עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by eyal00,

    יש לי GTO2 וכבר פתחתי לו צינורות ועשיתי גם OC,אבל משחקים עובדים דיי גרוע. FEAR למשל עובד על 1024X768 וכל שאר ההגדרות על MEDIUM בלי פילטרים והמשחק מקרטע. אני יודע שFEAR משחק כבד,אבל עדיין הוא אמור לעבוד קצת יותר טוב. HALF LIFE 2 היה עובד אצלי על הכי גבוה,אבל עכשיו הוא גם מקרטע מידי פעם(על רזולוציה הכי גבוהה). חשוב לציין שזה קרה עוד לפני הפתיחת צינורות והOC

    • 30 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. מעבד E2180 תחת OC מ800 מגהרץ ל1066... כרטיס 8800gts 640mb 320bit צוואר בקבוק?

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  3. Started by guyyug,

    אני יודע שמסכי שפורפרת עדיפים על LCD בנושא זה אבל האם בכלל זה אפשרי לשחק בצורה סבירה על מסך כזה עם זמן תגובה של 25MS

    • 2 תגובות
    • 987 צפיות
  4. Started by avihay_a,

    היי חברים, בעז"ה בימים הקרובים אני מתכנן לרכוש מחשב: רייזן 3600, 16 ג'יגה, ספק כח 650 W וכנראה שאחד מכרטיסי המסך הללו: RTX2060 \ 1660 TI \ 1660 SUPER.. במידה ואני מעוניין להריץ משחקים (לרוב בינוניים ואולי בעתיד מעט כבדים יותר) על מסך ברזולוציה 2K: 1. האם אחד מכרטיסי המסך הנ"ל יספיק לי? 2. האם אני זקוק לקירור מיוחד לרכיבי המחשב ובמיוחד לכרטיס המסך ? תודה רבה...

    • 28 תגובות
    • 5.5k צפיות
  5. Started by shem,

    לאחר שיטוטים בפורומים פה הכו בי כמה ספקות.. הכרטיס אמור להיות מספיק טוב בשביל המסך? אני צריך עוד כרטיס? SLI? והאם על לוח Gigabyte GA-P35-DS3L יש לי אפשרות בכלל לSLI? תודה מראש, שם.

    • 6 תגובות
    • 739 צפיות
  6. מישהו ניסה לשחק פעם משחקים איכותיים בחיבור למסך טלוויזיית LCD? הרזולוציה של מסכים אלו לא ממש גדולה ולכן לדעתי אין צורך בכרטיס מסך חזק במיוחד. האם אני טועה?

    • 6 תגובות
    • 672 צפיות
  7. Started by Josh Fredr,

    שלום, אני עתיד לקבל את ה- RIFT מתישהו בקרוב, ורציתי לשאול האם משחקים רגילים (כמו bf4 וכו') יעבדו איתו, או שאני צריך לחכות לדרייבר או מודול מיוחד של המשחק כדי לשחק עם קסדת VR.. תודה על עזרתכם

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by DeNon,

    שלום, אני צריך עזרה בבקשה יש לי כרטיס מסך ATI HD 4870 X2 כשאני מפעיל משחקים כמו נסיך הפרסי החדש שיצא המשחק קופץ לי בטרוף גם כשאני ב WINDOWS זה קורה חלונות נפתחים לי לאט מישהו יכול לעזור לי יש לי לוח אם Striker II Formula מעבד E6750 ספק 750W של TT תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  9. Started by House M.D.,

    היי יש לי מערך של 2x ASUS GTX 560. היום שמתי לב שכל משחק שאני נכנס אליו קורס. למשל ב GTA IV אחרי הטעינה כל הטקסטורות הפכו לכחולות ואז הוא קרס. ב Trackmania 2 ראיתי ארטיפקטים ועיוותים ואז הוא קרס. אותו דבר כל משחק אחר שניסיתי. חשבתי שהבעיה היא שאני על דרייבר בטא 304.48, אז מחקתי באצעות driver sweeper והתקנתי 301.42 בלי הצלחה יתרה. ניסיתי לבטל את ה SLI בלוח בקרה עם אותן תוצאות. הכרטיסים על טמפרטורות נורמאליות, 48 ו- 58 במאמץ (אחד מהכרטיסים תמיד יותר חם) והם היו על 75-80 במאמץ לפני שהבעיות התחילו. לכרטיסים יש אוברקלוק מינורי מהמפעל, לא חושב שזו הבעיה. מה לעשות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 893 צפיות
  10. אוקקי הבעיה שלי היא כזאת יש לי כרטיס מסך 4850hd ומסך 22 אינץ' של סמסונג וכאשר אני משחק ברזולוציות הכי גבוהות המשחקים נופלים לי לדוגמא brothers in arms . יש סיבה לכך שזה קורה? אני משתמש בקטליסט האחרון 8.10 .. צריך אולי לחכות לגרסא יותר טובה של דרייבר? שאלה שלא קשורה היא מזה AA שאני רואה שלפעמים מדברים עליו?

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. כשאני נכנס למשחק לאחר כמה זמן הוא נתקע.. ומתחיל להיות לי עיוותים במשחק.. ורק אם אני עושה קונטרול אלט דליט הוא יוצא.. עשיתי בדיקת מאמץ לכרטיס מסך בocct והכל יצא תקין.. מה יכול להיות משובש?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by MoRtZkInG,

    הורדתי את הדמו של דאוס אקס 2 עכשיו, כשמפעילים את המשחק, אחרי הסרטון של EIDOS ןאחרי זה של ION STORM יש סרטון של NVIDIA (כמו אלו שהיו בזמנה של 3DFX לפני כל משחק שתמך בכרטיס שלהם), רק מה, לי יש R9600XT. מה זה אומר, נווידיאה עזרו בפיתוח המשחק, שילמו כסף, מה? (רק לציין שלדמו הזה היה בהתחלה בעיה שהוא לא רץ טוב גם על מחשבים חדישים יחסית שהיו בהם כרטיסי READON - אצלי הכל רץ חלק, טפו טפו טפו )

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  13. הבנתי שיש משטח סיליקון כזה שמצמידים למסך של מחב נישא והוא אומר עליו אבל כשחיפשתי לא מצאתי באף מקום באינטרנט. מישהו מכיר ?

    • 0 תגובות
    • 737 צפיות
  14. התחרות הגדולה בשוק כרטיסי המסך המתקדמים מתחמתת - כמה נזק מצליח להסב Radeon RX 7900 XTX החדש של AMD לתחרות וכמה הוא משתלם לכם? בדקנו!לכתבה

  15. יצרנית החומרה AMD מכריזה על כרטיסי מסך חדשים מסדרת Radeon RX 6000, סדרה אשר רוצה לכבוש מחדש את ראש טבלאות הביצועיםלכתבה

  16. שלום! יש לי את הכרטיס הזה במספר הסיראלי הזה 6315058891 וניסתי הכל עידכני לביוסים של ATI ושל הרקולס החדש 7.8.1 ולא יודע נימאס לי כבר!!!! לHUBER יש את הכרטיס הזה בידיוק רק בגירסא אחרת ולא אין אפילו בעיה אחת! אני וhuber ישבנו לנסות להתאים את ההגדרות שלו לשלי לא עזר ניסתי להוריד דריברים חדשים לא עזר!!! נימאס לי כבר מהכרטיס הזה ניראה לי שיש איזה פגם פיזי בכרטיס הזה!!! ואני רוצה לדבר עם הביואן לראות מה הוא יגיד על זה!

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by batmanop,

    תראו מה הופיע בקספ: http://ksp.co.il/?uin=32422 ???????????????

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by shuky123,

    אני זקוק למידע על משך חיי מסכים, בארגון שלנו ישנם מסכים בני למעלה מ-7 שנים שנמצאים עדיין בשימוש, אחד מאנשי הצוות טוען כי משך החיים של המסך צריך לעמוד על 5 שנים כי לאחר מכן יש ירידה בעוצמת הנורה ופגיעה בעיניים שתורגש לאחר שנים. האם יש אמת בדבריו? האם יש מקום עם תיעוד רשמי בנושא? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  19. Started by esaly,

    אהלן! יש לי שאלה...ידוע שבחלק מהמשחקים יש אפשרות לשחק במסך חלקי (לא מלא) אבל לא כל כרטיסי המסך תומכים באפשרות זו ,האם יש אפשרות בGIGABYTE 7600GT לשחק גם במסך חלקי..? תודה רבה!!

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  20. Started by Access Denied,

    טוב, זה הולך ככה... מצאתי שלושה כרטיסים של ה-5900, שניים מהם הם בטוח FX והשלישי לא בטוח (יכול להיות שזה 5900??) בכל מקרה רציתי לדעת איזה משלושתם עדיף ומה יותר טוב ל-OC מבחינת הזכרונות והליבה.. תודה http://www.pch.co.il/docs/pd563667063.htm - של ג'יגה-בייט http://www.pch.co.il/docs/pd-1408736042.htm - של ספארקל http://www.pch.co.il/docs/pd-1423393822.htm - של אלבטרון

    • 11 תגובות
    • 934 צפיות
  21. היי אנשים, זה זמן מה אני תוהה האם יש קשר כלשהו בין גודל הRAM לבין גודל המסך. שמעתי איפשהו מתישהו שיש איזשהו קשר ורציתי לדעת מה הוא. באותו העניין, רציתי לדעת - יש לי מסך 19" ואני רוצה לקנות כרטיס מסך, ואני לא יודע אם לקנות כרטיס HD4870 עם 512MB או 1GB אשמח לשמוע דעתכם בעניין. תודה מראש. בברכה, דני.

    • 5 תגובות
    • 792 צפיות
  22. Started by noy165,

    אני לפני קניית מסך , ואני מאוד מעוניין לדעת מה זה בכלל חיבור DVI ואם באמת הוא חיוני וחשוב ,ומה זה נותן במציאות ? האם בגללו כדי ללכת רק על מסך דק עם חיבור DVI או שהחיבור לא כל כך משמעותי? תודה לכל העונים . :

    • 6 תגובות
    • 747 צפיות
  23. לא כלכך ברור לי איך אני יכול משם הכרטיס לדעת מה יותר טוב? למשל באןוידיה ברור לי ש למשל 6800 יותר חזק מ6600 אבל מה למשל אומרות שתי האותיות שלאחר המספר (GS,GT, PRO וכו')? איך לעזעזל הולכות המשפחות בATI? האם 9XXX למשל יותר ישן מ X1300? יש מקרא איפשהוא?

    • 6 תגובות
    • 650 צפיות
  24. Started by T-Flash,

    כמו שראינו כבר היום, ATI מתכננת להוציא את ה X1950Pro אשר יציג ביצועים גבוהים יותר מאשר 7900GT ויתומחר במחיר אטרקטיבי של 199-249$. מהמהלך הזה היה אפשר לחשוב ש ATi עשו צעד לא נכון כי הכרטיס לא יהיה משתלם, בגלל שהוא יוצא ממש לפני ה R600 שרבים יעדיפו לחכות לו. אך זה לא היה מספיק, ATi מתכוונת להוציא גם את משפחת ה X1650 כתשובה ל G73 של NVIDIA, וכפרידה מה DX9. את הידיעה הביא האתר HKE PC, שגם פרסם חלק מהנתונים הטכניים של הליבות. אז ככה, ATi מכריזה על 3 ליבות חדשות : ה RV560 , ה RV530XT וה RV530Pro. הליבה RV560 תיוצר ב 80nm ותהיה הליבה של הכרטיס X1650XT אשר יחליף את X1800GTO במקומו. הליבה RV530XT תיוצר ב 90nm ותהיה הליבה של הכרטיס X1650Pro אשר יחלף את X1600XT במקומו. ולבס…

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. Started by overload,

    תגידו הדבר הזה באמת טוב כמו שזה נשמע, כי אם כן אני ל מבין למה זה לא תפס תאוצה ולמה לא מדברים על זה בכלל? מישהו ניסה או שמעה ביקורת על משקפים כאלו? שמעתי גם שהמשקפים מכבידים מאוד על הכרטיס מסך וזה מוריד את הביצועים בגלל שזה מציג כל פריים משתי זויות שונות או משהו כזה (זווית לכל עין) , זה נכון?

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים