עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by borgo4,

    שלום. אבקש את עזרת הפורום לרכישת כרטיס מסך PCI-E בטווח מחירים 450-600 ש"ח עבור משחקים כגון CONDITION ZERO/ כרגע מתלבט בין 2 כרטיסים והם: Sapphire ATI RADEON X1650 512 mb DDR2 PCI-E Retail לבין Sapphire ATI RADEON HD 2400XT 256MB PCI-E נא עזרתכם

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  2. Started by d1v,

    אני עומד לקנות מחשב חדש,ולפי הדרישות של Bioshock ועוד כמה משחקים הדרישה היא ל-512 mb . אז אני לא יודע איזה כרטיס מסך לקחת,ה 8800gts 360mb יעשה את העבודה? למרות שזה מתחת ל 512 mb? יש לי 15 אינצ' lcd חלק.. ואם המפרט גם חשוב אז זה מה שהולך להיות : מעבד: INTEL CORE 2 QUAD PROCESSOR S775 2.4GHz(Q66000) - BOX ¤1496 לוח אם: GIGABYTE GA-P35-DS3 ¤706 כרטיס מסך : GIGABYTE PCI-EX GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ¤ 1760 אני לא יודע איזה כרטיס לקחת..כי לפי הדרישות אין פה מספיק mb וחשבתי לקחת את ה HD2900xt אבל הרבה אמרו שלא כדאי,אז מה לעשות ? דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500AAKS ¤379 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H62N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK …

    • 83 תגובות
    • 9.4k צפיות
  3. Started by MatrixDevil,

    יש לי nvidia 5200fx amd 2.8 2.2 Ghz asus a7n8x delux 512mb ram יש לי בעיה גדולה מעוד עם FPS בCSS אני משחק על 640 480 והכול על LOW אבל עדיין יש לי FPS חרא בערך 30 חשבתי לקנות כרטיס מסך AGP איזה כרטיס מסך עד 600 יתאים? ושיחזיק מעמד לפחות כמה שנים? תודה רבה לכולם

  4. האם 7990gt יכול להריץ משחקים על ה 2007WFP ברזולוציה טבעית?

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  5. 1. קירור פאסיבי 2. PCI-E 3. מחיר - נמוך ככל האפשר. 4. לא למשחקים. 5. מיועד למפרט ישן: P4-3GHZ, 2GB DDR, 915GAV המועמדים 1. המועדף כרגע: HD2400PRO http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=589886 2. או אולי 8400GS http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=590730 * מי עדיף ולמה? * יש זולים יותר? * יש עדיפים באותו טווח מחירים? תודה מראש TMP

    • 31 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. Started by maxshuk,

    שלום לכולם, השבוע התקנתי XP 64 bit ואיתו מקס 9 sp2 גם הוא 64 ביט. המוזר הוא שכל הפעולות בזמן אמת בתוכנה (שבעצם נעשה שימוש בכרטיס מסך) עובדות כל כך לאט! יש לי כרטיס מסך nvidia geforce 8800gtx. משחקים רצים מעולה והכרטיס מסך מותקן כמו שצריך. עד לפני שבוע עבדתי עם XP ומקס 32 ביט וההבדל היה שמים וארץ בכל הנוגע לניהול והצגת פוליגונים. אין שום הגדרה בתוך התוכנה שאני מכיר שיכולה לגרום לשינוי. וכן, ניסיתי להריץ את התוכנה על direct3d ו-openGL, ושניהן נותנות תוצאות עלובות. מישהו מכיר את הבעיה? מישהו יכול לעזור לי? נאמר ש32 ביט היא אפשרות, אבל אפשרות מאכזבת שתוריד משמעותית את ביצועי הזיכרון.

    • 0 תגובות
    • 728 צפיות
  7. Started by Cyron,

    שלום יש לי כבר זמן רב בעיה קטנה עם ה-TVOUT. בכל פעם שאני רוצה להעביר תצוגה מהמסך מחשב למסך הטלויזיה אני צריך לעשות ReStart למחשב אם אני לא מפעיל מחדש לא ניתן להעביר לטלויזיה. זה אמור להיות ככה ? או שזה בעיה ? יש לי כרטיס R9550 עם דריברים של אומגה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  8. Started by שמואלל,

    האם 7900gt תומך hd? ויכול להריץ סרטים של 720 1080?

  9. מישהו יכול לשער כמה הם יעלו בארץ?

    • 8 תגובות
    • 907 צפיות
  10. Started by lmlm,

    האתר Digital Report בדק את ההבדל בין DX9 ל DX10 בביושוק (יש תמונות) וגם מבחנים של 8800GTX כנגד HD2900XT http://www.digitalreport.net/content/view/52/29/

  11. Started by llime,

    בשעה טובה התחדשתי במסך חדש וכעת יש לי 2 מסכי 19" איכותיים (LG1920P בעל פאנל P-MVA ,ו-EIZO 1910 עם פאנל S-PVA ). על כל אחד בנפרד רואים מצויין עם כרטיס האונבורד הפשוט שלי (INTEL Extreme Graphics 2 על מחשב DELL ).כעת אני חייב כמובן כ. רגיל ע"מ לצפות בשני מסכים בו-זמנית. בזמנו קניתי כ.מסך AGPx8 עוד כשהיה לי מסך אחד.קניתי RADEON 9600 PRO ,והייתי בטוח שיראו יותר טוב מהאונבורד: 1. סוף סוף חיבור DVI ..... 2. 256 מגה זיכרון, 128bit ... חיברתי וראו בבירור פחות טוב..אני לא מתכוון למשחקים (אני לא גיימר בכלל) או סרטים אלא לתמונה עצמה. נאלצתי להחזיר את הכרטיס (שנבדק במעבדת החנות ונמצא תקין) ,ועד היום אני מחכה לזיכוי... אותו סיפורחזר על עצמו עם כרטיס n6200 של אסוס. (לא הלך עם ATI ,אז ני…

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  12. Started by Gex,

    שלום יש לי לוח אם ga8i865gme-775-rh ורציתי לדעת איזה כרטיסי מסך תומכים בו, אני צריך מפרטים של כרטיסי מסך שהם סוסים אבל לא הכי יקרים שיתמכו בו יש יותר טובים לדעתכם מ 512mb gforce 7950? תודה מראש אני מקווה שזה מתאים לפורום.. :

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  13. לפני שבועיים רכשתי את הכרטיס הנ"ל. הרכישה נבעה מכך שרכשתי שבוע לפני, מסך LCD של Samaung 206BW , מסך פגז, מומלץ בחום, אף על פי שדורש הרבה חשמל, כך נראה לי, כיוון שמידי פעם מפיל לי את המחשב (אבל אני מעריך שזה כיוון שהוא מחובר לכרטיס מסך שלא מתאים לו - 64MB). הבעיה שלי היא שבעת שהתקנתי את הכרטיס החדש ואת הדרייברים שלו, לא קיבלתי את התוצאה הדרושה ולא קיבלתי אות בעת שחיברתי את ה DVI. בעצם ב Device Manager הופיעו לי שני כרטיסי מסך, החדש ו "Secondery ... ". בטיפשותי הרגעית, עשיתי Disable ל Secondery ואחרי ריסטרט, המסך לא עלה יותר, לא בחיבור ה VGA ובטח לא בחיבור ה DVI. ניסיתי להיכנס דרך ה SafeMode אך גם שם יש את אותה תופעה: אני רואה את החלק הדוסי של עליית המחשב ואז בהגיעו ל…

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  14. מכיווון שבמפרטים של הניידים ראיתי שגם שם כרטיס המסך מתחברים באפיק PCI-EXPRESS*16. השאלה היא האם אני יכול לקנות מחשב נייד בעל כ.מסך על הלוח ולהוסיף לו כ.מסך בחיבור PCI-EXPRESS*16?

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  15. Started by MatrixDevil,

    שלום לכולם, יש לי amd 2700+ 2.2 Ghz 512 mb ram ASUS A7n8x deluxe geforece 5200fx אני משחק CSS אני משחק על 640 480 והכול על LOW ויש לי 35 FPS כשאני רואה אובייקטים אחרי הFPS יורד עכשיו חשבתי איזה כרטיס מסך AGP אני יכול לקנות משהו כמו עד 600 שח שיתאים למעבד שלי ושישפר את הFPS למקסימום שאפשר יהי לשחק לפחות ב 1280 780 וגם אם יש לכם חנויות טובות בפ"ת שאפשר לקנות בהם בזול כרטיס מסך . חשבתי על משהו בכיוון http://www.skypc.co.il/pl_product~27383~8~0.htm תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  16. Started by AmirNadav,

    שלום לכולם. אז ככה, חבר שלי קנה מחשב, במטרה לחבר אותו לטלויזיה (סרטים וכו'..). כמובן שגם יש מסך. אז ככה - מחשב - יש ! (כרטיס מסך: PoV GeForce 8500GT)\ מפצל כזה (הצבעוני: ירוק,כחול ואדום) - - יש! כבל S-Video כזה - - יש! ניסיתי לחבר (החיבור שצריך לחבר אליו הוא הירוק) , וזה לא מציג לי על הטלויזיה את התמונה של המסך. ניסיתי לשחק בהגדרות והצלחתי להציג, הבעייה היא שעל מסך הטלויזיה ראיתי בשחור לבן, ובמחשב ראיתי בצבעוני. ניסיתי לשחק שוב עם ההגדרות, ועכשיו גם בשחור לבן אני לא מצליח לראות. מה אני עושה אנשים? תודה מראש לעונים, אמיר.

    • 10 תגובות
    • 847 צפיות
  17. Started by avi112211,

    חבר טוב שלי רוצה לקנות כרטיס מסך. התקציב הוא עד 600 ש"ח. איזה כרטיס להמליץ לו לקנות? (PCI-E).

  18. Started by Jonah Eli,

    אני צריך תמיכה ב-H264 ורוצה גם DX10... עד עכשיו הכרטיס לא היה שווה את ה-1000+ שהוא עלה, אבל 900 שקל נראה כבר יותר כדאי. מה אתם אומרים? (ודרך אגב אני יודע שה-1950 שווה יותר, אבל גרפיקה לא כל כך חשובה לי, אלא הכדאיות של הכרטיס לטווח ארוך)

  19. Started by stolen,

    מחפש כרטיס טלויזה טובה בימיוחד ברזולוציה טובה

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  20. Started by YemeniteCamel,

    זה עדיין בBETA, עדיין אין לי BIOSHOCK, אני כרגע עם 162.18. כדאי להוריד את הדריוורים החדשים http://www.nvidia.com/object/winxp64_163.44.html ?

    • 6 תגובות
    • 615 צפיות
  21. שלום לכולם, אני מחפש ברשת ולא ממש מצאתי.אני מחפש כרטיס מסך של NVIDIA או ATI (מה שמתאים יותר) לנייד של אבי,אם יש אפשרות לכ.מסך עם תמיכה בDX10 אז מה טוב אך אם לא קיים אז DX9 חזק יספיק. אם אפשרי לקבל לינק לארץ /חול(מה ששווה יותר) של כ.מסך טוב שמתאים לנייד והמלצות.אודה למגיבים.

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  22. אני רוצה לדעת כמה יעלה כרטיס מסך שייתן לי את אותם הביצועים כמו של הleadtek 8800gts 320mb אבל שיהיה עם vivo, בשביל שאני יוכל להקליט סדרות מהטלויזיה למחשב. נא לכתוב את שם הכרטיס, לינק אם אפשר ומחירו[br]פורסם בתאריך: 21.08.2007 בשעה 17:20:36 אם אפשר בבקשה תשובה כי אני עומד לקנות מחשב

    • 11 תגובות
    • 973 צפיות
  23. אני לא גיימר רציני, אבל אני רוצה כרטיס מסך טוב (יותר טוב מהג'יפורס המובנה שיש לי עכשיו). אני יכול להשיג את הכרטיס הנ"ל ב500 ש"ח. שווה? עוד שאלה, כשיצאו משחקים שתומכים בDX10 אני אוכל לשחק עליהם פשוט עם DX9 נכון?

    • 10 תגובות
    • 911 צפיות
  24. Started by Grim Reaper,

    התקציב הוא 1300 שקל 19 אינץ' מה אתם מציעים ואם אפשר תסבירו לי על הפרמנטים של המסך ומה הם אומרים

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  25. Started by ben060,

    חיברתי אותו לסלוט שלו ואחרי שאני מדליק את המחשב אני לא רואה כלום במסך האם אני צריך לחבר קבל מטח לכרטיס? ואיפה עוד יכולה להיות הבעיה?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים