עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. אני רוצה לדעת כמה יעלו המעבדים החדשים של אנטל ואם שווה לי לחכות להם או שכדאי לי לקחת כבר עכשיו מעבד 2 ליבות מהסדרה הראשונה של שתי ליבות של אינטל( D930 ) בבקשה תביאו לי מחירים של המעבדים לפי גה"ץ וFBS וכו' וגם תוצאות של השיפורים שלהם מהסדרה הראשונה של השתי ליבות מה השוני בניהם

    • 2 תגובות
    • 495 צפיות
  2. Started by k534d,

    אני עוזר לחבר להרכיב מחשב מבוסס רייזן מהדור האחרון ככל הנראה ryzen 2600/x. אני זוכר שהדור הראשן של המעבדים\הלוחות היה בעייתי עם זכרונות מסוימים. ממה שאני הבנתי בדור החדש התאימות הרבה יותר טובה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. הציפיה היתה לתמיכה ב DDR2 677 מקור http://www.theinquirer.net/?article=29716

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום בקרוב ברצוני לרכוש מחשב חדש. אחד מהשימושים העיקריים שלו יהיה הרצת ESXI עם מספר מכונות וירטואליות (הוא בכלל יכול לרוץ על מעבדים כאלו?) . רציתי לדעת מה לעזאזל אומר שמעבד תומך בויטואליזציה? האם תמיכה בHYPERV יותר טובה? איזה דגמים תומכים מאינטל וAMD? כמה זכרון רצוי? הולך לרוץ על הESX מכונת לינוקס מכונת לינוקס סימולטור נטאפ WIN2008 DC+EXCHANGE WIN2008 DC+EXCHANGE (פעמיים). MSSQL2008 WIN XP בנוסף אני הולך לייצר דואל בוט, כך שגם תיהיה מערכת הפעלה WIN7 נפרדת מESX.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by redastral,

    אני אשמח לקצת עזרה, אם מישהוא יכול לעזור לי למצוא חנות בארץ שמוכרת את המעבדים האלו עד לסכום של 600 ש"ח.

    • 7 תגובות
    • 675 צפיות
  6. Started by EPRO,

    שלום לכולם. יש לי שאלה שיכולה להיות שהיא קצת מטומטמת אבל מטרידה אותי: מה ההבדל בין מעבד אינטל prescott ואינטל HT?, מי יותר טוב?, מי מהם מומלץ במהירות 3.2G?, והאם יש שילוב ש לשנייהם (לפי מה שהבנתי אילו שתי טכנולוגיות שונות) אודה מאוד אם אקבל תשובות ???

    • 26 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by davidh,

    יש לי מחשב עם לו K7SOM+ עם מעבד AMD DURON 2000 , ברצוני לשדרג למעבד מהיר יותר. מהן האפשרויות?

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  8. Started by marik,

    שלום סליחה שאני שואל שאלה כזאת אבל אני חייב אני רוצה לרכוש מחשב אך איני מתלבט בין AMD 3800*2 DUAL CORE או INTEL? ודרך אגב מה המעבד המקביל של AMD 3800 *2 DUL CORE? בקיצור אני מבולבל לגמרה תודה

  9. Started by arkanss,

    תודה מראש לכל המצביעים . סקר זה נוצר כי פשוט אני מבולבל איזה מעבד לקנות למחשב דרך אגב המחשב ישומש לעבודה ולמשחקים כבדים כמו GTA IV CALL OF DUTY וכו' .

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by MaTaN_Sh,

    רציתי לדעת הכל על מעבדים איך הם עובדים וכד' ועם גם אתם יכולים לעזור לי בשאר חלקי המחשב מה נמצא במחשב ואיך לבנות מחשב תודהה

    • 11 תגובות
    • 719 צפיות
  11. Started by miki03,

    שלום! אני רוצה לקנות לוח עם שניי מעבדים ואני רוצה לדעת אם זה כדאי לי. שניי מעבדים של AMD ATLON 3200+ 64

    • 1 תגובה
    • 545 צפיות
  12. Started by zaroor,

    מישהו יכול להסביר מה זה ה STEPPING באתר של אינטל יש בטבלאות נתוני מעבדים ויש סוגים שונים בינהם מה זה קובע או משפיע ?

    • 6 תגובות
    • 651 צפיות
  13. שלום חברה הבנתי שמעבדי amd בעלי תדר שעון נמוך יותר מאינטל, אך הם מבצעים יותר הוראות בכל סיבוב שעון של המעבד, כלומר יותר עבודה, מאשר אינטל. רציתי לבדוק כמה פעולות מתבצעות במעבדים השונים על כל סיבוב שעון לצורך השוואה בין המעבדים בשני החברות. איפה ניתן לבדוק פרטים אלה? או שישנו יחס כלשהו בין מספר הפעולות לסיבוב שעון בין מעבדי amd למעבדי אינטל? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 488 צפיות
  14. זה נועד לגיימרים : http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/cpu-games2.html חבל לכם על הכסף !!! אין טעם להשקיע ביותר מ מעבד3200 , פשוט כל שקל יותר הוא ביזבוז ! במיוחד אילה שקונים את ה 3800X2 הנה כתבה שעשתה מחקר ענקי ! עם מעבדים שונים !!! שורה תחתונה כמו שתראה אין טעם להשקיע יותר מ 3200 והכל אבל הכל !!!!!!! כמה שיש כמובן ...להשקיע בכרטיס מסך ! הוא בעצם ה 70 ..80 אחוז פה . תקראו תפנימו ! ותפסיקו לבזבז (לזרוק כסף לפח) נ.ב תשקיעו הכל בכרטיס מסך ! ומה שנשאר אם בכלל בספק טוב..לוח אם איכותי ....

    • 69 תגובות
    • 5.9k צפיות
  15. מה עדיף: מעבד 2 ליבות עם 6MB מטמון (E8400) או מעבד 4 ליבות עם 4MB מטמון (Q8200)? תודה.

    • 7 תגובות
    • 748 צפיות
  16. שלום אני לא יודע אם זה נכון אבל רצה שמועה לפחות ככה חבר שלי טוען AMD הולכת להוריד את האופטרון 939 מהשוק.כאחד שרוצה להכנס לתחום עריכת וידאו כלומר להמיר מקלטות לדי וי די וקצת ללמוד תוכנות עריכה האם יש טעם לרכוש את המעבד הנ"ל לפני צאתו מהשוק??.יש לי אתלון 64 2 גיגה עם זיכרון 512. הבדל בינו לאופטרון זה זיכרון מוגדל ועוד 200 מגצ.שווה להשקיע על המעבד כאשר יש לי את האתלון או שזו הוצאה מיותרת?? אשמח לתשובות וייעוץ. הרבה תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 489 צפיות
  17. Started by neo690,

    מישהו מוכן בבקשה להסביר מה ההבדל בין המעבדים של AMD ל אינטל ? מה יותר טוב? מה מאפיין כל אחד? http://www.intel.com/products/desktop/processors/index.htm http://www.amd.com/gb-uk/Processors/ProductInformation/0,,30_118,00.html

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by michaelr,

    מישהו יכול להסביר למה בדיוק שום ממשלה לא מאפשרת לחברות גדולות כמו אינטל או AMD למכור לשוק האזרחי מעבדים בתדירות גבוהה כזאת אלא רק לצבאות ולממשלות? הרי ידוע שיש תדרים גבוהים כאלה ולא יכול להיות שמשך יותר מ 10 שנים לא הגיע למהירות כאת עם מעבד.

  19. Started by horacio,

    אני לא יודעה אם זה המקום הנכון לשאול: אני פותח חנות ורציתי לדעת איפה אפשר להשיג מעבדים של INTEL ושל AMD בזול ? קניתי עכשיו מימשהו שסגר חנות לוחות של MSI אינה דוגמה: PNEOF 945 שקל 215.00 למעבד PENTIUM K8NGM-V שקל 160.00 למעבד AMD NEO3-F שקל 215.00 למעבד AMD PCOMBO 915 שקל 260.00 למעבד PENTIUM אני חושב שזה מחיר טוב !!!! מה אתם חושבים לכן אני מחפש מעבדים לזה תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  20. Started by motym,

    שלום לכולם.. מה ההבדל בין מעבדי AMD ל INTEL ?? האם למחשב שנועד בעיקר להורדות ואינטרנט (ומשחקים קלילים ביותר) עדיף אחד מהם ?? תודה לכולם, keep up the good work מוטי.

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  21. Started by eyal_hizmi,

    אני בן 17 ולא קרה לכם שעצרתם וחשבתם איך לעזעזל מייצרים את כל הטכנולוגיה הזאת? איך בונים פלאפון? איך בונים מעבד? איך בונים כל דבר שאני משתמשים בו היום??? אני מאוד סקרן בנושא ורוצה ללמוד את הנושא בעתיד אבל אני לא יודע לאיזה תחום שייך השאלות שלי? כל תשובה תתקבל בברכה ואם מישהו יכול להפנות אותי למישהו שמבין גם יעזור . נ.ב אני חדש פה אז שלום לכולם!!

    • 5 תגובות
    • 3.8k צפיות
  22. זה עוד לא דגמים סופים זה רק משוער http://www.vr-zone.com/?i=4774 [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  23. Started by generalA,

    מהם מעבדים מסוג Centrino ו- Dothan, ומה ההבדלים ביניהם? זה עבור מידע לרכישת מחשב נייד בשבילי לאוניברסיטה.. תודה אנשים !

    • 1 תגובה
    • 601 צפיות
  24. Started by bluemail,

    במעבדי אינטל מה ההבדל בן גירסה a לגירסא b ???

    • 6 תגובות
    • 853 צפיות

דיונים חדשים בפורומים