עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. האם ב-3-4 חודשים הקרובים הולך לבוא כרטיס שיתן ביצועים טובים יותר מה-ultra ?

  2. Started by lmlm,

    זיגזאג מפתיעה אותנו עם מחיר של 2600- ל 8800GTX של Point of View. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_298&products_id=5037 מי שרוצה לקנות, שיקנה עכשיו הכרטיס נמצא במלאי.

    • 6 תגובות
    • 868 צפיות
  3. Started by gmchief,

    ati x1950pro 512mb 256bit PCIX כשאני משחק בcounter strike source יש לי FPS נמוך 50 60 (מסך LCD SAMSUNG SYNCMASTER 730B) השאלה היא אם אני יכול לעשות משהו לכוון משהו ב-CATALYST CONTROL CENTER תודה ויום מקסים לכולם

  4. אז ככה, בהתחלה רציתי ללכת על הBFG OC 2 ואז ראיתי שדווקא הULTRA של LEADTEK לא הלויתן כמובן,עולה 100 שקל יותר. אז בשורה התחתונה, האם כדאי ? האם הוא באמת יותר טוב בתור אולטרה ? והאם למישהו יש המלצה אחרת בכלל ? תודה לכולם =]

    • 4 תגובות
    • 598 צפיות
  5. האם ניתן לקבל המלצה על כרטיס בסביבות המחיר הנ"ל לחשב חדש מבלי שאני יודע עדיין איזה מסך ואיזה לוח אם יהיה לי?

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  6. Started by AvIAToR,

    היי, מישהו יכול להסבר בבקשה ממה יכול לקרות דבר כזה במשחק??? http://img184.imageshack.us/img184/7073/123kk5.jpg אגב זה לקוח מ-3DMARK06 ודבר דומה קורה לי ב FEAR אבל לא מיד, אחרי איזה 5 דקות של משחק או משהו מתחיל להתבלגן הכל... והמפרט שלי זה: P4 2.4Ghz / ASUS P4s533 / 2*512MB DDR 400mhz CL3 / Leadtec GFORCE 7600 gs 256DDR2 128 bit עוד משהו?? תודה...

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  7. Started by jakijaki,

    מה עושים כדי לעבוד ברזולוציה המקסימלית של המסך בלי לקבל שוליים שחורים במסך

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  8. Started by EzX1,

    היום רכשתי עוד 8800 640 מגה חיברתי אותו המחשב מזהה אותו והכול בסדר איך יתכן שהתוצאה שלי ב 3 די מרק 2006 היא רק 10760 יש משהו שאני צריך לדעת יש לי מערכת הפעלה ויסטה מעבד 5200 דואל אי אמ די ו4 גיגה זיכרון ראם תודה לכול העונים

    • 0 תגובות
    • 728 צפיות
  9. Started by faza,

    אני מרכיב HTPC חדש, למטרות ראיית סרטי HD עד ל 1080P ולא למשחקים. סרטי blu-ray ו hd-dvd בנוסף הוא ישמש למטרות PVR כאשר יש לי כבר כרטיס לכידה PVR-150 חשוב לי שהכרטיס יהיה עם קירור פאסיבי. מחפש כרטיס מסך מתאים וטוב למטרות הללו. מה לדעתכם על הבאים: http://www.asus.com/products4.aspx?mode ... 5&l4=0 http://www.asus.com/products4.aspx?mode ... &l4=0\ ??? ???

    • 0 תגובות
    • 967 צפיות
  10. Started by *BYZ*,

    ב-5 השנים האחרונות היה את הכרטיס MX ומאחר שאין לי גם הרבה מקום שדיסק קשיח המשחקים היחידים ששיחקתי בהם היו פיפא GTA NFS ועוד משחקים שנתמחים בMX וזיכרון של 512MB (לא של הכרטיס מסך, של המחשב) אין לי בעיה שב-5 השנים הבאות אני יוכל לשחק במשחקים מהסוג של פיפא, ולא בכל המשחקים שצריכים זיכרון וגרפיקה גבוהים השאלה שלי היא האם לקנות עכשיו 8800 320MB או לחכות חצי שנה למניאק החדש שיצא?? (דרך אגב יש לי מסך 17' CRT ולא נראה לי שאני יקנה חדש)???

    • 8 תגובות
    • 739 צפיות
  11. Started by *BYZ*,

    מהו הזיכרון הממוצע לכרטיסי מסך למשחקים הפופולרים עכשיו ושיהיו בתקופת ה DX10???

    • 12 תגובות
    • 930 צפיות
  12. Started by ses30,

    יש לי במחשב: לוח GA-8I945P מעבד PENTIUM D 930 3GHZ זיכרון X2 512MB DDR2 667MHZ ספק 450W עכשיו, השאלה שלי אם אני יכול לקנות כרטיס 320MB 8800GTS או שצריך לשדרג את במחשב?

    • 10 תגובות
    • 829 צפיות
  13. Started by *BYZ*,

    אני רוצה סוף סוף לקנות מחשב אבל יש לי בעיה בכרטיס מסך. אני עוד מעט 5 שנים עם הכרטיס MX אז אתם מבינים באיזה משחקים אני משחק עד עכשיו. עכשיו אני לא יודע מה כדאי: לקנות עכשיו 8800GTS 320MB/640MB? או לחכות לנובמבר (מה שיהיה קשה מאוד) לכרטיסים החדשים? אם ה-MX שלי החזיק (או שלא) עוד מעט 5 שנים אז אני מעדיף לקנות את הכרטיס שיהיה ל-5 השנים הבאות

    • 5 תגובות
    • 631 צפיות
  14. Started by TULTAL4,

    שלום!!! יש לי כרטיס מסך: geforce_6600, ולחבר שלי יש את הכרטיס מסך: geforce7300, ורציתי לדעת למי יש כרטיס מסך יותר טוב סתם בשביל לדעת אם המשחקים שפועלים אצלי יפעלו אצלו תודה לכל העונים :-\

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  15. Started by shynet,

    החלטתי להתקין Halo 1 על הוויסטה שלי המשחק רץ בלי בעיות, אבל המשחק לא רץ חלק, זה לא בעיה של FPS נמוך, זה בעיה פשוט שהוא לא רץ חלק משום מה, חשבתי לכבות Vsync בהגדרות של הלוח הבקרה של Nvidia... עדיין לא רץ חלק.... מה אני צריך לשנות עוד בהגדרות של הכרטיס בשביל שהמשחק ירוץ חלק, כי זה ניראה ניקטע.. אני בטוח שיש איזה פילטר של הדרייברים שמפריע... או משהו שצריך לשנות בהגדרות של הלוח הבקרה של Nvidia... הכרטיס מסך שלי זה Leadtek nvidia 8800GTS... 640MB. פירסמתי את הנושא פה, כי חשבתי שזה מתאים לפה, תקנו אותי אם אני טועה.

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  16. Started by eliran-f,

    יש לי כרגע GeForce 7300 256Mb האם שווה ליקנות את geforce 8500gt 512MB ב521 שקל? והאם אני ירגיש הבדל קטן\גדול? ועוד דבר אם הלוח אם שלי [שהוא חדש יחסית] שתומך בזיכרון רם DDR2 לא תהיה בעיה להריץ כרטיסי מסך שהם DDR3 נכון? תודה אלירן

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  17. אני קונה מחשב חדש (למעשה כבר הזמנתי..) הלכתי על כרטיס מסך של Point Of View: ‏8500GT 512MB GDDRII HDTV, DVI, PCI-E‎ השאלה שלי היא אם יש הבדל ממש רציני בין הכרטיס הזה לבין: ‏8600GT 512MB GDDRII, HDTV, 2xDVI, PCI-E‎ של אותה חברה? כי אני שוקל לשדרג את זה ורציתי את החוות דעת שלכם לפני (הראשון עולה 520 והשני 765 כלומר הבדל של 245 ש"ח שזה לא מעט..) עוד דבר, איך החברה הזאת בכרטיסי מסך?

    • 11 תגובות
    • 832 צפיות
  18. Started by jazzman,

    Gigabyte GT-PTV-AF-RG או Leadtek Winfast TV2000XP GLOBAL או כרטיס חיצוני ב430 שקל (200 שקל יותר מהקודמים) כמה ההבדל רציני? (חשיבות ראשונה לאיכות צפייה בסרטים ונוחות, חשיבות שנייה להקלטה)

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  19. Started by udi,

    טוב הכותרת אומרת הכל לאחרונה יוצאים כרטיסים שנקראים HDTV אשר אמורים לעזור למחשב להציג שידור דיגיטלי וכמובן HD אבל למרות הכל כאשר אני מחפש מידע נוסף אני רואה הרבה פעמים אפשרות לחיבור טלויזיה כלומר חיבור של HOT / YES לתוך הכרטיס ולראות שידור דיגיטלי { הרי HOT משדרת חלק דיגיטלי וחלק אנלוגי } האם משהוא מוכן לעשות קצת סדר בבלגאן תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 609 צפיות
  20. Started by shanibh,

    היי, אז זה עולה 1800 שקל בחנות מסויימת , והם אומרים שיש חוסר עכשיו להרבה מאוד זמן... איזה תחליפים טובים יש באותה רמת מחיר באותה רמת מהירויות? תודה

    • 11 תגובות
    • 840 צפיות
  21. Started by gabi_y,

    שלום וברכה. ברשותי כרטיס מסך מדגם X1950GT ואני כנראה בימים הקרובים יקנה את המסך 2407WFP האם תהיה לי בעיה לראות תכני HDTV על המסך?

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  22. Started by SeaMonster,

    יש לי את הכרטיס מסך הבא :Gigabyte Nvidia Geforce 8600GTS 256MB DDR3 DualDVI ברצוני לדעת העם הוא יחזיק רזולוציה של 1680x1050 (במישחקים)? תודה

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  23. Started by kiss987,

    רציתי לחבר 2 מסכים ל GEFORCE 7600 שלי (בלפטופ). מסך מחשב אחד חיברתי בלי בעיה. כשהוספתי את הטלוויזיה דרך ה SVIDEO הוא זיהה אותה אבל נתן לי לחבר רק שני מסכים בו זמנית(המסך של הלפטופ + מסך אחד נוסף). מישהו יודע איך אני רואה בו זמנית גם על הלפטופ, גם על מסך המחשב וגם בטלוויזה? תודה

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  24. קראתי את הסיקור מהאתר לגבי מסכים 19" של סמסונג ו LG. Samsung 932b אמנם נצח בגדול אבל בחיפוש תגובות נוספות מצאתי בזאפ ביקורת בדיוק בנושאים שאותם שיבח כותב המאמר - . "הילות לבנות" בתחתית ובראש התצוגה, חוסר אחידות בצבע, קשה לראות טקסט בצורה ברורה. מישהו יודע מה באמת קורה שם? יש מסכים אחרים מומלצים? בתור משתמשת יום יומית, חשוב לי מסך נוח עם צבעים אחידים וריצוד נמוך. תודה

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  25. Started by ATL321,

    איזה כרטיס מסך עם תקציב של 800-1100 יעבוד איתו הכי טוב בסרטים ומשחקים?

דיונים חדשים בפורומים