כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, ברצוני לרכוש כבל בכדי לחבר את המחשב לטלוויזיה , הבעיה היא שהטלוויזיה במרחק של 25 מטר מהמחשב השאלה שלי היא, האם זה יגרום להפרעות בתמונה או לירידה משמעותית באיכות? תודה!
-
- 9 תגובות
- 828 צפיות
-
-
המחשב שלי: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz GeForce FX 5200 AGP 8X 128MB מסך 19 אינץ: Samsung SyncMaster 913N לפני שקניתי את המסך, היה לי מסך 15 אינץ', והמשחקים אצלי עבדו מהר וחלק! על ריזלוציה של 768*1024. אבל עכשיו אחרי שקניתי את המסך, שהוא באמת מסך מצויין ויקר (הריזלוציה של המסך היא 1280*1024), המשחקים אצלי עובדים לאט כמו לא יודע מה... אני חייב לשחק על ההגדרות הכי חלשות בריזלוציה של 800*600 כדי שהמשחק יעבוד מהר... וזה מעצבן!!! עד שקניתי מסך טוב הכל עובד לאט איזה באסה יאללה!!! יש מצב שאני משפר איכשהו את כרטיס המסך בלי לקנות חדש? מה כדאי לי לעשות? תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מערכת: amd authlon xp 1800 geforce fx 5600 msi 512 ddr motherboard 8agp dont know the name החלפתי את הכרטיס מסך מ geforce mx440 לזה והfps שלי במשחק שאני משחק (מוהאא) נשאר אותו דבר עכשיו החלפתי את ה 4agp ל 8agp אבל המחשב צריך לחזור אלי עוד כמה ימים, נראה לכם שזה יעזור או שאני דביל? בבקשה תגידו מה אני צריך לעשות, בתודה מראש, נריל.
-
- 7 תגובות
- 740 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך- ATI RADEON 64MB VIVO ויש לי במחשב 128MB ראם. עד כמה הרחבת הזיכרון ל256 תשפיע?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.hwzone.co.il/archive.php?file=newsid1086461354,53451, לפי התוצאות אני רואה שבמחשב כמו שלי עם P4 2.6C הX800 לא יתן ביצועים יותר טובים בהרבה משל ה9800XT. בעצם כדאי לי לשכוח מקנייה של הכרטיס שאני די מאוהב בו?
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
אני מנסה לבחור כרטיס מסך. ברוב הביקורות שראיתי כרטיסי המסך נבדקים עם מעבדים מאוד חזקים. עד כמה למעבד יש השפעה על הביצועים? כמה FPS להפחית מהתוצאה שלהם? יש לי E7400. בביקורות שראיתי משתמשים ב- Q9550 / I7.
-
- 25 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני לפטופים מחשב נייד "17.3 Dell Inspiron 5737 i7-4500U Full HD AMD Mobility Radeon™ HD 8870M 2GB "17.3 1920x1080 Full HD LED מחשב נייד "15.6 Dell Inspiron 5537 i7-4500U AMD Mobility Radeon™ HD 8850M 2GB "15.6 1366x768 HD LED כפי שאתם רואים ההבדל בין הכרטיסים מאוד קטן.. אך יש הבדל ברור בגודל של המסך וברזולוציה. בגדול אני משתמש במחשב לצורכי תכנות.. אך גם חשוב לי שהוא יריץ משחקים באופן סביר+. חשוב לי לציין שהגודל של המסך לא ממש קריטי לי (כמובן שסתם כך אני מעדיף מסך גדול אך זה לא ממש חשוב).. יותר חשוב לי שהמשחקים יזוזו עם fps סביר ועם כמה שיותר אפקטים. וכעת לשאלה... מה יתן ביצועים יותר טובים כרטיס עדיף (במקצת) אך עם רזולוציה גבוהה או שמא כרטיס פחות טוב ועם ר…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לשאול, אם מסך CRT 17" ברזולוציה מומלצת על 100 הרץ יכול להזיק לעין.. האם הסתכלות על המסך הזה כמה שעות ביום יכולה לפגום בראייה? לגרום לצורך במשקפיים? מה מומלץ לעשות כדי שזה לא יזיז לעין בכלל? אני עכישו מתחיל להבין את הסיבה למה לכל החנונים יש משקפיים 8)
-
- 3 תגובות
- 803 צפיות
-
-
הציעו לי לקנות שני מחשבים ניידים. המפרט זהה פחות או יותר וכולל זיכרון פנימי של4 gb .המעבדים וכרטיסי המסך שונים. באחד יש מעבד אינטל ליבה כפולה דור שני 2.2 וכרטיס מסך geforce 512mb ובשני מעבד 2.26 i5 430 עם כרטיס מסך מובנה של אינטל 128mb האם יש הבדלים משמעותיים בין האיכויות המתקבלות בטיב התמונה בסרטים וכדו'??? האם הכרטיס המובנה מקבל שידרוג מהמעבד שבו לפי הבנתי קיים סוג של מאיץ גראפי מובנה???
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום לכולכם, לאחרונה שדרגתי את המערכת שלי ותוך כדי ביצעתי כמה בדיקות לראות איך שדרוג מעבד משפיע על ביצועים גרפיים. בתאוריה ההשפעה של המעבד על הביצועים הגרפים היא מאוד תלויה ביישום עצמו ואיך הוא ממומש, משחק שנשען על המעבד יראה הבדל ביצועים גדול לעומת משחק שלא מצריך כח עיבוד ונשען על כרטיס המסך שם ההבדל כמעט ולא משמעותי. אני אתחיל במערכות שהשתמשתי בהם: [TABLE=class: grid, width: 500, align: center] [TR] [TD=align: center]ישן[/TD] [TD=align: center]חדש[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]Intel Core 2 Duo E6600 @ 3GHz[/TD] [TD=align: center]Intel Core i7-4760K @ 4.4GHz[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]Asus P5W-DH Deluxe[/TD] [TD=align: center]Asus Maximus VII Hero[/TD] [/TR] […
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אני בונה מפרט למחשב (מסך LCD) שעיקר השימוש בו הינו למטרת פיתוח תכנה ועיון במסמכים. האם הכרטיס הגרפי משפיע על איכות וחדות תצוגת הטקסט ואם כן, מהו הכרטיס הטוב ביותר למטרה זו? תודה
-
- 6 תגובות
- 718 צפיות
-
-
הדגם הבסיסי ממשפחת ה-Alchemist של יצרנית השבבים מוצע לרכישה בארצות הברית דרך חנות החומרה המקוונת הפופולרית בגרסה מבית חברת ASRockלכתבה
-
- 0 תגובות
- 506 צפיות
- 1 follower
-
-
עוד עדות חיה לבלאגן בעולם השבבים מטעם המחנה הירוק?לכתבה
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
- 1 follower
-
-
השותפה ארוכת השנים של AMD מבצעת הכרזה על צמד כרטיסי מסך חדשים שעשויים להעיד על מצבו הקשה של עולם הכרייה הקריפטוגרפיתלכתבה
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
- 1 follower
-
-
החדשות מהשבוע האחרון בדבר השקת ה- RX480 אוטוטו כבר ב- 29.6.2016 ובמחיר מאד זול של רק 230$ לגרסת ה- 8GB (200$ לגרסת 4GB) כאשר הביצועים כבר ידועים והם מאזור חיוג R9-390 / GTX980, כבר גררו הוזלות ענק (למשל) בסדרת ה- 970 שמושפעת מכך במישרין. **אני בטוח שאם אבדוק, אז גם כרטיסים נוספים מדגמים אחרים בסגמנט יראו את אותו הדבר. הנה מחירים עדכניים להיום מ- newegg, רק 189$ אחרי rebate . משמע שרק הדיבורים על ההשקה כבר עשו את שלהם בשוק הבינלאומי. ורק אצלנו בישראל מדינת עולם שלישי, הכל מעוות - לוקח זמן מה עד שמתיישרים פה, ואפשר - שכן הצרכן הישראלי אינו ממען להיות מלומד או מעודכן בתחום כפי שצריך, ורק הוא צרכן מספיק טיפש כנראה, המוכן לשלם על כרטיסים ש…
-
- 20 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
הכירו את כרטיס המסך שזקוק ליותר מארבעה חריצים ריקים בתוך המארז - והוא אפילו לא מוצר דגללכתבה
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מתלבט אם לקנות LCD עם DVI שיעלה לי בסביבות ה2800, ובנוסף לכך אני צריך לקנות כרטיס עם חיבור DVI, FX5200 עולה 350, כלומר יצא לי 3150 לכל הפחות, או לקנות מסך איכותי LCD בלי DVI, כמו הסוני S73, שעולה 2500 בערך עם 16MS, כי יש לי GF4MX בלי חיבור DVI. ממש השיפור של הDVI משמעותי או שזה לא כזה קריטי? תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום מעבד 3.0 GHz לוח אם אינטל D945GTP 2G זיכרון פנימי ספק כוח Thermaltake 430W עכשיו אין לי מממש אופציות לכרטיס מסך למפרט כזה נאמר לי מנושא שפתחתי שאני יכול עד( 9500GT (400-445 עכשיו איזה מפרט מינימלי שזה מסתמא מעבד ולוח אני צריך בשביל לקנות למשל 9800GT שיעלה לי איזה 700 מעבד E8400 לדוגמא ולוח בסביבות 300-500 שקל ובאם זה שווה בכלל או שעדיף להסתפק ב 9500GT
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם....אני עכשיו קונה מחשב ויש לי 1000 שקל בערך לכרטיס מסך....אני רוצה שהוא יריץ משחקים חלק....וגם חושב על העתיד למשחקים לעוד שנה שנתיים.....מה עדיף radeon 9600xt 256 mb או ש128 מגה מספיק?! או אולי geforce 5900xt??? עזרה בבקשה.......מה הכי כדאי
-
- 6 תגובות
- 828 צפיות
-
-
התלבטתי רבות האם לפתוח שרשור נפרד על נושא זה, אך לאחר מספיק מחשבה הגעתי לתובנה שלמה לא ? זהו הרי נושא הכרוך בטבורו בתחום כרטיסי מסך, כאשר חלק בלתי נפרד מהתחום מתייחס גם לסוגית שדרוגים, רכישת כרטיס חדש או משומש. ולענייננו: ראינו שמאז התובנה (לפני כחודש) שכרטיסי GTX780 ו- GTX770 מגיעים לזירה, ווודאי לאחר שנודע סופית ביום חמישי שעבר כי המחיר של 770GTX עומד על רק 400$ (כ- 2200 ש"ח בישראל נכון לעת כתיבת שורות אלו), ונוסף על כך שהוא מהיר עד כדי 10% מעל GTX680, לא יהיה מנוס מאשר שכרטיסים רבים מהסגמנט הגבוה יצוצו בלוחות ובהמוניהם. ואכן כך אירע: יש לא פחות מ- 10 כרטיסים שכאלו בו זמנית מפורסמים בלוחות המשומשים בארץ וזו פעם ראשונה שיש היצף מדגמים אלו. *רצ"ב ריכוז דוגמא מלו…
-
- 5 תגובות
- 975 צפיות
-
-
קצת באיחור אבל הנה, לאלה שמעוניינים לרכוש את הכרטיס מסך. עם הגעתו ל-VR-Zone האתר בחן את הכרטיס המערכת הנ"ל: Platform Test Setup CPU Intel Core 2 Duo E4300 Overclocked @ 9 x 266MHz = 2.4GHz Motherboard ASUS P5N-E SLI 650i SLI Memory 2 x 1GB GSkill F2-8000PHU2-2GBHZ DDR II set to run @ CL4-4-4-12, DDR2 800MHz, 2T Graphics Card 8600GTS 745/1145 7900GT 450/660 Hard Disk Drive Seagate 80GB Barracuda SATA Hard Disk Drive PSU SilverStone Zeus ST56ZF Operating System Windows XP Pro הכרטיס נבחן מול 7900GT שמהווה כרטיס Mid-End כיום במהירויות 450Mhz/660MhzX2. כאשר ה-8600GTS שמהווה גם הוא חוד החנית של Nvidia לכרטיסי ה-Mid End שלה נמצא במהירויות 745Mhz/11…
-
- 39 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
האירוע הגדול לו כולם חיכו סוף סוף הגיע - כיסוי חי של אירוע השקת כרטיסי Geforce חדשים לחלוטין לגיימרים לכתבה
-
- 595 תגובות
- 156.6k צפיות
- 5 followers
-
-
אני משחק משחקים לרוב ברזולציה 1024 1280X האם כדאי לקחת שני כרטיסים של 9600? האם להזמין 9800GTX? כרטיס 8800 מומהר? ממש לא יודע מה משתלם עכשיו
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
תקציר הפרקים הקודמים: לפני כשנה פלוס נרכש HD5830, שהשתדרג לפני כחודש וחצי ל- GTX570, ואתמול הסגה נסגרת בשדרוג נוסף ואחרון בטרילוגיה (לעת עתה) ל- HD7950 vapor-x. ה- HD5830 מאשתקד ולמשתמש כמוני שמריץ אפליקציות תלת מימד בתדירות כל כך נמוכה, היה בשעתו בהחלט מספיק ועשה עבודה מצוינת תחת 1080P. אך עם בוא שנת 2013 והכותרים הכבדים החדשים כדוגמתו של crysis3 - הוא כבר היה כבד למדי ואילצני לפשרות גדולות באיכות הגראפית - מכאן נולד למעשה הטריגר למסע השדרוג. המעבר ל- GTX570 לפני כחודש וחצי (מדגם Gigabyte Reference) הביא לקפיצה משמעותית בביצועים, תוך יכולת להריץ את כל האפליקציות החדישות והכבדות ביותר וללא פשרות משמעותיות (אם בכלל) - למעט אולי ויתור על AA בטכניקת SS. ה- GTX570 הביא לזיר…
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול, כיוון שמדובר בפורום של גרפיקה רציתי לדעת האם כאשר שמים חומרים שונים על גביי מסך הצבעים משתנים. נגיד אם אשים זכוכית על המסך זה יישנה את הצבעים משמעותית, מה לגביי סיליקון למשל? ואם כן מדוע זה קורה. תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


