עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by TNTx2,

    שלום, amd 3500+ 64 bit 2X512mb ddr1 dual MSI NX6600GT 128mb PSI-EX לוח אם MSI neo4patinium Nforce4 אם צריך עוד משהו לגבי המפרט רק תגידו ולשאלה שלי, אני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך ל8600gt או 8800gt האם יהיה לי צוואר בקבוק ואני לא יהנה מהכרטיס? האם הביצועים יעלו משמעותית במשחקים? והאם אני יוכל להריץ סרטי HD 1080i בצורה טובה ...(ללא תקיעות) תודה רבה לעוזרים

  2. Started by Shocko,

    אני אתחיל עם כמה פרטים על המחשב ואז אעבור לבעיה.. Intel Q6600 2GB Ram DDR2 300GB HDD Geforce 8600GT 256DDR3 של Gigabyte אז ככה.. הבעיה היא בעיקר תקיעות קטנות כאלה וגלים על המסך.. לדוגמא במשחק Heroes 5 [משחק ישן יחסית] תמיד יש לי את 2 הבעיות האלה.. תקיעות קטנות ובעיקר גלים על המסך.. אז השאלה שלי אם יש אפשרות של "צוואר בקבוק"? אם כן אשמח לקבל עצות מה אפשר לעשות בנוגע לזה. תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 681 צפיות
  3. Started by reviZor,

    היי אנשים יש ברשותי מחשב מיושן ואני רוצה לשדרג לו את הכרטיס מסך השאלה היא עד כמה אני יכול לשדרג?? המפרט הוא כזה: Gigabyte ep43-DS3L E8400 @ 4 ghz 4GB DDR 2 אז כפי ששאלתי עד כמה אני יכול לשדרג? חשבתי על GTX560Ti האם זה אפשרי או עדיף GTX460?

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. יציאת S-Video בכרטיס מסך נועד גם לכניסה מצלמה וגם יציאה לטלויזיה? כמו בכרטיס PowerColor X800 GT http://www.powercolor.com/global/main_product_detail.asp?id=75 האם S-Video עדיף על Firewire ?

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  5. Started by nortonme,

    למכירה ציוד לסטודיו לגרפיקה, עם חיבורי סקאזי, כולל: * 2 מחשבים מקינטוש QUADRA 650 * 1 מחשב מקינטוש QUADRA 850 * 2 מסכים של אפל 16 אינטש MACINTOSH * 2 כוננים חיצוניים של מאג 2 ג'יגה כ"א * דיסק חיצוני E 525 DCDM24 * סורק UMAX UC 840 * מדפסת שחור לבן LASER WRITER PRO 600 * תוכנת פריהנד 3 + תוכנת פריהנד 4 (כולל רישיונות) * עשרות דיסקטים אופטים 128 מגה + 3 כוננים * כל המערכות פועלות, ומושמשות לעבודה יומיומית * מתאים לבתי דפוס, לשכות שירות, אולפני מוסיקה וגרפיקאים או לאספנים... למכירה בהזדמנות כחלקים או כמערכת מושלמת! 03-7318111 או 050-6509333

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  6. Started by ISmile4U,

    אז אני מבין שציון 1204 ב 3DMark03 (עם הגדרות ברירת המחדל שלו) זה גרוע בעבור המפרט שלי? ??? : :-[

    • 10 תגובות
    • 825 צפיות
  7. Started by zoharsim,

    שלום אנשים הרצתי את התוכנה 3DMARK06 על 7600gs AGP 256ddr2 128-bit חדש וקיבלתי תוצאה של 1915 נק' ללא פילטרים... זה נמוך מאד לא?? המחשב שלי: AMD3000+ 1Gb זכרון

    • 5 תגובות
    • 596 צפיות
  8. שלום לכולם המפרט שלי הוא כנ"ל : p3 1000 512 ram samsung asus cusl 2 leadtek ti4200 128mb winxp sp1 וכמה קשיחים שונים ,די וי די , וכל הפיצ"עפקס ... בכל אופן ... איך שהרכבתי את הכרטיס הייתי חייב לעשות לעצמי את הבדיקה ... (לפני זה היה לי כרטיס עלוב ביותר - gf2 32mb מהפשוטים ביותר - קיבלתי ציון של פחות מ 1000 שתבינו) בכל אופן ... אחרי הבדיקה וללא טוויקינג כלשהוא ...אוברקלוקינג לכרטיס\מעבד או כל דבר אחר ... קיבלתי ציון של קצת פחות מ6000 זה הגיוני ? זה בסדר ? אשמח לשמוע ציונים של מערכות דומות ...

  9. Started by RayZ,

    יש לי כרטיס geforce 4 mx 400 128mb וסתם.. רציתי לבדוק אותו בתוכנה. קיבלתי ציון: 168. איך זה בשביל הכרטיס?

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  10. Started by Selinko,

    קיבלתי 460!!!!!! זה פעל אצלי על פריים אחד לשנייה! :asthanos:הדבר הזה נראה יותר אמיתי מהדרקון שיש שם באחד המבחנים..... מישהו קיבל פחות?!

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  11. Started by Born2Kill,

    איך הציון ב-3DMark06? ראיתי שבגאומטרי יורד לי ה-FPS הרבה, יכול להיות שזה בגלל ה-Vertex Shader? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 742 צפיות
  12. Started by ZenMaster,

    מה זה אומר אם קיבלתי 29103 ב3DMARK 2001SE ?? חחח, זה טוב ? איפה אפשר לבדוק ?

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  13. Started by bluz,

    בוקר טוב. קניתי לפני כמה ימים X1950 PRO מחברת CONNECT3D. נדפקתי עם הבאנדל הגרוע שלהם, ואני מקבל היום את חיבור 6 הפינים. בנתיים יש לי שאלות: 1. הציון שלי עם הכרטיס הישן (למטה השם) היה יותר מעלוב - 760 או משהו כזה. בכמה בערך זה אמור להשתפר עם הכרטיס הזה? 2. הכרטיס הישן - X700 SUPER PCI-E 512MB DDR2 TV-OUT DVI יש מה לעשות איתו? למכור אותו? תודה לעונים עריכה: במחשב של אחותי יש INTEL GMA 3000 128MB כדאי לשים בו את הX700? (אני לא יודע עוד אם זה PCI-E, אבל אם כן)

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  14. Started by AvigdOr.GT,

    הפרט שלי הוא: ועשיתי מבחן למחשב שלי בתוכנה 3dmark2003 וקיבלתי את הניקוד: 7258. זה טוב ? אני ממש לא מבין בזה :[ תמונת מסך: http://myth.egoz.info/Webstuff/3dmark.JPG הפרטים באתר שלהם: http://service.futuremark.com/compare?2k3=3605308

    • 4 תגובות
    • 755 צפיות
  15. Started by rrroonnii,

    8200 זה טוב?

    • 13 תגובות
    • 792 צפיות
  16. Started by xBlAdE,

    אחרי הפסקת חשמל החלטתי לעשות בדיקה למחשב שלי (ראו מפרט בצד) בתוכנה 3DMARK05. הציון שלי עם NVIDIA GeForce 6600TD 128MB הוא 2122 נק',האם ההמחשב שלי בסדר אחרי הפסקת החשמל?

    • 11 תגובות
    • 674 צפיות
  17. Started by avram,

    שלום למומחים במזל טוב קיבלתי את המחשב החדש: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ HD3850 2G זכרון Gygbyte MA69G-S3H וכו קיצר התקנתי דריוורים (CATALYST 7.11) והרצתי את ה3Dmark06 להפתעתי קיבלתי ציון של :s05:7470 שהוא הכי נמוך ברשימה שמופיעה שם ובביקורות שראיתי הכרטיס הגיע גם ל10K מה יכול לגרום לכזה תוצאה "נמוכה" ?

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  18. Started by eladbu,

    יש ברשותי 8500 128m והלטתי להריץ את 3d mark 03 התוצאה היתה 893???????? מה זאת התוצאה הזאת נראה לי נמוך מאוד לא????? המחשב הוא פנטיום 3 866 עם 512 מגה זכרון מודר בורד אזוס cuv-4x המחשב מתוחזק להפליא ורץ פגז הקאטליסט הוא 3.8 ואלה הציונים! אשמח לקבל הסבר Benchmark Width1024 Height768 Pixel ProcessingNone Texture FilteringOptimal Max Anisotropy1 Vertex ShadersOptimal Repeat TestsOff Fixed FramerateOff Registration KeyT0W0T-L0WDY-DJWDP-BXVDH Comment 3DMark Score893 3DMarksGame Tests GT1 - Wings of Fury39.1 fpsGame Tests GT2 - Battle of Proxycon7.8 fpsGame Tests GT3 - Troll's Lair6.8 fpsGame Tests GT4 - Mother Nature0.0 fpsNot supportedGame Tests CPU …

    • 6 תגובות
    • 792 צפיות
  19. Started by pc student,

    חברה אני ניסיתי לעשות קלוק ל9200 se שלי(של st lab )וקיבלתי ציון של 563 האם זה טוב?

    • 8 תגובות
    • 649 צפיות
  20. Started by kobi_af,

    בחנתי תכרטיס מסך שלי בתוכנה 3dmark ,עשיתי בselect שיבחן רק כרטיס מסך(ת4 בחינות שיש שם) והוא נתן לי ציון של 1806 dmark זה טוב?

    • 5 תגובות
    • 625 צפיות
  21. Started by shyimo,

    קיבלתי 9117 נקודות ב- 3dmark אבל לפי מה שהבנתי עם מחשב כמו שלי אני אמור לקבל תוצאה גובהה יותר חבר שלי עם מחשב כמו שלי וכרטיס מסך חלש יותר משלי קיבל יותר נקודות איך זה יכול להיות....??? הנה קישור לתוצאה: http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=4349868

    • 20 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. טוב, אחרי כמה קירטועים די מסיביים ב HALO, החלטתי לבדוק את ביצועי המחשב שלי עם הבנץ' הנ"ל. המפרט שלי הוא כדילקמן: פנטיום 1.6A מומהר ל 2.1 זיכרונות סמסונג, ג'יגה של זיכרון שעובד כרגע על 349MHZ לוח אם של אפוקס - 4GEA+ כרטיס מסך הרקולס 9800NP ווינדוס הותקן לפני יומיים (XP+SP1), דרייבר עדכני לרדאון (3.07) וכל הדרייברים העדכניים של לוח האם מותקנים. בהגדרות התצוגה הכל כל ברירות מחדל (לא מופעל AA או AF). תוצאות ב AQUAMRK3: 2046 3335 15565 מה עוד אני מפספס? למה מערכת כזו חזקה שאמורה להוציא הרבה יותר ולא לקרטע במשחקים עושה לי צרות? יש למישהו רעיון?

    • 38 תגובות
    • 2.6k צפיות
  23. Started by taotao,

    הציון הוא 381 הגיוני בסדר גרוע ? זה בלי OC

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by fransis,

    היי , המחשב שלי הוא : Intel P4 2.66 1GB DDR 333 Sapphire Radeon 9800Pro 128mb (256 bit) הרצתי 3dmark03 ו 3dmark 01 וקיבלתי 5600 ב 03 ו 13800 ב 01 אני משתמש בדרייברים של אומגה. זה לא נמוך יחסית ? אני משתמש בקירור סטוק והכרטיס עצמו דיי חם (בלי OC) אבל הזמנתי VGA Silencer שאני אמור לקבל היום.. תודה מראש.

  25. Started by MODY69,

    שלום. היום פתרתי את בעיית ספק הכח שלי והכרטיס עובד בלי הודעות שגיאה ובתדרי הסטוק שלו. אבל... נתקלתי בבעיה קטנה... הכרטיס מקבל 6600 ב- 3dmark05.... הוא אמור לקבל סביבות ה- 7700. בדקתי את המתחים והם בסדר גמור ב- 3.3, 5 וה12.... המפרט שלי הוא prescott 3GHz 2*512 samsung 400MHz 915 WD 120GB 7200RPM 7800GTX 256MB DDR3 הכרטיס נמצא בדיוק בתדרים שהוא צריך להיות והתקנתי את הדריברים האחרונים. כמו כן, עשיתי אוברקלוק ל- 470 לליבה (במקום 430) וקיבלתי את אותה התוצאה בדיוק, 6600 +-. אני חושד שהמעבד שלי מגביל אותי... מה אתם חושבים בעניין? יש דרך כלשהי לפתור את הבעייה?

    • 7 תגובות
    • 586 צפיות

דיונים חדשים בפורומים