מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין לקנות מחשב חדש ורצתי לשאול האם כדאי לקנות עכשיו מחשב חדש או לחכות לירידת המחירים הצפויה בעקבות השקת הcronoe בכמה צפוים המחירים לרדת
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אני מתלבט מה לקנות... לא סתם D= רציתי לדעת מה ההבדל ביניהם שבאמת שווה 800$ הפרש אני יודע שהEE יקרים באופן לא הגיוני אבל מה ההבדלים ביניהם והם זה משמעותי? (ראיתי שרק ה955 תומך בHT - זה להפעיל כמה מערכות הפעלה נכון?, ויש לו 1066FSB)
-
- 49 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
יש לי את הלוח NF-7s שך ABIT. יש לי 3 סטיקים של זכרונות ואני רותה לבטל את ה-Duel Channel ... איך אני עושה את זה ? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 546 צפיות
-
-
שלום. יש לי במחשב את המערך הבא: 2 זכרונות של 256MB שפועלים בדואל.. יש לי כאן לידי סטיק 512MB 400MHZ, האם אפשר לצרף אותו לדואל איכשהו? ואם לא, האם כדאי לצרף אותו על חשבון הדואל? תודה
-
- 5 תגובות
- 546 צפיות
-
-
אני יודע שהתשובה היא שזה תלוי אבל נניח שמדובר בזוג הסטיקים הבא מה יהיה עדיף בין שניהם - ולמה? OCZ PC-3200 EL Dual Channel DDR 400MZ Platinum CL 2-3-2-5 OCZ PC-4000 EL DDR 500MHZ Gold Edition GX XTC CL 3-4-3-8 תודה
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לפני כמה ימים, נודע לנו על התוכניות של AMD לעבור לתהליך יצור של 65 ננומטר. כזכור, מתוכננים 4 מעבדים ל 65NM ו 2 מעבדים שישארו ב 90NM. האתר DailyTech פירסם את מפת הדרכים של מעבדי AMD, אבל הפעם מחולקת לתהליכי יצור שונים. מהטבלה רואים שהשיווק של מעבדיי 65NM יתחיל כבר ברבעון הראישון של שנת 2007, ויביא איתו 4 מעבדים מחודשים. וכפי שרואים, AMD לא מתכוונת לייצר מעבדים חדי ליבה ב 65NM. השמות של הליבות ב 65NM יהיו Brisbane.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543_544~108324,00.html?sa_campaign=internal_ads/homepage/us/|us-en|Corporate|VirtualPressRoom|0,,51_104_543_544%7E108324,00.html/40969B_mod2.jpgM2
-
- 2 תגובות
- 477 צפיות
-
-
ברשותי מחשב ישן עיםלוח אם של חברת MSI דגםMS 6119 VER:1.1 BX2 אשמח לקבל מידע לחיבור המ ארז לפינים בלוח
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות שבוע את השילוש הזה D950 ב2100 ש"ח P5WD2 PREMIUM ב1220 http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=8785 וזכרונות 800 מא"ז 2 ג"ב ב1820ש"ח http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4953 האם זה כזה טירוף להשקיע עכשיו לפני הקונרו? כי יש לי רק עכשיו חלון הזדמנויות כלכלי. ומה היתם משפרים? נ.ב. השערות לגבי OC לאן אני יכול להגיע עם קירור BT?
-
- 32 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
צהריים טובים לכול חברי הפורום !!! אני זקוק לזיכרון טוב ואיכותי בתקציב של 300 ש"ח אני גמיש במחיר הגודל \ מהירות \ סוג: DDR-1 512MB 400Mhz אני צריך אותו כדי לעשות OC פשוט לא יותר מי זה תודה לכול העוזרים
-
- 11 תגובות
- 804 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב חדש ויש לי 2 בחירות: מעבד של INTEL מעבד של AMD אני לא יודע מה עדיף לקנות,מה יעמוד יותר זמן ומה יותר טוב למשקים(המחשב למשחקים) אם אפשר שכל אחד ירשום מה הוא מעדיף+סיבה בתודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 692 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי לוח albatron kx18ds pro מצאתי אותו גם ב: http://techshop.earthlink.net/p10302:S2410522 והשאלה היא האם יש לו חיבור sata בנוסף לחיבור הide הרגיל כי אני רוצה לרכוש עוד דיסק אם יש לו , איפה זה בערך נמצא על הלוח הנה תמונה אם זה עוזר [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 766 צפיות
-
-
בהמתנה לקונרו החלטתי לבצע OC למערכת שלי, אבל נראה לי שהלוח אם שלי עוצר אותי בכל הניסיונות. המעבד פנטיום 4 סוקט 478 3 ג'יגה הרץ. לוח אם ג'יגבייט 648FXP-RZ ספק פאוארסטריטם OCZ 520 זכרונות 1 ג'יגה G.SKILL מארז AURORA ג'יגבייט ביג טייפון. OC לא יציב אפילו ב-3.3GHZ ??? עד לשדרוג הגדול המתוכנן בעוד חצי שנה עד שנה חשבתי שכדאי שאחליף את הלוח אם. מצאתי את GIGABYTE 8IPE1000G. כולל דואל צ'נל. 400 שקל נראה לי סביר להשקעה במערכת כזאת. יתאים ל-OC או שעדיף להישאר עם מה שיש לי? מישהו מכיר לוחות אחרים שמתאימים ל-OC בתקציב הזה?
-
- 19 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למישהו היה ניסיון עם הלוח הזה ? הוא טוב לאובר ? וכו'
-
- 9 תגובות
- 577 צפיות
-
-
-
האם מומלץ להשקיע על חברה מסויימת טובה של זיכרון כמו קינגסטון סאמסונג וכ"ו בהבדלים של 100 ועד 150 כשמדובר בזיכרון זול יותר כמו micron באחריות לכל החיים אפ"י שזה סתם חברה
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני חייב כבר לדעת, מה ההבדל בין מעבד אופטרון למעבד X2 רגיל? חיפשתי חיפשתי ולא מצאתי התבלבלתי, בהתחלה רשמתי D...
-
- 62 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
ראיתי באיזה ידיעה שAMD תשווק גם את ה3800 בטכנולוגיה חסכונית בחשמל לAM2 אז השאלות שלי זה -ה3800 החסכוני בחשמל גם יהיה כפול ליבה? והשאלה השניה -מישהו יודע מה יהיה האבדל בין 3800 רגיל לAM2 לבין החסכוני בחשמל לAM2 ? מישהו יכול לתת לי לינק על הטכנולוגיה ועל מחשבים קטנים בבקשה? טוב זה לא לפורום הזה אבל אני שוקל בעתיד ליקנות מחשב קטן בגודל הפיזי ושקט אבל לא ניד ואני רוצה לדעת אם אפשר להרכיב מחשבים כאלה בלי ליפגוע הרבה בביצועים במישחקים ובעומק של הארנק?
-
- 7 תגובות
- 744 צפיות
-
-
מה יותר עדיף לעריכת האודיו שימוש בתוכנה קיובייס 3800 דואל או אופטרון 165?,
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מעוניין בהמלצות לגבי התקציב(650) זה הטופ שאני יכול לשלם כך שאם יש אפשרות להסתפק במשהו זול יותר אני ישמח לשמוע כל עוד יש לו את הנתונים הבסיסים של 4 סלוטים לזיכרון, 667MHZ DDR2 ,SATA2 ,LGA775 GA-8I945PG http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=1906&ProductName=GA-8I945P-G
-
- 12 תגובות
- 739 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני עובד עם Cubase SX3 והרבה "כלים וירטואלים". דבר הדורש כמות עצבנית של כוח חישוב. להדגיש: הגירסה עמה אני עובד תומכת ב-Dual Core וגם ב-2 מעבדים (וגם בשניהם יחדיו...) שקלתי לקנות זוג מעבדי Opteron 265 שיתנו לי ביצועים מעולים, אבל זה דורש לוח אם יקר, ספק כוח טוב יותר, זיכרונות Registered, ויותר קירור = הרבה כסף. האם אפשר להשיג את אותו סדר גודל של ביצועים ממעבד Athlon X2 בודד? (בין אם Stock, או לאחר Overclocking). להזכירכם: Opteron 265 = 1800MHz Toledo Dual-Core Athlon X2 3800 = 2000MHz Manchester Dual-Core Athlon X2 4200 = 2200MHz Manchester Dual-Core Athlon X2 4400 = 2200MHz Toledo Dual-Core Athlon X2 4600 = 2400MHz Manchester Dual-Core Athlon X2 4800 = …
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום . לאחר עיון בפורום וחיפוש עדיין לא הבנתי תכלס איך אני מחשב את ה"מחלק" ?? הבנתי שיש הבדלים בין AMD , שמחושב ל HTT . לבין INTEL שמחושב לפי חילוק של הצ'יפסט . אני מעוניין לדעת תכלס , איך אני מחשב עם איזו מהירות זיכרון המעבד שלי יכול לפעול ( ללא OC ) , בלי למה וכו' . דוגמא : 1: מעבד D805 2: Athlon 3800+ . תודה רבה .
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני צריך המלצה לזכרונות DDR2 בתקציב נוכחי של 1300 ש"ח 2GB ללוח P5WD2 E-PREMIUM למערכת עריכת וידיוא אבל עדיף תיזמונים טובים תודה לכל העוזרים מקווה שהבאתי את כל הפרטים להם אתם זקוקים
-
- 23 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי להתייעץ איתכם לגבי מה שאני מתכנן לעשות אני רוצה לקנות מעבד כפול ליבה האם אני ירגיש הבדל בין המעבד שיש לי עכשיו(athlon 3000s939 עושה 2700) לבין הכפול ליבה?
-
- 15 תגובות
- 918 צפיות
-


