cmicky86 - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון

cmicky86

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    262
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

דירוג

1 ניטרלי

אודות cmicky86

  • דרגה
    Zone Newbie
  • יום הולדת 05/01/1986

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

1,148 צפיות בפרופיל
  1. חכמי ומומחי הפורום - לפקודתך רב פקד משה ... בכל מקרה , תוכל לשלוח לי צילומי מסך שאוכל לראות על מה מדובר ? לא כל כך הבנתי ממה שרשמת לי פה בהצלחה
  2. תבצע עדכון למערכת הפעלה - עדכונים למערכת הפעלה פותרים 95% מהתקלות מסוג זה תפעיל את הנקודות שחזור מחדש , נ.ב - אתה יכול ליצור נקודות שחזור בעצמך , כנראה מחקת בטעות או לחצת על משהו שאיפס את זה קשה לי באמת לענות על זה כשאין לי מושג מה אתה עושה על המחשב שלך ומה באמת חיפשת שם בהגדרות ... תיצור מחדש נקודות שחזור וזהו ... בהצלחה
  3. תנסה 1.מחשב 2.חיבור לאינטרנט 3.עכבר ומקלדת 4. כוס שוקו חם
  4. מזל טוב על המחשב החדש !!! דבר ראשון - תעדכן את מערכת ההפעלה שלך עד הסוף , ואפילו אחרי שעשית עדכון - ועשית הפעלה מחדש למחשב , תמשיך לבדוק עדכונים , לאחר שתתקין את כככככככל העדכונים המחשב יציג לך ( אין יותר עדכונים ) , תנסה לעדכן דריברים של הכ.מסך לגרסא האחרונה ( מאתר היצרן ב.ל.ב.ד ) במידה ואתה לא יודע מי היצרן , תוריד CPU-Z ותבדוק בהצלחה
  5. בפוסט הזה כבר מישהו רשם שיש לו פחות או יותר את אותה התקלה כמו שלך , אז תבדוק ותראה מה אני עניתי לו ותנסה לעשות גם בעצמך - תעשה העתק הדבק לקישור שאני רושם פה , https://hwzone.co.il/community/topic/601180-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C-%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%A1%D7%99%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%9E%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%9F-%D7%91%D7%9C%D7%99-%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%94/?tab=comments#comme
  6. היי , לפי מה שאתה מתאר , מדובר בבעיית לאגים , יכול להיות שמישהו משתמש באינטרנט וגורם לך לאיטיות ? האם אתה מחובר לספק הכי חרא בארץ ? ( נטויז'ן ) ? תתחבר לאינטרנט של הוט - 200MB חיבור MPLS עם בזק בינלאומי או בבזק - חיבור 100MB עם ספק בזק בינלאומי - וחבילת גיימינג בעשרה ש"ח ( אני יודע כי יש לי את החבילה ) זה לא נראה לי בעיית חומרה - ולגביי מה שאמרת על המעבד , גם מכונית יכולה להגיע ל-200 קמ"ש , ועדיין נוסעים 90 קמ"ש בכביש בין עירוני ( הזקנים מבניינו ) זאת אומרת - מעבד יכול להגיע לרמה מסויימת , אך היצרן מוריד טיפה את העוצמה שלו ע"מ
  7. 2 - הגדרות AV - ANTI-VIRUS לאחר הדברים שלך , הדברים שהכי מומלץ בשבילך זה : 1. להוריד REVO - ולהסיר את כרום עם התוכנה של REVO מה זה REVO - תוכנה שמסירה תוכנות אחרות בצורה עמוקה , כולל תיקיות משנה ומפתחות מהרג'יסטרי וככה יוצא שאתה מסיר את התוכנה CHROM ו-REVO מוודאת שכל הקבצים והנתונים הקשורים ל-CHROM יימחקו מיד מהמחשב שלך , מה שלא קורה בהסרה רגילה ( כי תמיד נשארים תיקיות והגדרות במחשב של התוכנה שמחקת ) עם REVO , כל זכר ל-כרום על המחשב שלך יימחק וככה תוכל להתקין שוב כרום במחשב כאילו זאת הפעם הראשונה שאתה מתקין כרום 2. לאחר מכן - תעשה הפעלה מחדש למחשב
  8. הסורק של DEFENDER זה סורק פשוט, ולא ממש מעודכן כמו שאר האנטיוירוסים שמשלמים עליהם אם אתה משתמש רק ב-DEFENDER סביר להניח שיש לך איזה 50 וירוסים על המחשב או רוגלות ואין לך אפילו מושג מזה ... בפקודה קלה מרחוק אני יכול לבטל לך את ה-DEFENDER ולא תוכל לדעת , ותוך כמה שניות , אוכל להפעיל לך את המצלמה , את המיקרופון , למחוק ולהפעיל קבצים ולהעביר למחשב שלך קבצים והכל בלי שאתה יודע מזה ... עצה שלי ? אפילו AVG FREE עדיף על DEFENDER בהצלחה
  9. נדמה לי כבר שאלתי אותך את זה בעבר , אבל אם לא אז אני שואל האם התקנת VMWARE TOOLS ? האם התקנת את התוספות ENHANCEMENT כשהתקנת את ה-VMWARE ? והאם בביוס מופעל לך האופציה - virtualization technology ?
  10. אהה , האם זה הכונן שיש לך ? https://kbimg.dell.com/library/KB/DELL_ORGANIZATIONAL_GROUPS/DELL_GLOBAL/Content%20Team/M_2%20Keys.jpg ( פלוס מינוס ) , אם הלוח לא מזהה , צריך לבדוק , 1. תנסה כונן SSD אחר 2. תנסה לחבר את הכונן שלך למחשב אחר 3. תנסה לבצע איפוס ל-BIOS ( ג'ימפור ) 4. תנסה להריץ דיסק התקנה של WIN 10 ותראה אם ההתקנה של WINDOWS מזהה את הכונן SSD שלך בהצלחה
  11. אכן בדקתי וזה נכון , הם מוציאים כל שניה גרסא חדשה כנראה ... חחח , טוב לדעת :)
  12. לפני שניה הם יצרו SERVER 2016 , איך הספיקו להגיע ל2019? מייקרוסופט האלה , הזויים ... בהצלחה
  13. כמה שאלות פשוטות שלא ראיתי ששאלו אותך , 1. האם ניסית לראות דפדפנים אחרים לראות אם הבעיה חוזרת שם ? 2. האם ניסית לחבר את המחשב עם כבל רשת ולבדוק אם הבעיה חוזרת על עצמה ? 3. האם ניסית לבדוק את הגדרות ההצפנה בראוטר שלך ? 4. האם חיבור ה-WIFI שלך הוא יציב ומלא או עם קו אחד ? 5. האם חיבור ה-WIFI שלך הוא 2.5 G או 5 G ? 6. באיזה ראוטר אתה משתמש ? 7. האם בדקת את הגדרת ה-TTL ?
  14. יכול להיות שבגלל שהציוד של הוט מוגדר לעבוד ולזהות אך ורק ציוד של הוט ... בתור אחד שכותב תוכנה , - APPLE למשל עושים את זה מלא , אם תקנה היום 2 אייפונים חדישים , ותפתח אותם ורק תחליף בין שתי המצלמות לא נגיד תחבר לו מצלמה אחרת , תחליף בין 2 מצלמות של 2 אייפונים מאותו הדגם אחד לאחד זה לא יעבוד , משום של-APPLE יש הגנה , אולי ככה זה גם בהוט - לך תדע ... במידה וזה לא המצב - במידה והמוקה יש לה ממשק שליטה וובי , תבדוק את ההגדרות של המוקה של הוט ותנסה להעתיק את אותם הגדרות גם למוקה החדשה שלך בהצלחה
  15. בדרך כלל זה יכול לקרות כשיש רוגלה על המחשב , תנסה לבדוק עם MALWARE BYTES או ESET ( עדיפות לרשיון חוקי ) אם יש לך איזשהי רוגלה מסויימת שנכנסה לך למחשב , בהצלחה
×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר