עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by domuzy,

    אני בונה מחשב חדש (לא משהו מפוצץ, גג ב2700ש"ח) שייעודו יהיה- חוץ מווינדוס, אופיס ואינטרנט מהיר- לצפייה בסרטים, ומשחק במשחקים "כבדים" (כגון SPLINTER CELL, CALL OF DUTY, MATRIX, RAINBOW SIX וכד'...). מכירי המשחקים יבינו את כוונתי. אני יודע שאולי היום הם כבר לא נחשבים "כבדים" אבל על הכרטיס הנוכחי שלי- SIS 315 יימח שמו!!!- הם לא עולים. אני לא מתכוון לערוך סרטים, לעצב גרפית או כל דבר אחר חוץ מצפייה בסרטים ומשחקים. אה, ושיהיה גם TV OUT כמובן. אז מישהו מכיר כרטיס כזה שעונה על צרכיי המסכנים ולא יקרע לי את הכיס? ואם יש הבדל (שרלוונטי אליי) בין הזכרונות- 64MB או 128MB אז אשמח לקבל הסבר למה זה משנה. המון תודה.

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  2. 1. מה אתם אומרים על : GIGABYTE PCI-EX GeForce 8600GT 256MB GDDR3 128 BIT TV/O DVI - DX10 - GV-NX86T256D - HEATSINK - RETAIL שעלותו 688 ש"ח (מעבד INTEL CORE 2 DUO S775 2.66GHz(E6750) 1333MHz/FSB 4MB - BOX לוח אם GIGABYTE GA-P35-DS3L )? 2.האם שווה להתאמץ ולהוסיף 800 ש"ח עבור GIGABYTE NVIDIA 8800GT 512MB,256BIT ? אני מבין שמדובר בכרטיס "מפלצתי" ביותר אבל לא זול. תודה מראש.

  3. Started by yoav9,

    אני כבר מספר שנים לא בסצנה, ואין לי ממש מושג איך זה עובד כיום בזמני אך ורק הכרטיסים של MATROX תמכו באופציה הזו (duel view) והפרהיליה אפילו תמך בשלוש מסכים. האם כרטיסים רגילים תומכים בשנים מסכים? האם אני חיייב חיבור DVI? הם חייבים להיות יקרים משמעותית? בתודה מראש יואב

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  4. אני מחפש כרטיס שיהיו לו המאפיינים הבאים 1. קירור פאסיבי 2. או שתי יציאות DVI או יציאת DVI ובנוסף יציאת HDMI 3.PCI EXPRESS 4. עדיפות לכרטיס שאפשר להשיג בארץ

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  5. Started by erez20,

    יש לי ASUS7100, כן ממש ישן יחסית אבל בכל זאת ניסיתי את יציאת הטלויזיה שלו (ואצל חברים שלי בכרטיסים חדשים יותר ניסיתי גם) וזה חרא יציאה אינטרליס (קו כן קו לא) ובאיכות... אפשר לראות ככה סרט אבל זה מגעיל במיוחד אחרי שרואים טיפה מההתחלה של הסרט על המסך מחשב ומבינים כמה האיכות ירודה בטלויזיה יחסית. אז אני מחפש או כרטיס מסך עם יציאת טלויזיה נורמלית או כרטיס נפרד שיוציא משהו נורמלי למסך.יש רעיונות ?

    • 8 תגובות
    • 907 צפיות
  6. Started by G-SHOCK,

    ערב טוב לכולם ברצוני להעביר סרטי וידאו אנלוגיים ודיגיטליים למחשב,לשמירה גם על הדיסק הקשיח וגם ע"י צריבתם(כעת על צורב רגיל וכשתהיה ירידת מחירים אקמבן צורב די וי די ) אני מחפש מספר רב של חיבורים,רזולוציות טובות למצב ההקלטה ויכולות עריכה סבירות. יש לי עד 800 ש"ח לעניין ,עדיף פחות כי גם כך זה גבולי מבחינתי. ראיתי כרטיסי טלויזיה שמתיימרים לעשות חלק מפעולות אלה,אבל נראה לי שהאיכות נמוכה . תודה

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  7. הכל בכותרת.... ;D אני רוצה להעתיק קלטות וידאו ישנות למחשב שיהיה באיכות לא רעה אפילו טובה... תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  8. Started by גדי,

    ה GT 520 שלי מת ואני מחפש משהו כמה שיותר פשוט וזול שיחליף אותו. הדרישה היחידה היא חיבור HDMI. ישמש רק לחיבור לטלוויזיה ועבודה משרדית/אינטרנט. מה מומלץ? תודה

  9. Started by idan_v,

    שלום, אני מחפש כרטיס צילום, או שמתחבר דרך חיבור הPCI או דרך הUSB, שיהיה ניתן בעזרתו לצלם (ווידאו) את המחשב. אני יודע שיש כרטיסי צילום, אבל שמצלמים את הטלוויזיה וזה לא טוב בשבילי. אני יודע גם שיש תוכנות שעושות את אותו הדבר, איך יש דבר אחד שמבדיל, כשאני מפעיל תוכנה כמו Fraps כדי לצלם, הFPS יורד משמעותית למצב של תקיעות, ושמשתמשים בכרטיס צילום, כל העיבוד נמצא בכרטיס עצמו לכן אין ירידת FPS. האם יש דבר כזה? אם כן, אפשר לקבל קישור לכרטיס כזה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  10. יש כזה דבר? למה כרטיסים שבדקתי זה נותן לי רק דרך dual view ואני רוצה דרך clone! התקנתי גם את UltraMon שעוזר קצת לנוחות אבל זה עדיין לא נוח כמו clone יש כרטיס מסויים שתומך באופציה הזאת של ריבוי צגים ברזולוציות שונות? עדיפות לATI למרות שאם יש רק לNVIDIA אז גם סבבה בתודה אלי.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by e-d-a,

    היי אני מחפש כרטיס מסך כמו שמתואר בכותרת הוא מיועד למחשב שמחובר לשתי מסכים LCD של LG. באותו מחשב עכשיו יש כרטיס 5200 עם חיבור אחד DVI ואחד VGA והמסך שמחובר בDVI (עם מתאם מDVI לVGA) יש איכות יותר טובה מהמסך שמחובר ישירות בVGA, אני רוצה שיהיה איכות שווה בשניהם, ומחפש כרטיס שיהיה כמה שיותר זול לא צריך רזולוציות מטורפות זה כולה מסכים 17"... מיועדים לעבודה עם תוכנת QBASE לא תוכנות גרפיקה או משחקים.

    • 6 תגובות
    • 631 צפיות
  12. שלום לכולם וחג שמח. אני מזמין בעוד כמה ימים מחשב לחבר והוא מעוניין שהמחשב יכיל כ"מ שיאפשר חיבור של ממיר למחשב, ע"מ לצפות בכבלים. גיימינג ממש לא מעניין אותו, אז התקציב הוא בערך 400 ש"ח. תודה רבה ,דוד.

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  13. Started by swisaman,

    שלום לכולם, ברשותי HD5850 בן כשנתיים ומספר חודשים,ברצוני לשדרג כרטיס מסך למען הרצת משחקים כבדים על FPS גבוהה יותר והגדרות גבוהות יותר. המפרט שלי בצד,המסך כרגע הוא DELL 2209WA - כניראה ישודרג למסך 23-24 אינץ'. אני מחפש כרטיס מסך חדש שיביא מענה טוב בתקציב של כ1800 ש"ח(במידה ואצליח למכור את ה5850 שלי במחיר נורמלי התקציב יעלה כמובן). אשמח להצעות =)

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. כמו שאמרתי אני מחפש כרטיס כזה כי יש ל מחשב נוסף P3-667 והוא סובל כשאני רואה סרטים עובד על 100% למישהו יש רעיון?

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  15. יש לי G4MX440 הבאתי GFX5200 ולא ראיתי שינויים (רק הגראפיקה קצת יותר טובה, המשחק עדיין לא עובד יותר מהר) עכשיו המחיר של הATI RADEON יקר לי מידי (אין עלי אלף שקל מיותרים) שראיתי את ה FX5700 המחיר התחיל לרדת קצת 900-800 שקל שראיתי את הרדאון 9600 של FIC המחיר ירד ל 700 שקל לא מספיק לי חחח אין לי מזומנים להשקיע במחשב כרגע ראיתי רדאון 9200 של גיגהבייט ב400 או 500 שקל (ההבדל ב100 שקל זה חיבור Vivo, למה לאזעזל שאני ישלם על זה 100 שקל..) השאלה בכלל איך האיכות של כרטיס כזה זול.. (זה המחיר של ה FX5200 שלא הראה תוצאות מי-יודע-מה.. )

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. התקציב רשום בכותרת למרות שאני מוכן לחרוג ל1200 בערך אם זה ייתן שיפור משמעותימ1100 אני מתכוון לחבר את הכרטיס לled של 23 אינץ', מטרה עיקרית ולהריץ משחקים מדי פעם בלי הגבלה מסויימת רציתי שתעזרו לי לבחור את הכרטיס שייתן לי את המקסימום למחיר הנל תמיד הייתי חסיד של nvidia, עידכון דרייברים תכוף, רלוונטיות לdirectx היה את הphysx וכו, אם תמליצו על ati שיהיה משתלם יותר אקשיב לכם... תודה עריכה-ממש לא מתכנן oc

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  17. אני מחפש כרטיס שמוציא 4 יציאות לארבעה מסכים אשר יפעלו במקביל כשולחן עבודה מורחב (ולא שיכפול) עדיף יציאות DVI בתקציב השואף להכי נמוך שאפשר כמובן בלי להתפשר על אמינות ואיכות סבירה הכרטיס ישמש לא למשחקים ועריכה אלא רק לצפייה בו זמנית ב4 מסכים (לאדם שמעוניין לעקוב אחרי הבורסה בזמן אמת) זכור לי שהיו לATI בסדרה 2000 ו3000 דגמים זולים יחסית שעשו זאת ואני לא מוצא אשמח לקבל עזרה ויעוץ בכל מה שקשור לנושא בתודה מראש MARANTZ

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. שיהיה כרטיס לתווך ארוך

    • 8 תגובות
    • 664 צפיות
  19. אני מחפש כרטיס למשחקים בסביבות ה 1400 ש"ח למפרט החדש שאני בונה. המחשב יהיה מחובר לשני מסכים עם רזולוציות 1920x1080 ו 1280x1024 לפני שאני מפעיל משחק אני מכבה את המסך עם הרזולוציה הנמוכה כך שהכרטיס צריך להחזיק רק 1920x1080. לפי המחירים 660Ti הוא בתחום ואחריו 670 עם חריגה על חריגה של 160 ש"ח. (1700 ש"ח) ה 660Ti הכי זול ב TMS הוא 1375 ש"ח http://www.tms.co.il/product/12414 ה 670 הכי זול הוא 1699 ש"ח http://www.tms.co.il/product/11549 לא יודע אם ה 670 שווה הפרש של 325 שקל.. * יד 2 לא בא בחשבון אשמח לשמוע מה אתם חושבים. תודה

    • 36 תגובות
    • 4.4k צפיות
  20. שלום כרגע יש לי את הכרטיס X800GTO2 לא מנוצל 1024 RAM טרה וחצי של זכרון קשיח Lan party nF4 UT ultra d AMD athlon 64 vience 3000 ומסך של CMV CT720D עכשיו הכרטיס לא תומך בSM3, ולכן לא יריץ את C&C החדש, ריינבו סיקס, ועוד . אני רוצה כרטיס מסך שיתמוך בSM3, ובעוד הגדרות חדשות שהמשחקים ידרשו. התקציב שלא יחרוג מ1500, שזה גם יותר מידי יקר, אז אם יש משהו יותר טוב ביותר זול, יתקבל בברכה! (אפילו 1200). אם עדיף מסך LCD אחר, תמליצו. כי אם לא, יקנו לי מקלדת של לוג'יטק elite תודה

    • 9 תגובות
    • 697 צפיות
  21. Started by ZaKeN17,

    תודה מראש. ראיתי שיש את ה8500GT יש מתחרה מATI ? או שעדיין לא יצא?

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  22. טוב, אני די חדש בכל העסק הזה. אני מחפש כרטיס בסביבות ה 1000 ש"ח (מקסימום 1400 נגיד). אני רוצה להיסגר עכשיו ולקנות בתחילת החודש הבא. כרגע יש לי: P4 - 2.4 Ghz, 512 DDR2 והכרטיס הנוכחי שלי הוא g-force 4 mx440 64 mb., עם אפיק AGP*8 אני שואל, מה מומלץ (כדאי לי לקנות כרטיס מבוסס רדאון? http://www.lamir.co.il/product.asp?product=10222 ) או לדבוק בנוידיה ולקנות את ה 6600GT של gainward או XFX? http://www.lamir.co.il/product.asp?product=6775 http://www.lamir.co.il/product.asp?product=10494 אני אשמח לתשובות בהמשך. דרך אגב, חשבתי על לחכות ליציאה של DirectX 10 ולקנות כרטיס מבוסס, אבל שמעתי שכל החומרה שתבוסס DX10 תהיה מותאמת אך ורק למערכת ההפעלה החדשה של מייקרוסופט...זה נכון?

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  23. טוב אז החלטתי לעבור לכרטיס של NVIDIA ולכן אני צריך תעזרה שלכם מה יצא לי טוב יותר מבחינת ביצועים,עלות,קירור יש דגש לקירור ביגלל שאצלי די חם בחדר לכן קירור זה דיי חשוב לי אז ככה רק כרטיסי NVIDIA כמה שיותר מתאימים למערכת שלי ושיתנו לי כמה שיותר ביצועים ברמות פירוט גבווה וברזולוציות גבוהות אולי גם פילטרים. תודה לכולם המיפרט שלי E8500 3.0GHZ 6MB GA-P45-DS3 G-SKILL DDR2 2X2GB 1000MHZ HD4850 VAPOR-X 512MB HUNTKEY 620W ספק לא ג'נרי Samsung SyncMaster 2053bw 2ms 1:8000DC 1680X1050 max חשבתי על 2 דגמים מה דעתכם ? http://skypc.co.il/pl_product~TT-GTX260-896D3E-ACT-XT~8~0.htm http://www.tmsfox.co.il/Product.aspx?productid=2204

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. הכוונה לכבל הזה: אני רוצה לחבר אותו ללוח של gigabyte ga-m57sli-s4 פשוט לא מצאתי איפה לחבר,אגב אם זה יכול להקל על מישהו שרוצה לעזור הנה היוזר מנואל שלו בPDF http://europe.giga-byte.com/FileList/Manual/motherboard_manual_ga-m57sli-s4_e.pdf אשמח לעזרה,תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 690 צפיות
  25. מעבד E6300 לוח אם MSI P965 NEO-F מה כרטיס המסך PCIE הזול ביותר? אני קונה באייבורי אגב.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים