לוח של אינטל (למונט) ויש 4 סלוטים...ב2 מהם יש שני סטיקים של 512 DDR2 667MHZ ככה שיש לי 1 ג'יגה בDC... יש עוד שני סלוטים ריקים..אם אני שם בכול אחד מהם סטיק אחד של ג'יגה ככה שסופי ייצא לי שיהיו לי 3 ג'יגה...הכול ייפעל בסדר? 2)אם כול הסלוטים מלאים אני לא מאבד את הDC נכון? אז איך יוצא שיש לי 2DC 3) האם הזכרונות האלה טובים...(כמובן לא לOC-לוח של אינטל--אבל אוליי אני יחליף לוח בעתיד וישתמש בהם) מנעה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3271 אם יש זיכרונות אחרים שאתם ממליצים בערך באותו מחיר או יותר זול אין לי בעיה...טווינמוס או חברה אחרת טובה..
-
- 13 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום לכם צילמתי את מפרט המחשב שלי אני מעוניין בשידרוג הזיכרון ל 8 ג'יגה ? או כמה שאפשר הכי הרבה... אבל לא יודע אם הלוח אם תומך בגודל כזה..?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי לוח אם ASUS AV7333 עם מעבד AMD 1700XP וזיכרון של סמסונג 256 MB - המחשב כבר לא מסוגל לקרוא לי משחקים חדשים והוא נתקע איןסוף!!!! אני מעוניין לקנות כרטיס זיכרון חדש למחשב - כנראה של 512 MB. כך שבסופו של דבר יהיה לי במחשב 768 MB - זה אפשרי לא? (כל הכרטיסים ביחד) אז אני מבקש המלצה לכרטיס טוב, חזק ואמין. נ.ד - אני לא מבצע OC במחשב. הוא למטרות משחקים פלוס עבודות בלבד. תודה לכל העוזרים
-
- 13 תגובות
- 831 צפיות
-
-
שלום. יש לי כרגע 2 ג'יגה זיכרון ואני מעונין להוסיף, אני לא כל כך בקיא בעיניין הזכרונות ואני לא יודע מה מומלץ מה לא מומלץ. אני מעונין ליקנות עוד 2 ג'גה אבל שיהיו בסלוט אחד, האם זה אפשרי? יש לי ווינדוס XP32 והבנתי שהוא לא יתמוך ה 4 ג'גה האם זה נכון? ויש את כל עינין המהירויות האם זה משנה שהם יהיו יותר מהירים מהזכרונות שיש לי? אשמח לעזרה תודה מראש לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 627 צפיות
-


