עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אני מתכנן לקנות בקרוב מסך 19" חדש... לפי הביקורות פה אני אלך על ה-959nf או ה- p95f+, שעל שניהם ראיתי רק ביקורות חיוביות. השאלה היא האם באמת אני צריך להוציא כ"כ הרבה כסף על מסך, כשיש לי אפשרות במחיר שלהם (1800-1900 ש"ח) לקנות מסך 19" זול (MAG\CTX) ולשדרג את הכרטיס מסך למשהו יותר טוב בעודף שיישאר? בעבודה שלי בבית אני משתמש ביתי ממוצע. אני משתמש במחשב בעיקר לאינטרנט, משחקים וקצת גרפיקה. אני לא מתכוון לעבוד על רזולוציה גבוהה יותר מ-1280*1024... איזה יתרונות יש למשתמש כמוני במסכים היקרים האלה, לעומת מסכים של 1200-1300 ש"ח? האם לא עדיף לשדרג גם כרטיס מסך באותו הסכום?

    • 5 תגובות
    • 791 צפיות
  2. Started by esaher,

    לא מצליח להבין את ההבדלים מלבד זמן תגובה (2 ו-4 לטובת 931) האם 931 הוא מבריק GLOSSY? מה לגבי 940? מי חדש יותר? שניהם אותו מחיר פחות או יותר. ביקשתי מהמוכר 940 אמר לי שאין במלאי והמלית על 931 לקחתי אבל אני חושש לפתוח הקופסה... הבעיה: 931 לא נמכר (עדיין?) בארה"ב אז אין הרבה ביקורת תודה

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  3. Started by Shortboarder,

    האם מישהו פה מוכן לעזור לי ולתת לי שם של מסך הכי זול שאפשר בגודל הנ"ל...(לא משנה לי שם המותג ...) ואיפה אני יכול לרכוש אותו. תוד רבה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by LRa,

    כבר קיימים היום בשוק והמחירים אמנם יקרים אבל לא בשמיים. והנה הלינק : http://www.dti3d.com/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Nadav23,

    קניתי מסך 17 שטוח דק של benq 767p עכשיו הזהירו אותי שאני לא אראה טוב משחקים ואני אראה גבישים וריבועים במקום חשוב לציין שהמסך שלי הוא עם זמן רענון של 16 אלפיות השנייה . אתם יכולים יותר לפרט לי על המסך שקניתי? אם הוא טוב למשחקים? בתודה, נדב.

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  6. Started by StrayGator,

    אני מחפש כרגע מסך 15" דק. נתקלתי במותג CMV שבמסגרת נסיונות חדירה לשוק נותן מסך עם נתונים טובים בהרבה מאחרים ברמת המחיר (1700-1800), ואפילו ממסכים יקרים יותר, וגם אחריות ל-3 שנים. למישהו יצא להתעסק איתם ויכול להמליץ עליהם / להזהיר מפניהם? ואם כבר פתחתי אשכול (לא רוצה סתם להכביד על הפורום) - אני משתמש במחשב לאופיס, אינטרנט, פוטושופ, ואולי אפילו איזה "שולה המוקשים" כשבא לי באמת להתפרע. יש סיבה שה-9200SE לא יענה על דרישותי?

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  7. Started by RayZ,

    איך האיכות שלהם?

    • 5 תגובות
    • 833 צפיות
  8. Started by Tabasco,

    אני צריך המלצה למסך CRT טוב, 17" שלא יגרום לכאבי ראש תקציב- 1000 בערך אין לי העדפה מסוימת לחברה תודה

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by Moooshe,

    כבר שנה אני מתכנן לקנות מסך חדש, בהתחלה התכוונתי ללכת על ה-P95f+, כשהוא חדל מלהתקיים עברתי ל-959nf שעכשיו לא ברור מה קורה איתו... כרגע אני חושב על ה-g90f... העניין הוא שבימים האחרונים התחלתי לתהות אם בכלל אני רוצה 19" בחדר... מדובר ב"בלוק" די גדול, מאוד כבד, מפיץ הרבה חום... מצד שני, יש לי עכשיו כרטיס מסך עם כניסה לטלויזיה (ואני אראה קצת טלויזיה על המחשב), ומערכת 6.1 שיהיה כיף לראות איתה סרטים ואני חושש ש-17" לא יספק חוויה מספיק טובה... מה אתם אומרים? סיפורים אישיים ועצות יתקבלו בברכה... ועוד משהו: מסכי LCD 17" מתחילים לרדת היום מה-2000 ש"ח. בתור גיימר יש לי מה לעשות עם מסך כזה שה-RT שלו הוא בטח 25 או יותר?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by SweeT_EviL,

    נראה לכם שהמסך שלי(ובכלל כל הCRT) תומכי HD? אני מניח שכן בגלל יכולות הרזולוציה שלהם אבל מעבר לזה אין לי מושג...

    • 5 תגובות
    • 760 צפיות
  11. Started by somebody,

    שלום אני מעוניין במסך טוב במחיר עד 2000 שח. לפי מה שקראתי בפורומים שונים חשבתי על samsung 959NF או LG F900P. מה אתם ממליצים? אני מעוניין גם שיהיה ניתן לחבר את המסך ל 2 מחשבים, האם צריך לקנות חלק בנפרד או מסך מיוחד לזה? מה ידוע לגבי זה? (מחירים, סוגים, ...) תודה somebody

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  12. Started by Danman,

    לאחר חצי שנה של נסיון כושל עם מסכי LCD החלטתי לחזור לCRT הישן והטוב. הבעיה היא שממה שראיתי המסכים היחידים שמוכרים היום הם מסכים זולים עם מפרטים טכניים בינוניים -. יש אפשרות להשיג מאיפשהו מסכי 19-21 עם זמני רענון גבוהים ברזולוציות גבוהות? ( 100HZ ב1280X1024 ) אגב המסכים שהתנסתי בהם הם viewsonic vx922 ו samsung 931b. כביכול המסכים ה"איכותיים" ביותר שמציעים לגיימרים.

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by mystikal,

    יש לי 2 מסכי 21 אינץ' של איי בי אמ שנכבים ולא נדלקים ללא סיבה מיוחדת הנורות שלהם מהבהבות או משתנות לצבע כתום לפעמים משחק עם החיבורים אחרי ניתוק ממושך פותר את הבעיה , אך לא תמיד. האם יש פתרון לבעיה זו ? תודה

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  14. Started by ולאקוביץ,

    אני צריך עזרה בקשר למסכי LCD עקרונית אני חשוב על משהו ברמה של מסך LCD של סמסונג ה 710T השאלה שלי היא איזה מסכים עוד בסגנון של סמסונג 710T יש??? חשוב שהחברה תהיה בעלת שם (לא חברות לא מוכרות...) ו12 MS ופחות.... תודה מראש!!!!

  15. Started by barak19876,

    מה ההבדל בין שני המסכים של סמסונג 19'' 930b ו 913b כל חנות אומרת לי משהוא אחר מישהוא יכול להגיד לי איזה מסך יותר כדאי??? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  16. Started by DaMn18,

    אני יודע שכבר היו כמה הודעות בקשר למסכים שונים אבל אני קונה מחשב בימים הקרובים ומתכנן לקנות מסך 17" LCD. הבעיה היא שאני קונה מיבואנים ואלה לא מייבאים את VIEWSONIC או SAMSUNG. ככה שאני נשאר עם BENQ , MAG ו LG. לפני שאני לוקח את אחד מהמסכים האלה (עם 16MS) אני רוצה לדעת - מי מייבא את מסכי הרקולס ? אם הייתי יודע מי היבואן - הייתי הולך על ה PROPHETVIEW 920 PRO DVI. כרגע מה שנראה זה שאני "אצטרך" לבחור ב MAG MS776 החדש. (אני יודע שכלנית היו מייבאים את הרקולס לפני שנה - שנתיים אבל במחירונים שלהם כבר לא מופיעים מוצרי הרקולס). מה דעתכם, דרך אגב, יש פה מישהו שכבר קנה את המסך הזה ויכול לספר עליו ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  17. איזה דגמים בארץ ישנם עם חיבור DVI?

    • 30 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. שמתי עין על LG ו BENQ. יש לכם עוד הצעות? משתלמות אולי זולות? אם יש לכם ניסיון, עוד יותר טוב. מסכי 18.1 אינץ' יקרים לי מדי, אז אני הולך על ה 17". אז תודה לכל העוזרים מראש.

    • 5 תגובות
    • 802 צפיות
  19. השוויתי קצת מחירים של מסכי 17" LCD בזאפ, וגיליתי שבין הזולים ביותר (2300-2500 ש"ח) אפשר למצוא מסכים של חברות שלמיטב ידיעתי הן טובות, עם RT16... הנה כמה דוגמאות: Sony: http://zap.co.il/model.asp?model_id=30238 Acer: http://zap.co.il/model.asp?model_id=23554 Benq: http://zap.co.il/model.asp?model_id=30962 מבין שלושתם רק ל-Acer יש חיבור DVI, אבל סוני נותנים 4 שנות אחריות... עכשיו (כרגיל) השאלות... 1. נתחיל ב-WTF?! מסכים טובים עם RT16 לא אמורים להיות הרבה יותר יקרים? או שאני מפספס משהו? 2. אני מניח שעקב ה-RT הנמוך המסכים האלה אמורים להיות מספיק טובים למשחקים וסרטים? 3. והאם DVI באמת כ"כ חשוב? ה-4 שנים אחריות אצל סוני קורצות לי יותר... (כן, יש לי יציאת DVI בכרטיס מסך). תודה מר…

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. חברי פורום Hwzone היקרים, לאחר שהדיון המקורי חצה את ה1300 תגובות והתקרב ל20 אלך צפיות, חשנו כי עלינו לטפל בנושא. הרגשנו כי הדיון הענק הזה מיצה את עצמו והאפקטיביות שלו אבדה. אי לכך ובהתאם לזאת, החלטנו (עפ"י רעיונו של lharpaz) לפתוח מחדש סטיקי אשר יתחלף כל חודש. בהתאם לכך, כל חודש ינעל הדיון של החודש שעבר ואילו אחד חדש יפתח, עם עדכונים במדת הצורך. מיותר לציין שבאותו החודש התגובות יכתבו בדיון המיועד לאותו החודש. כמו לגבי הדיון המרוכז הקודם, חל איסור על פרסום נושאים הקשורים להמלצות על LCD ושאלות על מושגים הקשורים לLCD שלא במסגרת הדיון. מי שיעשה זאת יקבל אזהרה. אחרי 3 אזהרות ינקטו כלפיכם צעדים (השתקה/הרחקה מהפורום). אנו מודעים לכך שכרגע אין רשימה של מסכים מומלצים וכי רשימת ה…

    • 133 תגובות
    • 11.3k צפיות
  21. *עודכן לאחרונה ב-28.12.05 בעקבות דיונים חוזרים ונשנים לגביי מסכי LCD ההולכים וצוברים תאוצה, הוחלט לרכז את ההמלצות החוזרות בפורום כדי למנוע שאלות מיותרות. המסכים מקוטלגים לפי גודל ומסודרים בסדר יורד ע"פ ההמלצות בפורום. החברות הכלולות הן ViewSonic, Samsung and LG. המחירים עשויים להשתנות מעת לעת, וכך גם נושא האחריות לגבי הפיקסלים השרופים. אם ישנן טעויות אתם מוזמנים לפנות אלי בפרטי או על גבי הפורום ואני אתקן. ראשית נגדיר כמה מושגים: זמן תגובה: באופן רשמי, זמן התגובה הוא הזמן הלוקח לגביש לשנות את צבעו מהלבן הבהיר ביותר ועד השחור הכהה ביותר ובחזרה. חשוב לציין שזמן התגובה המצוין ע"י היצרנים הוא זמן התגובה האופטימאלי ולעיתים מדובר במעבר בין שני גווני אפור, מה שאומר שגם מסך המוגדר…

    • 1.3k תגובות
    • 160.6k צפיות
  22. Started by or,

    ראיתי שיש אחד של וויו סוניק בארץ... ורציתי לדעת אם אתם יודעים על עוד דגמים של חברות אחרות? (עדיף 19 אינץ או יותר...) תודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  23. Started by NewRig,

    בהמשך לחיפושים אחר מסך LCD רחב, קצת התקררתי בנוגע למסכי "24 ופניתי יותר לכיוון של "20. שני מסכים עיקריים עלו בחכתי : Viewsonic vp2030b או Dell 2005FPW האם יש עוד מסך, במחיר דומה, שאפשר לכוון אליו ? ואם בכל זאת יהיה מצב ל-"24,יש מספר דגמים אפשריים Viewsonic vp2330wb, Eizo S410w וגם יש ל-Dell את ה-2405FPW.. - שני הראשונים אמורים לצאת לשוק בקרוב, והמסך של Dell כבר ניתן לרכישה. האם ההבדל בשטח התצוגה ו/או תכונות אחרות שווה את ההפרש, הממש לא קטן, במחיר ? אשמח לשמוע דיעות נוספות לגבי כל ההתלבטויות, בעיקר מבעלי נסיון שימוש במסכים אלו

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  24. נשמע לי מאוד הגיוני... הרזולוציה הטבעית של משחקים ומסמכי טקסט היא ברטיו של 3:4 למשל 1024X768 או 1280X1024 ואף 1600X1200. במסכי LCD כל רזולוציה שאינה הרזולוציה הטבעית של המסך נראית הרבה פחות טוב באופן משמעותי. כשמדובר ברזולוציה "רוחבית" שאינה 3:4 הפונטים "נמתחים" ומטשטשים - אפילו במסכים טובים. לגבי טקסט ראיתי את התופעה הזו בעצמי גם במסכים של 3000 ש"ח, לגבי משחקים אין לי מושג... לסרטים בפורמט רחב (WS) ברור שזה יתרון אבל לשאר השימושים זה דווקא נראה לי חיסרון משמעותי מאוד. מהי דעתכם המלומדת?

    • 8 תגובות
    • 707 צפיות
  25. כן, חברים יקרים, ניתן להשיג בארץ את ה2005FPW (שהינו 20 אינץ', widescreen, זמן תגובה 16msec) ואת ה2405FPW (כנ"ל, רק 24"). המסכים נמכרים בחו"ל ב500$ ו1000$ (בהתאמה), בארץ הצלחתי להניח את ידי על ה20 אינץ' ב750 דולר. זה נמוך, נמוך מאוד. יש עוד שניים כאלו במקום ממנו קניתי. במחיר של מסך 19", אתם מקבלים מסך פנומנלי באמת. לגבי ה24", הם מוכנים לייבא אבל צריך חמישה אנשים. לא מסרו לי מחיר. אם, במקרה, יש כאן עוד ארבעה אנשים שרוצים את ה24... מדובר ב"Team" מחשבים, שימו לב שהם מוכרים רק לחברות ולא ללקוחות פרטיים. הזמנתי את ה20 היום. אני פשוט הוצאתי חשבונית על שם חברה, אבל שילמתי בכרטיס אשראי פרטי (עד שלושה תשלומים). יתכן שניתן למצוא את המסך יותר בזול, לא הצלחתי.. מה שכן, באו…

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים