עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. סקר : איזה כרטיס נותן תמורה הכי טובה ב-400 , 500 , 600 ש''ח בבקשה לרשום דגם מלא עם שם היצרן ( רצוי קישור לאתר החנות ) בצורה הבאה : עד 400 ש''ח עד 500 ש''ח עד 600 ש''ח

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  2. עד כמה אתם מרוצים מרמת הידע ומהעזרה הנתנת בפורום? נא לא להפוך סקר זה לסקר ספאם תודה =]

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by ronle,

    בבקשה לא להצביע בעלי כרטיסים שיש להם את הכרטיס פחות משנה וחצי!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. כמה שקראתי על כך באינטרנט עדיין לא הבנתי מה עדיף ,בדרייבר של הכרטיס מסך או במשחקים או פעם ככה ופעם ככה. יש לזה תשובה משמעית?

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by blade2,

    כמו כן, אשמח אם תפרסמו כתגובה: 1) כמה זמן (מיום הרכישה) לקח לכל dead pixel להופיע? 2) מה סוג הפיקסל המת (כבוי, דולק, וצבע)? 3) מה גודל המסך? ומי שמעוניין יכול לתת גם את שם היצרן. 4) האם הצלחת לתקן את ה dead pixel? אם כן, איך? 5) למי החליפו את המסך בגלל dead pixels? במסגרת אחראיות? לא באחראיות? תודה על ההשתתפות!

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. סתם סקר שמעניין אותי.... באיזה רזולוציה אתם עובדים עם המחשב בסביבת העבודה (שולחן עבודה לא משחקים)?

    • 38 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by dbziz,

    נרשמו רק הפופולריות ביותר, הבחירה שלי היא GIGABYTE (:

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by game kILLer,

    מה יתן יותר ביצועים?

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  9. Started by black T.I,

    הייייייייייייייייייייייייייייייי

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by OvOnoob,

    שלום חברים. תמיד מאוד מסקרן לשמוע איזה חומרה יש לאנשים ומה הם חושבים עליה. אני חושב שיהיה נחמד אם כל מי שמעוניין יפרט איזה כרטיס מסך יש לו (וכמה זמן), והאם הוא מרוצה ממנו ביחס לשימושים שלו (האם הוא עומד בציפיות). פירוט על שילובים של (CF/SLI) גם מאוד מעניין. אני אתחיל הרהרתי בזמן האחרון על שדרוג מסיבי של המחשב, אבל הגעתי למסקנה, שהעניין מיותר. הכל פשוט עובד מעולה בFHD, והפגת השעמום לא סיבה מספיק טובה להשקיע אלפי שקלים (בינתיים) לי אישית יש 7970 גרסת רפרנס (בן למעלה מ3 שנים), שאני לא מרחם עליו כלל (מבחינת OC) ומשרת אותי נאמנה בעיקר לגיימינג בFHD גם מול משחקים חדשים. (הדוגמה הכי עדכנית, מריץ כמ…

  11. מה כדאי לקנות??

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by אלפקה סורית,

    ^^^

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. האם אתה מרוצה מהכרטיס מסך שברשותך מסדרת 8800?

    • 7 תגובות
    • 645 צפיות
  14. Started by mrsph666,

    תודה רבה לכל המשתתפים, ועוד טובה קטנה, אם תוכלו, אנא פרטו בדיוק עד כמה הגעתם, איזה יצרן יש \ היה לכם, ובאיזו תוכנה ודרייברים השתמשתם - שוב תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  15. Started by WhiteLen,

    היי, החלטתי לשדרג את כרטיס המסך שלי אבל לא בהוצאה גדולה מדי. יש לי לוח עם AGPx4 לכן החלטתי ללכת על 6600GT שנותן יחסית תמורה נאה לכסף. לשם כך עשיתי כמה חיפושים באינטרנט להשוואת מחירים והחלטתי לשתף אותה איתכם: בסקר כמה חנויות, מחיר הכרטיס, שם החברה וכתובת לאתר מעודכן ל26.1 http://www.noacomp.co.il======================== 1,515 - ALBATRON 6600GT AGP 128MB - http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=2364&catcode= 1,510 - GAINWARD 6600GT 128MB - http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=2785&catcode= 1,420 - POINT OF VIEW 6600GT AGP 128MB - http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=2353&catcode= 1,345 - LEADTEK 6600GT 128MB AGP - http://www.noacomp…

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by nivbrn,

    שלום, בשבוע באחרון נשרף לי מסך CRT ואני רוצה לקנות חדש. כיוון שאין לי בעיית מקום על שולחן המחשב, וידוע לי שבמסך CRT איכויות גבוהות יותר של תמונה. אז אני רוצה לקנות מסך CRT (רק של חברה מוכרת). איזה מסך CRT הכי מומלץ לקנות? נ.ב. בגלל שיש רק פורום למסכי LCD כאן, אז פרסמתי נושא זה פה. בתודה מראש, ניב

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  17. Started by SOLIDUS SNAKE,

    :AR15: זה הסקר הראשון שךי עשיתי אותו כי יש יותר מדי מבחר בשוק ורציתי לדעת מניסיון האנשים בפורום מה הוא הטוב ביותר. נ. ב. הכרטיס האחרון עולה 10000 שח וספק אם משהו עובד עליו או ניסה לקנות אותו.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by cohavi,

    סקר על הכרטיס Nvidia Ti 4200 128 DDR

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by MDK,

    שלום! אני עורך סקר זה במטרה לשתף אתכם בדילמה שלי. ציינתי את כל הכרטיסים שאני חושב שראויים להיות מועמדים (לא הזכרתי Gainward ti-4200 128mb כי המחיר שלו יקר והוא יותר איטי מכל מי שכן רשמתי, חוץ מה-MSI 4200 ). המחירים של הכרטיסים: כרטיס 1 - 1200 ש"ח כרטיס 2 - 1500 ש"ח כרטיס 3 - 1200 ש"ח כרטיס 4 - 1600 ש"ח (בחלק מהחנויות שבדקתי) כרטיס 5 - 1600 ש"ח כרטיס 6 - 1150 ש"ח כרטיס 7 - אין עדיין בארץ, אך בהתחשב שה-ti4400 זול מאוד, אז אני מניח שגם הti-4200 לא יהיה יקר. כרטיס 8 - 1600 ש"ח התיחסו בתשובתכם לכרטיס הכי משתלם מבחינת יציבות\פיצ'רים ואיכות פילטרים. אני רוצה כרטיס חזק שיחזיק לכמה שיותר זמן וגם אני לא מתכנן אוברקלוקינג (לפחות לא בשנה הקרובה ). שמתי SUMA SE כי גם …

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. לדעתי זה לפי הסדר שסידרתי את זה מלמעלה למטה אבל כל אחד ומה שהוא חושב אני צריך עצות אני סתם מסתמך על דעות חחחחחחחח אז תעזרו אחים שלי אוהב אותכם תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 674 צפיות
  21. כולם פוחדים מהתופעה אז הגיע הזמן לברר כמה היא שכיחה. למי מכם נוצרו פיקסלים שרופים בטבעיות (ולא כי אח שלכם דפק פטיש 5 קילו על המסך) אחרי שהוא קנה את המסך (ולא כאלה שקיבלו מסך עם פיקסלים שרופים)? 1. איזה מסך? 2. כמה פיקסלים שרופים? 3. כמה זמן המסך ברשותכם? 4. אחרי כמה זמן מיום הקניה התחילו פיקסלים להשרף? שימו לב! הסקר הוא רק לבעלי מסך עם פיקסלים שרופים! (והוא לא שואל סתם איזה מסך יש לכם בלי קשר לפיקסלים) לי בכל מקרה יש Samsung 710TM ו-Hyundai Q17+ ו-LG L1720P מושלמים הדיון הזה הוא רק לאנשים שלמסך שלהם התפתח פיקסל שרוף אחרי שהם כבר קנו אותו!!!

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by Moo,

    PRO או דלוקס לא משנה סקר שאני עושה כי הטמפרטורה של הכרטיס שלי גבוהה אז אני רוצה לדעת כמה הטמפ' אצלכם?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. אני יודע שכל אחד יחשוב אחרת אבל מה לדעתכם האישית עדיף, לקנות חלקי מחשב בארץ במחירים גבוהים או לקנות בארהב בזול אבל בלי אפשרות של אחריות ? ממה שבדקתי לארחונה ברוב המקרים החלקים יותר יקרים ב 200-400 שח כמו זכרון מעבדים ולוחות אם והרבה יותר יקר, כמעט פי 2 אלו הם הכרטיסי מסך. בסיטואציה שלי יש לי אנשים שבאים מידי פעם לארץ אז המשלוח לארץ זה לא פקטור בשבילי אז לא להתייחס לזה בשיקול.

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות
  24. לכל אלו שמתכוננים לשדרג את כרטיס המסך שלהם, מסקרן לדעת כמה באמת מחכים וכמה איבדו את הסבלנות.

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by Spiritus,

    מאחר וגם אני מיתלבט מאוד איזה מסך 19" לקנות חשבתי שבמקום לפתוח סקר, כל אחד יביע את דעתו מנסיונו האישי או ע"י ביקרות שהוא קרא או חויות שהוא שמע מאנשים שונים. להלן חמישה מסכי 19" מחברות שונות שמחיריהם נע בין 1600 - 1800 שקלים . כדי למנוע עוד שאלות היתלבטות בין סוגי מסכים בתקציב שנע בין המחירים שהוזכו קודם, ניפתח דיון שבסופו נכתיר את מסך ה19 הטוב ביותר בתקציב הנ"ל . 19 CTX EX950F FLAT LG FLATRON 19 F900B MAG 19 996PF Samsung 19 955DF 19''VIEWSONIC G90F בקיצור, מה אתה היית קונה? ולמה ? לינקים לביקורות יתקבלו בברכה .

    • 2 תגובות
    • 923 צפיות

דיונים חדשים בפורומים