עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by roll,

    מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין ה805 ל920 מבחינת האוברקלוק? זאת אומרת... לכמה אני יכול להגיע עם ה805 ולכמה עם ה920? :) :) :)

    • 9 תגובות
    • 722 צפיות
  2. היי כולם.. אני מחפש לוח אם עם קירור פאסיבי.. כי בעיקרון יש לי לוח אם עם עם מאוורר קטן (קירור אקטיבי) אבל ניתקתי אותו כי הוא הרעיש נורא.. (תוך חודש עלה מ-8000RPM ל-10000).. וגם צבר המון אבק.. אני גם רוצה לשדרג את הלוח אם שלי.. (סתכלו מפרט שלי) אני מחפש לוח אם גם שיכין אותי עתידית ל-SLI.. ול-OC, כי אני יחליף בקרוב גם את הזכרונות שלי ממותגים שמתאימים ל-OC. קראתי ביקורות טובות מאוד על הלוח: Asus A8N32 Deluxe.. האם הוא סה"כ מומלץ? הקירור שלו יעיל? רציתי ללכת על DFI אבל כולם עם מאוורר.. אם אתם מכירים לוח אם אחר מזה של Asus אז תרשמו..

    • 5 תגובות
    • 625 צפיות
  3. Started by BUNG,

    אהלן חברי הפורום. כעיקרון אני צריך לוח אם לסוקט 479, אני מתכוון לקנות אותו בחו"ל. לא איכפת לי מה החנות, גם ניואג יתאים כי יש לי מישהו שם עם אזרחות אמריקאית שיקנה את זה בשבילי. חשבתי על הAOPEN 975X אבל אולי יש משהו משתלם יותר? טוב יותר? התקציב ללוח הוא עד 400$. המעבד שישב עליו זה T2600 כנראה אלא אם יש לכם משהו עדיף. ואני צריך באותה הזדמנות המלצה לקירור מתאים. תקציב של עד 100$.

    • 30 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. (בעזרתם של גולשי הפורום "מפרטי מחשב" ) Intel Pentium D 805 Dual Core 2.66Ghz LGA 775 Box 800 Arctic Cooling Freezer 7 Pro 150 Gigabyte GA-8I945PG Intel 945P Chipset LGA 775 580 Compucase 6A19 Black Midi Tower No PSU 250 Mushkin DDR2 667MHZ 512X2MB 600 FSP 400W ATX 12V (Version 2.0) 400W 12CM Fan 380 שאלות: 1. הבנתי שהלוח תומך בזיכרונות עד 667Mhz, בהנחה שאני לוקח 2 סטיקים של 512MB ובלי תכנון לשדרג בעתיד הקרוב, האם עדיף ללכת על זיכרונות 667 או על 533? כי במפרטים המומלצים עד 6000 ש"ח ממליצים על 533 וההפרש במחיר הוא גרושים (בכל מקרה חשבתי על זיכרונות של מושקין רק בגלל שהם יותר מוכרים ומבוססים בשוק, יש במקרה המלצות למשהו אחר?) 2. האם הלוח מאפשר שדרו…

    • 6 תגובות
    • 560 צפיות
  5. יש לי 512MB בסטיקים ישנים (שהתאימו ל-AMD Thunderbird) - אני חושב שהם SDRAM "רגיל" מהדור הישן. האם ניתן להשתמש בהם בלוחות חדשים? (למשל, ה-K8NSC של GB) ? תודה מוטי

    • 3 תגובות
    • 552 צפיות
  6. Intel Pentium D 940 Presler 800MHz FSB LGA 775 Dual Core, EM64T Processor Model BX80553940 - Retail Intel Pentium D 950 Presler 800MHz FSB LGA 775 Dual Core Processor Model BX80553950 - Retail והאם זה שווה את ה-100$ הנוספים.. ש950 עולה.. אם ההבדל הוא רק במהירות שעון (3.2 ו- 3.4) אז אפשר לעשות OC פשוט ולא משהו רציני.. נכון? ועוד שאלה.. מה ההבדל בין המעבדים האלה? Intel Pentium D 930 Presler 800MHz FSB LGA 775 Dual Core Processor Model BX80553930 - Retail Intel Pentium D 930 Presler 800MHz FSB LGA 775 BTX Type II Processor Model BX80553930T2 - Retail Intel Pentium D 930 Presler 800MHz FSB LGA 775 BTX Type I Processor Model BX80553930T - Retail כולם 930... אבל במחירים ש…

    • 8 תגובות
    • 680 צפיות
  7. Started by Asafalfa,

    רציתי לדעת, כאשר בדקתם את ה FX ואת X2 האם הבדיקה הייתה עם המאורר STOCK שלהם או משהו אחר כי אני רואה שגם נעשה OC ...?

  8. Started by roes,

    כמה שאלות לגבי עתיד המעבדים: 1. ידוע מתי יצאו מעבדים עם 4 ליבות? 2. מעבדים רבועי ליבה יהיו בהרבה יותר טובים ממעבדים כפולי ליבה? ^^^ 3. ההבדל יהיה מאוד מורגש? 4. ידוע מתי יצאו מעבדי 128 BIT ?? ^^^^^ 5. ההבדל יהיה מאוד מורגש בין מעבדי 64BIT למעבדי 128BIT ? (אם אפשר לדעת את זה עכשיו....)

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by most,

    יש איזהשהי תוכנה חינמית שעושה banchmark לרכיבי מחשב(חשוב לי יותר למעבד)??? אני יודע שיש גרסאות חינמיות של 3DMARK אבל אין שם את כל האפשרויות...

    • 2 תגובות
    • 484 צפיות
  10. Started by yoav1000,

    יש לי שאלה בקשר ללוח אם ASUS A8N32-SLI Deluxe. האם ניתן להתקין על הלוח את המאוורר Zalman CNPS7700-Cu 120MM Fan והאם הוא מתאים למארז SILVERSTONE Lascala LC17-S HTPC

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות
  11. Started by haviv822,

    ברשותי מעבד AMD 3800 X 2 סטפינג E4 ליבת Manchester הבנתי שה E6 בעל ליבת ה Toledo חדש וטוב יותר, יש בניהם הבדל שניתן להרגיש? את המעבד קניתי לפני כחודשיים+ האם כבר אז היה ניתן לקבל את המעבד עם E6 ?

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  12. 1. מה ההבדל בין לוח האם : ASUS P5LD2 ל ASUS P5LD2 VM ?? מה יותר טוב?? 2. מה ההבדל בין Intel 945P ל 945G ?? 3. הלוח ASUS P5LD2 טוב?

    • 5 תגובות
    • 756 צפיות
  13. לפי מה שאנחנו יודעים הארכיקטורה "קור" (קונרו) תשומשש עד 2008 ואז יבוא ארכיקטורה חדשה (כל שנתיים 2006-2008) והיא כמובן 0.65 ננומטר. (כנראה יהיה מעבד קונרו גם ב 0.45 ב2007) אחרי הקור תבוא "נחלם "(עדיין אין שם למעבדים לפי מה שידוע לי) הוא כנראה יכנס לשוק ב2008 בייצור של 0.45 ננומטר . (כנראה יבוא גם ב 0.32 ב2009) אחרי "נחלם יבוא "גשר" ב2010 בייצור של 0.32 ננומטר . לכתבה: http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/20060428162855.html

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. הגיע לידי כרטיס של 1G DDR266 DIMM2.5-3-3 של חברת TRNSCEND עם צ'יפסט של סמסונג ובמחשב שלי יש 2X CEON 512 400MHZ DDR 2.5 שפועלים בדואל עכשיו במה כדי להישתמש ה 1G הוא עם 266 העים זה טוב או רע אבל הוא מחברה ידועה בקיצור תמליצו לי אתם

    • 6 תגובות
    • 732 צפיות
  15. יש לי את הלוח אם gigabyte 8Ip45PG, ובגלל תקלה טכנית מסויימת המליצו לי לעשות CLR_CMOS. קראתי את המדריך שבא עם לוח האם, ומצאתי את החלק שמסביר על הנושא. כתוב שם שאני צריך לקצר את פין 1 ו-2 (משער שזה אומר לגרום להם לגעת אחד בשני) אבל איך אני עושה את זה? עם האצבעות, בזמן שהמחשב מחובר לחשמל או שאמור להיות מכשיר מיוחד?

    • 4 תגובות
    • 598 צפיות
  16. Started by sdfzxc,

    מישהו ניסה אותו ? יציב ? מה הוא מוסיף ? האם כבר עשו לו MOD ? http://www.dfi.com.tw/Support/Download/bios_download_us.jsp?PRODUCT_ID=3471&CATEGORY_TYPE=LP&STATUS_FLAG=A&SITE=US

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  17. Started by yigal83,

    אני עומד לקנות מחשב חדש (נוסף לקיים). על פי מה שקראתי כאן, יש העדפה רבה למעבדים של Intel בעלי ליבה כפולה על מעבדי AMD שמחירי הליבה הכפולה שלהם גבוהה. הצרכים שלי הינם: sound איכותי (מספר יציאות הרמקולים אינו חשוב), חיבור רשת 1G, SATA2. אני לא זקוק ל SLI וכנראה לא ל O.C. לכל הלוחות יש את האפשרות לעשות O.C. כלשהו כך שזה יספיק לי אם ארצה בעתיד. על הלוח בשלב זה יהיה 1GB זיכרון. המחשב ישמש למשחקים, אינטרנט, סרטים (צפיה וגם עיבוד ממצלמת וידאו). אילו דגמים של לוחות אם מומלצים (וכמובן לאילו מעבדים) בהתאם לתקציב שצויין? אגב התקציב יכול גם קצת "לנשום". מה הזיכרון המומלץ במקרה זה (מהירות וחברה) ? תודה מראש

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by mniiii,

    מהו הזיכרון המתאים ביותר ללוח מה נחשב לחברה טובה חיפשתי באתר של אסוס רשימה ולא מצאתי תודה למי שיש ידע ומוכן לעזור

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  19. Started by HaVoC_850,

    רק רציתי לדעת האם MSI גם ישתתפו בייצור ושיווק של הלוח הזה? תודה

    • 8 תגובות
    • 722 צפיות
  20. השאלה בכותרת . האם למעבד DUAL CORE כלשהוא ייקח יותר זמן לעלות את עצמו + את מערכת ההפעלה יותר מהר ממעבד רגיל/יותר לאט.

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by eyal_hwzone,

    שלום לכולם. אני אמור לקנות מחשב חדש, שישמש להקלטות מוזיקה ומשחקים. אחרי התעניינות ולבטים התפקסתי על ה-D805. עכשיו מתעדכנים מחירי ה-9XX, ואני שוב מתלבט. השאלה - האם משתלם לחרוג בתקציב באיזה 400 ש"ח ולקנות את ה-920 או את ה-930? בהנחה שאני רוצה מפרט שיחזיק לי שנתיים שלוש, האם ה-805 מספיק או שה-920,לדוגמה, ייתן לי תמורה משמעותית שמצדיקה תוספת מחיר?

    • 33 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by Black_Citadel,

    KSP לא טרחו לרשום על זה כלום, מישהו קנה ויכול לוודא אם זה 64 או 32 ? תודה

    • 28 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. אורח Penedo
    Started by אורח Penedo,

    Hello, I own a Gigabyte GA 7n400 (not Pro or Pro 2 or anything else) and its manual says that it supports up to 3Gb. It has 4 memory slots. I've bought 3 DIMM's of 1 Gb each to discover that the PC won't boot with them. I now see that the manual says that it only supports up to 512Mb DIMMS. If so - how can I install 3 Gb on it, if at all? Do I read the manual right about this? If it doesn't support 3Gb - what's the maximum configuration I can expect? 4 DIMM's of 512Mb each? The manual is available at: http://au.giga-byte.com/Download/Download.asp?DownloadPath=/MotherBoard/FileList/Manual/manual_7n400pro2_e.pdf Thanks for any help.

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות
  24. http://www.theinquirer.net/?article=31316

    • 28 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by bz_amir,

    1 )סתכלו הייתי אמור לקנות מחשב חדש עוד איזה שבוע ככה ואז נכנסתי לפורומים וראיתי שאינטל מוציאה מעבד חדש תקונרו ועכשיו אינטל הורידה תמחירים ואני רואה ה950 D עולה כולה 2200 ככה אז נגיד הקונרו e6600 יהיה בהרבה יותר טוב מ950 D או שלא יהיה כל כך הבדל גדול ואני יכול לקחת כבר ת950 D? 2)הוינדוס ויסטה יהיה חייב מעבד כפול ליבה או שהוא יכול לעבוד עם אינטל 2.8 ghz? 3)נגיד קניתי ת950 D ושיוצא הקונרו אני קונה אותו ומחליף לקונרו אז יהיה צריך להחליף גם לוח אם?ואת ה950 D אני מעביר למחשב האחר עם ה2.8 ghz אז גם לו יהיה צריך להחליף לוח אם? זהו תודה למי שעוזר

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות

דיונים חדשים בפורומים