עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by emilio,

    מה המחירים האלה במיוחד לליבות כפולות....................... :screwy: :screwy: :nixweiss: :nixweiss: :nixweiss: :nixweiss:

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by tsarig,

    -אני מרכיב מערכות מחשב, ובזמן האחרון אני מקבל הרבה לוחות אם חדשים של GIGABYTE שפשוט לא עובדים, יצא לי להחליף פעמים אותו דגם של לוח עד שהתייאשתי והזמנתי דגם תואם של ASUS ונפתרו הבעיות, הבעייה הנפוצה בלוחות שלהם היא שהלוח לא "מתניע", המעבד קר והגשר הדרומי רותח. עד לפני כחודשיים לא היו לי שום בעיות עם הלוחות שלהם ואני מעדיף אותם בגלל האיכות של המוצרים של החברה ובגלל המחירים הנמוכים בשוק המקומי כתוצאה משני ייבואנים של החברה. נתקלתי בבעיות מסוג זה בלוחות SOCKET 478 ו SOCKET 775. בסוקטים של AMD עוד לא נתקלתי בבעייה מסויימת. האם עוד מישהו נתקל בבעיות מסוג זה? תודה.

    • 7 תגובות
    • 642 צפיות
  3. Started by huber,

    שאלה רטורית, הנה התשובה למי שלא יודע: https://www.youtube.com/watch?v=Skry6cKyz50

  4. ???

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. שלום עמדתי לקנות לוח abit nf7 ומעבד amd barton 2500 אך בזיגזג מציעים את המעבד רק עם שנה אחריות ובנוסף עלי לקנות בנוסף מאוורר למעבד. לדברי זיגזג התחלף מפיץ בארץ וכרגע קשה להשיג את המעבדים. מאחר שאני מחפשת מחשב זול (אך טוב) לא נותרה לי ברירה כי אם ללכת על מעבד סלרון (אין לי כסף להשקיע בפנטיום 4) אני טועה או שיש חלופות נוספות?

    • 42 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by rosesr,

    קראתי שKT400 יתחיל להימחר כKT333 אז תוך כמה זמן כל לוחות הKT333 יהפכו ל"KT400"?

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  7. השאלה הנשאלת...מבחינת ביצועים ולא מבחינת מחיר....מה עדיף הI7 930 שבאמת כבר זקן לעומת החדש I7-2600 שבאמת חדש. מצד אחד נדמה לי שה2600 לא תומך TRI-CHAN - אבל בכלל רואים בזה את ההשפעה ? מה יותר חזק ?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. מה קורה עם אני ממלא את כל המקומות של הזכרונות (3) במערכת אמד ב-ל-י דואל דדר... כל הזכרונות דדר 400... המהירות יורדת ? לכמה? הוכחות בבקשה.... האם זה משפיע הרבה? צודהההה

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by NTT,

    היי, כבר הרבה זמן אני מחכה שיצאו מעבדי הפנרין,ולאחרונה לא ממש עקבתי, אז חיפשתי בגוגל את תאריך היציאה שלהם ואני מצאתי רק מאמרים ישנים, אז הQ9450 כבר יצא לשוק? אם לא,אז מתי הוא יצא? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  10. שלום, כידוע ישנם 4 חריצים עבור הזכרונות, כאשר מגדירים DUAL CHANNEL מה קורה עם ה-2 החריצים הנותרים הפנויים? האם הם גם מיוחסים כ-DUAL CHANNEL ? או שמתנהגים כרגיל ? ומה יקרה אם אשים בהם סטיקים של זכרונות ? אם שאלתי לא בסדר, הגידו לי... תודה.

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  11. אני אישית מצפה לו בקוצר רוחחח חחח

    • 5 תגובות
    • 662 צפיות
  12. Started by elibadra2,

    שלום לכם מה שלומכם? אני רוצה לקנות מחשב בסביביות ה 2200 שקל. אני רואה שבפורום פה אתם כותבים על מעבדים שונים לגמרי מהמפרטים שכתובים באתר איך זה יכל להיות, האם המפרטים שלהם עד כדי כך לא מעודכנים? אתם מדברים על מעבדים "I3 , I5, ו I7 " והם מדברים על מעבדים אחרים לגמרי ,מישהו יכל להגיד לי מה קורה פה?

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  13. Started by arkzai,

    חיכיתי ל-20 באפריל ולא ירד אפילו שקל אחד בשום חנות בארץ על המעבדים (בעיקר לא ה- 9300 שאותו אני כל כך רוצה)? אז מה קורה תהיה ירידה בקרוב? תודה

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  14. היי, אני מחכה כבר המון זמן לכפולי הליבות של אינטל או לפחות לבנצ'ים שלהם כדי לדעת אם לקנות אותם במחשב החדש, אבל מאז החדשה על השיחרור שלהם הם ירדו מהכותרת, מישהוא שמע משהוא על זה או שיש לו בנצ'ים שייתן לי חומר כדי לדעת אם שווה לחכות? תודה רבה!!!

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  15. לפני שבועיים בערך קראתי בכמה מקומות בפורם הזה שצפויה ירידת מחירים והתפתחות של שוק הלוחות שתואמים את הקונרו. האם יש לצפות לירידת מחירים, או ליציאת לוחות טובים וזולים (לא לOC) בקרוב? ובהקשר זה, האם אפשר לצפות לירידת מחירים כזו או אחרת של מעבדי הקונרו בעתיד הקרוב (נאמר בתוך שבוע שבועיים)?

  16. Started by ifs2003,

    מישהוא יודע מתי נראה אותו בארץ בחנויות ?

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  17. Started by lipa,

    ראיתי כתבות על ערכות השבבים החדשים של אינטל 915 ו-925 עם DDR-2 533 ,הביצועים בקושי מתקרבים לערכות השבבים הקודמות 865 ו-875 בקיצור קודם פרסקוט ועכשיו הלוחות אם החדשים ,מה קורה פה ? משיהו מבין את ההגיון של אינטל ?

    • 6 תגובות
    • 736 צפיות
  18. הוא עולה 1000 שקל הוא כפול ליבה הוא מביא תוצאות יפות של אובר קלוק - מולו (במחיר) עומד חד ליבה של +AMD 3200 הבנתי שהוא יותר טוב מממנו כמעט בהכל נכון? אז למה הוא פשוט לא משתלט על השוק ?

    • 11 תגובות
    • 771 צפיות
  19. ???"נתחיל עם אינטל שכנראה תשווק את מעבד הפנטיום 4 3.0Ghz רק בחודש מאי וכנראה רק בסופו" זה ציטוט מחדשה שקראתי היום חשבתי שאינטל כבר הוציאה את המעבדים האלו נ.ב בPCHARDARE מוכרים אותם איך זה? ???

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  20. http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=1864582 http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=&threadid=1867138 עזבו שמוכרים חאפרים שמים לכם יותר מדי.. זה הנחיה של המפעל (ואפשר לראות למה זה גורם בתמונות)

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  21. Started by J0n1,

    יש מגבלה לכמות הזיכרון שהמחשבים היום תומכים? אם לדוגמא אני אקח לוח אם עם 4 סטיקים ואני אשים לו 16G RAM המחשב יעבוד בכלל? לא תהיה בעיה של מתח/קריסה? אני אראה הבדל בין 4 ל16 או שאין עדיין אפשרות לנצל כ"כ הרבה והחלקים האחרים מהווים גם צוואר בקבוק?

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by Mr.Pepo,

    עכשיו הפעלתי את המחשב וחלו שלושה ציפצופים קצרים ורצופים ואחר כך הופיע חלון שהזהיר אותי לא לכבות את המחשב ולא לעשות רסטרט והוא אמר משהו בקשר לדיול ביוס ועדכן את הביוס שלי. ברשותי לוח אם של GIGABYTE מדגם 7VAX. הרגע נהרס לי ביוס אחד או מה?

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  23. החברה נעלמה כאילו לא היתה. יש לי בבית 4 GB שעברו גהנום ב OC שעלו לי זול בטירוף, אך שמתי לב שהחברה נעלמה לגמרי..ייתכן? תוקנה הכותרת התכוונתי ל ADATA ולא IDATA תודה ל RUBI על התיקון

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by dmanbuhnik,

    המחירים שלהם קפצו ב200 שקל!!! (הלכתי כדוגמא את KSP - A-DATA 3200) ובתוך 2 שבועיים בלבד מישהו יודע משהו לגבי זה? יכול להיות שזה יהיה בסופו של דבר כמו SDRAM שהמחירים עלו ועלו עד שהגיעו למחיר של DDR או שזה רק עליה רגעית?

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by PowerUser,

    שלום, עיינתי במפרטי המחשב המומלצים, ושמתי לב שגם במפרטים היקרים ביותר אין המלצה למעבד prescott הכוונה לפנטיום 4 LGA775 עם L2 1MB יש סיבה לכך?

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות

דיונים חדשים בפורומים