כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מתכנן עוד מעט לקנות מחשב חדש ואני לא בדיוק סגור על מה עדיף לקנות.. 2 כרטיסים לא כלכך חזקים ולהקים מערך SLI או אחד ממש חזק לבד. מה עדיף? ועוד שאלה, מה עדיף? קרוס פייר או SLI?
-
- 9 תגובות
- 802 צפיות
-
-
שלום אשמח אם תוכלו לעזור לי הזמנתי מפרט חדש למחשב עם כרטיס מסך-GigaByte GeForce GT220 1GB GDDR3 PCIe הכרטיס כרגע לא במלאי אז הוצעו לי הכרטיסים הבאים במקום -LeadTek GeForce GT220 1GB GDDR3 PCIe או TripleD Axle GeForce GT220 1GB GDDR3 HDMI PCIe שהם גם בDDR3 ויש גם אופציה של DDR2 XFX GeForce GT220 1GB GDDR2 PCIe או PNY GeForce GT220 1GB GDDR2 PCIe לוח האם הוא Gigabyte GA-P55-UD3L P55 CHIPSET אשמח לדעת אם כרטיסי המסך פחות טובים ממה שהזמנתי ומה ההבדל בין DDR2 ל DDR3 ואיזה מהם מתאים ללוח האם יש לציין שאיני משחקת במשחקים לכן כרטיס המסך פשוט תודה רבה על העזרה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב יש לי כרגע ati 4850 חם מידי עושה רעש מעצבן שאני משחק ..כבר לא בא לי עליו 4 שנים בערך אצלי.. חשבתי לקנות את gts450 שטיפה יותר טוב מימנו.. ב600 שח מחיר סביר.. זה הדגם Gigabyte Geforse GTS450 1024MB GDDR5 Dual Dvi ספק שלי enermax liberty 400w יחזיק תgts450? והאם כדי לרכוש אותו לשנים הקרובות..נ.ב יוצאים משחקים ברמה כמו ghost recon 2011 זה יריץ אותו טוב? או שכדי עם כבר א כבר ללכת על Sparkle GTX460 768MB GDDR5 Dual DVI ב800 שקל? והאם הספק שלי יחזיק אותו? והעם זה באמת רלוונתי בינו לבין gts450 רק שני הכרטיסי מסך האלה אני מוכן להשקיע כסף כל השאר יקרים לא נחוצים לי!! או שיש משהו עד 800 שקל שווה משניהם? ורק nvidia אני רוצה!! תודה לעוזרים מצפה לתשובה ברורה ומקצועית וחד משמעית [=
-
- 52 תגובות
- 8.3k צפיות
-
-
http://www.gigabyte.com/products/pro...px?pid=3707#ov זה הכרטיס מאוור אחד מקרקע(מיסתובב לא טוב חלש אפילו נעצר מרעיש מתקשה להסתובב )) ניתן להחליף אותו? נחוץ בכלל? ניתן לתיקון לשמן אותו כדומה? אם כן איך?
-
- 23 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום ברשותי מחשב די ישן עם Q6600 ספק כוח corsair CX430W ו2G זכרון לפני כשבוע נשרף לי הכרטיס מסך 8800GT לאחר כמה שנים טובות ברצוני לרכוש כרטיס מסך חדש עד 1000 ש"ח למשחקים מידי פעם סרטים וכו' אשמח להצעות תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 833 צפיות
-
-
היי אני מתלבט בין שני הכרטיסים לא למטרת משחקים כבדים 1-ati 9550 256 mb 128 bit של sapphire 2-ati 9550 128 mb 128 bit של gb שניהם אותו מחיר איך sapphire ati?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
אני מעוניין לשדרג כרטיס מסך אני ירשום נתונים יבשים של המחשב I5 דור 4 הכי פשוט לוח גיגבייט 2 סלוטים של זכרון אין אופציה ל sli 8 גיגה זכרון פנימי 1600 DDR3 כרטיס מסך קיים 7950 עם אוברקלוק מובנה של ספייר 3 גיגה ספק כח של טרמלטק 800W אני מתחיל להרגיש שקשה לו עם witcher 3 ו GTA 5 על איזה כרטיס מסך הייתם ממליצים לשדרג..?
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך צריך יעוץ ברכישת כרטיס מסך חדש. כרטיס המסך שלי HD 2600 שווק חיים ואני מחפש כרטיס מסך חדש למערכת ה Media Center. אני מתכוון להריץ עליו סרטי (FHD (1080P ו BR 3D על גבי מסך 50" ולא מתכוון לשחק עליו, כמו כן הייתי מעדיף קירור פאסיבי אך זה לא deal breaker.. חשוב לי שיריץ את התוכן הזה בצורה מהירה וחלקה (ה 2600 היה קצת איטי לפעמים) וכמובן HDMI 1.4 תקציב בסדר גודל של 500 ש"ח (אפשרות לחריגה לא גדולה) מפרט מערכת: cpu:Q6600 no OC, ram:2GB, mobo:GA-P43-ES3G, power:AX750 חשבתי על 6750 או 6670 מה אתם חושבים? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך צריך יעוץ ברכישת כרטיס מסך חדש. כרטיס המסך שלי HD 2600 שווק חיים ואני מחפש כרטיס מסך חדש למערכת ה Media Center. אני מתכוון להריץ עליו סרטי (FHD (1080P ו BR 3D על גבי מסך 50" ולא מתכוון לשחק עליו, כמו כן הייתי מעדיף קירור פאסיבי אך זה לא deal breaker.. חשוב לי שיריץ את התוכן הזה בצורה מהירה וחלקה (ה 2600 היה קצת איטי לפעמים) וכמובן HDMI 1.4 תקציב בסדר גודל של 500 ש"ח (אפשרות לחריגה לא גדולה) מפרט מערכת: cpu:Q6600 no OC, ram:2GB, mobo:GA-P43-ES3G, power:AX750 חשבתי על 6750 או 6670 מה אתם חושבים? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך שיריץ משחקים חדשים GTA IV וV בהגדרות גבהות המסך שלי הוא 1280X900 18.5 ומעבד פנטיום G645 וזיכרון 2 גיגה ועדיף אם לא אצטרך להחליף ספק כוח 350W
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב! אני הולך לקנות מחשב חדש עם נתנונים שהמליצו לי בפורום מפרטים.המחשב מיועד למשחקים חדשים כמו GTA,FALLOUT,CRYSIS הנה המפרט שיהיה,חוץ מכרטים מסך: מעבד: Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz Penryn OEM כמות: 1 - מחיר: ¤888 קירור למעבד: Arctic Cooling Freezer 7 Pro כמות: 1 - מחיר: ¤109 לוח אם: Gigabyte GA-EP45-DS3L כמות: 1 - מחיר: ¤604 זיכרון: A-Data 4GB (2x2GB) DDR2-800 Vitesta + Heatspreaders CL5 כמות: 1 - מחיר: ¤267 קשיח למחשב שולחני: Seagate 500GB Sata II 32MB - אחריות 5 שנים כמות: 1 - מחיר: ¤316 סה"כ: ¤2184 המחירים הינם כוללים מע"מ והם לתשלום בכ.אשראי עד 2 תשלומים שווים. תשלום מזומן (צ'ק מזומן, כסף שטרות, העברה בנקאית) מקנה 2% הנחה מחיר אחרי הנחת מזומן…
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, מוכרים כיום 280X באיזור ה700-800 שקלים ביד2. יש האמת לא מעט כאלה. ברור שמדובר במיינרים לרוב, זה לא העניין וזה לא מפריע לי. העניין הוא, האם שווה בכלל לקנות עכשיו או שאולי כדאי לחכות ליולי/סוף יולי? אני לא יודע אם המחירים יעלו, או יעלמו לגמרי. אני לא לחוץ בזמן בגדול. כרגע גם ככה חודש וחצי לא יהיה לי זמן לגעת במשחקים, אבל אם עוד חודש לא צפויים שינויים גדולים אז אני אקח כבר עכשיו, כל עוד המחיר אטרקטיבי. דעתכם?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המחשב כעיקרון הוא מחשב של משחקים כמוRA3 ומעלה אבל לא GTA4 וCRYSIS. ברצוני לקנות כרטיס מסך זמני(עד היום הולדת עוד 3 חודש). אני רוצה לקנות כרטיס זול,אבל שיהיה אוברקלוקר טוב ויוכל להחזיק משחקים גם ב22" (כרגע על המחשב הזה יש 17"). יש אתה ה 2600XT במציאון בKSP... ויש עוד כמה,מה אתם מצעים לי? AMD Triple Core 8450 FSP 550 80+ יותר מזה לא נראה לי שצריך נכון?
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-
-
המפרט שלי הוא כזה: מעבד:Q8200 לוח אם:ASUS P5QC זיכרון:4g 800 רציתי לדעתי איזה כרטיס כדי לקנות שיריץ לי משחקים בצורה טובה וחלקה עם ביצועים טובים עד 1000 שקל . וקראתי פה בפורום ונתקלתי במושג הזה SLI מה זה סליחה על הבורות... תודה מראש...
-
- 9 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שלום חברים, אשמח לעזרה כי אני לא ממש בעיניים בכל מה שקשור לחומרה בשנים האחרונות. יש לי מחשב בן 5 עם לוח GA-p35-ds3l כרטיס המסך הישן שבק חיים כבר כמה פעמים ובכל פעם החייתי אותו ע"י 10 דקות בתנור על 180 מעלות.. O0 בכל מקרה החלטתי שהפעם נגמרו המשחקים והגיע הזמן לשדרג. אני מחפש כרטיס שיתאים למפרט שלי בלי להיות overkill זה מה שיש לי: כרטיס לשעבר 8800gt מעבד q6600 וזכרון 4g כלשהו גם הספק כח הלך לעולמו במשך השנים וכרגע אני עם ספק 500 גנרי שהשגתי מחבר, אם תוכלו להמליץ גם על ספק מתאים זה יעזור נורא. תודה רבה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ישלי מחשב נייח עם ווינדוס 8 ובדירוג הוא4.4 אני רוצה לקנות כרטיס מסך כדי לחבר אותו למסך 40 אינץ' וכדי שיעבוד טוב במשחקים החזקים איזה אתם ממליצים (עם חיבור hdmi) תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
שלום לכולם! מבקש את עזרתכם בדיעה לגבי הכרטיס מסך הבא: 1. SAPPHIRE 100284L Radeon HD 5750 1GB 128-bit GDDR5 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFireX Support Video Card יש עליו מבצע ב- NEWEGG 124$. האם מתאים לעריכת וידאו חובבנית? 2. מה ההבדל בין DDR3 ל DDR5 והאם זה קשור לזיכרון הפנימי של המחשב? תודה,
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
איך כרטיס המסך GT220 1GB GDDR3 DVI HDMI PCI-E ? הוא טוב?? הוא יריץ משחקים חדשים כמו שצריך? אני שואל כי רציתי כרטיס מסך חזק יותר בשביל המשחקים החדשים (כמו Call Of Duty 7) וגם לא יקר כול כך כי ממלא נשאר לי שנה עד הצבא? יש לי מחשב כמעט שלוש שנים והכרטיס מסך שלי כרגע : Gigabyte gv-nx86t256hb geforce 8600gt 256mb מה שעוד רציתי לדעת זה אם עדיף להשקיע כול שנתיים-שלוש על כרטיס מסך טוב של עד 400 שקל מאשר לקנות כרטיס מסך חזק יותר ב600-700 שקל. וגם חשוב לי לדעת בטוח שהוא יעבוד לי במחשב אז אם צריך את המפרט שלי תגידו תודה לעוזרים
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי אני מתלבט בין שני הכרטיסים הנ"ל.. רציתי לדעת מי מבחינת ביצועים טוב יותר?? השימוש העיקרי משחקים וסרטים... מפרט: amd phenom II X3 710 Gigabyte MA-790x-DS4 3 GB RAM 667mhz תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן , יש לי כרטיס מסך hd5770 לא יודע מה קרה לו הוא פתאום לא עובד נידפק משהו . מבחינה חשמלית הוא עובד המאוורר עובד, אני לא יודע מה לעשות חבל לי עליו כרטיס חיה הבנתי שלא מתקנים כרטיס מסך זה נכון?? (רק מחליפים למי שיש אחריות)? יש לי בבית לוח אם חדש מהקופסא שלא נגעתי בו שזכיתי בו דרך האתר MSI big bang fuzion מותאם לאוברקלוקינג לוח רציני לגיימרים אני מוכן להביא אותו חינם למי שרוצה תמורת כרטיס מסך טוב יש הצעות בקשה איך אני יכול להתארגן על כרטיס מסך? בלי לקנות חדש
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי HD5770 ואני שוקל להוסיף עו אחד למערך CF השאלה שלי היא האים אני יקבל שיפור מספיק יחסית להשקעה או שעדיף לשדרג לכרטיס יחיד חזק יותר הלאה בסדרת 5XXX , אני עובד על לוח אם P6T SE ומעבד I7 920 אז בהתחשב בלוח אם מה יהיה יותר עדיף? ועוד שאלה בננושא במידה ואני מוסיף עוד HD5770 אני יודע שרק כרטיס זהה ייתמך אך האם הגרסא שלו חייבת להיות זהה למשל לי יש של SAPHIRE HEATPIPE FAN אני יכול להביא 5770 של אסוס HIS או כל גרסא אחרת?
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
שמעתי שמדברים על דרייבר הבטא החדש של 14.4, אבל באתר של AMD אני רואה שיש גם רשמי: מה עדיף להוריד? http://prntscr.com/3dj5q5
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
כדאי להוריד את הגרסא החדשה של CATALYST, הלא היא גרסה מס' 3.8? לפעמים אומרים שהעדכון גורע מביצועי הכרטיס... יש לי כרגע 9800 פרו 128 MB עם CATALYST 3.7, כדאי להוריד את הגרסא החדשה? נ.ב. שמתם לב לשינוי הלוגו של ה-CATALYST?
-
- 52 תגובות
- 3.7k צפיות
-


