חשבתי לשדרג את הכ.מסך- צריך עזרה... - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חשבתי לשדרג את הכ.מסך- צריך עזרה...


shimmi1982

Recommended Posts

אוקיי- סתכלו במפרט שלי- זה המערכת שלי כיום

מבחינת הכ.מסך:

club3d 9800xt 256 MB 256 bit

חשוב לציין זה 9800XT מקורי (בלי פתיחת צינורות , מודים, המהרות וכל הטריקים)

בנוסף על הכרטיס מורכב ATI SILENCER VER3 , מה שמביא לו ערך מוסף (עם משחת AC5 על הליבה ועל הזכרונות).

(כמובן לחוששים מפג תוקף האחריות- אז מן הסתם, הגוף קרור המקורי עדיין קיים, ואצרף אותו, כך שאם צריך לנצל אחריות-פשוט מריכיבם את הגוף קרור המקורי ואף אחד לא צריך לדעת שהסירו אותו פעם)

לא רע בכלל הייתי אומר...

השאלה שלי כזאת- אני רוצה לשדרג את הכרטיס לHIGH END (וכן אני יודע -זה לא כרטיס חלש והוא מריץ הכל על הגדרות הכי גבוהות בצרוף עם המערכת הכללית הלא רעה, אבל בכל זאת- כשHL2 ודום3 מתחילים לזייף פה ושם זה מתחיל לא למצוא חן בעיניי) , בכל אופן- אין לי שקל אחד על התחת- מה שחשבתי הוא למכור את הכרטיס+הגוף קרור במחיר מסוים ובכסף הזה (אולי להוסיף איזה 200 שקל) לקנות כרטיס בכמה רמות מעל). עכשיו אני לא חי באשליה- לא אנסה אפילו למכור את הכרטיס במחיר חנויות (2500 פלוס) כשאנשים יכולים יכולים במחיר הזה לקנות רמה אחרת של כרטיסים.

בכל אופן- איזה מחיר אני יכול לבקש עליו ושכל הרעיון הזה יהיה משתלם בשבילי (בסופו של דבר לקנות כרטיס HIGH END במחיר של עד 500 שח- וכשאני אומר עד 500 זה לא אומר חמש זה אומר מתחת ) ועד כמה אני ארגיש הבדל- תעזרו לי עם הרעיון - עד כמה הוא פרקטי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כל הכבוד 6600GT לא ממש משתווה לכרטיס שלי

ו6800LE - אז קיים וויכוח האם הוא יותר חזק או פחות. (6800 LE אחרי מלא מלא בנצ'ים הוכיחו שברוב המקרים הוא יותר חזק מ9800PRO -128MB - כך שאפילו מול ה9800PRO זה לא כזה נצחון מוחץ כמו שחשבו- אני לא ראיתי בנצ' מול 9800XT)

אמרתי שאני יכול להוסיף עוד עד חמש מאות שקל.

וטוב שלא עפתם- למכור אותו ב1300, אל תגזימו- סבבה מבין שהערך שלו ירד פצצות- אבל גם אל תגזימו למכור אותו במחיר של PRO.

אם אני מוכר נגיד ב1500 (אל תשכחו שהוא מגיע עם קרור מעולה.. לא שזה ממש עוזר לו כי ה9800XT די בפסגת הביצועים של הארכיטקטורה שלו (משמע סוחט את המיץ מהR360) לכן להתקדם בOC אין הרבה לאן - אבל זה לא כולם צריכים לדעת :) , ומוסיףך נגיד 500 שקל. אני יכול למצוא במחיר כזה (יוצא 2000) 6800GT? ואם כן אני ארגיש הבדל ממשי בביצועים? או שלא ממש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...