מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
ברשת יש הרבה שמועות לגבי מעבדי ה-penryn ותאריך הגעתם לשוק, ואני גם יודע שבחיפה עושים עליהם בדיקות וניסויים אבל השאלה שלי היא האם מישהו יודע תאריך מדוייק בו יגיעו המעבדים לחנויות?
-
- 12 תגובות
- 798 צפיות
-
-
יש לי נייד T20 P3-700 של IBM, והוא מתיישן, אם לא להגיד שהוא כבר זקן מאוד. הייתי רוצה להחליף לו מעבד, אם ניתן מישהו יודע אם אפשר לעשות כזה דבר? אם בכלל אפשר להשיג מעבדי INTEL לניידים שנמכרים בנפרד? ואם בכלל בדגמים האלה של IBM אפשר להחליף מעבדים? תודה
-
- 2 תגובות
- 484 צפיות
-
-
או שעדיף לנסות לעשות אוברקלוק. המעבד שיש לי עכשיו הוא 3200+ athlon ואני רוצה משהו קצת יותר חזק. המטרה היא מעבד שישמש למחשב HTPC עם (WIN-XP (3GB DDR2 שיריץ סרטים 1080P דרך XBMC ומהנסיון שלי כרגע הוא קצת מגמגם.
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
MS-6117 ATX LX6 Mainboard ??? לפנטיום 2 מישהו יודע?
-
- 5 תגובות
- 536 צפיות
-
-
-
-
לוחות אם של Biostar מדגמים TA690G ו TF7025 ? הם מבוססים על כרטיסי מסך של ATI ו NVIDIA, וכוללים יציאת DVI.
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
אני מתכוון שלא צריך כרטיס קול ואפשר לחבר את הרמקולים ללוח הזה! GIGABYTE GA-7VRXP VIA KT133 motherboard (creative Sound,LAN,ATA133 RAID,USB 2.0)a אל תתיחסו ל-a בסוף! יש אפשרות דומה למה שתארתי?
-
ביחוד כפולי הליבה כי אין הרבה חנויות שמוכרות כאלה.
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
:s05:חבר שלי נוסע להונג-קונג ויכול להביא לי חלקי מחשב.....אז כמובן אני רוצה מעבד יותר חזק, משהוא כמו FX55 או FX57 או אפילו Dual-Core processor 4800+ 2.4GHz אז אם מישהו יודע תעזרו לי כי אין לי מושג במחירים שם!!!!! ;D אהה ואם מישהו רוצה משהו קטן (כמו איפוד או מעבד) מהונג-קונג תשלחו לי הודעה בפרטי
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זאת הכוונה למאווררים אבל אני מתכוון ל- FANS
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מעבד של INTEL לוח אם של ASUS זכרונות של OCZ מארז של ANTEC
-
- 4 תגובות
- 529 צפיות
-
-
מישהו יודע להגיד לי מה ההבדל בין 2 לוחות האם האלו? איזה מהם עדיף? ושאלה נוספת, האם יש לוחות מסדרה Z390 שכוללים WIFI מובנה? https://www.yahavpc.co.il/product/3347/לוח-אם-חברת-gigabyte-דגם-z390-aorus-elite-lga1151-2-ddr4-hdmi https://www.yahavpc.co.il/product/3348/לוח-אם-חברת-gigabyte-דגם-z390-aorus-pro-lga1151-2-ddr4-hdmi
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
הירידה היתה אמורה להיות ב-22 לחודש זה, עבר כמעט שבוע ואני לא רואה שינוי.
-
- 26 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
יש לי הבעייה מאוד מוזרה לפעמים די קרובות זה לא מראה לי את הטמפ' גם לא בביוס זה רושם לי faild מה אני עושה ? דרך אגב הלוח אם הוא Gigabyte GA-8S655TX Ultra מעבד 2800 פרסקוט [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
צריך עדכון ביוס ללוח הזה i850 של אינטל, ואני לא מוצא מאיפה להוריד באתר שלהם. תודה... :smoke:
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אם יש מקום גם בארה"ב שאפשר לקנות אותו זה גם טוב. ומה בערך המחיר שלו? http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=12&l3=243&l4=0&model=942&modelmenu=1 תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 522 צפיות
-
-
הכותרת מדברת בעד עצמה.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
והאם הוא מצדיק 200 שקל הפרש..? דיי חשוב - מחר קונה מחשב.... תודה.. בראל.
-
- 6 תגובות
- 726 צפיות
-
-
מישהו יודע מה ההבדל בינהם? באתר של אינטל זה לא כלכך ברור (לפחות לא לי) הדבר היחיד שאני מבין ששונה זה שימוש בזכרון ECC, מישהו יודע מה זה? יש למעבדי הXeon האלו יתרונות על פני הI7 במערכת נתונה זהה?? תודה
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לוחות האם הבאים: nVIDIA nForce3-250GB - Epox 8KDA3J - 3Y Warranty nVIDIA nForce3-250GB - Gigabyte GA-K8NS - 3Y Warranty מה עדיף למשחקים, ולמה. מה ההבדלים העיקריים בינהם? הבנתי שההבדל במחיר הוא לא גדול ושני אלה הם המומלצים
-
- 1 תגובה
- 488 צפיות
-
-
יש לי כרטיס זכרון מסוג DDR SDRAM עכשיו משהו לא ברור לי: DDR ו SDRAM זה שני דברים שונים נכון? אז איך זה אפשרי? בכל מקום רשום לי DDR גם במפרט שקניתי את המחשב אבל רק בתוכנה EVERSET רשום לי type: DDR SDRAM זה מבלבל אותי...
-
- 10 תגובות
- 777 צפיות
-
-
לאבא שלי יש במחשב שלו AMD-K6-450MHZ קשה לי להגיד שהוא מרוצה ממנו, וזה בלשון המעטה... הP2-350 שלנו עובד יותר מהר ממנו בהרבה. אבל את זה כבר הבנו. בכל מקרה כמה שאלות: - מה הטמפרטורה הנורמלית של המעבד הזה? על הלוח שלו אני לא מאמין שיש חיישן חום והדרך היחידה שאני מצליח למדוד היא דרך הביוס (שם המעבד דיי חם(מ60++ בקיץ עד 49 עכשיו אחרי עבודת IDLE) כל שאר התוכנות קוראות מספרים לא הגיוניים/נכונים... - מה הוולטז' שהמעבד הזה אמור לקבל? כמו שרואים בתמונה, סנרה טוענת ש2.2-2.4V אבל היא כותבת שהמעבד מקבל 2.03, מה נכון? (בביוס כתוב על הVCORE 2.17) - מה ההשואה של המעבד הזה לאינטל? כמה קאש יש לו? כי הוא - אחרי פירמוט כללי ועם אותה כמות זיכרון רץ הרבה יותר לאז מהP2 שלי
-
- 6 תגובות
- 626 צפיות
-


