כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
הבאנצ'ים עם המספרים האסטרונומיים של 150 fps רלוונטים למשהו? הבנתי שלחווית משחק אופטימלית צריך מעל 60fps... למה מיועד ה-frame limiter בחלק מהמשחקים והאם בכל המשחקים מהירות המשחק תהיה שונה בין 60fps ול-150fps... רציתי לראות שאפילו הרדיאון 9200 שלי מסוגל ליותר מ-100fps, וביטלתי את ה-framelimiter ב-gta2, יצא מאה חמישים ולא היה אפשר לשחק כי זה יצא מהר מידי... האם בכל משחק יש framelimiter? והאם בכל משחק כמות מיותרת של fps (60+) הופכת את המשחק למהיר מידי? ואיך מודדים? fraps?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב, אני חייב לבחור באחד מבין שני כרטיסי המסך הבאים: http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_a6200_td_2.html או http://www.sapphiretech.com/vga/9600-xt.asp יש למישהו דעות לכאן או לכאן? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 626 צפיות
-
-
היי חברה, אבקש סיוע ממי שיכול - הנני צריך מחבר SLI . למי יש אחד מיותר ויכול לתת לי ? או מנגד להפנותי למקום שיכול למכור לי.
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בוקר טוב, ברשותי GTX460 ומסך LG21.5 FULLHD אני חסידה של NVIDIA , ושמתי לב שNVIDIA מציעה SETTINGS בWINDOWS TRAY. זה ה NVIDIA CONTROL PANELL. האם אני צריכה להשתמש בזה או שההגדרות נעשות באופן אוטומטי?
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אין לי דיסק של דרייברים למסך או משהו אבל חבר שלי אמר שיש דרייברים למסך זה משפר איזה משהו באיכות התמונה? בקיצור מי שיכול לתת לי לינק לזה אני ישמח המסך שלי זה MAG 17" 786FD
-
- 6 תגובות
- 703 צפיות
-
-
צריך לינק שיש בו השוואה בין כרטיסי מסך האלה: (בנצ'ים, מבחני תוצאות במשחקים וכדומה...) 7900GT, 7900GTX , 1900XT , 1900XTX , 1800XT 512
-
- 5 תגובות
- 706 צפיות
-
-
לחבר שלי יש כרטיס מסך 7600GS וסרטים לא עובדים לו אפשר לינקים למקודדים שיעזרו? יש לו את הדרייבר הכי חדש לכרטיס מסך
-
- 3 תגובות
- 676 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המסך החדש שקניתי LG F700P ארי כול פעם שהוא חוזר מStandBy אני שם לב שהוא זז כמה מילימטרים לצד, למטה בסיבוב , כל פעם משהו אחר זה ממש בקטנה אבל זה מציק המסך חדש יש לי אותו סה"כ יומיים שלושה הדרייברים מעודכנים מישהו עוד נתקל בדבר כזה?
-
- 10 תגובות
- 906 צפיות
-
-
יש לי בעיה די מורכבת... יש לי קלטת VHS שאני מעוניין להעביר למחשב. אין לי כרטיס טלוויזיה/VIVO על המחשב. יש לי חיבורי USB 2.0 ו1394 על המחשב. אני צריך דרך שבעזרת וידאו רגיל אני אצליח להעביר קלטת VHS למחשב... אני צריך מינימום הוצאות! אם זה עוזר, יש לי מצלמת וידיאו דיגיטלית, כך שאם תמצאו דרך להעביר את המידע מהVHS למצלמה, אני אוכל להעביר מהמצלמה למחשב! תודה רבה לכל העוזרים, זה חשוב מאוד!
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
עד היום היה לי ג'יפורס 4, והחלפתי אותו לradeon. האם אני צריך לפרמט את המחשב כדי שהמחשב יפעל כראוי? תודה לעוזרים, אלי
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
אז כך יש לי בארון , NVIDIA GeForce 6600GT VIVO PCI-E SLI GV,חדש שנקנה בארץבגלל שדודה שלי החכמה נזכרה רק עכשיו שהיא מביא מחו"ל 6800gs,חחחחח קראתי מלא סקירות,והרבה הודעות של משתמשים בפורומים בחו"ל לגבי הכרטיס, אבל אמרתי שזה יכול להיות נחמד לשמוע גם את דעותם של בעלי הכרטיס הזה גם בארץ (6800gs). נ.ב אני מוכרת את ה 6600gt ב900 ש"ח-כרטיס חדש (3 שנים אחריות). תודה מראש שי
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום לכולם אני יודע שזה נושא מאוד נדוש אבל אני צריך לקבל תשובה ולהחליט. עד עכשיו היתי ואני עדיין נעול על R9800 PRO אבל לצערי זה מייקר את המערכת שאני בונה. האם ישנו כרטיס אחר שאיך שהוא נותן פחות או יותר את אותם ביצועים אבל בפחות כסף? עיקר השימוש הוא תוכנות גרפיות כגון PHOTOSHOP 3D MAX ועריכת וידאו ביתית פלוס וכמובן גם משחקים אז אם אפשר לעזור לי איזה כרטיס אני יכו ללרכוש שלא יוריד בביצועים והעדפה שלי היא לכיוון רדאון יש לי משהו נגד FX אב לאולי אני טועה אשמח לקבל תשובה ???
-
- 6 תגובות
- 564 צפיות
-
-
זה המפרט בעקרון I3 2100 HD7850.. כרגע אני עם מסך 1600X900 והמשחקים עובדים די טוב.. אך במידה ואקנה מסך FHD כלשהו אז המשחקים יעבדו פחות טוב כי הרזולוציה גבוהה יותר? או שעדיף להשאר עם המסך הנוכחי כי הכרטיס לא ממש חזק?
-
- 3 תגובות
- 944 צפיות
-
-
כנראה שאני לא קונה מחשב בזמן הקרוב אז אני רוצה רק ל החליף כרטיס מסך כדי שהמשחק FIFA2008 יעבוד עצלי במחשב(כל שאר הדרישות המינימליות של FIFA2008 יש לי) אז לפי האתר CANIRUNIT אז האם אני צריך להחליף את הכרטיס מסך? ואם כן כמה יעלה לי המינימלי? והאם אפשר לקנות כזה דבר יש שניה? תודה
-
- 10 תגובות
- 986 צפיות
-
-
תקציב לכרטיס הוא עד 1500 ש"ח, מחכה להצעות.... בתודה מראש WIGUN
-
- 6 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני מחפש מסך LCD במחיר 1000 ש"ח +/- שיהיה אמין חזק וטוב אני אשמח להצעות בשני גדלים 15" ו 17" תודה
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
הכירו את ה-ROG Zephyrus - יצירת המופת החדשה של אסוס ו-NVIDIA לכתבה
-
- 48 תגובות
- 4.8k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי בעיה, המסך שלי נהיה כהה מדי פעם וזה ממש מעצבן... אנלא יודע אם זה הכרטיס מסך, המסך עצמו, המגעים, לא יודע.. משו יכול להגיד בערך? לעזור איכשהו?
-
- 10 תגובות
- 851 צפיות
-
-
לכרטיס שני קונקטורים לספק,והוא באורך 12 ס"מ לא עונים לי בשאר הפורומים אז אתם התקווה שלי..
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום לכם צריך מדריך לפתיחת צינורות בכרטיס מסך X800 GTO SAPPHIRE R480
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
LG VH 701 - 850NIS SAMSUNG 753DFX - 950NIS הדגם החדש של הסמסונג משהו S גם באותו מחיר בערך LG F700B - 1050 NIS אני חייב תשובה עד היום בערב!!
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני הולך כנראה לקנות את הכרטיס geforce 6800gs בחיבור agp.... אז אם אפשר בבקשה את המחיר שלו כי רק אני יודע שהוא בסביבות ה 1200-1300 ש"ח...
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום כולם רציתי לדעת מה הרוחב פס של הראדון הבא? http://www.pch.co.il/docs/pd59224003.htm
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
צ'שמעו יש לי geforce 6200TC אני לא כל כך מרוצה מיממנו אז אמרתי אני יקנה geforce 7800GTX ורציתי לדעת אם הכרטיס משתלם וחזק מאוד? ואם יש איתו בעיות? D: אם תוכלו לספק לי כל מידע עליו אני ישמח מאוד תודה מי ראש
-
- 10 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אז ככה,חרשתי על פורומים וראיתי שהרבה אנשים אומרים שהגירסה הזאת של כרטיס מסך,מתחממת מהר ומגיע ל 80 מעלות... וקשה לעשות עליה OC. וגם אומרים שה65NM יותר חזקה מה55NM למרות שהחברה כותבת אחרת... האם זה באמת נכון? מישהו יכול לספר את דעתו ומה הוא יודע עליו לגבי הגירסה הזאת... תודה ורציתי לדעת למה ההבדל של המחירים בין כרטיסי המסך האלה: 1) http://www.tmsfox.co.il/Product.aspx?productid=1723 לבין: 2) http://www.tmsfox.co.il/Product.aspx?productid=1638 והאם שווה לקנות מהחברה הזאת?
-
- 5 תגובות
- 617 צפיות
-


