כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני צריך מסך שישרת אותי נאמנות למשחקים בעיקר... תגידו איך המסך הזה של פרויו DX-997M ? יש למשהו פה.. אני רוצה לדעת איך הוא...
-
- 10 תגובות
- 882 צפיות
-
-
על איזה מסך 19 אינץ' אתם ממליצים עד ככה 1500 שקל?? או שבסכום כזה עדיף לקחת 17 אינץ' אכותי? מה אתם אומרים?
-
- 0 תגובות
- 717 צפיות
-
-
מישהו מכיר או יכול לתת חוות דעת על המסך הזה? http://www.eur.aocmonitor.com/monitors_lm919.html טווח המחירים שלו בארץ הוא כ~3300 ש"ח. על מה כדאי להסתכל שקונים מסך כזה ברשת? על אילו פרטים וספציפיקציות? תודה, מיכאל
-
- 6 תגובות
- 846 צפיות
-
-
לחץ כאן חבר שלי אמר שהוא יכול להשיג לי מחיר למסך הזה, 1400 ש"ח. מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
-
קיצור אני בשלבים של לעשות את החדר שלי שיהיה מגניב כזה.... מבחינה הכללית וזה כולל את המחשב.... כרגע יש לי מסך של סוני 15 אינץ' ישן (E100) חשבתי להביא מסך 20.1 או עם אשפר יותר בישביל שאני יוכל להנות ממערכת הקולנוע בייתי שיתחבר אצלי למחשב..... העיקר של המסך זה לראות סרטים... ומשחקים..... מה אתם ממליצים לי.... כמובן שהייתי רוצה לקנות DELL ה דגם 2005 לא זוכר את האותיות שלו.... קיצור הבנתי שיבואן שלהם מוכר אך ורק לעסק אז אני צריך לבדוק את זה מקסימום אני יבקש מחבר שלי יש לו חנות מחשבים שאני יקנה דרכו(יש לו עסק לא ? ) מה אתם יכולים להמליץ לי שיתן ביצועים טובים.... מבחינת מחיר אני יודע זה קצת יקר מה שיש לי זה עד 6 אלף .... תודה aleXtazi
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משהו פה לא מסתדר: http://www.ktl.co.il/product.asp?productid=3073&afid=1036
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם קיים מסך כזה? אם כן תוכלו בבקשה לתת לי את הדגמים שנמכרו בישראל בפרט ואת הדגמים הקיימם בכלל. תודה.
-
- 0 תגובות
- 821 צפיות
-
-
מביאים לי היום מסך 21 אינ'צ של חברת דל רציתי לדעת אם בכלל יש טעם להשאיר אותו במקום ה17 אינ'צ שלי האם מסך 21 מסוכן יותר מבחינת קרינה ונזק לעיניים ? (אני עובד עם המחשב יותר מ 4 שעות ביום) אז בשבילי זה חשוב ???
-
- 6 תגובות
- 881 צפיות
-
-
-
קודם כל תודה לבחור שענה לי קודם (הוא היה יחיד ומיוחד). קראתי קצת באינטרנט והסתכלתי בחנויות ואני מתלבט בגדול בין שני מסכים. 1. IIyama Vision Master Pro 514 2. ViewSonic P225F שני אלה נמכרים בלמיר (www.lamir.co.il) אבל בפנדה (www.pandas.co.il) יש שני דגמים אחרים של IIyama. ה - 511 ו 512. מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק ההבדל ביניהם? ואם למישהו יש נסיון עם המסכים שציינתי אני אשמח לשמוע תגובות. ובכלל איפה אפשר לראות מסכים כאלה במו עיני? תודה מראש על כל תגובה, טל.
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
המערכת שלי E8400 2GB 8800GT נכון לעכשיו במשחקים FAR CRY 2 ,COD5 CRYSIS EARHEAD שחקתי על 1280X1024 ועל הגדרות הכי גבוהות והמשחקים רצו טוב מאוד. אני שוקל להחליף ל 22' האם הכרטיס מסך שלי יחזיק ברזולציות של המסך החדש או שאני אצטרך להחליף כרטיס מסך?
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
-
הזמנתי לפני כמה חודשים מסך MONEX , וכרגע מחובר ל-460GTX ועובד עקב תינוקת קטנה שגנבה ממני את החדר, אני נאלץ לחסוך במקום. ואני מעונין לעבור למחשב NUC/BRIX (המחשבים הקטנים של אינטל/ג'גהבייט), אבל יש להם יציאות מיני HDMI, האם הם יתאימו ? (לאינטל יש כרטיס מסך מובנה HD4000/5000 ולג'גבייט יש מובנה HD5200 וגם 760GTX עם 2 מיני HDMI). האם הם יעבדו ? אם לא יעבוד יש מתאם שיעשה את העבודה ? תודה רבה...
-
- 0 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
א.אני מחפש לקנות מסך 37 אינץ ולחבר אותו ל-htpc חדש שאני יקנה,האם יהיו הבדלים בתמונה בין מסך hd ready לבין מסך full hd במסך של 37 אינץ'? ב.האם יהיו כרטיסי מסך יהיו ב-3-4 חודשים הקרובים שיתמכו בכל תכני ה-hd?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם אפילו שקלתם לקנות את המסך הזה, שמחשבה זו לא תעבור אצלכם שוב!!!!! אני התפתיתי לנתונים המעולים שנכתבו באתר של החברה וקניתי את המסך אך הבן-דוד שלי הראה לי את הבעיה הרצינית במסך.... שני קווים מאונכים שמפריעים מאוד (אם לא תראו אותם על ההתחלה הם יפריעו אחרי עבודה ממושכת) הבעיה נוצרה מצורת היצור של המסך, הוא מורכב משלוש חתיכות שהחיבורים ביניהם גורמים לשני קווים על המסך, אז אני ממליץ בחום שלא לקנות את המסך.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מסך 17 אינץ' - LCD... ובמקרה היום נתקלתי בדיל לא רע בכלל למסך הנ"ל... אבל אני קצת מפחד ליפול על מסך מעפן מפרט טכני: משטח צג: שטח נראה: 17 אינץ (43.2 ס"מ) אלכסון, ציפוי קשיח טיפול נגד סינוור. פאנל כולל רמקולים: מטריצת LCD אקטיבית TFT, מארז דק גודל פיקסל: 0.264 מ"מ שטח צג אקטיבי: 388 מ"מ*270 מ"מ בהירות: 250cd/m2 (טיפוסי) יחס קונטרסט: 250 :1 (טיפוסי) זמן תגובה: 50 מילישניות זווית צפייה:אופקית: 120 מעלות, אנכית: 100 מעלות תדירות:אופקית: 28K~80KHz, אנכית: 50-75Hz רוחב-פס וידאו: 140MHz רזולוציה: 1280x1024 @ 60Hz(מומלץ) צבע:1.600.000 (מקס) תקנים: UL, CSA, FCC, TUV/GS, CE איך הוא? מישהו מכיר? תודה מראש... דודי.
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
מה הבעיה עם BENQ? קניתי אחד סה"כ מרוצה איפה הבאגים? יש משו שאני מפספס? המספר של המסך הוא FP557s והנה קישור לאתר של BENQ עם הסברים עליו http://global.benq.com/products/lcd/fp557s_s.htm
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
-
אני עומד לקנות מסך CRT "19 חדש, ובגלל שאני לא ממש מתמצא בתחום הזה אבקש את עזרתכם . הצרכים שלי? מסך למשחקים, גלישה, קצת MS OFFICE וזהו פחוץ או יותר... ממוצע לגמרי. אני לא צריך "פיצ'רים" מיוחדים כמו הUSB HUBS שיש בכמה מהמסכים, ואני לא צריך רמקולים כי במילא אני לא הולך להשתמש בהם, וזה יחסוך לי עוד כמה סנטימטרים על השולחן העמוס גם ככה בלעדיהם. מסכים יקרים כמו של EIZO אין בארץ ככה שטוח המחירים לא כ"כ רחב, אז אין הגבלת מחיר (אבל כמובן שכמה שיותר זול יותר טוב, אם זה לא בא על חשבון דברים אחרים), רק אחד של SONY הורדתי משום שהוא עלה 700$, ובמחיר הזה אני יכול לקנות את ה21\22" של סמסונג. הדגמים ומחיריהם שמצאתי בשלושת החנויות און-ליין מהן אני בדרך כלל קונה: LG: Flatron 9…
-
צריך מסך CRT 17 תקציב : 1000 + - שימוש: משחקים. מנסיון מה אתם ממליצים?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה הדגם המומלץ כיום שיתן איכות תמונה טובה, חדות וצבעים חיים ואמיתיים?
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
בני אדם , לכל מי שיש לו SMASUNG 959NF . אני צריך לדעת מה דעתכם על המסך הזה , איך החדות , איך הביצועים , איך הצבעים , בקיצור תספרו לי אם אהבתם אותו וכל זה , ובכלל האם אתם חושבים שעשיתם קנייה נבונה . מחכה לתשובה , בנאדם שרצה לקנות P95F+ אבל אין יותר בארץ ושוקל לקנות 959NF .
-
- 7 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום , יש לי מסך של חברת proview בעל 19 אינץ' שמחזיק אצלי כבר כשלוש שנים ובזמן האחרון הוא התחיל לרצד לי , ולכן , החלטתי לקנות מסך חדש למחשב שלי , היעוד שלי זה משחקים , סרטים וגלישה באינטרנט , התקציב הוא בסביבות ה- 2000 +- ואני רוצה מסך 19 אינץ' . מה יותר טוב לי אם כך , crt או lcd ? עשיתי חיפוש כאן בפורומים ולא מצאתי תשובה חד משמעית מה יותר טוב בשבילי , ולכן הייתי רוצה שתמליצו לי על מסכים טובים בשני הקטגוריות במסגרת התקציב שלי ועלפי היעודים שרשמתי למעלה . תודה מראש .
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-


