עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by pc student,

    אני זקוק לביוס פרוץ ללוח asus A7N8X-X

    • 4 תגובות
    • 560 צפיות
  2. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    יש ל מישהו ביקורות אל הלוח שלי לא על 8RDA3+ רק אל 8RDA3I !!

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  3. Started by s-k,

    10X

    • 0 תגובות
    • 922 צפיות
  4. Started by Real_Me,

    אני כרגע בארהב ונתקלתי בלוח הזה http://www.newegg.com/app/ViewProductDesc.asp?description=13-130-491&depa=0 חסרים לו כמה מאפיינים של הפלטינום אבל לא נראה שאצטרך אותם יותר מדי. לא הצלחתי עם זאת למצוא ביקורות עליו. יש אותו למישהו או יכול להפנות לביקורת? בתודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 810 צפיות
  5. יש בTRADE ZONE כאלו למכירה, האם מישהו שמע על החברה? מדובר בDIMMים של 2GB האם יש סיבה שהם לא יתאימו ללוח שלי? 965P-S3 של GIGABYTE?

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  6. Started by din707b,

    מישהו נתקל בביקורות על הלוח הזה? איך הוא ביחס ל- P5B זו אותה סידרה או שזה לוח אחר לחלוטין?

    • 0 תגובות
    • 475 צפיות
  7. Started by Interl-Conore,

    http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=322 תודה

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    מחפש ביקורת אל EP-8KDA3J ואל MSI K8N PLATINUM תודה

  9. Started by alexta-z,

    אני צריך ביקורת על לוח האם הזה - Gigabyte GA-7VT600 אני אהיה מאד שמח אם מישהו ימצא ביקורת עליו, וחייב באנגלית ! תודה

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  10. Started by keypod,

    ראיתי הרבה בנצ'ים ש- A64 עדיף במשחקים, 3D וכמעט הכל חוץ מ- Video/Audio מאשר אינטל אבל רציתי לדעת אם יש בנצ'ים שמדברים על ייישומים כבדים יותר כגון שרתי WEB ובסיסי נתונים, פיתוח וכו' ומשווים בין שני המעבדים הנ"ל תודה

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  11. Started by X-Style,

    חיפשתי בכל הפורום, בגוגל, איפה שלא תרצו ולא הצלחתי למצוא בנצ'ים לE2180 (אני מתלבט אם לקנות אותו) אשמח אם מישהו יוכל להביא לי קישור לבנץ' תודה

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  12. בבקשה לא מהאתר extremeoverclocking

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  13. מחפש בנצמרק \ השוואה בין מעבדי ה I7 או ה C2Q מול XEON למיניהם \ אפשרי גם AMD ז"א מעבדי שרתים מול מעבדי תחנות עבודה של 2 היצרנים : INTEL או AMD תודה . מיועד לקידוד DIVX (מקסימום ביצועים בחיפוש)

    • 0 תגובות
    • 873 צפיות
  14. למישהו יש מושג איפה אוכל למצוא כזה? ניסיתי EBAY, אמזון ומה לא. אמזון רוצים מחיר מוגזם לחלוטין משום מה. יש הצעות?

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by ShaharSi,

    אני רוצה לתקן את המחשב של ההורים שלי.. הלוח אם נדפק שם לגמרי ואני מחפש לוח אם בסוקט 1156 אבל אני לא מוצא בשום מקום. לא חדשים ולא משומשים פשוט כלום... אפילו ניסתי מאיביי אבל זה יקר מידי. הצעות מישהו?

    • 8 תגובות
    • 3.7k צפיות
  16. Started by yniq,

    מחפש בנרות לוח אם שתומך ב: Socket 775 DDR1 RAID PCIe intel® Graphics Media Accelerator 900 - זה אומר VGA מובנה בלוח. רצוי FIREWIRE הלוח המתאים היחיד שמצאתי בינתיים הוא: Gigabyte GA-8I915G Pro Rev 2.x (ה Rev2 חשוב - כי ב 1 אין RAID) הבעיה שאני לא יודע אם מוכרים אותו בכלל בארץ. חוץ מזה, בטח יש לוחות נוספים, אולי של חברות אחרות. אם מישהו יודע איפה מוצאים כזה דבר, או יכול להמליץ על לוחות נוספים, בבקשה שיגיב אני מזהיר אתכם - אם אני לא מוצא, אני עובר ל AMD תודה רבה רבה

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. amd socket a (462 pins) ותמיכה ב sata עדיף sata2 ... אני פשוט לא מוצא לוח שיש לו בנוסף חיבור sata .. תודה לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  18. Started by nottheguy,

    עד כמה שהבנתי הלוח הוא NF7 משודרג. מה שבאמת קורץ לי זה החיבור כניסה של אודיו דיגיטלי ותמיכה מלאה בultra400. בכל מקרה, אני לא מוצא שום בקורות על הלוח. תודה למגיבים.

    • 0 תגובות
    • 471 צפיות
  19. בס"ד מחפש גרסת BIOS עדכנית ללוח אם P67A-UD4-B3 ! תודה רבה

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. לאינטרנט, סרטים ואופיס. חייב שיהיו מובנים גם TVOUT (ואין לי פלאזמה או LCD אלא TV רגילה ופשוטה) ולכן הDVI לא מספיק; לפחות 5.1 יציאות שמע (ולא 3 רגילות שהיציאה של הרמקולים "יודעת" לחלק את זה!) חייב שיהיה מקום להכניס 6 כבלים לפחות; לא צריך OC; שיהיה מסוגל לשאת זיכרון עד 1066 (אלא אם זה בעיה, ואז זה זניח יחסית). מעבד חזק אבל לא למות. גג 450 ש"ח. ושכל החלקים כולל זיכרון 1G לא יעברו את ה-900 ש"ח. אנא, עשו טובה, אחים יקרים- חייב תשובה עוד הלילה-בוקר כי רוצה אותו לסופ"ש. אה, ואני באיזור ת"א, אז המלצות על חנויות בהתאם, בבקשה. ים תודות!!!

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  21. Started by gilsch,

    מחפש לוח ישן ל- AMD 1.4 Athlon שתומך ב- SDRAM. רעיונות/הצעות יתקבלו בברכה.

  22. Started by NoamHa,

    שלום חברה. קודם כל אני מתנצל אם אני מפרסם את ההודעה בפורום הלא מתאים, פשוט לא מצאתי פה פורום לקניות ומכירות. בכל אופן אני מחפש מעבד Athlon Slot A, עדיף עם מאוורר מתאים. חובה שיהיה במהירות 700 ומעלה. מי שיש לו מה להציע שיכתוב לי הודעה או ישלח לי מייל: noamha@netvision.net.il תודה רבה, להתראות.

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  23. Started by asafay1,

    [הנושא נמחק]

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  24. Started by מאסטר יהודי,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות מחשב חדש, או לשדרג את המחשב הנוכחי באופן מאסיבי (לוח אם, זכרונות, דיסק קשיח, מעבד וכרטיס מסך). כעקרון, התקציב שלי הוא בסביבות ה2000 שקלים, עם עדיפות לכרטיס מסך טוב (אני גיימר). מה שהבנתי שיהיה הכי משתלם בשבילי, הוא לרכוש את הדברים הבאים: מעבד AMD: Athlon 64 4800+ (Socket AM2) X2 DualCore לוח אם: GIGABYTE M52L-S3 AM2, nForce 520LE, DDRII800, PCI-E זכרונות: DDR II 800Mhz 2x1GB Corsair XMS2 TwinX CL5 (סה"כ 2GRAM). דיסק קשיח: Western Digital - שלוש שנות אחריות 320GB 7200RPM, 16MB, SATA II כרטיס מסך: GIGABYTE 8500GT 512MB GDDR2 DX10 HDTV DVI PCI-E סה"כ 1950 ש"ח עכשיו, השאלות שלי הן: 1) מה דעתכם על הכרטיס מסך? האם אני אוכל להפעיל איתו משחקים שיצאו …

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות

דיונים חדשים בפורומים