עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by XeNo4,

    תראו היום את המישחקים - תיראו את הכרטיסי מסך עכשיו סתכלו כל שנת 2000! רואים את ההבדל!? :-X טוב אז קצת חשבתי ושאלתי מה יקרה כשהגרפיקה תיהיה מושלמת ?? כשהמשחק יראה בידיוק כמו מציאות ???

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by Oprapc,

    הכרטיס הזה מציג את הביצועים הטובים ביותר מבחינת השתלמות הכרטיס. תוצאות 3DMARK03: 5000+ הכרטיס הזה גם בא עם VIVO. לעומת זאת הכרטיס ללא הVIVO של AOPEN עולה 1500+ ש"ח ולמרות הבדיקות הספציפיות שראיתי ל-ALBATRON משהו מוזר ולא הגיוני כאן. אם הכרטיס כל כך מדהים ומשתלם למה רק ראיתי 2 חברות שמשווקות אותו והאם הוא באמת שווה.

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  3. Started by 1qaz2wsx,

    כותרת. רק עכשיו שמתי לב לזה, באמצע עבודה רגילה במחשב... לא ניסיתי במשחקים כי אין לי זמן. הכרטיס הוא 8800GT עם קירור הסטוק ה"חדש"... מה יכולה להיות הבעיה? מה אני צריך לעשות כדי לבדוק איפה הבעיה\לפתור אותה? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  4. Started by iliran11,

    אהלן. קיבלתי מחשב חדש. לוח-אם GA-M55S-S3 של GIGABYTE. כרטיס מסך ATI X1950. עכשיו, ברגע שהמחשב מותקן נקי לאחר פירמוט, אפשר לראות וידאו בצורה תקינה. לאחר התקנת הדרייבר שהגיע עם הכרטיס מסך (ניסיתי גם להוריד את הדרייברים המעודכנים מאתר החברה) תצוגת הוידאו הופכת למעוותת מבחינת צבעים. מעוותת לגמרי. מה לדעתכם מקור הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 814 צפיות
  5. Started by sharonhared,

    הי , יש לי כרטיס GTX580 , וכשהמחשב עולה ברמת ה POST, הכל בסדר.. ברגע שממערכת ההפעלה עולה הכרטיס נעלם מהמסך בדקתי לעומק, ונראה כי מאורר אחד מהשניים אינו מסתובב כרגיל, הוא צריך מעט שכנוע.. הטמפרטורה של הצינורות ליד המאורר התקול גבוהה מזו של הצינורות של המאוורר התקין מה דעתכם ? אשמח לתגובה אגב, על הלוח יש לי כרטיס מסך מובנה שעובד תקין תודה שרון

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Adielion,

    יש לי FX 5200 ,עכשיו במהלך השימוש במחשב הכל היה טוב ,אבל באמצע הוא התכבה נראה לי בגלל קצר שהתחבר + עם -. הדלקתי אותו הוא נדלק אבל על המסך לא נראה כלום! הלכתי להביא מדוד שלי GEFORCE 2 ועכשיו הוא עובד ... יש מצב שהכרטיס נשרף? ואם כן מה עושים?

    • 10 תגובות
    • 613 צפיות
  7. Started by DDgeva,

    אתם יודעים במקרה אם אני מזמין כרטיס מסך ומאוורר וחס וחלילה טפו-טפו-טפו אחד מהם לא עובד טוב \ מתחמם יותר מדי \ יש לי בעיות איתו.. תוך כמה זמן אני יכול להחזיר?

    • 1 תגובה
    • 557 צפיות
  8. Started by kobi_af,

    שהיה לי קריסטל 4.10 אז המחשב שלי עבד פיקס ושהתקנתי את קריסטל 4.11 נהיו לי בעיות(משחקים קופאים,צג שחור שעולה הווינדוס וכל זה) אז רציתי לשאול אם אני יקח תדריביירים של אומגה הם יהו טובים לי? תביאו בבקשה גם קשיור(יש לי רדאון 9600 אקס טי)

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  9. Started by qpalzm,

    כידוע לכם, כרטיסי ה-6800NU מגיעים עם 12 צינורות עיבוד פעילים ו-4 רדומים (מצב שאפשר לשנות עם Riva-Tuner). הבעיה המרכזית היא שרוב היצרנים דואגים שארבעת הצינורות הנ"ל יהיו "דפוקים מלידה", ופתיחתם תגרום להווצרות ארטיפקטים על המסך. לא עוד! בדיקה שערך אתר דיג'יט-לייף העלתה שכרטיסי 6800NU תוצרת MSI מגיעים עם 4 צינורות עיבוד תקינים לחלוטין , ופתיחתם תהפוך את הכרטיס ל-6800GT לכל דבר. לידיעה: http://www.digit-life.com/news.html?107374#107374

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by ruff stuff,

    שלום אני מתכוון לרכוש מחשב חדש השימושים שלי יהיו בסיסיים יחסית אינטרנט צפייה בסרטים עבודה על מסמכים האם כרטיס מסך nvidia geforce 310m 256 mb יספיק לי?

  11. Started by kipi25,

    שלום, האם יש חשיבות לכרטיס מסך לצורך קידוד סרטים? כרטיס מסך טוב יותר ישפיע על איכות/מהירות הקידוד? תודה מראש... 8)

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  12. Started by adi518,

    מסתבר שלבחור כרטיס מסך זה לא כל כך פשוט בכל אופן, ראיתי שממש ביום יומיים האחרונים המחיר של ה- ATI 5850 התעדכן ל 700 שקל שנשמע לי כמו מחיר מדהים. אני די הייתי סגור על לקנות 6850 ועכשיו הסיבה היחידה שמחזיקה אותי מלקנות 5850 זה העניין של ה- HDMI...אני יודע שהכרטיסים בסדרה החדשה באים עם HDMI 1.4 שזה אומר תמיכה ב 3D...השאלה אם לוותר על זה ובכל זאת לקחת את ה- 5850 או לא? תודה לעוזרים. נראה לי שזאת הדילמה הסופית שלי.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. אני מעוניין לקנות את ה 6600GT בעל 128MB ,הוא יחסית יקר ולמרות שהוא 128MB ובכל זאת הוא מקבל ביקורות טובות האם זהו נתון שהוא קריטי עבור קנית כרטיס או שעדיף להוסיף זיכרון למחשב אני די מבולבל או לקנות כרטיס פחות טוב עם 256MB

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. האם לצד מעבדי Ryzen 5000 ניידים AMD תחשוף גם כרטיסי מסך ניידים אותם ניתן יהיה לשלב ביחד בגל דגמי 2021? ההדלפות מגיעות ואנחנו מחזיקים אצבעותלכתבה

  15. ב-AMD כבר חשפו מחיר של 200 דולר לדגם הבסיס של ה-Radeon RX 480, אך מה עם ה-RX470, ה-RX460 והגירסה המתקדמת של אותו RX 480? לחנות גרמנית מקוונת עשויות להיות התשובות שאנו מחפשים אחרי שספקית ניידים שבדית העניקה לנו עוד קמצוץ פרטים אודות כרטיס ה-Pascal הנייד הראשון שמיועד להגיע אל השוק, נראה שיש לנו עוד חברה מסחרית שדואגת לספק לנו רמזים על דור כרטיסי המסך החדש – הפעם מגרמניה והפעם עם משהו שנוגע למתחרה AMD, ודגמי ה-Polaris 10 וה-Polaris 11 החדשים והאולטרה משתלמים שלה. לפי צילום מסך שעלה ל-reddit מתוך חנות מחשבים גרמנית בשם gamemachines, עולה כי המחירים האירופאים עבור דגמיה החדשים של מפתחת השבבים מסאניוייל יעמדו על 300 יורו עבור ה-Radeon RX 480 עם 8GB של זכרון גראפי, 26…

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by gania23,

    אז ככה קנתי לא מזמן את הכרטיס ויש לי תחושה שהוא לא מנצל את כל היכולת שלו ... המחשב שלי זה ככה... intel pentium 4 2.8 ghz (טכנולוגית ht עם זה עוזר ... עם dual cpu ) 512 ram ddr 80 gb וספק טוב.. עכשיו עם אני יעלה את הזיכרון ל 1500 ram (אני יוסיף עוד גיגה) אז אני ירגיש שיפור משמעותי לגבי הביצועים של הכרטיס מסך..??

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  17. Started by Albetron,

    בזמן שאני משחק הכרטיס מגיע ל83 מעלות ואולי ליותר במשחקים כבדים יותר, 870M בלפטופ של אסוס.. צריך לדאוג מזה?

    • 9 תגובות
    • 3k צפיות
  18. Started by silverrfox,

    חומרת המחשב שלי מעבד: lvy bridge QuatCore Intel Core i5-3570K 3.40GHz לוח אם: Gigabyte - GA-Z77M-D3H כרטיס מסך: GIGABYTE Radeon R9 280X Windforce X3 3GB זיכרון: 16.0GB DDR3 Kingston מערכת הפעלה: Windows 7 - 64 סיביות כונן קשיח: Seagate Barracuda 7200.14 1TB SATA3 ספק כוח: Seasonic 750Watt, Modular, Active PFC, 80PLUS Silver מסך: Philips Ultra Slim LED Full HD 1080p Aspect ratio:16:9 - 21.5 inch/54.6 cm - Max Resolution 1920 x 1080@60Hz - 2Ms ‏229CL2SB ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ בדיוק סיימתי לקרוא על הדור הבא של כרטיסי המסך…

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. מישהו ערך עבודה מקיפה וסידר את כל כרטיסי המסך על סקאלת ביצועים לינארית, כאשר בתור יחידת מדידה ברת השוואה הוא השתמש במה שהוא מכנה VooDoo Power, או בקיצור VP, כאות הערכה וכבוד לאחת החברות החלוצות בתחום הלא היא 3Dfx, כאשר יחידה VP = 1 ניתנה לכרטיס הדגל האחרון ש- 3Dfx השיקה אי שם בשנת 99/2000 אשר מכונה VooDoo5 - 6000. http://alienbabeltech.com/abt/viewtopic.php?f=6&t=21797&start=0#p41174 האמור משמש ככלי להערכת יכולת ביצועים יחסית של הכרטיסים האחד כלפי השני, בטבלא הזאת לא תמצאו השוואות לצריכת חשמל, לא לתמיכה ב-DirectX ולא למחיר אלא נטו להערכת הכח הגרפי באופן גלובאלי. הכותב מעדכן את הטבלה כל עת מוצגים כרטיסים חדשים - ובכך גדולתה כעדכנית תמידית. בתחתית הטבלא …

    • 2 תגובות
    • 25.9k צפיות
  20. 1. http://www20.graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-04.html#3dmark_2003 2 .http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html

    • 0 תגובות
    • 737 צפיות
  21. Started by bennash,

    אני לא יודע מה זה voodoo power אבל עשיתי טבלת ביצועים למשחק פעולה הכי חזק היום לפי אתר anandtech והמחירים לפי ebay. [TABLE=width: 432] [TR] [TD=colspan: 2, align: right]הביצועים הם לפי: Crysis: Warhead - 1920x1080 - Ultra Quality + 4x SSAA Frames per Second[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD=align: right]שם הכרטיס[/TD] [TD]מחיר[/TD] [TD]ביצועים[/TD] [TD=align: right][/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left]amd hd 7990[/TD] [TD]₪2,042.30[/TD] [TD]62[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left] nvidia gtx 680 sli[/TD] [TD]₪1,255.42[/TD] [TD]54[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left]nvidia gtx 690[/TD] [TD]₪2,861.33[/TD] [TD]51[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left]nvidia …

    • 2 תגובות
    • 786 צפיות
  22. שלום לכולם! ברשותי R9800PRO 128MB 256 BIT ואני רוצה לשדרג אותול-X850. עכשיו העניין הוא שאני לא יודע מי מבין הגרסאות הנ"ל טובה יותר... 1.XL 2.XE 3.PRO 4.XT מישהו יכול להאיר את עיני? נ.ב לא יודע אם זה קשור אבל אני קונה את הכרטיס דרך EBAY ***עריכה*** אני צריך כרטיס AGP ואם אפשר לדרג לי את הכרטיסים מבחינת ביצועים...תודה!

    • 6 תגובות
    • 706 צפיות
  23. Started by haim85,

    תביאו לי בקשה טבלה של דירוג כרטיסי מסך של הכל מהכל..נ.ב אפשר טבלה שמראה תכרטיס החזק בשוק לפחות חזק ..לא רק לפי רזולוציה פשוט דירוג של הכרטיס עצמו ! תודה

    • 13 תגובות
    • 12.4k צפיות
  24. http://www.nv30.com/comparisons.html טבלה שמראה את הביצועים של כל כרטיס ומשווה, כולל ATI 9700, NV30, TI4600 NV30 OMEN - יעלה 500$, ייצא בספטמבר, יותר טוב מה9700. ATi Radeom9700 - יעלה 500$, ייצא באוגוסט, פחות טוב מהNV30

    • 19 תגובות
    • 3.2k צפיות
  25. http://www.tomshardware.com/2007/05/30/the_power_saving_guide/page7.html משום מה נראה לי שהצריכות הנ"ל, במיוחד ב-3D גבוהות מדי.... 300 וואט לכרטיס מסך???

    • 6 תגובות
    • 946 צפיות

דיונים חדשים בפורומים