עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Gnome,

    מהו כרטיס המסך הטוב ביותר שיש?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by kashish,

    שוב אני,שוב התייעצות חשובה! שוק כרטיסי המסך ממש פורה הן בייצור והן בשמות המסובכים וקשים להבדלה!! מהו כרטיס המסך בעל הביצועים הגבוהים ביותר?? ולמה ה--FX 4500 עולה יותר מ-FX 7900 או מהסדה 9 למשל?? למה כל כךממליצים על סדרת ה-8800GTX או ה-GTX כשר ישנם כ.מ. רבים יותר טובים?? והאם QUAD של נווידיה זה עם מספר ליבות להשערתי?!?! אשמח לתשובה על כמה מעבדים מהשורה הראשונה ופירוט עליהם! תודה!

    • 7 תגובות
    • 922 צפיות
  3. Started by Yamabushi,

    כזה שיכול להריץ את Crysis שהכל ultra ברזולוציה הגבוהה ביותר? אני מוכן להשקיע עד 4000 שקל הכרטיס הנוחכי שלי הוא Dleadtek 8800 gts 320 bit אני חושב למכור אותו + את הישן שהוא 7600 msi לחסוך טיפה ולהביא משהו חדש... תודה מראש על העצות

    • 7 תגובות
    • 884 צפיות
  4. Started by parker8,

    אני פשוט צריך חיבור כזה, כדי לחבר בצורה הכי איכותית מחשב HTPC ל-LCD... האם קיים משהו כזה? אפילו לא חייב כרטיס מסך... העיקר החיבור HDMI במחשב... אלא אם כן אתם ממליצים על דרך אחרת. תודה לעוזרים מראש

    • 6 תגובות
    • 805 צפיות
  5. Started by tigerex,

    יכול להיות ש- 6800 gt ? או שזה - http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3042

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. היי שלום לכם. אני מחפש המלצה לכרטיס מסך למחשב הזה http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=211&CatCode= שfifa ומשחקים כאלו יוכלו לעבוד בו.. תקציב כמה שיותר נמוך.. אבל אם יש כרטיס אחד ב300 ואחד פי 2 יותר טוב ממנו ב400 אז אני יעדיף את ה400.. סך הכל צרכים נמוכים . . שפיפא וכאלה יוכלו לעבוד בו.. תודה לעוזרים

    • 14 תגובות
    • 884 צפיות
  7. הכוונה לצפייה בסרטים ומשחקים ברזולוציה הטבעית של המסך. תודה ! ליאור.

    • 7 תגובות
    • 801 צפיות
  8. שלום חברים, החלטתי לשדרג את המחשב שלי לכבוד GTA V ואני מחפש לשדרג את כרטיס המסך שלי (Radeon HD 4870) לכרטיס חדש יותר שיוכל לתת לי גרפיקה אופטימלית ב- GTA V. יש לי שתי מגבלות עיקריות: 1) המעבד ולוח האם שלי יחסית ישנים - AMD Phenom X4 9550 (ארבע ליבתי מהדורות הראשונים) וכמו כן לוח האם (Asus M3A78-EM) בעל חריץ PCI-E 2.0 x16. למיטב הבנתי ניתן להפעיל כרטיסי מסך PCI-E חדשים יותר על לוחות אם עם גרסאות ישנות של PCI-E, אבל השאלה היא מה הירידה בביצועים? 2) התקציב הוא בערך 600 ש"ח (עבור כרטיס מסך יד שנייה) או 1000 ש"ח (עבור כרטיס יד ראשונה, בהנחה שניתן למצוא אותו יותר זול ביד שנייה). הנחת היסוד שלי היא שעבור משחק כמו GTA V דרוש כרטיס מסך עם כמה שיותר זכרון. אשמח לקבל את עזרתכם! תומר

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. אני קונה מחשב חדש והייתי מעוניין לדעת מהו כרטיס המסך המשתם ביותר עד כשהתקציב הוא עד 650 ש"ח. אני רוצה שהכרטיס מסך יהיה טוב גם בעתיד . בנוסף אני מחבר טלויזיה של 32 אינטש למחשב (חוץ מסך של 22 אינטש דק). אשמח לקבל הצעות.

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by אוריפ,

    לא נשאר לי מקום אז למי שיש משהו אחר (GeForce 2/3, Radeon 8500 וכו') נא לכתוב!

  11. Started by humus10,

    יש לי מסך DELL 24 INCH .רזולוציה 1920-1200 . איזה כרטיס מסך כדאי לרכוש כדי להריץ את CRYSIS חלק. הייתי רוצה להריץ אותו גם עם Anti-Aliasing. קראתי ב TOMSHARDWARE שברזולוציות גבוהות כרטיס מסך אחד לא מספיק במיוחד לא עם AA. לכן אולי צריך SLI. אם צריך SLI אז מאיזה כרטיסים יש לבנות אותו וכמה פחות או יותר זה יכול לעלות? תודה מראש!

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. בשאלה הזאת כשאני אומר "ה-FPS המינימלי " אני מיתכוון ל- FPS שמתחת לו התמונה המוצגת מקרטעת לחלוטין בצורה שלא ניתן כלל להמשיך לשחק ? ככול הידוע לי כשמדובר בוידיאו רגיל (לא במשחקים ) במצב של 25 תמונות מתחלפות בשנייה ,הוידיאו נראה "זורם " לגמרי . ב-20 כבר מבחינים שלא מדובר בוידיאו "מציאותי " . וכאשר יורדים מתחת ל-15 כבר מרגישים היטב את ה-delay . ברור לי שוידיאו רגיל לא זהה לתוצאה המתקבלת על המסך בזמן הרצת משחקים , אבל האם ניתן באופן כללי לומר שמתחת ל-15 fps המשחק מקרטע ובככל לא "שחיק "?

    • 41 תגובות
    • 3k צפיות
  13. כולל ATI, NVIDIA, 3DFX ועוד חברות קטנות שאני לא מכיר. הכוונה היא שחידש הרבה דברים, קנו אותו הרבה והיחס תועלת\מחיר שלו היה גבוה, וכ"ו...

    • 79 תגובות
    • 5.9k צפיות
  14. Started by אSף,

    בהנחה שהוא תקין וללא אחריות? אני ממש מתלבט מה להציע למוכר - הוא מבחינתו פתוח להצעות.

    • 92 תגובות
    • 8.4k צפיות
  15. Started by COca,

    שלום. אני רוצה לקנות מסך חדש 17 אינץ' . התקציב שעומד לרשותי הוא 1900 שקל . מישהו יכול להמליץ לי על המסך הכי טוב שאני יכול להשיג בסכום הזה? תודה.

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. אני מחפש מסך איכותי 17 או 19 אינטש עד 4000 שח. יש המלצות ?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by lybmann,

    אני מחפש כבר הרבה זמן מסך LCD. המסך שאני חושב ללכת עליו הוא SONY SDM-HS73PB. מעולם לא ראיתי אותו אבל הנתונים היבשים שלו ממש מרשימים אותי: 17 אינץ נקודה 0.264 רזולוציה 1280*1024 קונטרס 500 בהירות 400 !!!! תגובה 16 וזויות ראיה 160,160 עניין שיש להם מסך אחר בלי הציפוי Onyx-black ... השאלה היא מהוא הציפוי הזה למה הוא משמש ואם שווה באמת לשלם קצת יותר בשביל מסך עם ציפוי כזה???? מחכה לתשובה בתודה אלי

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  18. Started by ran_meir,

    מה הדבר עושה, ועל מה זה משפיע? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  19. Started by liav12,

    אני יודע רק שזה זמן תגובה, אבל של מה? לי יש למשל 25 במסך

    • 5 תגובות
    • 807 צפיות
  20. הרצה באמצעות tridef מהו הכרטיס המינמלי לזה שיתן תוצאות טובות במשחקים חדשים. כרטיס נוכחי 4850 HD מעבד AMD Athlon Dual 3800 (לא חדש) ספק פשוט 520w תקציב 400-500 תודה

    • 2 תגובות
    • 781 צפיות
  21. יש לי עכשיו כטיס מסך ישן וגרועה GTA3 איפלו מקרטע קצת מדי פעם (RADEON 9200 SE 128MB) אניר וצה להחליף את הכרטיס.. הבעיה היא שאין לי מושג מה לקנות.. בבקשה תעזרו לי. אני צריך את הכרטיס הכי חזק למשחקים (שכול המשחקים יעבדו עם FPS גבוה וברזולוציה גובה בקצור הכי טוב) אני מוכן להשקיעה עד אלף שקל (זה המקסימום) מקווה לתשובה בהקדם ובתודה מראוש - דן רפופורט.

    • 34 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by Canter-Points,

    ניראה לי שהכותרת מסבירה את הכל... אני רוצה את המסך הדק הכי טוב מבחינת איכות, בגודל של 17" ולא משהוא בעשרות אלפי שקלים...

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Sting,

    היי חבר'ה, אני מתכנן לקנות מחשב חדש בזמן הקרוב והסתבכתי עם כול הדברים החדשים. מכיוון שאני מתכון לקנות כרטיס מסך חזק וחדיש השאלה שלי היא כזו, מהוא כרטיס הדגל של הדור החדש? והאם הוא הגיע כבר ואם לא אז מה הצפי? תודה

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  24. Started by poltergeits,

    היי לכולם ..... יש לי 9600xt ורציתי לדעת עד כמה באמת חשובים הדרייברים שאני מתקין בשבילו לפי אחת הכתבות של האתר מצאתי לנכון להתקין את העדכון האחרון מבית ATI שהוא ה CATALYST ואשמח מאוד לקבל עצות וטיפים בנושא *אפרסם את תוצאות בדיקת ה 3DMARK05 בהמשך .....

    • 13 תגובות
    • 767 צפיות
  25. Started by neil4,

    לא הבנתי בדיוק מהי איכות תמונה , האם זה כשרואים תמונות[jpg,gif...] או במשחקים ? או שניהם ביחד? מישהו יכול להסביר לי טיפה ולפרט קצת?

דיונים חדשים בפורומים