עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by bogyman,

    טוב אז כך,המשקפיים מגעים עם מתאם מיוחד שמתחבר דרך כבל vga in לכרטיס מסך,ואז המסך מתחבר לvga out של המתאם,הורדתי דריוורים חדשים דרך האתר של nvidia והפעלית כמה משחקים להתרשמות ראשונית: בכמה משחקים\סרטים\תוכנות שבנויות עבור המשקפיים,יש הרגשה שאפשר לגעת בחפצים,רואים את כול המשחק ב3d פשוט אין מילים,כמובן שיש משחקים שלא כול כך מתאמים לזה אבל יש הגדרות בדריוור שמאפשרות להתאים את המשקפיים לכול משחק. אני יעלה תמונות בהמשך היום!!!!! לצערי בגלל מעבר למסך lcd אני שוקל אולי למכור את המשקפיים

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  2. Started by Shadowman,

    איפה אפשר להשיג אותם? העם הם פוגעים בצורה משמעותית בעיניים?

    • 6 תגובות
    • 968 צפיות
  3. Started by ravid,

    חבר שלי רוצה לקנות אחד e-dimantional זה עולה לו 400 שקל כי זה מחו"ל אין דרך טובה יותר להשיג אותם?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by SaberWolf,

    למישהו היה אי פעם קצת ניסיון עם משקפי תלת מימד?, יש לי בעיות איתם, ואין לי מושג איך לבדוק אם הם פועלות..

    • 18 תגובות
    • 5k צפיות
  5. Started by K0sTa,

    מישהו יכול להסביר לי מה זה ומה זה נותן לי במישחקים ? ואם זה שווה בכלל

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by megaPipe,

    יש לי ב HL2 מים בגוון צהוב .. בהתחלה חשבתי שהשתינו לשם אבל בסוף התברר כי זה לא שתן (חברים אמרו לי שריטה בכרטיס או משו ) זה לא אמור להיות ככה ..כפי שידוע לי צריך להיות מים צלולים אני מישתמש בדריבר 71.40 ויש לי xfx6800 עזרה בבקשה!

    • 3 תגובות
    • 841 צפיות
  7. Started by gpdude,

    תכננתי לקנות את ה1800xt אבל בסופו של דבר אני רואה שקיים 1900xt ב2400 , רציתי לדעת אם הוא יעבוד טוב על מעבד p4 3.2 prescot lga 478 עם לוח אם תומךX16 pcie? תודה מראש למגיבים.

    • 39 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. Started by zone glide,

    נניח אני בודק את 5700XT... ובאמזון הוא יוצא בערך 300 ש"ח זול יותר... זה שווה את זה לדעתכם? אני יודע שיש להם אחריות טובה אבל השאלה מה יקרה במימוש אחריות.. ייקח הרבה זמן להגיע לחו"ל או שאפשר משלוח מהיר? הם ינסו לתקן או יביאו כרטיס חדש? ומה יקרה אם הם יפסיקו למכור את הכרטיס שלי... הם יביאו לי משהו חלופי? איך לדעתכם הקירור של POWERCOLOR? והאחריות יותר טובה מניואג?

    • 15 תגובות
    • 13.8k צפיות
  9. Started by Rhx,

    שלום,דיברתי עם חבר שלי וזה הוא רוצה לקנות מחשב חדש עם מסך חדש,וכל הבית שלו בכל מחשב יש מסך LCD,נכנסתי לעניין שאלתי אותו אם הוא מעונין למכור לי הוא אמר לי כן ב400 ש"ח ועם עוד כמה דברים שאני יסדר לו במחשב שלו,עכשיו אני אחד שמשחק משחקים לרוב הוא קנה את המסך הוא טוען לפני שנה וחצי או שנתיים ב3500 ש"ח אני לא זוכר אם זה 19 או 17,זה של LG שאני ילך אליו אני יבדוק אם יש פיקסלים שרופים. עכשיו את המסך שלי אני יתן לאח שלי מכיון שיש לי כרטיס מסך חדש אז רובכם פה אמרו לי להחליף למסך חדש,לא בא לי כל כך על ה CRT אני מתעניין לעבור ל LCD השאלה אם יהיה כל כך הבדל במשחקים בין ה CRT ל LCD? תודה מראש. נ.ב אני לא זוכר את הדגם הנוכחי של המסך מחר אני אשאל אותו. תודה מראש.

    • 13 תגובות
    • 770 צפיות
  10. Started by David_Beckham,

    עכשיו יש לי 6600GT .. ואני רוצה לשדרג ל7900GTבהתחלה רציתי ל8800GTS אבל ראית כמה דיונים שכנראה לא משתלם לקנןות אותו עכשיו כי מילא אין לו תמיכה עכשיו אז ככול הנראה אני ייקנה את ה7900GT מה אתם אומרים..

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  11. המפרט הוא: i5 3470 8GB RAM HD7970 בתכלס, אני יכול אולי אפילו לקנות היום GTX1080 מאיביי או משהו כזה, סביב האלף ש"ח. ובמידה והמעבד באמת בעייתי, אולי אוכל לשדרג ל-3770 וגם לשדרג ל-16GB RAM. האם לדעתכם זה כדאי? מאמין שככה אקבל ביצועים טובים מאוד מבלי בהכרח לקנות מחשב חדש. כנראה שההשקעה הזו תעלה לי בערך - 1400 או 1500 ש"ח.

  12. Started by Los,

    אהלן יש לי שאלה אם אני אמכור את הכרטיס שלי בערך ב1400 -1200 שקל הכרטיס שברשותי GTX285 2GB SSC מחברת EVGA האם זה שווה לטובת הDX11 לעבור אליו . מבחינת צורך אני לא ממש צריך ביצועים יש לי מסך 19 אינץ רק בגלל הDX11 שמענין אותי בקשר ל GTX285 שיש לי האמת פשוט השגתי את הכרטיס בדיל טוב בגלל זה לקחתי אותו ואני לא כזה גיימר אני משחק פעם ב.. אבל חשבתי שאם תהיה לי האפשרות עכשיו ולא לחכות הרבה שערך הכרטיס שלי ירד יותר ממה שהוא ירד א ולי עדיף למכור אותו עכשיו ולהתקדם בטכנולוגיה ושארצה לשחק אוכל להנות על הדרך מ DX11 [br]

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by tigerex,

    אם כן אז מאיפה כדאי לקנות?

    • 6 תגובות
    • 789 צפיות
  14. הכרטיס העדכני של NVIDIA כולל מגבלה חדשה עבור היצרניות שעשויה להחזיר את חדוות ההמהרה העצמית לתודעה, ומחיר שעשוי להפוך אותו למחליף ממשי עבור ה-GeForce GTX 1080 לכתבה

  15. כיצד נראה אחד מכרטיסי ה-Turing התחרותיים ביותר בישראל? לקחנו לסיבוב את ה-RTX 2080 GamingPro OC מבית היצרנית Palit בכדי לגלות את התשובה לכתבה

  16. Started by erap129,

    יש לי לוח אם שלא תומך בPCIX ואני רוצה לעשות שדרוג אחרון לפני שאני מחליף מערכת. אני מבין שה6600GT היא האופציה הטובה ביותר בשבילי (מחפש משהו ב1000 ש"ח) וקראתי ביקורות וראיתי שהA6600GT של LEADTEK מצוין. אז לפני שאני קונה רק רציתי לוודא שהכרטיס באמת טוב וגם לגבי החנות שאני קונה ממנה רציתי לשאול (digma.co.i) מישהו מכיר את החנות הזאת? הם אמינים? אני צריך לדעת כי אני מתכוון לשלם על משלוח אני רחוק מהסניף שלהם שברמת גן.

    • 16 תגובות
    • 990 צפיות
  17. נכון לעכשיו קיבלתי מחנות המחשבים המלצה על CONNECT3D Radeon HD3850 256MB DDR3 PCIe2.0 שקצת יקר לי מדי וקצת עולה על הדרישות לדעתי. אני כן מתכוון להשתמש בPS CS2 וכן אריץ ויסטה. אבל יש כרטיסים שיכולים לתת לי מענה טוב ב600 שקלים ואפילו פחות, לא? אלו הכרטיסים הנוספים שאותם אני שוקל: nVIDIA GeForce 7300GS 512MB Pine XFX nVIDIA GeForce 8600GT Extreme 256MB PCIe Leadtek Radeon X1300PRO 512MB PCIe Palit Radeon X1550 Super 512MB PCIe Palit תודה מראש על כל עצה!

    • 12 תגובות
    • 651 צפיות
  18. Started by Sblast,

    היי, יש לי כרטיס AMD ושני המשחקים שאני הכי מצפה להם ARMA III ,Metro: Last Night תומכים במנוע Physx שהשימוש בו נראה דיי מרשים בהם - ולא פתוח למשתמשי AMD. למישהו יש מושג מה הולך לקרות עם עם זה? ל-AMD יש פתרון כלשהו או שהם הולכים למות? מדאיג מאוד.

    • 52 תגובות
    • 5.5k צפיות
  19. ובכן, אני מבקש מכל משתמשי ATI RADEON X1950GT\PRO לומר לי את מספר הFPS הממוצע שאתם מקבלים במשחקים הבאים ובאיזה הגדרות(לא להמציא הגדרות ולא לשקר), בתודה. 1) Unreal Tournament III Demo. Timeshift (2 Call Of Duty 4 Demo (3 Full Game>>Half Life 2 Episode Two (4

  20. Started by asdasdasd,

    עובד לכם ה TV OUT ???...... זה מראה את הדסקטופ אבל שאני מנגן סרט לא רואים את הסרט.... WTF ? לכם זה עובד ?

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  21. Started by asdasdasd,

    משום מה מאז שהתקנתי משהו אחר וגם הסרתי אותו בקיצור .. לא עובד לי המדד FPS של ה OSD של ATI TRAY TOOL !!! אבל אני לא מבין למה !! הכל מכוון כמו שצריך הרי ! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  22. מישהו שם לב בביצועים אם או בלי האפשרות ב DIRECT 3D ENABLE ADAPTIVE ANTIANLAISING PERFORMANCE ??? זה בכלל תומך האפשרות הזו ב GTO2 ?

    • 5 תגובות
    • 560 צפיות
  23. Started by RobiNooB,

    יש לי בעיה . 2 בעצם הראשונה היא שאני מדליק את ה TVOUT .....את הסרט בצג מחשב אני לא רואה אלא מסך שחור אבל בTVOUT רואים בעיה שניה היא שאתה הכתוביות אני רואה בג'יבריש למה זה ?

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  24. Started by Guarding angel,

    משתמשים יקרים שלום רב, החלטתי לפתוח את הדיון הזה בכדי להבהיר כמה נקודות שאגע בהם בעוד כמה שורות כמו בכול פורום או בחיים שמחוץ לפורום יש מערכת חוקים. החוקים נועדו ליצור סדר בCHAOS שקיים בכול פורום, החוקים יותר מכך מועידים על מקצועיות הפורום וכמובן אנשיו שמשקיעים מעצמם בכדי לספק לכם את מירב המידע והעזרה הדרושה בעולם הטכנולוגי. לחלקכם, בייחוד החדשים יש בעיה של קריאת החוקים ויישומם, מה שעלול ליצור בעיות באופן השימוש השוטף בפורום, לאי נעימויות בין משתמש למשתמש ובייחוד לבין מנהל\מומחה למשתמש ולהיפך. מאז שאני מנהל בפורום זה,סדר ושמירה על החוקים תמיד נמצאו בראש וזה משהו שלא ישתנה הן בעיניי והן בעיניי חברי לצוות. הנקודות שאני מנסה להבהיר לכם הם : *דיונים בנוסח "דחוף" וש…

  25. Started by Sango,

    היי, הכרטיס שבמפרט הפסיק לעבוד אחרי 4 שנים. אני רוצה לקנות כרטיס יותר טוב ממנו וזול כמה שיותר כי גם ככה המעבד שלי חלש ולא ינצל אותו. מה אתם מציעים?

דיונים חדשים בפורומים