מחפש כרטיס עם יציאת TV באיכות טובה - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש כרטיס עם יציאת TV באיכות טובה


erez20

Recommended Posts

יש לי ASUS7100, כן ממש ישן יחסית אבל בכל זאת ניסיתי את יציאת הטלויזיה שלו (ואצל חברים שלי בכרטיסים חדשים יותר ניסיתי גם) וזה חרא יציאה

אינטרליס (קו כן קו לא) ובאיכות... אפשר לראות ככה סרט אבל זה מגעיל במיוחד אחרי שרואים טיפה מההתחלה של הסרט על המסך מחשב ומבינים כמה האיכות ירודה בטלויזיה יחסית.

אז אני מחפש או כרטיס מסך עם יציאת נורמלית או כרטיס נפרד שיוציא משהו נורמלי למסך.יש רעיונות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקציב ?

כמה שפחות כמובן... הכי זול שיכול להוציא איכות שווידאו מוציא ואם אפשר איכות של די וי די ... לא מספיק טוב ? אז פחות מ500 שקל זה יהיה טוב, אני לא צריך לערוך ווידאו או כל מיני פונקציות מסובכות, מצידי שהוא יתחבר לכרטיס מסך ויתרגם את האותות שלו לטלויזיה באיזשהו אופן או כרטיס מסך (הAIW של ATI מוציא יציאת איכותית ?) עם יציאת נורמלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Lev0 ו Component, כנראה לא הבנתם אותי ... בכל הכרטיסים שהמלצתם לי עליהם יש יציאת TV סטנדרטית באיכות המגעילה שיש על הכרטיס שכבר יש לי. אני לא צריך כרטיס מסך יותר טוב, אני רק צריך כרטיס שיוציא משהו שטלויזיה תוכל להציג באיכות טובה (ביציאת הTV הסטנדרטית רואים מגעיל תנסו ותראו). דיברתי עם עוד כמה אנשים ואחד מהם התעסק עם דברים כאלה בעבר ואמר שכרטיס כזה צריך לעשות עיבוד מהיר בזמן אמת ושפעם כרטיס כזה עלה המון כסף, מצד שני פעם מנועי העיבוד שנמצאים היום על כל כרטיס מסך היו עולים הון.... למישהו יש מידע בנושא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאתה מתבלבל פה.

אין כרטיס שיכול לעשות שתוכל לקרוא על TV רגילה(לא פלסמה), לפחות לפי איך שאני יודע.

יציאות הTV משמשות לצפייה במשחקים, וכו'.

לא לקריאה וכתיבה על הTV...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי באיזו חנות בת"א טלויזיה שהציגה מה שמחשב שלח לה ולא באיכות זבלית אלא באיכות שטלויזיה יכולה להגיע אליה, כמו האיכות של כבלים או שאתם רואים בטלויזיה. אני פשוט אלך לחפש את החנות הזו ואשאל שם. מאכזב לדעת שאפחד פה לא יודע... אין מצב שאין מוצר כזה בשוק, אולי יקר אולי קשה להשגה אבל אין שום סיבה שבעולם למה מחשב לא יוכל לנצל את מלוא היכולת של הטלויזיה. קשה אולי, לא קיים ? לא נראה לי ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...