מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
מהו החום הממוצע למעבדי אתלון 64 ביט? גם במנוחה וגם בעבודה ???
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
-
לקחתי מעבד P1 133 MHZ, רציתי לעשות לו חור בפינה ולהכין ממנו מחזיק מפתחות חמוד, אבל להפתעתי כל מה שהקדחה שלי עשתה זה לשרוט אותו קלות ! איזה מין חומר זה ?!?
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קיבלתי בארקט עם 2 חיבורי USB אחד FIREWARE ועוד חיבור מרובע ממש ממש קטן, מה זה?
-
- 19 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נו טוב אחרי שהתייאשתי להשיג את הלוח האידיאלי מבחינתי , ראו : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=349034.msg3016672#msg3016672 החלטתי לחפש אלטרנטיבות דומות . אני מחפש לוח שהינו בעל מאפינים כמו ה- EP43-DS3R : 1.יש לו 4 PCI 2.בנוסף יש לו גם 2 PCI-E .(לא pci-express ) 3.יש לו pci-express בודד , גירסא שנייה (X16 ) - הערה : אני לא מעוניין ב-crossfire . 4.raid מובנה שתומך בכל המצבים שהמשתמש הממוצע יצטרך אי פעם . 5.הצפנה מבוססת חומרה (ULTRA TPM ) 6.ביוס כפול חומרתי . 7. 2 יציאות ESATA עצות ולינקים יתקבלו בברכה (רק בקשה אחת : תמליצו רק על לוחות אם שמיוצרים על בסיס קבלים במצב מוצק ושיש להם 4 חריצי pci רגילים). תודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
-
-
1. כשבוחרים לוח אם, מה צריכים להיות ההיבטים שלי? זאת אומרת למה צריך לשים לב, מה חייב להיות מה כדי שיהייה ככה וככה.. 2. מהוא הלוח אם הטוב ביותר למעבדי AMD ATHLON 64? ולמה? ככה אתה מרוצה?
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום! ברצוני לדעת את דעתכם ועובדות על הלוח אם הכי טוב שיש עכשיו בחנויות. ל AMD! תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים . מחפש לוח אם טוב לאוברקלוק מהאתר NEWEGG . רצוי שיהיה בו RAID . בנתיים בחרתי ב DFI LP 790FX -M2RS . אשמח לשמוע המלצות נוספות . תודה .
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
-
בזמנו הלוח האם המומלץ והפופלרי היה ASUS M2NPV-VM . אני פשוט רוצה להרכיב מחשב מבוסס על מעבד AMD ATHLON 64 X2 ורציתי לדעת האם מאז הלוח אם הזה יצאו לוחות אם מובנים טובים יותר עם טווח מחיר זהה?<עד 500 ש"ח פחות או יותר.>
-
- 14 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אם אפשר גם לנמק, אז זה יהיה סבבה...
-
אשמח לקבל מכם המלצה ללוח אם המיועד לעריכת וידאו - המיועד למעבד אינטל. לא משנה באיזה מחיר - ואין צורך לעבודה ב - DUAL. בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
-
מבחינת משחקים ומהירות בעיקר :AR15:, OC מתוכנן בעתיד תקציב בסביבות ה-700 תודה...
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כאילו אני מחפש את הלוח הכי פשוט שתומך בPC400 ושיהיה בו SATA הכי פשוט... למעבדי אינטל S478... :s05:
-
- 6 תגובות
- 714 צפיות
-
-
כרגע ממספר סיבות אין לי כוונה לרכוש אחד מהכרטיסים המובילים של ati או nvidia . בעוד מספר חודשים מתוכננת להתבצע קנייה שכזו ולכן יש צורך בלוח שיאפשר ניצול מלא של כרטיס מסך כמו 9800 של nvidia (מתוכנן לצאת לשוק בתוך כחודשיים ). לכן בכוונתי לרכוש לוח אם עם הכרטיס המשולב הטוב ביותר . ברור לי שהכרטיסים המשולבים חלשים בהשוואה לכרטיסי מסך ייעודיים. היות ויש לי מסך crt משובח ,אין לי שום בעיה ליהנות ממשחק ברזולוציה של 1024*768 ללא פילטרים ,כל זמן שה- fps ( frame rate per second) אינו נופל מ-25. כך שאני אהיה מבסוט אם אני אוכל להריץ משחקים "ישנים " בני שנתיים-שלוש כמו : Fear ,far cry halflife2 doom3 prey call of duty 2 אם אתם יודעים מהו הלוח עם הכרטיס הגראפי המשולב החזק ביותר ,ר…
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מהו המונח המקצועי לפינים שבתחתית המעבד (אותם 775/993 וכו'פינים שמתחברים ל socket) כיצד אומרים זאת באנגלית?
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום לכולם , מה המחיר של זכרון kingSton 512/1GB DDR I. הלכתי לבאג הם אמרו לי 400 שקל בגלל שזה ישן אי אפשר להשיג וזה . עכשיו במחשב שלי יש לי 2 של 256 , (יש מקום לעוד כרטיסים ,יענו 4 ?) וגם אם נגיד יש לי עכשיו 2 של 256 ואני מוסיף עוד אחד של 1GB ומוציאאחד של 256, אז יהיה לי 1280 , כי לפי מה שהבנתי אי אפשר .
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איזה דגם ועל איזה צ'יפסט?
-
- 12 תגובות
- 999 צפיות
-
-
רציתי לדעת עד כמה אפשר לשדרג לוח מסידרת P45, לכן אני רוצה לדעת איזה מעבד אחרון לפי מפת הדרכים של אינטל יכול עוד לעבוד על הלוח שתומך בתדר MHZ 1600
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-
-
סתם מעניין אותי לדעת מה המעבד החזק ביותר מהסדרה הזאת. האם זה QUAD או ש-DUO?
-
- 3 תגובות
- 883 צפיות
-
-
-
-
ואם אפשר קישור לקנות אותו ושינצל HD6850 OC של MSI בצורה הטובה ביותר תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צריך להתאים ללוח אם Ga 770ud3
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-


